Ik snap wel waarom (zie Naruto) maar bij het "Speciale Categorieën" hoeft dat niet naar mijn mening.... Ik ben zodaanig overtuigt van mijn top 3 dat die regel geschrapt mag worden in Speciale categorieën.quote:Je moet een serie of film volledig hebben gezien om erop te mogen stemmen, omdat een serie gemaakt of gekraakt kan worden door het einde. Dit betekent dus ook dat er niet gestemd kan worden op Bleach of Naruto, omdat die nog steeds aan de gang zijn.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:05 schreef Qunix het volgende:
Iets zit me dwars............
[..]
Ik snap wel waarom (zie Naruto) maar bij het "Speciale Categorieën" hoeft dat niet naar mijn mening.... Ik ben zodaanig overtuigt van mijn top 3 dat die regel geschrapt mag worden in Speciale categorieën.
Jordy-B: Wat vind jij?
Tevens een top 3 van nieuw komende anime is toepasselijk. Een top 3 over wat jij het beste nieuw komende anime vind. En dan moet die serie niet meer dan 12 eps hebben (1 seizoen). + Het moet nog steeds aan de gang zijn.
Volgens mij mag het dus wel gewoon hoorquote:Er zijn een paar speciale categorieën: Music, Opening/Ending, Male character en Female character. In deze categorieën is het niet noodzakelijk om de hele serie gezien te hebben.
Verkeerd gelezen.. Sorryquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij mag het dus wel gewoon hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meestal krijg je bij een zin met of nog een tweede optie Jordyquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:32 schreef Jordy-B het volgende:
Het maakt hierbij niet uit of het gaat om een film van een animé-serie.
Jezzoes, wat doe jij nou...quote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef Zeurberus het volgende:
Moet Jordy-B eerst zijn OP doorlezen en daarna posten?
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
All-round series:
1. Azumanga Daioh
2. Chobits
3. Love Hina
Films:
1. Spirited Away/Sen to Chihiro no kamikakushi
2. Princess Mononoke/ Mononoke-hime
3. Grave of the Fireflies/Hotaru no haka
4. Cowboy Bebop
5. Nausicaa/Kaze no tani no Naushika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop