Ja das waar. En waarschijnlijk kijk ik morgen Fruits Basket ook af, heb ik nog een serie erbijquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan je er wel op stemmen in de aankomende verkiezing...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:Ik heb zelf de manga gelezen, daar wordt het verhaal beter verteld. Bijna alles waar jij nu vraagtekens bij zet, wordt daar goed behandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij nog wel een paar dingen.. heb er niet veel van begrepen helaas.![]()
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik zei bij de vorige meet in het restaurant toen we gingen eten Itakemasu...reageerde er niemand![]()
Nep anime fans
Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:52 schreef -Strawberry- het volgende:
@Kroekroek, misschien dat ik die ga lezen, want vind het wel leuk om er dieper op in te gaan en meer extra informatie over Chobits te weten.Aangezien er nu sommige dingen nog wat vaag zijn.
Zelf heb ik eens geprobeerd om met mijn ogen dicht te lachen, maar dat is echt heel raar.Hoe ze daar ook op zijn gekomen bij de anime.. ik zie nooit mensen het doen. Hoewel misschien komt het doordat veel mensen wel hun ogen samenknijpen als ze lachen? Who knows.
Baka zeg ik ook wel eens, maar dan word ik zo aangekeken. WTF zeg jij nou weer.![]()
Moet ik het gaan uitleggen natuurlijk.![]()
Zelf dan nog ziet het er bijzonder ongewoon uit. Of zelf erg onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.
Tis denk ik ook geen schaterlach, meer een soort van jummie er is cake-oh lach. probeer het eens en deel het in je fotoboek
gewoon een genummerd lijstje met clickable namen (die dan naar de profiel pagina gaan)quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef mschol het volgende:
die plaatjes maken de OP rommelig (doordat het verschillende groottes zijn
en het wordt erg druk...
Jup mijn beschrijving was iemand die een keer gepost had. niet echt de moeite om bij naam te noemen.quote:
Persoonlijk vind ik. If it ain't broke, don't fix it.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alle ava's in een groot plaatje gestopt moeten worden met wat anime erdoorheen. Als een plaatje die speciaal bij dit topic past en de posters.. is alleen wel lastig aangezien er steeds mensen bijkomen en ik geen idee heb wie zoiets kan maken, heb zelf photoshop 7.0 maar mijn skillz zijn niet zo... Maar je ziet het vooral bij veel slow chat topics.![]()
Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef mschol het volgende:
maarrre wanner val je nou onder Almost Otaku/Otome!???
das me nou nog steeds nie helemal duidelijk
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wanneer je zolang rond loopt dat je weet hoe je de wikipedia aan moet passen en je jezelf erbij kan zetten. Of wanneer je het vraagt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!
toen ik je had recht gesteld, zeiden we het wel
Mwah imo zijn er wel betere anime's van dat soort.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net Fruits Basket afgekeken.
Beste serie die ik tot nu toe heb gezien denk ik.![]()
Alleen jammer dat de makers niet dieper op bepaalde dingen in zijn gegaan enzo, maar misschien staan sommige dingen wel in de manga. Dus die ga ik ook nog maar lezen ooit, eerst de Chobits manga.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |