Ik zou zeggen open er een topic over in de klaagbaak
![]()
even wat memorabele dingen:
- Een vertraging van je trein die langer duurt dan de rit naar Utreg zelf toe is kut
- Jordy B is geen neger en ook geen vrouw
- De enige aziatische persoon in de groep had geen camera, terwijl een andere forummer niet van zijn cam af kon blijven.
- de 3 comic/manga zaken in utreg konden niet aan onze eisen voldoen, gevolg? Geen loot
![]()
- De normale route naar het restaurant is minder vermakelijk dan de touristische route
- Mensen met een neutrale expressie die eruit ziet of een dierbare naaste recent is overleden moeten niet in de horeca gaan werken
- Die moeten in de kleuter klas werken om Orealo te wijzen op het feit dat er geen chop sticks gegooit mogen worden en dat een dienblad niet, ik herhaal niet, op het hoofd gezet hoort te worden.
- Japanse les op het toilet wordt per keer dat je je blaas leegt interessanter. Binnenkort is er een lange meeting op het toilet.
- Sommige mensen schijnen het moeilijk te vinden om een geschatte tijd van aankomst te geven en daarbij ook nog door te geven of er mee gegeten word door die persoon.
- Het antwoord hierop was ' je weet hoe vrouwen zijn'
- Het gevolg was dat we 1 1/2 uur voor niets uit beleefdheid hebben gewacht en er dus gewoon gegeten kon worden
- De vermeende anorexia patient at na enig aandringen wel mee en bleek dus geen anorexia patient te zijn maar iemand die gewoon relatief weinig eet als het warm is.
- Witte rijst was niet leverbaar, toch enigzins apart voor een aziatisch restaurant
- 40 was the magic number
- Orealo's zusje is nog steeds offllimit
- Gelukkig schijnt het zo te zijn dat ze met een leeftijd van 12 jaar al te oud voor mij is, ik schijn nu te vallen op baby's
- Duiven kunnen zwemmen
- Althans, een duif deed meerdere malen een poging
- Hij/zij heeft het uiteindelijk overleeft, ondanks dat duiven minder vet op hun veren hebben dan eenden
- Toen hij/zij op de kant was kwam er gejuich van ons groepje
- De andere mensen op het terras waren niet zo enthousiast
- Het schijnt tegenwoordig netjes te zijn dat je je eigen peuken die je de hele avond op de grond hebt gegooid opruimt, vroeger was dit normaal.
- De rekening was hoger dan verwacht, blame the ice-tea
- Er is in Utreg meer verkeer dan in Assen, maar ten compensatie heeft Assen meer bejaarden die het overige verkeer ophouden.
- Orealo mag niet gratis pissen op het station en de toilet juffrouw vond het nodig om te gaan bellen om zo de situatie op te lossen.
- Mijn trein vertrok als eerste
[ Bericht 3% gewijzigd door Zeurberus op 29-07-2006 02:50:44 ]
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w