SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe verzin je dit?![]()
![]()
of aan het begin van de missie zegt hij tegen shadow boy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door CecilBDemented op 18-07-2006 01:44:48 ]Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
Als Sasuke weg loopt moet je stoppen en wachten tot de fillers voor bij zijn... Want die 5 maanden fillers nu zuigen namelijk hardquote:Op zondag 16 juli 2006 02:26 schreef CecilBDemented het volgende:
Ben nu helemaal verslaafd aan Naruto.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik verveelde me een beetje dus heb ik maar een plaatje gemaakt van de Otaku's.
Zeg maar wat je ervan vind![]()
[afbeelding]
Als de 'almost Otaku's' Otaku's worden, zullen de nieuwe avatars aan de rechterkant komen
Vind hem wel tof gedaan.quote:
Horror? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:29 schreef Intronic het volgende:
Ben vandaag ook begonnen met TOKKO, eindelijk weer een toffe horror anime![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
Er is een verkiezingstopic geopend, ter ere van dit topic....
Als Zeur en zijn vriendjes doorgaan met het verkutten van dat topic met hun onnodige offtopic reacties en gezeur om kleine foutjes in de lange OP, kunnen jullie de vliegende vinketering krijgen en gaat de verkiezing niet door.
ziet er goed uit, wie is de fansubber?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:55 schreef Koranaga het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk Saikano afgekeken. En wat een serie was dat zeg.![]()
Iedereen die wel van een drama/romance anime serie houd moet deze serie gezien hebben vind ik.
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=914
Ik heb het aangepast en het is gewoon een foutje dat hier in de spreektaal geslopen is.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik zal al ophouden, maar ik raad je serieus aan om zulke lange OP's door iemand anders ff te laten lezen voordat je ze post. Als er een tweede optie ontbreekt met een zin met OF erin dan vind ik dat geen klein foutje meer. Zeker als je dan nog zo nonchalant reageert met 'dit was de laatste offtopic post'. Maargoed, ik lees de OP toch niet meer dus het is je vergeven![]()
Ontopic: Ik ben nu helemaal up to date met Naruto, Bleach en Air Gear en heb Ergo Proxy nog in mijn bijwerk lijstje staan, net zoals Blood +.
Air Gear is toch ook wel een aanrader voor jullieSnelle actie, humor en een klein beetje ecchi.
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast en het is gewoon een foutje dat hier in de spreektaal geslopen is.
Ik heb nogal veel werk gehad van de OP, het ding tigtig keer doorgelezen en dan ga jij over zo'n foutje lopen mierenneuken en vervolgens ook nog een poll plaatsen als misplaatste poging tot humor? Flikker toch op, man.
Welke series waren dit nu...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens 'lucky' als ik een mazzeltje heb... komt uit één of andere animé...
Natuurlijk houden we het gezellig, ik hou over het 'incident' al opquote:Op zondag 16 juli 2006 18:09 schreef blessed19 het volgende:
pff... jongens, houden we het nog wel een beetje gezellig?:{
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:51 schreef outcast_within het volgende:
Jubileum topic!(is dit nu serieus het eerste pomponnetje?)
Nee, ik had het eerste pomponnetje.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Deel 25
Ben nu bezig met de manga van Chobits en Fruits Basket, leuk![]()
Oke dan!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:55 schreef Koranaga het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk Saikano afgekeken. En wat een serie was dat zeg.![]()
Iedereen die wel van een drama/romance anime serie houd moet deze serie gezien hebben vind ik.
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=914
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |