Je bent een schat, ik was echt bang dat ik met een paard moest ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:24 schreef k_man het volgende:
Met de trein naar Kampen en vanaf daar de bus naar Urk (lijn 141).
Er zit een camera bedrijf in Urk, en mijn camera is kapot, ik geloof niet in verzenden van dingen die 600 euro kosten, daarom ga ik 'm liever zelf brengenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:33 schreef Terreros85 het volgende:
wat ga je doen op Urk dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.пусть всегда будет солнце
Cameranu.nlquote:Op maandag 24 juli 2006 06:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Er zit een camera bedrijf in Urk, en mijn camera is kapot, ik geloof niet in verzenden van dingen die 600 euro kosten, daarom ga ik 'm liever zelf brengen.
It takes one to know one.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef outcast_within het volgende:
*voeg hier gevatte opmerking in over incest oid
Omdat Urk een voormalig eiland is spreekt men nog steeds van 'op Urk'. Net als op Terschelling, op Texel, etc.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef daanski82 het volgende:
Waarom heet het in GODSnaam OP urk en niet in urk ?????
waar ligt urk op dan ????
NU urk aan het vaste land zit spreek ik gewoon van IN urk. dus die urkers moeten niet zeiken.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat Urk een voormalig eiland is spreekt men nog steeds van 'op Urk'. Net als op Terschelling, op Texel, etc.
Ja zoiets.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef veldmuis het volgende:
Whehe jij zo daar bij die winkel komen en dan zo van ja goftedomme mijn camera wat doe je jezus zeg :S.
Gewoon een zomerzwerfkaart kopen bij de chauffeur voor 8,60, mag je de hele dag in alle bussen in Nederland (behalve de Q-liner en Interliner)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef Orealo het volgende:
Nee wacht, dan heb ik 96 strippen nodig volgens 9292ov.nl
Ik ga anders.. ofzo..
Ach joh weet ik veel.
Zien we daaar wel.
Lift mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef Orealo het volgende:
Nee wacht, dan heb ik 96 strippen nodig volgens 9292ov.nl
Ik ga anders.. ofzo..
Ach joh weet ik veel.
Zien we daaar wel.
Goeie!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gewoon een zomerzwerfkaart kopen bij de chauffeur voor 8,60, mag je de hele dag in alle bussen in Nederland (behalve de Q-liner en Interliner)
Dat eerste heb ik de terugweg gedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:01 schreef k_man het volgende:
Vanaf Utrecht neem je de intercity naar Zwolle. Vanaf daar kun je lijn 141 naar Urk nemen. Je kunt ook van Zwolle met het treintje naar Kampen en daar op lijn 141 stappen. Een extra overstap, maar wel sneller.
Nieuwe! AND ITS WORKING!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:15 schreef veldmuis het volgende:
En, doet je D50 't weer nu? Of heb je een nieuwe? Of of of...?
True, komen er ook wel, dit zijn kiekjes!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef veldmuis het volgende:
Uit een D50 mogen toch wel mooiere platen komen hoor!
iedereen in/op/onder/achter/in de buurt van Urk is blond.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef frankium het volgende:
En hoe was het op Urk?
Jij bent zeker nog nooit op Urk geweestquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef veldmuis het volgende:
Heb je ook nog lekkere Urksenaarse wijven gefotografeerd?.
Tis allemaal scooterjeugd daar man, echtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef veldmuis het volgende:
Heb je ook nog lekkere Urksenaarse wijven gefotografeerd?.
scooters, kuifen, umbro t-shirts, Nike air max schoenen, rokken, stinkende vis, dronken auto rijden....en lelijk, echt heel lelijk....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Tis allemaal scooterjeugd daar man, echt
Na Zwolle? dus onder Zwolle, ten oosten van Zwolle?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:18 schreef chris89 het volgende:
wat een nederlanders !!
de wereld houdt dus echt op na zwolle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |