quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:51 schreef outcast_within het volgende:
Ohja de muziek de theme song van de meet zal ik ook maar even uploaden.
Theme song meet 07/2006 en tevens toffe kutmuziek
Sorry, fixed!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:30 schreef outcast_within het volgende:
Filmpjes doen het niet
hoezo resizen? image=450
is goed jordy bobquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef Orealo het volgende:
ik neem aan dat we dit topic gewoon volpraten en volgend topic over een nieuwe meet beginnen?
Abunaiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef Orealo het volgende:
ik neem aan dat we dit topic gewoon volpraten en volgend topic over een nieuwe meet beginnen?
hoezo voel je je buitengesloten dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:22 schreef chris89 het volgende:
komen hier ooit wel eens andere mensen dan de vaste mensen?
12?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niet bitchen, je bent pas 12
Luister de themesong nou maar nog een keer ^_^
[..]
Das het minste dat ik kon doenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
schamel smsje gestuurd om vervolgens mijn belbundel leeg te trekken
jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoezo voel je je buitengesloten dan?![]()
Er was maar 1 meisje..quote:Op zondag 30 juli 2006 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoezo kon Blessed nou niet komen op de meet? Of heb ik die uitleg gemist ergens..
En zijn er nog nieuwe affaires, opbloeiende liefdes, sprankelende relaties.![]()
Oh oke.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Er was maar 1 meisje...
Blessed ging kamperen.
Hij's vanavond terug ofzo.
Waren er maar meerquote:Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke.Dacht dat er meer waren.
Wat een slap excuus van Blessed.
Er zijn toch zeker wel een stuk of 5 meisjes/vrouwen die regelmatig posten in het anime/maga topic? Dat dacht ik tenminste. Dan moeten die gewoon de volgende keer mee.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:28 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waren er maar meer.
En nah, ik weet zeker dat blessed 't niet tof vond dat ie 't moest missen, maar bij de volgende meet is ie wel van de partij denk ik!
Mijn handen zitten in het gips (ofzo) dus dat word moeilijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:35 schreef chris89 het volgende:
[..]
jaontzettend
ik wil ook gevoerd worden door jou
Aparte manier van rekenen heb jijquote:Op zondag 30 juli 2006 14:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mijn handen zitten in het gips (ofzo) dus dat word moeilijk.
Maar even rekenen 1989...
vijf onthouden...
delen door drie
Strawberry hierboven mij is ook 12 net als jij
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh oke.Dacht dat er meer waren.
Wat een slap excuus van Blessed.
Op die reken manier kom jij mss uit op 80.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mijn handen zitten in het gips (ofzo) dus dat word moeilijk.
Maar even rekenen 1989...
vijf onthouden...
delen door drie
Strawberry hierboven mij is ook 12 net als jij
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:18 schreef chris89 het volgende:
hallo![]()
"Licht is sneller dan geluid: daarom zien mensen er intelligent uit, totdat je hen hoort spreken"![]()
en jij bent 2006 jaar oud zie ikhow you doing?
outcast, jammer mandan moet ik maar het gips bijten. ow en leer eens rekenen
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef chris89 het volgende:
ah ik krijg relatie les van iemand die het niet kanhurray
maar:how you doing
komt er een nieuwe meet dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:54 schreef uppie83 het volgende:
Uhm... is er inmiddels een nieuw meeting topic geopend??? Of moeten we eerst deze nog even vol slowchatten? Dat moet Outcast best kunnen in zijn eentje binnen een uur ofzo![]()
Waarschijnlijk bij Abunai.. en eerder ook nog een dacht ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
komt er een nieuwe meet dan?
gaan we wederom naar leen?
Ik dacht van de meesten te horen dat de eerstvolgende meet op Abunai zou zijn. Maar ja... als iedereen eerder wil dan kan dat uiteraard ook... denk ik... ik durf niets meer te zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij Abunai.. en eerder ook nog een dacht ik.
Zorg maar dat je pasje ook weer werkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef Orealo het volgende:
23'ste it is!
*begint contant geld te sparen*
Met mogelijkheid dat het een week opschuift wanneer er pas maandag de 25e door de IB groep wordt uitbetaald lijkt me.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:55 schreef Orealo het volgende:
23'ste it is!
*begint contant geld te sparen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |