gewoon een genummerd lijstje met clickable namen (die dan naar de profiel pagina gaan)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef mschol het volgende:
die plaatjes maken de OP rommelig (doordat het verschillende groottes zijn
en het wordt erg druk...
Jup mijn beschrijving was iemand die een keer gepost had. niet echt de moeite om bij naam te noemen.quote:
Persoonlijk vind ik. If it ain't broke, don't fix it.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.![]()
Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef mschol het volgende:
maarrre wanner val je nou onder Almost Otaku/Otome!???
das me nou nog steeds nie helemal duidelijk
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!
toen ik je had recht gesteld, zeiden we het wel
Mwah imo zijn er wel betere anime's van dat soort.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net Fruits Basket afgekeken.
Beste serie die ik tot nu toe heb gezien denk ik.![]()
Alleen jammer dat de makers niet dieper op bepaalde dingen in zijn gegaan enzo, maar misschien staan sommige dingen wel in de manga. Dus die ga ik ook nog maar lezen ooit, eerst de Chobits manga.![]()
Namen? Ik hou wel van zulke anime'squote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mwah imo zijn er wel betere anime's van dat soort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveelde me een beetje dus heb ik maar een plaatje gemaakt van de Otaku's.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik verveelde me een beetje dus heb ik maar een plaatje gemaakt van de Otaku's.
Zeg maar wat je ervan vind![]()
[afbeelding]
Als de 'almost Otaku's' Otaku's worden, zullen de nieuwe avatars aan de rechterkant komen
Er staat nu Fak Animequote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik verveelde me een beetje dus heb ik maar een plaatje gemaakt van de Otaku's.
Zeg maar wat je ervan vind![]()
[afbeelding]
Als de 'almost Otaku's' Otaku's worden, zullen de nieuwe avatars aan de rechterkant komen
welk stukje doel je precies opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:34 schreef koffiegast het volgende:
high school girls 12... heb ik ooit zoiets fouts gezien? als je dood kon gaan van lachen dan was ik zojuist doodgegaan..kolere...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond 10 ook wel erg lache...
bril fetisjist![]()
ahhhh...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
onee sorry jordy-b dat is je bijnaam
@shol zie s.c. edit
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
welk stukje doel je precies opDat stukje dat in de spoiler staat was erg fout jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond 10 ook wel erg lache...
bril fetisjist![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
welk stukje doel je precies opdat ze iets speciaals ging doen toen iedereen keek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond 10 ook wel erg lache...
bril fetisjist
ik kreeg helemaal keelpijn en draaide 3x in me stoel rond bij wijze van spreken
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dat ze iets speciaals ging doen toen iedereen keek..
ik kreeg helemaal keelpijn en draaide 3x in me stoel rond bij wijze van spreken
Ik zeg wel eens 'lucky' als ik een mazzeltje heb... komt uit één of andere animé...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:44 schreef mschol het volgende:
ik kijk veel anime maar al het andere (con's, jpop /jRock luister ik waarschijnlijk niet echt naar)
maar aangezien ik niet weet wat et is kan ik er niet over orodelen![]()
en japanse dingen:
ik heb mezelf betrapt op mezelf Baka te noemen als ik iets verkeerd deed
jaa ik kan me idd het geluidje wel voor de geest halen, geen idee welke animequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens 'lucky' als ik een mazzeltje heb... komt uit één of andere animé...
Ik zal het even op drama/romance houden want ik neem aan dat je vooral dat wil zien?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Namen? Ik hou wel van zulke anime's![]()
ik nie hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
. Af en toe iets anders is alleen maar beter want steeds hetzelfde genre word je ook snel moe van. Tenminste, ik wel daarom kijk ik ook zo'n beetje alle genres.
Dankje! Hier heb ik zeker wat aan.quote:
same, ook al mag er ook wel tenjou tenge/naruto enzo tusse zittequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik nie hoor
doe mij maar love/romance/ecchi/school life comedy's
en ik vermaak me wel
mja soms hier ook wel, gundam wing vond ik ook wel aardig (die valt toch onder mecha?)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
same, ook al mag er ook wel tenjou tenge/naruto enzo tusse zitte
Zal je vaker tegenkomen... Heb nu 4 gezien warvan 1 in 1 aflevering een einde was (eigenlijkl niet). En de andere series ineens stoptsquote:
Zelfs in de OVA's is er geen einde.. Sterker nog.. De volgende dag zou de wedstrijd plaatsvindenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef Jordy-B het volgende:
Van Naruto wist ik wel dat het een lange serie zou worden, dus daar heb ik alleen de eerste aflevering van gezien en vervolgens besloten dat ik het niet de moeite vond... Maar van Tenjou Tenge had ik toch wel gedacht dat de serie fatsoenlijk zou worden afgesloten...
Hehe ik wil niet weten hoe jij denkt als jij eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |