Hmm bestaat er dan een boxset die NOG completer is dan deze? Ik wil namelijk wel het liefst alles in één keerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
Gek genoeg zit de originele eindtune (The Real Folk Blues) niet in die boxset. Hij zit er alleen als live-uitvoering tussen...
De box is verder ook niet compleet, maar absoluut een juweeltje om in de kast te hebben.
Dragonball ? Inclusief de uitbreidingssets Z en GTquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:05 schreef Frunnikje het volgende:
Oke, advies nodig. Aangezien Naruto nog immer bezig is met de o zo interessante fillers en Bleach fillers mij ook niet bijzonder kunnen boeien vroeg ik me af of er nog een andere anime is die het waard is om mijn oog op te laten vallen? Tot nu toe alleen Naruto en Bleach gekeken en als het in die richting zit is het geweldig. Iemand tips? Bvd.
Volgens mij niet...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm bestaat er dan een boxset die NOG completer is dan deze? Ik wil namelijk wel het liefst alles in één keer
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan, Ah/Oh My Goddess!, Kiki's Delivery Service (film), Maho Shojo Lyrical Nanoha, Popotan, Princess Tutu, Read Or Die (ROD is niet echt CCS, maar wel Magic Girl),quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:51 schreef mschol het volgende:
wie kan mij nog een leuke "magic girl" show aanbevelen (als hier mensen zijn die er naar kijken uiteraard...)
ik bedoel dus iets als Card captor sakura
TOKKO is zeer vet jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:58 schreef ThaBrain het volgende:
nieuw topic
ik moet nog steeds maar eens gaan beginnen aan one piece en hajime no ippo
maar...TOKKO is wel vet op het moment
Ik kwam er, nadat ik gepost had, inderdaad achter, bedanktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm bestaat er dan een boxset die NOG completer is dan deze? Ik wil namelijk wel het liefst alles in één keer
[..]
Dragonball ? Inclusief de uitbreidingssets Z en GT
Maar serieus, in de OP staat al een link naar een site waar je kan zoeken naar series die lijken
op de serie die je hebt bekeken http://anime-planet.com/animerec/
[edit]
Zie je wel... ik heb geen tvp nodig
[/edit]
[edit =2]
Baai the weej... kom jij ook vrijdag Jordy??? http://forum.fok.nl/topic/869682/4/50
[/edit =2]
Misschien... ik weet nog niet zeker wat ik vrijdag aan werk heb... (ivm de vakanties zijn de roosters vastgelegd, dus ik kan geen vrij vragen.)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef uppie83 het volgende:
Baai the weej... kom jij ook vrijdag Jordy??? Het grote animé/manga meeting topic deel 2 op naar Leen!
Welke groep subt deze serie vooral? En dan graag in .avi formaat aangezien Oyasumi alleen .mkv subt dacht ik...quote:
Alleen Oyasumi dacht ik.. maar wat is er mis met .mkv?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Welke groep subt deze serie vooral? En dan graag in .avi formaat aangezien Oyasumi alleen .mkv subt dacht ik...
Zie AniDB.infoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Welke groep subt deze serie vooral? En dan graag in .avi formaat aangezien Oyasumi alleen .mkv subt dacht ik...
Thanks voor je input..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan, komt direct hoger op me to watch lijstje te staan
Ah/Oh My Goddess!, wel veel over gehoord, nooit gedacht eigenlijk dat het onder dit genre zou vallen
Kiki's Delivery Service (film), die heb ik zelfs op R2 DVD
Maho Shojo Lyrical Nanoha, mij onbekend, ga ik info over zoeken
Popotan, Princess Tutu, mij onbekend, ga ik info over zoeken
Read Or Die (ROD is niet echt CCS, maar wel Magic Girl), die heb ik ergens op dvd liggen, leek mij iets mindere sesie (desalniettemin ga ik em zeker helemaal kijken
Dat ik niet weet hoe je die zooi moet afspelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Alleen Oyasumi dacht ik.. maar wat is er mis met .mkv?
@Jordy-B Ow die site kende ik niet, hendig![]()
mkv is container format waar weinig mensen de juiste codec voor hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Alleen Oyasumi dacht ik.. maar wat is er mis met .mkv?
@Jordy-B Ow die site kende ik niet, hendig![]()
Combined Community Codec Packquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:23 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
Dat ik niet weet hoe je die zooi moet afspelen![]()
* is nogal noob op het gebied van anime kijken, alleen bleach en naruto gezien![]()
Edit: @ Jordy-B; thanks
Gewoon afspelen in VLC...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
http://cccp-project.net/
http://www.free-codecs.com/download/Media_Player_Classic.htm/
Die bieden downloaden en installeren, kun je als het goed is zowat alle bestanden afspelen die er zijn.
Ultra Maniacquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:51 schreef mschol het volgende:
wie kan mij nog een leuke "magic girl" show aanbevelen (als hier mensen zijn die er naar kijken uiteraard...)
ik bedoel dus iets als Card captor sakura
Ik heb er stukjes van gezien en het beviel wel.quote:Hideo Middle School eighth-grader Ayu Tateishi, as a member of the tennis club, is of course a cool girl who is popular among the girls in the school. Actually, she`s an ordinary girl pretending to be cool, because Kachi-kun of the baseball team likes her.
She is adored by the transfer student Nina Sakura. Nina actually has a huge secret!? Because she is a young witch who transferred from the magic kingdom. She`s a real witch with a magic computer and a magical treasure box. But this magic always causes big problems!!
that's the spiritquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:21 schreef mschol het volgende:
ik heb nu net ook 100 dvdtjes (+10 dvd+rw's) binnen gekregen dus ik kan naar hartelust gaan branden en downloaden en kijken en branden en downloaden en kijken etc..
ik heb er nu 1 en alleen extra codec voor h264 ondersteuning geinstalleerdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef Intronic het volgende:
Als je er 6 door elkaar heen gooit wel ja.
Zelfs wanneer ik alleen 1 codec pack gebruik zoals cccp dan kom ik altijd dingen tegen die niet goed werken door zo'n pack. Zo was ik bijvoorbeeld bezig met Adobe Premiere en daar kreeg ik geen beeld bij sommige filmpjes die normaal gesproken wel goed werkten. Bij andere filmpjes haperde het geluid weer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef Intronic het volgende:
Als je er 6 door elkaar heen gooit wel ja.
kwestie van de codecs goed instellen, hier werkelijk nooit problemen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ik alleen 1 codec pack gebruik zoals cccp dan kom ik altijd dingen tegen die niet goed werken door zo'n pack. Zo was ik bijvoorbeeld bezig met Adobe Premiere en daar kreeg ik geen beeld bij sommige filmpjes die normaal gesproken wel goed werkten. Bij andere filmpjes haperde het geluid weer.
Nee dit lag niet aan Premiere.
Dat komt omdat MPC zelf subs kan weergeven, en met CCCP ook en extern sub weergaveprogrammaatje (kan) word(t)en geinstalleerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
kwestie van de codecs goed instellen, hier werkelijk nooit problemen...
enige was dat ik met mpc en bestanden met subtitels soms dubbele subs heb
Ik kijk van Oyasumi.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Frunnikje het volgende:
[..]
GunslingerGirl is coolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:59 schreef Sh0g het volgende:
ik heb ook VLC en dat draait inderdaad alles af, maar hij laadt de originele ondertitels niet goed, tenminste niet bij mij. Daarom heb ik Cole2K media pack geinstalleerd.
GunslingerGirl met VLC player
[afbeelding]
GunslingerGirl in Windows Media Player of BS Player, dankzij Cole2K media pack.
[afbeelding]
Dan is zo'n codec pack het wel waard. Misschien werkt met windows xp wel beter, maar ik zweer bij windows 2000, ik ga hier niet voor overstappen.
Overigens heb ik nog nooit problemen gehad met conflicterende codec packs. 3ivx is nu aan het kloten omdat de trial versie is afgelopen, maar dat boeit niet. Cole2k en Win2k all the way
Interessant, die ga ik ook proberen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:37 schreef torn_Machina het volgende:
Kom ik er net achter dat jyu oh sei HD kwaliteit is. Wat een verschil met dvd kwaliteit.Alles ziet er zo helder en scherp uit en met het geluid is ook niks mis.
![]()
Black sheep fansubs.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:39 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Interessant, die ga ik ook proberen.
Ik heb sinds de eerste keer dat ik een HD fansub heb gezien, een complete serie in HD kwaliteit willen hebben...
quote:
Dat stond nog in de Wiki.. (die ik trouwens nog even moet aanpassen)... ik weet ook wel dat het "ongeïnspireerde" is... (met trema, dus)quote:
Ik denk dat hij doelt op het feit dat TMF die serie nou al een hele poos aan het uitzenden is en het ding slechts 26 afleveringen kent (een halfjaartje)quote:
En nog op Tmf ook, net of de verloederde breezerjeugd anime kijkt. Die zien liever 50 cent met al zijn bitches.quote:
Ik heb zelf ook nog nooit een HD fansub gezien, maar die HD uitzendingen zullen vast wel veel meer gb'tjes zijn dan normale dvd's.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:37 schreef torn_Machina het volgende:
Kom ik er net achter dat jyu oh sei HD kwaliteit is. Wat een verschil met dvd kwaliteit.Alles ziet er zo helder en scherp uit en met het geluid is ook niks mis.
![]()
Net even de eerste 2 eps gekeken en wat ik heb gezien bevalt me wel. Je wordt namelijk direct in het verhaal gegooid, zonder onzinnig geneuzel er om heen.
In de eerste paar minuten van de serie wanneer de tweeling Thor en Rai thuis komt, komen ze erachter dat hun ouders zijn vermoord. Toevallig is de degene die dit heeft gedaan ook nog binnen en ze worden bedwelmd en in een of andere shutle de ruimte ingeschoten.
Ze worden wakker op een planeet die dienst doet als gevangenis voor zware crimninelen en hier geld het recht van de sterkste. De enige manier op van de planeet of te komen is om de zogeheten Beast King te worden van de 4 groepen die daar gezellig elkaar onderling ook een kopje kleiner maken.
Nou deze valt reuze mee, 230 mb per ep.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:52 schreef anisubs het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog nooit een HD fansub gezien, maar die HD uitzendingen zullen vast wel veel meer gb'tjes zijn dan normale dvd's.
Beter op TMF dan een andere zender waar ze hem in het Nederlands nasynchroniserenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
En nog op Tmf ook, net of de verloederde breezerjeugd anime kijkt. Die zien liever 50 cent met al zijn bitches.![]()
Met nog steeds bedoelde ik eigenlijk dat ze het nog steeds uitzenden, volgens mij doen ze dat al een tijdje.![]()
edit: en Jordy was mij al voor.![]()
Dat valt idd nog zeer goed te doen, sommige fansubbers brengen 'normale' fansubs uit die zo groot zijn... Ergo Proxy had ook de eerste eps in HD formaat maar helaas is de groep gestopt met het uit uitbrengen van deze HD fansubs (ze brachten toen alleen nog maar 'normale' fansubs uit)...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nou deze valt reuze mee, 230 mb per ep.![]()
Voor zover ik weet heeft Shinsen-subs Ergo Proxy tot ep 14 ook in HD gesubbed. Maar 350 mb per ep is me toch net iets te veel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:41 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat valt idd nog zeer goed te doen, sommige fansubbers brengen 'normale' fansubs uit die zo groot zijn... Ergo Proxy had ook de eerste eps in HD formaat maar helaas is de groep gestopt met het uit uitbrengen van deze HD fansubs (ze brachten toen alleen nog maar 'normale' fansubs uit)...
De eerste HD fansubs die ik heb gezien waren van de serie Kamichu, ik was zeer onder de indruk bij het zien van deze episodes. Zo scherp, veel meer detail (mpc hoeft de episodes niet te schalen bij mij, dus optimale kwaliteit). Ondanks dat de serie zelf niet echt aansloeg bij mij, dat waren dan ook de enige 5 episodes die ik heb binnengehaald van de serie.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat stond nog in de Wiki.. (die ik trouwens nog even moet aanpassen)... ik weet ook wel dat het "ongeïnspireerde" is... (met trema, dus)
En bedank he....quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef Qunix het volgende:
BLEACH is ook enorm goed aan het worden!
Als de bounto's naar Soul society gaan![]()
TOKKO is inderdaad vet aan het wordenquote:
bleach is ook vetquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef Qunix het volgende:
BLEACH is ook enorm goed aan het worden!
Als de bounto's naar Soul society gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet zeker, het is toekomst, verhaal kan nog anders worden, moet wel aangezien het fillers zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En bedank he....
Let aub ff op evt spoilers!
Neem zoom player en de CCCP codack packquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef summerscent het volgende:
Kwaliteit wordt steeds beter and beter zeker nu met x.264 codecs. Maar ik heb er niks aan, ik kan er namelijk niet op mijn divx speler afspelen. Het is vreselijk irritant om mp4, mkv te moeten converten naar xvid of divx. Zeker moet ik geen KAA releases hebben, ze zijn mega irritant.
Maar 2 goede sites met info van verschillende fansubs voor degene die het nog niet kennen
site 1 en site 2
Zo beslis ik o.a. welke ik ga nemen.
Toffe sites... minder handig in gebruik dan anidb.info, maar het is ontzettend tof om de screenshots te zien....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef summerscent het volgende:
Kwaliteit wordt steeds beter and beter zeker nu met x.264 codecs. Maar ik heb er niks aan, ik kan er namelijk niet op mijn divx speler afspelen. Het is vreselijk irritant om mp4, mkv te moeten converten naar xvid of divx. Zeker moet ik geen KAA releases hebben, ze zijn mega irritant.
Maar 2 goede sites met info van verschillende fansubs voor degene die het nog niet kennen
site 1 en site 2
Zo beslis ik o.a. welke ik ga nemen.
Ja, dat gaat vast werken op z'n divx-player...quote:
toch oppassen, ik verklapte per ongeluk iets over Naruto, toen kreeg ik ook een slag in mijn nekquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is niet zeker, het is toekomst, verhaal kan nog anders worden, moet wel aangezien het fillers zijn.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:57 schreef Crashcat het volgende:
Een heleboel illegale dingen
Komen in deze topics ooit wel eens modjes langsquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:02 schreef Sh0g het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snel weghalen voor een modje langskomt![]()
oh animenfo mag blijven staan, maar dat andere mag je hier niet posten, daarover zijn we al een aantal maal in discussie gegaan met de modjes, zonder succes.
overigens zijn ze al wel bekend bij iedereen door de verschillende subtiele hints.
Ze hebben een ingebouwde torrentsite detector.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef Champloo het volgende:
Komen in deze topics ooit wel eens modjes langs?
Ik heb er nog nooit 1 gezien op een anime topic![]()
(het kan ook zijn dat wel allemaal lief zijn)
DUH... Als je al wat geinstalleerd hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vast werken op z'n divx-player...
'k heb zelf een bloedhekel aan codecpacks, omdat ze vaak conflicten kunnen veroorzaken. Je hebt voor x.264 maar één codec nodig, geen codecpack. In dit geval gebruiken ze ffdshow voor x.264-playback.
Zeg Qunix, volgens mij bedoelen ze met divx speler gewoon een dvd speler hoor en niet de divx speler die je voor je pc kan downloaden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
DUH... Als je al wat geinstalleerd hebt.
Dat verwijderen en 1 malig dat codec pack installen..
Ow.. Ik zie het als de divx video player op de pc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zeg Qunix, volgens mij bedoelen ze met divx speler gewoon een dvd speler hoor en niet de divx speler die je voor je pc kan downloaden.![]()
Straks maar even Tokko 12 kijken. Ik ben benieuwd wat voor kut einde het gaat worden.![]()
Die oude kerel zal wel gekilled worden en dan is het voorbij.![]()
een xbox kost wel wat meer dan ¤70, dunkt me...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:02 schreef RipCore het volgende:
Kan je volgens mij beter een xbox aanschaffen en die fijn gaan modden met mediazooi.
Nadeel van kant en klare divx/etc. spelers is, alle codecs zijn hardwarematig ingebakken, je kan dus alleen via firmware updates codecs updaten, en dan zit je alsnog vast aan de kracht van je speler.
Bij een omgebouwde xbox is alles softwarematig, en dus veeeel flexibeler en meer kans dat er een fix komt voor wat voor probleem dan ook.
Tenminste, dat is mij verteld....
hmmm... 'k heb hier een echte Medion MD 7457 staan die ik een paar jaar geleden (!) al voor ¤70 kon meenemen bij de aldi.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:14 schreef RipCore het volgende:
Dat dunk je verkeerd ()
Op marktplaats worden al xboxes aangeboden incl spellen voor 65¤.
neuh... d'r is nog niet een divx-speler die dat kan... En ik heb eigenlijk nog niet de behoefte gehad, want doorgaans zijn h.264-releases van mindere kwaliteit dan xvid (iig bij die releases waarbij de h.264 een kleinere bestandsgrootte heeft.)quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef RipCore het volgende:
En, kan je er ondertussen al h264 mee afspelen?
I rest my case.quote:
Welke case? Nogal wiedes dat een speler van een paar jaar oud geen h.264 ondersteunt.quote:
eergisteravond is m'n waterkoeling er weer eens mee gestopt... Het klotepompje is aan vervanging toequote:Op donderdag 27 juli 2006 04:49 schreef mschol het volgende:
jullie gaan hard
ik heb niks kunnen kijken door een oververhitte pc
CPU was bezig rond 91 graden celcius
tot wanneer kan ik nmog lijstjes inleveren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
eergisteravond is m'n waterkoeling er weer eens mee gestopt... Het klotepompje is aan vervanging toe
En ik ben nog niet klaar voor de verkiezing
.... Tis ook bedoeld als signaal om er tenminste iets van te maken he. een plaatje. een ervaring een kleinigheid.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Doelde niet op de 'spelfout' (speciale leestekens mag je weg laten wat mij betreft), bedoelde dat er altijd wel tvp's in een topic komen
t/m 30 juli, dan zal ik maandag de punten even tellen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
tot wanneer kan ik nmog lijstjes inleveren?
Je bedoelt zeker 30 juli?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
t/m 30 augustus, dan zal ik maandag de punten even tellen...
Als er geen seeds zijn krijg je die film toch nooit binnen ?!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:43 schreef Sh0g het volgende:
Die Saikano L-A ziet er wel appart uit. Ik had één film binnen, maar die was niet gesubbed. Heb er ff stukjes van gekeken en het beviel redelijk. Natuurlijk veel met de computer gedaan en dat is goed te zien. Ik heb de anime alleen nog niet gezien, dus die zal ik eerst wel gaan kijken.
Die andere versie is nu op de helft: 1900 peers en 0 seeds en het schiet dus voor geen meter op. Deze zal wel ondertiteld zijn.
Niet compleetquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:04 schreef Champloo het volgende:
Als er geen seeds zijn krijg je die film toch nooit binnen ?!
OMG!!! Is de film uit.. Ik had de trailer van MishiCorp gezien en de film lijkt mequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:43 schreef Sh0g het volgende:
Die Saikano L-A ziet er wel appart uit. Ik had één film binnen, maar die was niet gesubbed. Heb er ff stukjes van gekeken en het beviel redelijk. Natuurlijk veel met de computer gedaan en dat is goed te zien. Ik heb de anime alleen nog niet gezien, dus die zal ik eerst wel gaan kijken.
Die andere versie is nu op de helft: 1900 peers en 0 seeds en het schiet dus voor geen meter op. Deze zal wel ondertiteld zijn.
Dit klopt niet helemaal. Je moet kijken naar hoeveel de verschillende peers hebben aan data. Als er geen seeder is kan het zo zijn dat bijvoorbeeld persoon 1 de eerste 25% binnen heeft; persoon 2 heeft de volgende 25% al binnen; persoon 3 heeft de laatste 50%; en jij (0%). Persoon 1 deelt dus de 25% die de rest niet heeft en zo ook bij de andere semi-seeders.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Er is minimaal 1 seed nodig om het compleet te krijgen.
Je download niet een bestand van 'voor naar achter' je download gewoon de bytes die beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:19 schreef Sh0g het volgende:
Maar als er maar 1 bestand gedownload wordt heb je wel een seed nodig, want een bestand wordt volgens mij gewoon van voor tot achter opgebouwd. Dat kun je zien doordat je een onafgerond video of muziek bestand kunt copy pasten en renamen en dan kun je het vanaf het begin afspelen, totdat er geen data meer is.
Als het één videobestand is kan dit wel. Bitcomet heeft gewoon een previewoptie, waarbij je altijd de video vanaf het begin te zien krijgt. Je kunt ook gewoon het bestandje kopiëren en plakken en dan de .bc! extensie eraf halen. Divx player kan deze "corrupte" avi's afspelen, gewoon vanaf het begin tot waar de download is afgekapt, van voor tot achter dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:57 schreef SureZal het volgende:
Als je bv een torrent op 60% hebt staan kun je niet 60% afspelen maar is de download voor 60% binne gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |