quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat stond nog in de Wiki.. (die ik trouwens nog even moet aanpassen)... ik weet ook wel dat het "ongeïnspireerde" is... (met trema, dus)
En bedank he....quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef Qunix het volgende:
BLEACH is ook enorm goed aan het worden!
Als de bounto's naar Soul society gaan![]()
TOKKO is inderdaad vet aan het wordenquote:
bleach is ook vetquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef Qunix het volgende:
BLEACH is ook enorm goed aan het worden!
Als de bounto's naar Soul society gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet zeker, het is toekomst, verhaal kan nog anders worden, moet wel aangezien het fillers zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En bedank he....
Let aub ff op evt spoilers!
Neem zoom player en de CCCP codack packquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef summerscent het volgende:
Kwaliteit wordt steeds beter and beter zeker nu met x.264 codecs. Maar ik heb er niks aan, ik kan er namelijk niet op mijn divx speler afspelen. Het is vreselijk irritant om mp4, mkv te moeten converten naar xvid of divx. Zeker moet ik geen KAA releases hebben, ze zijn mega irritant.
Maar 2 goede sites met info van verschillende fansubs voor degene die het nog niet kennen
site 1 en site 2
Zo beslis ik o.a. welke ik ga nemen.
Toffe sites... minder handig in gebruik dan anidb.info, maar het is ontzettend tof om de screenshots te zien....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef summerscent het volgende:
Kwaliteit wordt steeds beter and beter zeker nu met x.264 codecs. Maar ik heb er niks aan, ik kan er namelijk niet op mijn divx speler afspelen. Het is vreselijk irritant om mp4, mkv te moeten converten naar xvid of divx. Zeker moet ik geen KAA releases hebben, ze zijn mega irritant.
Maar 2 goede sites met info van verschillende fansubs voor degene die het nog niet kennen
site 1 en site 2
Zo beslis ik o.a. welke ik ga nemen.
Ja, dat gaat vast werken op z'n divx-player...quote:
toch oppassen, ik verklapte per ongeluk iets over Naruto, toen kreeg ik ook een slag in mijn nekquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is niet zeker, het is toekomst, verhaal kan nog anders worden, moet wel aangezien het fillers zijn.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:57 schreef Crashcat het volgende:
Een heleboel illegale dingen
Komen in deze topics ooit wel eens modjes langsquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:02 schreef Sh0g het volgende:
[..]
![]()
![]()
Snel weghalen voor een modje langskomt![]()
oh animenfo mag blijven staan, maar dat andere mag je hier niet posten, daarover zijn we al een aantal maal in discussie gegaan met de modjes, zonder succes.
overigens zijn ze al wel bekend bij iedereen door de verschillende subtiele hints.
Ze hebben een ingebouwde torrentsite detector.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef Champloo het volgende:
Komen in deze topics ooit wel eens modjes langs?
Ik heb er nog nooit 1 gezien op een anime topic![]()
(het kan ook zijn dat wel allemaal lief zijn)
DUH... Als je al wat geinstalleerd hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vast werken op z'n divx-player...
'k heb zelf een bloedhekel aan codecpacks, omdat ze vaak conflicten kunnen veroorzaken. Je hebt voor x.264 maar één codec nodig, geen codecpack. In dit geval gebruiken ze ffdshow voor x.264-playback.
Zeg Qunix, volgens mij bedoelen ze met divx speler gewoon een dvd speler hoor en niet de divx speler die je voor je pc kan downloaden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
DUH... Als je al wat geinstalleerd hebt.
Dat verwijderen en 1 malig dat codec pack installen..
Ow.. Ik zie het als de divx video player op de pc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zeg Qunix, volgens mij bedoelen ze met divx speler gewoon een dvd speler hoor en niet de divx speler die je voor je pc kan downloaden.![]()
Straks maar even Tokko 12 kijken. Ik ben benieuwd wat voor kut einde het gaat worden.![]()
Die oude kerel zal wel gekilled worden en dan is het voorbij.![]()
een xbox kost wel wat meer dan ¤70, dunkt me...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:02 schreef RipCore het volgende:
Kan je volgens mij beter een xbox aanschaffen en die fijn gaan modden met mediazooi.
Nadeel van kant en klare divx/etc. spelers is, alle codecs zijn hardwarematig ingebakken, je kan dus alleen via firmware updates codecs updaten, en dan zit je alsnog vast aan de kracht van je speler.
Bij een omgebouwde xbox is alles softwarematig, en dus veeeel flexibeler en meer kans dat er een fix komt voor wat voor probleem dan ook.
Tenminste, dat is mij verteld....
hmmm... 'k heb hier een echte Medion MD 7457 staan die ik een paar jaar geleden (!) al voor ¤70 kon meenemen bij de aldi.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:14 schreef RipCore het volgende:
Dat dunk je verkeerd ()
Op marktplaats worden al xboxes aangeboden incl spellen voor 65¤.
neuh... d'r is nog niet een divx-speler die dat kan... En ik heb eigenlijk nog niet de behoefte gehad, want doorgaans zijn h.264-releases van mindere kwaliteit dan xvid (iig bij die releases waarbij de h.264 een kleinere bestandsgrootte heeft.)quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef RipCore het volgende:
En, kan je er ondertussen al h264 mee afspelen?
I rest my case.quote:
Welke case? Nogal wiedes dat een speler van een paar jaar oud geen h.264 ondersteunt.quote:
eergisteravond is m'n waterkoeling er weer eens mee gestopt... Het klotepompje is aan vervanging toequote:Op donderdag 27 juli 2006 04:49 schreef mschol het volgende:
jullie gaan hard
ik heb niks kunnen kijken door een oververhitte pc
CPU was bezig rond 91 graden celcius
tot wanneer kan ik nmog lijstjes inleveren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
eergisteravond is m'n waterkoeling er weer eens mee gestopt... Het klotepompje is aan vervanging toe
En ik ben nog niet klaar voor de verkiezing
.... Tis ook bedoeld als signaal om er tenminste iets van te maken he. een plaatje. een ervaring een kleinigheid.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Doelde niet op de 'spelfout' (speciale leestekens mag je weg laten wat mij betreft), bedoelde dat er altijd wel tvp's in een topic komen
t/m 30 juli, dan zal ik maandag de punten even tellen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
tot wanneer kan ik nmog lijstjes inleveren?
Je bedoelt zeker 30 juli?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
t/m 30 augustus, dan zal ik maandag de punten even tellen...
Als er geen seeds zijn krijg je die film toch nooit binnen ?!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:43 schreef Sh0g het volgende:
Die Saikano L-A ziet er wel appart uit. Ik had één film binnen, maar die was niet gesubbed. Heb er ff stukjes van gekeken en het beviel redelijk. Natuurlijk veel met de computer gedaan en dat is goed te zien. Ik heb de anime alleen nog niet gezien, dus die zal ik eerst wel gaan kijken.
Die andere versie is nu op de helft: 1900 peers en 0 seeds en het schiet dus voor geen meter op. Deze zal wel ondertiteld zijn.
Niet compleetquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:04 schreef Champloo het volgende:
Als er geen seeds zijn krijg je die film toch nooit binnen ?!
OMG!!! Is de film uit.. Ik had de trailer van MishiCorp gezien en de film lijkt mequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:43 schreef Sh0g het volgende:
Die Saikano L-A ziet er wel appart uit. Ik had één film binnen, maar die was niet gesubbed. Heb er ff stukjes van gekeken en het beviel redelijk. Natuurlijk veel met de computer gedaan en dat is goed te zien. Ik heb de anime alleen nog niet gezien, dus die zal ik eerst wel gaan kijken.
Die andere versie is nu op de helft: 1900 peers en 0 seeds en het schiet dus voor geen meter op. Deze zal wel ondertiteld zijn.
Dit klopt niet helemaal. Je moet kijken naar hoeveel de verschillende peers hebben aan data. Als er geen seeder is kan het zo zijn dat bijvoorbeeld persoon 1 de eerste 25% binnen heeft; persoon 2 heeft de volgende 25% al binnen; persoon 3 heeft de laatste 50%; en jij (0%). Persoon 1 deelt dus de 25% die de rest niet heeft en zo ook bij de andere semi-seeders.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Er is minimaal 1 seed nodig om het compleet te krijgen.
Je download niet een bestand van 'voor naar achter' je download gewoon de bytes die beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:19 schreef Sh0g het volgende:
Maar als er maar 1 bestand gedownload wordt heb je wel een seed nodig, want een bestand wordt volgens mij gewoon van voor tot achter opgebouwd. Dat kun je zien doordat je een onafgerond video of muziek bestand kunt copy pasten en renamen en dan kun je het vanaf het begin afspelen, totdat er geen data meer is.
Als het één videobestand is kan dit wel. Bitcomet heeft gewoon een previewoptie, waarbij je altijd de video vanaf het begin te zien krijgt. Je kunt ook gewoon het bestandje kopiëren en plakken en dan de .bc! extensie eraf halen. Divx player kan deze "corrupte" avi's afspelen, gewoon vanaf het begin tot waar de download is afgekapt, van voor tot achter dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:57 schreef SureZal het volgende:
Als je bv een torrent op 60% hebt staan kun je niet 60% afspelen maar is de download voor 60% binne gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |