Gewoon een zomerzwerfkaart kopen bij de chauffeur voor 8,60, mag je de hele dag in alle bussen in Nederland (behalve de Q-liner en Interliner)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef Orealo het volgende:
Nee wacht, dan heb ik 96 strippen nodig volgens 9292ov.nl
Ik ga anders.. ofzo..
Ach joh weet ik veel.
Zien we daaar wel.
Lift mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:55 schreef Orealo het volgende:
Nee wacht, dan heb ik 96 strippen nodig volgens 9292ov.nl
Ik ga anders.. ofzo..
Ach joh weet ik veel.
Zien we daaar wel.
Goeie!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gewoon een zomerzwerfkaart kopen bij de chauffeur voor 8,60, mag je de hele dag in alle bussen in Nederland (behalve de Q-liner en Interliner)
Dat eerste heb ik de terugweg gedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:01 schreef k_man het volgende:
Vanaf Utrecht neem je de intercity naar Zwolle. Vanaf daar kun je lijn 141 naar Urk nemen. Je kunt ook van Zwolle met het treintje naar Kampen en daar op lijn 141 stappen. Een extra overstap, maar wel sneller.
Nieuwe! AND ITS WORKING!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:15 schreef veldmuis het volgende:
En, doet je D50 't weer nu? Of heb je een nieuwe? Of of of...?
True, komen er ook wel, dit zijn kiekjes!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef veldmuis het volgende:
Uit een D50 mogen toch wel mooiere platen komen hoor!
iedereen in/op/onder/achter/in de buurt van Urk is blond.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef frankium het volgende:
En hoe was het op Urk?
Jij bent zeker nog nooit op Urk geweestquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef veldmuis het volgende:
Heb je ook nog lekkere Urksenaarse wijven gefotografeerd?.
Tis allemaal scooterjeugd daar man, echtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef veldmuis het volgende:
Heb je ook nog lekkere Urksenaarse wijven gefotografeerd?.
scooters, kuifen, umbro t-shirts, Nike air max schoenen, rokken, stinkende vis, dronken auto rijden....en lelijk, echt heel lelijk....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Tis allemaal scooterjeugd daar man, echt
Na Zwolle? dus onder Zwolle, ten oosten van Zwolle?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:18 schreef chris89 het volgende:
wat een nederlanders !!
de wereld houdt dus echt op na zwolle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |