abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39770810
http://www.animenfo.com/animetitle,3536,klrmly,inukami_.html

ziet er wel aardig uit, mendori is nu druk bezig em te translaten/editten/timen etc
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:22:29 #202
122997 zquing
Drama Junk
pi_39772019
heb vandaag de eerste 2 eps van The Melancholy of Haruhi Suzumiya gezien. Die eerste is echt zo briljant en gelukkig was episode 2 ook goed. Ik denk dat ik maar deze hele serie ga kijken. Boys be wil ik ook nog gaan kijken, had daarvan de eerste manga gelezen en die was werkelijk briljant
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_39773829
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb Chobits afgekeken [alleen de recaps blijven nog over] maar ik snap nog heel veel dingen niet, maak later even een spoiler.. wie heeft dit ook gehad? Vind het wel jammer, want het is opzich een mooie serie.
wat snap je dan niet?
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:35:00 #204
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39774390
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef mschol het volgende:
http://www.animenfo.com/animetitle,3536,klrmly,inukami_.html

ziet er wel aardig uit, mendori is nu druk bezig em te translaten/editten/timen etc
die sprak mij ook wel aan. Anime-Himitsu had de eerste 4 eps al uitgebracht trouwens, dus je kan al gaan kijken. Ik spaar 'em op en kijk 'em later.
pi_39776110
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:33 schreef Rahl het volgende:

[..]

FLCL (qua afleveringen aantal iig vergelijkbaar gesubbed door KAA), Full Metal Panic Fumoffu is ook erg leuk.
(zelfde subber)
FMP Fumoffu is alleen echt leuk als je eerst Full Metal Panic gezien hebt, die qua humor naar mijns inziens niet onder doet aan Fumoffu...en als je dan toch bezig bent met de FMP reeks dan kan je ook wel gelijk Full Metal Panic: The Second Raid (FMP:TSR) er achter aan gooien (trust me dat wil je toch wel na de eerste serie )
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_39779647
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef koffiegast het volgende:

[..]

wat snap je dan niet?
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Volgensmij nog wel een paar dingen.. heb er niet veel van begrepen helaas.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.
pi_39779684
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dan moet je AIR gaan kijken. Daar snap ik nu geen FOK van
pi_39779730
Ben eerst nog bezig met Goldenboy en school rumble, daarna komen wel weer andere series aan bot.
pi_39786979
quote:
Chobits
SPOILER
Chobits
SPOILER
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39787039
quote:

[..]

SPOILER

SPOILER
alle antwoorden zijn gemaakt na zo'n 2-3 maanden ik chobits heb gezien
pi_39789112
Thanks allebei. Sommige antwoorden had ik inderdaad voor mijzelf ook al wel bedacht, maar was benieuwd hoe anderen dat hadden beleefd.
SPOILER
Dingen zijn nu wel wat duidelijker gelukkig. Sommige dingen wist ik gewoon niet zeker en kon je op meerdere manieren uitleggen, bedankt hiervoor.
Wel grappig toch dat Koffiegast en Jordy verschillende verklaringen voor dingen hebben. Daarom vroeg ik het dus ook, omdat veel mensen dingen ander beleefd hebben. Misschien zit er ook verschil in dat ik hem Engels gesproken heb bekeken?
SPOILER
Sorry, moest even al mijn gedachten eruit laten.. anders blijft het maar in je hoofd rondspoken.
En sorry voor al die spoilers. Lijkt me behoorlijk irritand als je ze niet kan lezen, omdat je de serie nog niet kent.

[ Bericht 13% gewijzigd door -Strawberry- op 13-07-2006 15:09:36 ]
pi_39790087
jezus wat een spoilers
maar goed ook, ik heb Chobits nog niet afgekeken
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_39791607
Koffiegast heeft nog niet de hele serie gezien... Daarom hebben wij er verschillende meningen over...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39792167
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:23 schreef SureZal het volgende:
jezus wat een spoilers
Wilde ik net zeggen
pi_39792384
Ik heb de TOKKO manga gedownload. Dit is de eerste keer dat ik geintreseert ben in een manga .
En moet zeggen dat de TOKKO manga wel tof is. Kwa tekenstijl, verhaal (wat niet het zefde is als de anime) en dat veel ook ingekleurd is.

Zeer tof dat het voornamelijk in kleur is! Hier een voorbeeld:

Verder moet je maar zelf kijken
Er zijn zeer mooie stukken tussen

Maar ik weet zeker dat ik manga niet ga kopen hoe mooi het ook is

[ Bericht 6% gewijzigd door Qunix op 13-07-2006 16:44:27 ]
pi_39792775
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
Koffiegast heeft nog niet de hele serie gezien... Daarom hebben wij er verschillende meningen over...
wat? ik heb hem helemaal gezien..al tijd geleden
volgensmij jij nog langer

[ Bericht 12% gewijzigd door koffiegast op 13-07-2006 16:51:00 ]
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:10:53 #217
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39793624
Hebben jullie trouwens na het kijken van zoveel anime bepaalde trekjes overgenomen? Niet echt overdreven zoals achterover vallen.. maar bijvoorbeeld lachen met je ogen dicht, achter je hoofd krabben als je iets niet weet en zenuwachtig lachen, wachten op dat druppeltje als je een domme opmerking hoort.. of niet snappen dat mensen niet doorhebben dat je boos bent want je hebt toch echt donderwolkjes boven je
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39793687
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef Maraca het volgende:
Hebben jullie trouwens na het kijken van zoveel anime bepaalde trekjes overgenomen? Niet echt overdreven zoals achterover vallen.. maar bijvoorbeeld lachen met je ogen dicht, achter je hoofd krabben als je iets niet weet en zenuwachtig lachen, wachten op dat druppeltje als je een domme opmerking hoort.. of niet snappen dat mensen niet doorhebben dat je boos bent want je hebt toch echt donderwolkjes boven je
Whahaha
Nee totaal niet.
pi_39793961
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef Maraca het volgende:
kijk ik vind anime best leuk, maar als je dit gaat overkomen is het misschien tijd op een psychiater te bezoeken?
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:22:50 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39794022
Het is me ook niet overkomen Vroeg het me gewoon af
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:28:37 #221
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39794202
ik heb dat op-je-hoofd-krabben wel overgenomen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_39794564
ik antwoord wel eens met nani als ik iets niet gehoord heb ofzo
pi_39794890
mmh niet echt, alleen als ik iets erg zwaars moet tillen zeg ik wel yosh yosh (van puf puf haha)
maar nix ergs denk ik
pi_39795081
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:41 schreef Zeurberus het volgende:
ik antwoord wel eens met nani als ik iets niet gehoord heb ofzo
Soms tegen ThaBrain via Skype wil ik wel "baka" zeggen.. Maar meer ook niet
pi_39795121
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:04 schreef Qunix het volgende:

[..]

Soms tegen ThaBrain via Skype wil ik wel "baka" zeggen.. Maar meer ook niet

Ik zei bij de vorige meet in het restaurant toen we gingen eten Itakemasu...reageerde er niemand

Nep anime fans
pi_39795297
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik zei bij de vorige meet in het restaurant toen we gingen eten Itakemasu...reageerde er niemand

Nep anime fans
Ahhhhhh...
pi_39795714
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:14 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ahhhhhh...
Ik word nu nog gillend wakker daardoor
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:34:55 #228
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39797126
Ik was laatst bij Van Leest en ik zocht anime DVD's.. die genre hadden ze niet kom ik uiteindelijk bij de M.. staan ze onder "Manga"
pi_39797504
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:34 schreef Maraca het volgende:
Ik was laatst bij Van Leest en ik zocht anime DVD's.. die genre hadden ze niet kom ik uiteindelijk bij de M.. staan ze onder "Manga"
Manga is een bedrijf dat in het verleden veel anime uitbracht in europa, vandaar dat het onder dat kopje staat.

Het helpt idd niet echt bij het onderscheid tussen anime en manga
pi_39799171
Ik zeg ook vaak vragend Nani?
Als je maar vragend genoeg kijkt snappen de meeste wel dat je iets niet begrijpt
pi_39799451
Ik zeg ook wel eens baka ofzo.

Vanmiddag de Aniway gekocht, had hem nog nooit gelezen eerlijk gezegd. Best een leuk blad.
En ik ben trouwens nu even helemaal aan Fruits Basket verslaafd, echt een geweldige serie.
Alleen ben ik al bij ep 21 helaas.
pi_39799506
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zeg ook wel eens baka ofzo.

Vanmiddag de Aniway gekocht, had hem nog nooit gelezen eerlijk gezegd. Best een leuk blad.
En ik ben trouwens nu even helemaal aan Fruits Basket verslaafd, echt een geweldige serie.
Alleen ben ik al bij ep 21 helaas.
Kawaii wilt er hier ook wel eens uitrollen

Maar dat is meestal aan dovemans vrouws oren besteed
pi_39799871
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef koffiegast het volgende:

[..]

wat? ik heb hem helemaal gezien..al tijd geleden
volgensmij jij nog langer
Ik heb hem vorige maand ergens afgekeken... maar jouw antwoorden op de vragen deden dat nogal vermoeden, eigenlijk...
pi_39802042
quote:

[..]

Nep anime fans
Waarschijnlijk omdat het Itadakimasu is
pi_39803305
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb hem vorige maand ergens afgekeken... maar jouw antwoorden op de vragen deden dat nogal vermoeden, eigenlijk...
volgensmij hadden mijn antwoord meer diepte
pi_39803498
Ik ga hangen aan een lantaarnpaal.
Maakt iemand anders een mooie jubilieum OP inc liefde, pompons en wikipedia?
pi_39804330
net eindelijk, sinds lange tijd, weer wat anime gekeken
high school girls al gekeken
bij alle drie (10,11,12) lag ik weer dubbel van het lachen,
erg leuke serie...
die opmerking in de laatste ep:
quote:
High school girls are Japans' No1 Brand
so true
pi_39804740
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef mschol het volgende:
net eindelijk, sinds lange tijd, weer wat anime gekeken
high school girls al gekeken
bij alle drie (10,11,12) lag ik weer dubbel van het lachen,
erg leuke serie...
die opmerking in de laatste ep:
[..]

so true
Is High School Girls nou afgelopen?
pi_39805016
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

volgens de intro wel
en volgens ANN ook
pi_39805282
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Kan je er wel op stemmen in de aankomende verkiezing...
pi_39805406
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Kan je er wel op stemmen in de aankomende verkiezing...
Ja das waar. En waarschijnlijk kijk ik morgen Fruits Basket ook af, heb ik nog een serie erbij
pi_39807182
quote:

[..]

SPOILER

Ik heb zelf de manga gelezen, daar wordt het verhaal beter verteld. Bijna alles waar jij nu vraagtekens bij zet, wordt daar goed behandeld.
SPOILER
pi_39807528
quote:

[..]

Nep anime fans
maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!

toen ik je had recht gesteld, zeiden we het wel
pi_39812350
@Kroekroek, misschien dat ik die ga lezen, want vind het wel leuk om er dieper op in te gaan en meer extra informatie over Chobits te weten. Aangezien er nu sommige dingen nog wat vaag zijn.

Zelf heb ik eens geprobeerd om met mijn ogen dicht te lachen, maar dat is echt heel raar. Hoe ze daar ook op zijn gekomen bij de anime.. ik zie nooit mensen het doen. Hoewel misschien komt het doordat veel mensen wel hun ogen samenknijpen als ze lachen? Who knows.
Baka zeg ik ook wel eens, maar dan word ik zo aangekeken. WTF zeg jij nou weer.
Moet ik het gaan uitleggen natuurlijk.
pi_39813022
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:52 schreef -Strawberry- het volgende:
@Kroekroek, misschien dat ik die ga lezen, want vind het wel leuk om er dieper op in te gaan en meer extra informatie over Chobits te weten. Aangezien er nu sommige dingen nog wat vaag zijn.

Zelf heb ik eens geprobeerd om met mijn ogen dicht te lachen, maar dat is echt heel raar. Hoe ze daar ook op zijn gekomen bij de anime.. ik zie nooit mensen het doen. Hoewel misschien komt het doordat veel mensen wel hun ogen samenknijpen als ze lachen? Who knows.
Baka zeg ik ook wel eens, maar dan word ik zo aangekeken. WTF zeg jij nou weer.
Moet ik het gaan uitleggen natuurlijk.
Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.
Tis denk ik ook geen schaterlach, meer een soort van jummie er is cake-oh lach. probeer het eens en deel het in je fotoboek
pi_39813237
Shinsen is weer goed bezig met Blood+. Ze hebben tot ep 37 nu gereleased. Vanavond maar even gaan kijken.
pi_39815910
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.
Tis denk ik ook geen schaterlach, meer een soort van jummie er is cake-oh lach. probeer het eens en deel het in je fotoboek
Zelf dan nog ziet het er bijzonder ongewoon uit. Of zelf erg onnatuurlijk.
pi_39815972
Ik zat even te kijken naar wie er eigenlijk in de OP staan. van de otaku's kan ik niet aan de hand van de ava zien wie ze zijn. Enfin als je weet wie wie is dan weet ik voor deel 26 of het opgeschoont kan worden/bijgewerkt

bob iksurezal hopey
slowchatsletqunixlonewolfrewzeur
upblessappelsapagiath
stroopje?zoekzoekaardbei

Almost Otaku/Otome!
geenideekabutomss? geenidee
geen ideegeenideeShog^O^
ripcoremss?geen idee
iemand die een keer iets postekoffiegast?
timmah die ooit een keer iets poste
pi_39816067
Ik kan je ook niet verder helpen.. jij post hier ook al langer en heb geen idee wie sommige personen zijn.
Enkele avatars ook nog nooit gezien?
pi_39816123
ja ach als ik je niet onthouden heb zal je ook niet boeiend genoeg zijn
of een manische depresieve avatar veranderaar.
Maar goed ik wil wel graag weten wie wie is ivm opschoning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')