abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39805406
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Kan je er wel op stemmen in de aankomende verkiezing...
Ja das waar. En waarschijnlijk kijk ik morgen Fruits Basket ook af, heb ik nog een serie erbij
pi_39807182
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Volgensmij nog wel een paar dingen.. heb er niet veel van begrepen helaas.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.
Ik heb zelf de manga gelezen, daar wordt het verhaal beter verteld. Bijna alles waar jij nu vraagtekens bij zet, wordt daar goed behandeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39807528
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik zei bij de vorige meet in het restaurant toen we gingen eten Itakemasu...reageerde er niemand

Nep anime fans
maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!

toen ik je had recht gesteld, zeiden we het wel
pi_39812350
@Kroekroek, misschien dat ik die ga lezen, want vind het wel leuk om er dieper op in te gaan en meer extra informatie over Chobits te weten. Aangezien er nu sommige dingen nog wat vaag zijn.

Zelf heb ik eens geprobeerd om met mijn ogen dicht te lachen, maar dat is echt heel raar. Hoe ze daar ook op zijn gekomen bij de anime.. ik zie nooit mensen het doen. Hoewel misschien komt het doordat veel mensen wel hun ogen samenknijpen als ze lachen? Who knows.
Baka zeg ik ook wel eens, maar dan word ik zo aangekeken. WTF zeg jij nou weer.
Moet ik het gaan uitleggen natuurlijk.
pi_39813022
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:52 schreef -Strawberry- het volgende:
@Kroekroek, misschien dat ik die ga lezen, want vind het wel leuk om er dieper op in te gaan en meer extra informatie over Chobits te weten. Aangezien er nu sommige dingen nog wat vaag zijn.

Zelf heb ik eens geprobeerd om met mijn ogen dicht te lachen, maar dat is echt heel raar. Hoe ze daar ook op zijn gekomen bij de anime.. ik zie nooit mensen het doen. Hoewel misschien komt het doordat veel mensen wel hun ogen samenknijpen als ze lachen? Who knows.
Baka zeg ik ook wel eens, maar dan word ik zo aangekeken. WTF zeg jij nou weer.
Moet ik het gaan uitleggen natuurlijk.
Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.
Tis denk ik ook geen schaterlach, meer een soort van jummie er is cake-oh lach. probeer het eens en deel het in je fotoboek
pi_39813237
Shinsen is weer goed bezig met Blood+. Ze hebben tot ep 37 nu gereleased. Vanavond maar even gaan kijken.
pi_39815910
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.
Tis denk ik ook geen schaterlach, meer een soort van jummie er is cake-oh lach. probeer het eens en deel het in je fotoboek
Zelf dan nog ziet het er bijzonder ongewoon uit. Of zelf erg onnatuurlijk.
pi_39815972
Ik zat even te kijken naar wie er eigenlijk in de OP staan. van de otaku's kan ik niet aan de hand van de ava zien wie ze zijn. Enfin als je weet wie wie is dan weet ik voor deel 26 of het opgeschoont kan worden/bijgewerkt

bob iksurezal hopey
slowchatsletqunixlonewolfrewzeur
upblessappelsapagiath
stroopje?zoekzoekaardbei

Almost Otaku/Otome!
geenideekabutomss? geenidee
geen ideegeenideeShog^O^
ripcoremss?geen idee
iemand die een keer iets postekoffiegast?
timmah die ooit een keer iets poste
pi_39816067
Ik kan je ook niet verder helpen.. jij post hier ook al langer en heb geen idee wie sommige personen zijn.
Enkele avatars ook nog nooit gezien?
pi_39816123
ja ach als ik je niet onthouden heb zal je ook niet boeiend genoeg zijn
of een manische depresieve avatar veranderaar.
Maar goed ik wil wel graag weten wie wie is ivm opschoning
pi_39816258
Trouwens die met de Kakashi ava is Kabuto_Raiger.

pagina startpost. Heb ik nog nooit eerder gehad geloof ik.
pi_39816278
die plaatjes maken de OP rommelig (doordat het verschillende groottes zijn
en het wordt erg druk...
pi_39816339
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.
pi_39816402
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.
gewoon een genummerd lijstje met clickable namen (die dan naar de profiel pagina gaan)
pi_39816482
Ook een [wat simpelere, dus betere] optie inderdaad.
pi_39817001
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef mschol het volgende:
die plaatjes maken de OP rommelig (doordat het verschillende groottes zijn
en het wordt erg druk...

1. de namen hoeven er niet in te zitten. je word herkend. of niet.
2. Die 2 plaatjes die te groot zijn, hopey laat ik zo staan en surezal is nu gefixed
3. die paar minieme hoogte verschillen... ja. img=60 zo opgelost. maar dat vind ik niet echt nodig
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef mschol het volgende:
Suus-chan = [afbeelding]
Jup mijn beschrijving was iemand die een keer gepost had. niet echt de moeite om bij naam te noemen.
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk vind ik. If it ain't broke, don't fix it.

En iets wat sinds topic 6/7 een leuke gimmick is geweest. Verander ik niet zo snel naar iets anders omdat ze het in sommige slowchat topics ook zo doen

Maar als iemand iets beters inelkaar wil zetten. niet lullen, doen. Wiki is your friend

[ Bericht 9% gewijzigd door outcast_within op 14-07-2006 12:21:47 ]
pi_39817030
dats mijn oude ja
pi_39819292
was mijne oude ava.
pi_39819638
maarrre wanner val je nou onder Almost Otaku/Otome!???
das me nou nog steeds nie helemal duidelijk
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:37:27 #262
58063 uppie83
Sousousou
pi_39819720
Damn wat gaat het hard... in het vorige topic alleen een tvp kunnen plaatsen, vervolgens al bijna 2 topics verder zijn. Met vakantie zit ik toch liever wat meer buiten dan achter een pc...
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_39819731
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef mschol het volgende:
maarrre wanner val je nou onder Almost Otaku/Otome!???
das me nou nog steeds nie helemal duidelijk
Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.

En level up gebeurt tijdens jubilea topics? Maar goed dat word d26, wanneer ik die lijst weer op ga schonen/updaten.

Slowchat edit:
waaraan je moet voldoen.
1. in meerdere topics gepost hebben
2. een enigzins "anime" pimped avatar is een pre. (een flits van een anime plaatje door je normale ava heen oid, of zoals up gewoon golvend fok anime door zijn ava )
3. liev zijn, of stoud.
En dan ben je almost otaku.
En als je blijft door posten tot het volgende jubileum topic zit je in de hall of fame. of iig een rijtje otaku's stroomt door.

[ Bericht 15% gewijzigd door outcast_within op 14-07-2006 13:53:06 ]
pi_39820059
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.

dat erin zetten is nie zo'n probleem (wiki was toch juist mijn schuld ? )

en was dus meer de vraag zovan waaraam moet je voldoen om in 1 v/d lijstjes te komen?
pi_39821352
Ik heet niet slowchatslet, sloerie...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39821753
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:29 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heet niet slowchatslet, sloerie...
onee sorry jordy-b dat is je bijnaam

@shol zie s.c. edit
pi_39824119
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:41 schreef blessed19 het volgende:

[..]

maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!

toen ik je had recht gesteld, zeiden we het wel
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_39824252
Heb net Fruits Basket afgekeken.
Beste serie die ik tot nu toe heb gezien denk ik.
Alleen jammer dat de makers niet dieper op bepaalde dingen in zijn gegaan enzo, maar misschien staan sommige dingen wel in de manga. Dus die ga ik ook nog maar lezen ooit, eerst de Chobits manga.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:36:15 #269
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39829939
Ooooh, alweer tieten in TOKKO
Rokujou deze keer
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_39831148
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net Fruits Basket afgekeken.
Beste serie die ik tot nu toe heb gezien denk ik.
Alleen jammer dat de makers niet dieper op bepaalde dingen in zijn gegaan enzo, maar misschien staan sommige dingen wel in de manga. Dus die ga ik ook nog maar lezen ooit, eerst de Chobits manga.
Mwah imo zijn er wel betere anime's van dat soort.

Van de week twelve kingdoms af gekeken. Opzich wel vet, had er eerst niet zoveel van verwacht omdat het verhaal me niet echt boeiend leek maar dat bleek dus niet zo te zijn. Al vond ik het wel jammer dat hier en daar wat minder diep op werd ingegaan. Ik had wel wat meer willen weten over wat Youko ging doen en ook wat die Kirin van Hou (?) nou uiteindelijk ging doen want je hebt opeens een paar eps dat die met Yuka omgaat en opeens is dat helemaal over en hoor je er niks meer van terwijl je het idee krijgt dat dat wel zou moeten.

Ben nu stratos4 aan het kijken omdat ik dinsdag op vakantie ga maar toch nog even een serie wou zien. Opzich wel leuk. Niks speciaals maar goed genoeg om even tussendoor te kijken.

En na de vakatie weer een nieuwe hdd aanschaffen omdat ik nu al 3 schijven vol heb staan
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')