abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39816258
Trouwens die met de Kakashi ava is Kabuto_Raiger.

pagina startpost. Heb ik nog nooit eerder gehad geloof ik.
pi_39816278
die plaatjes maken de OP rommelig (doordat het verschillende groottes zijn
en het wordt erg druk...
pi_39816339
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.
pi_39816402
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.
gewoon een genummerd lijstje met clickable namen (die dan naar de profiel pagina gaan)
pi_39816482
Ook een [wat simpelere, dus betere] optie inderdaad.
pi_39817001
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef mschol het volgende:
die plaatjes maken de OP rommelig (doordat het verschillende groottes zijn
en het wordt erg druk...

1. de namen hoeven er niet in te zitten. je word herkend. of niet.
2. Die 2 plaatjes die te groot zijn, hopey laat ik zo staan en surezal is nu gefixed
3. die paar minieme hoogte verschillen... ja. img=60 zo opgelost. maar dat vind ik niet echt nodig
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef mschol het volgende:
Suus-chan = [afbeelding]
Jup mijn beschrijving was iemand die een keer gepost had. niet echt de moeite om bij naam te noemen.
quote:
Persoonlijk vind ik. If it ain't broke, don't fix it.

En iets wat sinds topic 6/7 een leuke gimmick is geweest. Verander ik niet zo snel naar iets anders omdat ze het in sommige slowchat topics ook zo doen

Maar als iemand iets beters inelkaar wil zetten. niet lullen, doen. Wiki is your friend

[ Bericht 9% gewijzigd door outcast_within op 14-07-2006 12:21:47 ]
pi_39817030
dats mijn oude ja
pi_39819292
was mijne oude ava.
pi_39819638
maarrre wanner val je nou onder Almost Otaku/Otome!???
das me nou nog steeds nie helemal duidelijk
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:37:27 #262
58063 uppie83
Sousousou
pi_39819720
Damn wat gaat het hard... in het vorige topic alleen een tvp kunnen plaatsen, vervolgens al bijna 2 topics verder zijn. Met vakantie zit ik toch liever wat meer buiten dan achter een pc...
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_39819731
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef mschol het volgende:
maarrre wanner val je nou onder Almost Otaku/Otome!???
das me nou nog steeds nie helemal duidelijk
Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.

En level up gebeurt tijdens jubilea topics? Maar goed dat word d26, wanneer ik die lijst weer op ga schonen/updaten.

Slowchat edit:
waaraan je moet voldoen.
1. in meerdere topics gepost hebben
2. een enigzins "anime" pimped avatar is een pre. (een flits van een anime plaatje door je normale ava heen oid, of zoals up gewoon golvend fok anime door zijn ava )
3. liev zijn, of stoud.
En dan ben je almost otaku.
En als je blijft door posten tot het volgende jubileum topic zit je in de hall of fame. of iig een rijtje otaku's stroomt door.

[ Bericht 15% gewijzigd door outcast_within op 14-07-2006 13:53:06 ]
pi_39820059
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.

dat erin zetten is nie zo'n probleem (wiki was toch juist mijn schuld ? )

en was dus meer de vraag zovan waaraam moet je voldoen om in 1 v/d lijstjes te komen?
pi_39821352
Ik heet niet slowchatslet, sloerie...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39821753
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:29 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heet niet slowchatslet, sloerie...
onee sorry jordy-b dat is je bijnaam

@shol zie s.c. edit
pi_39824119
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:41 schreef blessed19 het volgende:

[..]

maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!

toen ik je had recht gesteld, zeiden we het wel
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_39824252
Heb net Fruits Basket afgekeken.
Beste serie die ik tot nu toe heb gezien denk ik.
Alleen jammer dat de makers niet dieper op bepaalde dingen in zijn gegaan enzo, maar misschien staan sommige dingen wel in de manga. Dus die ga ik ook nog maar lezen ooit, eerst de Chobits manga.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:36:15 #269
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39829939
Ooooh, alweer tieten in TOKKO
Rokujou deze keer
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_39831148
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net Fruits Basket afgekeken.
Beste serie die ik tot nu toe heb gezien denk ik.
Alleen jammer dat de makers niet dieper op bepaalde dingen in zijn gegaan enzo, maar misschien staan sommige dingen wel in de manga. Dus die ga ik ook nog maar lezen ooit, eerst de Chobits manga.
Mwah imo zijn er wel betere anime's van dat soort.

Van de week twelve kingdoms af gekeken. Opzich wel vet, had er eerst niet zoveel van verwacht omdat het verhaal me niet echt boeiend leek maar dat bleek dus niet zo te zijn. Al vond ik het wel jammer dat hier en daar wat minder diep op werd ingegaan. Ik had wel wat meer willen weten over wat Youko ging doen en ook wat die Kirin van Hou (?) nou uiteindelijk ging doen want je hebt opeens een paar eps dat die met Yuka omgaat en opeens is dat helemaal over en hoor je er niks meer van terwijl je het idee krijgt dat dat wel zou moeten.

Ben nu stratos4 aan het kijken omdat ik dinsdag op vakantie ga maar toch nog even een serie wou zien. Opzich wel leuk. Niks speciaals maar goed genoeg om even tussendoor te kijken.

En na de vakatie weer een nieuwe hdd aanschaffen omdat ik nu al 3 schijven vol heb staan
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_39831606
Oh is Fruits Basket zo leuk? Ik heb het een tijdje geleden binnengehaald maar nog steeds niet gekeken. Ik las wel eerst de manga, maar op een gegeven moment begon het saai te worden dus was bij volume 7 gestopt met lezen. Ik geloof dat er 20 delen van zijn. Maar ja ik heb wel een andere nog langere manga uitgelezen "Hanazakari no Kimitachi e", deze bestaat uit 23 delen.
Maar ik heb onlangs Gokusen de anime gekeken en het was even leuk als de tv serie. En ik ben ook Jyu Oh Sei aan het kijken. Meestal hou ik niet zoveel van korte series van +/- 13 eps maar deze valt erg mee. Er zit vaart in en het verhaal is interessant.
Verder ben ik bezig met een aantal sport anime Capeta, Major 2nd season, Eyeshield21. Ook al hou ik niet van deze sporten, maar getekend zijn ze wel erg goed. Ik keek ook altijd Captain Tsubasa toen ik klein was.

The twelve kingdoms hadden ze abrupt gestopt, de anime was oorspronkelijk langer gepland. Helaas ,want de latere afleveringen waren de betere.

[ Bericht 4% gewijzigd door summerscent op 14-07-2006 20:40:14 ]
pi_39832086
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:18 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Mwah imo zijn er wel betere anime's van dat soort.
Namen? Ik hou wel van zulke anime's

Summerscent: Ja, het is een leuke serie (vind ik dan), een goed verhaal, humor, leuk getekend (Kyo en Yuki ) en zelfs een paar diepere boodschappen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39833142
Ik kan mn avatar wel ff aanpassen, welke res.? 100x100 pix?
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_39833303
high school girls 12... heb ik ooit zoiets fouts gezien? als je dood kon gaan van lachen dan was ik zojuist doodgegaan.. kolere...
pi_39835219
quote:
Ik verveelde me een beetje dus heb ik maar een plaatje gemaakt van de Otaku's.
Zeg maar wat je ervan vind

Als de 'almost Otaku's' Otaku's worden, zullen de nieuwe avatars aan de rechterkant komen
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_39835340
Woow.. Hajime no Ippo heeft een sterk einde. Ben nu bijna klaar, moet nog minder dan 10eps + 2 specials kijken.
Naruto ook nog maar dat doe ik later wel... Zo leuk is dat ook weer niet. Ik begin zelfs er aan te ergeren.

En TOKKO is goed
pi_39835890
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef SureZal het volgende:

[..]

[afbeelding]
Als de 'almost Otaku's' Otaku's worden, zullen de nieuwe avatars aan de rechterkant komen
Mooi!
pi_39835893
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef SureZal het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er staat nu Fak Anime
pi_39836067
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:34 schreef koffiegast het volgende:
high school girls 12... heb ik ooit zoiets fouts gezien? als je dood kon gaan van lachen dan was ik zojuist doodgegaan.. kolere...
welk stukje doel je precies op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond 10 ook wel erg lache...
bril fetisjist
pi_39836157
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef outcast_within het volgende:

[..]

onee sorry jordy-b dat is je bijnaam

@shol zie s.c. edit
ahhhh...

*avater editten gaat..
pi_39836278
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
bril fetisjist
Dat stukje dat in de spoiler staat was erg fout ja
pi_39836298
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
bril fetisjist
dat ze iets speciaals ging doen toen iedereen keek..

ik kreeg helemaal keelpijn en draaide 3x in me stoel rond bij wijze van spreken
pi_39837017
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef koffiegast het volgende:

[..]

dat ze iets speciaals ging doen toen iedereen keek..

ik kreeg helemaal keelpijn en draaide 3x in me stoel rond bij wijze van spreken
helemaaal geweldig die serie...
zal em zeker nog een keert kijken... (ga denk ik es wat series herhalen deze vakantie..)
maar alleen zover ik tijd heb, heb vandaag te horen gekregen dat ik maandag aan de slag kan bij de bloemenveilig wat betekent dat ik gewoon om 10:00 in me nest moet liggen (uurtje of 5 bij de bushalte staan )
pi_39837179
"Timmah die ooit iets postte".

Lekker weer. Ik loop dan niet actief te slowchatten, maar ik heb toch al meer delen op mn naam staan dan een hoop anderen geloof ik. . In mn history tel ik er al meer dan 10. Maargoed. Ik voel me lekker gewaardeerd weer.

Ik zal toch iets moeten doen aan mijn memorabel-zijn geloof ik. Ik kijk onwijs veel anime, ga naar de cons, Jrock-con, luister Jpop, Jrock en doe nog veel meer japanse dingen. Dus inspiratie moet er toch genoeg zijn lijkt me.
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_39837250
ik kijk veel anime maar al het andere (con's, jpop /jRock luister ik waarschijnlijk niet echt naar)
maar aangezien ik niet weet wat et is kan ik er niet over orodelen
en japanse dingen:
ik heb mezelf betrapt op mezelf Baka te noemen als ik iets verkeerd deed
pi_39837357
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:44 schreef mschol het volgende:
ik kijk veel anime maar al het andere (con's, jpop /jRock luister ik waarschijnlijk niet echt naar)
maar aangezien ik niet weet wat et is kan ik er niet over orodelen
en japanse dingen:
ik heb mezelf betrapt op mezelf Baka te noemen als ik iets verkeerd deed
Ik zeg wel eens 'lucky' als ik een mazzeltje heb... komt uit één of andere animé...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39837476
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik zeg wel eens 'lucky' als ik een mazzeltje heb... komt uit één of andere animé...
jaa ik kan me idd het geluidje wel voor de geest halen, geen idee welke anime
pi_39838157
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Namen? Ik hou wel van zulke anime's
Ik zal het even op drama/romance houden want ik neem aan dat je vooral dat wil zien?

School rumble is net zoiets als fruits baskets. Vrij luchtig verhaal met comedy maar ook romance en een beetje drama. Helaas niet zo heel erg diepgaand.

Chobits: Comedy met romance en drama. De hele serie gaat eigelijk nergens over maar het is toch leuk om te kijken imo. Hoogtepunten zijn toch wel Chi die de hele tijd Chiiiiiii roept of Hideki hentai zegt

Ai yori aoshi: Dit is denk ik precies waar je naar op zoek bent. Zit genoeg comedy in maar ook romance en drama en het gaat allemaal wat dieper. Het gaat over een jongen die een heel erg traditioneel Japanse vriending krijgt ( vrouwen in Kimono's ). Er is ook nog een vervolg wat ai yori aoshi enishi heet. In princiepe meer van hetzelfde.

Green Green kan je ook nog kijken al is dat meer gefocussed op comedy en misschien iets minder geschikt voor vrouwen door het nogal hoge ecchi niveau. Maar zelfs de anime haters die ik ken vonden dit leuk dus misschien het kijken waard.

Midori no hibbi ligt je ook wel denk ik want het is kwa opzet hetzelfde als de anime's hierboven.

Love Hina. Romance, drama en comedy, moet je wel gezien hebben eigelijk

Onegai twins en onegai teacher hoort er ook wel bij. Ook weer comedy, drama, romance.

Dan zijn er ook nog de anime die vooral op drama/romance draaien.

Kimi ga nozomu eien is een anime die je gezien moet hebben. Heel sterk verhaal en ook heel erg deprimerend. Het is maar goed dat het maar 13 eps zijn want als het er meer waren geweest dan word je er zelf ook depresief van zo enorm dramatisch is het verhaal. Zit ook veel romance in.

Saikano moet je ook gezien hebben. Heel goed verhaal en mooie muziek. Zodra je het intro nummer hoort (goed nummer trouwens) word je al depresief en de rest van de muziek maakt het er niet beter op. Al klinkt het wel mooi. Verhaal draait vooral om romance en drama al zit er ook wat actie in door het verhaal. Al draait de actie om drama en niet zozeer om de actie zelf dus dat stoort je niet al te erg denk ik.

De eerte 4 ova's van rurouni kenshin (samurai X) zijn ook heel goed. Veel drama en een sterk verhaal. Speelt zich af in het oude Japan dus ook aardig wat samurai actie.

Shingetsutan Tsukihime is ook goed. Al is het wel iets luchtiger dan de anime's hierboven maar zeker het kijken waard.

Now here then and there. Goed verhaal met vooral drama erin. Helaas ook een beetje actie maar dat is nogal brak uitevoerd maar zeker het kijken wel waard voor het verhaal en het drama.

Dan zijn er ook nog anime die denk ik niet echt iets zijn wat jij in eerste instantie wil zien (weet niet wat je veder leuk vind dus misschien vind je het wel wat) maar toch wel het kijken waard zijn.

Elfen lied ( gore fest maar Nyu is echt geweldig )
Princess tutu (serieus, moet je gezien hebben, gaat over ballet in een sprookjes wereld maar toch is het leuk om te kijken al klinkt het compleet crap. Helaas is de anime wel enorm moeilijk te vinden maar ik heb hem ^^).
Noir (drama)
Genshikin (gaat over otaku's, vooral comedy met een beetje romance en drama, imho had er veel meer in het verhaal gezeten dan eruit is gehaald maar toch wel leuk)
Infinite ryvius (vooral drama, kinderen zitten vast in een ruimteschip, om een of andere reden trok deze anime mij heel erg aan).
Serial experiments lain (moeilijk te begrijpen, is vooral denkwerk maar wel heel sterk en wat dramatisch).
Neon genesis evangelion. Of je haat het, of je vind het geweldig. Is vooral drama maar wel in een actie pakket en redelijk wat denkwerk.
De full metal panic series hebben ook redelijk wat drama en romance, al zit het ook weer in een actie pakket. Behalve fumuffo dat is met veel comedy.

Ligt allemaal niet echt in het fruits basket straatje maar misschien kan je er wat mee. Af en toe iets anders is alleen maar beter want steeds hetzelfde genre word je ook snel moe van. Tenminste, ik wel daarom kijk ik ook zo'n beetje alle genres.
pi_39839045
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]
. Af en toe iets anders is alleen maar beter want steeds hetzelfde genre word je ook snel moe van. Tenminste, ik wel daarom kijk ik ook zo'n beetje alle genres.
ik nie hoor
doe mij maar love/romance/ecchi/school life comedy's
en ik vermaak me wel
pi_39839055
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef Kill_em_all het volgende:

-knip-
Dankje! Hier heb ik zeker wat aan.
Ik hou inderdaad vooral wel van drama/romance, maar ook wel van andere genres hoor.
Een paar titels die je hier noemt heb ik al gezien en die vond ik inderdaad erg leuk (Midori no Hibi, Chobits en Love Hina afgekeken, Onegai Twins paar episodes van gezien).
Ik kan hier denk ik wel een tijdje mee vooruit.
pi_39841761
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik nie hoor
doe mij maar love/romance/ecchi/school life comedy's
en ik vermaak me wel
same, ook al mag er ook wel tenjou tenge/naruto enzo tusse zitte
pi_39843420
Twee series zonder einde...
pi_39845384
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:49 schreef koffiegast het volgende:

[..]

same, ook al mag er ook wel tenjou tenge/naruto enzo tusse zitte
mja soms hier ook wel, gundam wing vond ik ook wel aardig (die valt toch onder mecha?)
pi_39853751
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:32 schreef Jordy-B het volgende:
Twee series zonder einde...
Zal je vaker tegenkomen... Heb nu 4 gezien warvan 1 in 1 aflevering een einde was (eigenlijkl niet). En de andere series ineens stopts
pi_39854919
Van Naruto wist ik wel dat het een lange serie zou worden, dus daar heb ik alleen de eerste aflevering van gezien en vervolgens besloten dat ik het niet de moeite vond... Maar van Tenjou Tenge had ik toch wel gedacht dat de serie fatsoenlijk zou worden afgesloten...
pi_39855428
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef Jordy-B het volgende:
Van Naruto wist ik wel dat het een lange serie zou worden, dus daar heb ik alleen de eerste aflevering van gezien en vervolgens besloten dat ik het niet de moeite vond... Maar van Tenjou Tenge had ik toch wel gedacht dat de serie fatsoenlijk zou worden afgesloten...
Zelfs in de OVA's is er geen einde.. Sterker nog.. De volgende dag zou de wedstrijd plaatsvinden
pi_39855829
Elfen lied
Bleach is leuk
pi_39857310
Wat is TOKKO vet zég

Hele tôffe serie!
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:57 schreef Eririn het volgende:
Elfen lied
Bleach is leuk
Hoi welkom
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 juli 2006 @ 19:05:11 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39857465
vandaag aflevering 1 en 2 van goldenboy gekeken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_39859211
hehe goldenboy is wel grappig. Alleen jammer dat het er zo kut uitziet. Ik heb echt een hekel aan die wat ouderwets uitziende anime.
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:57 schreef Eririn het volgende:
Elfen lied
Bleach is leuk
Hehe ik wil niet weten hoe jij denkt als jij een bij elfen lied neerzet, is niet zoveel liefs aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')