wat snap je dan niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb Chobits afgekeken [alleen de recaps blijven nog over] maar ik snap nog heel veel dingen niet, maak later even een spoiler.. wie heeft dit ook gehad? Vind het wel jammer, want het is opzich een mooie serie.![]()
die sprak mij ook wel aan. Anime-Himitsu had de eerste 4 eps al uitgebracht trouwens, dus je kan al gaan kijken. Ik spaar 'em op en kijk 'em later.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef mschol het volgende:
http://www.animenfo.com/animetitle,3536,klrmly,inukami_.html
ziet er wel aardig uit, mendori is nu druk bezig em te translaten/editten/timen etc
FMP Fumoffu is alleen echt leuk als je eerst Full Metal Panic gezien hebt, die qua humor naar mijns inziens niet onder doet aan Fumoffu...en als je dan toch bezig bent met de FMP reeks dan kan je ook wel gelijk Full Metal Panic: The Second Raid (FMP:TSR) er achter aan gooien (trust me dat wil je toch wel na de eerste seriequote:Op woensdag 12 juli 2006 17:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
FLCL (qua afleveringen aantal iig vergelijkbaargesubbed door KAA), Full Metal Panic Fumoffu is ook erg leuk.
(zelfde subber)
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij nog wel een paar dingen.. heb er niet veel van begrepen helaas.![]()
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:Dan moet je AIR gaan kijken. Daar snap ik nu geen FOK vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.![]()
ChobitsChobitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
[..]
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle antwoorden zijn gemaakt na zo'n 2-3 maanden ik chobits heb gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen zijn nu wel wat duidelijker gelukkig.Sommige dingen wist ik gewoon niet zeker en kon je op meerdere manieren uitleggen, bedankt hiervoor.
Wel grappig toch dat Koffiegast en Jordy verschillende verklaringen voor dingen hebben. Daarom vroeg ik het dus ook, omdat veel mensen dingen ander beleefd hebben.Misschien zit er ook verschil in dat ik hem Engels gesproken heb bekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest even al mijn gedachten eruit laten.. anders blijft het maar in je hoofd rondspoken.
En sorry voor al die spoilers.Lijkt me behoorlijk irritand als je ze niet kan lezen, omdat je de serie nog niet kent.
[ Bericht 13% gewijzigd door -Strawberry- op 13-07-2006 15:09:36 ]
wat? ik heb hem helemaal gezien..al tijd geledenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
Koffiegast heeft nog niet de hele serie gezien... Daarom hebben wij er verschillende meningen over...
Whahahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef Maraca het volgende:
Hebben jullie trouwens na het kijken van zoveel anime bepaalde trekjes overgenomen? Niet echt overdreven zoals achterover vallen.. maar bijvoorbeeld lachen met je ogen dicht, achter je hoofd krabben als je iets niet weet en zenuwachtig lachen, wachten op dat druppeltje als je een domme opmerking hoort.. of niet snappen dat mensen niet doorhebben dat je boos bent want je hebt toch echt donderwolkjes boven je![]()
kijk ik vind anime best leuk, maar als je dit gaat overkomen is het misschien tijd op een psychiater te bezoeken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef Maraca het volgende:
Hebben jullie trouwens na het kijken van zoveel anime bepaalde trekjes overgenomen? Niet echt overdreven zoals achterover vallen.. maar bijvoorbeeld lachen met je ogen dicht, achter je hoofd krabben als je iets niet weet en zenuwachtig lachen, wachten op dat druppeltje als je een domme opmerking hoort.. of niet snappen dat mensen niet doorhebben dat je boos bent want je hebt toch echt donderwolkjes boven je![]()
Soms tegen ThaBrain via Skype wil ik wel "baka" zeggen.. Maar meer ook nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:41 schreef Zeurberus het volgende:
ik antwoord wel eens met nani als ik iets niet gehoord heb ofzo![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Soms tegen ThaBrain via Skype wil ik wel "baka" zeggen.. Maar meer ook niet
Ahhhhhh...quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik zei bij de vorige meet in het restaurant toen we gingen eten Itakemasu...reageerde er niemand![]()
Nep anime fans
Ik word nu nog gillend wakker daardoorquote:
Manga is een bedrijf dat in het verleden veel anime uitbracht in europa, vandaar dat het onder dat kopje staat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:34 schreef Maraca het volgende:
Ik was laatst bij Van Leest en ik zocht anime DVD's.. die genre hadden ze nietkom ik uiteindelijk bij de M.. staan ze onder "Manga"
![]()
![]()
Kawaii wilt er hier ook wel eens uitrollenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zeg ook wel eens baka ofzo.![]()
Vanmiddag de Aniway gekocht, had hem nog nooit gelezen eerlijk gezegd. Best een leuk blad.
En ik ben trouwens nu even helemaal aan Fruits Basket verslaafd, echt een geweldige serie.![]()
Alleen ben ik al bij ep 21 helaas.
Ik heb hem vorige maand ergens afgekeken... maar jouw antwoorden op de vragen deden dat nogal vermoeden, eigenlijk...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wat? ik heb hem helemaal gezien..al tijd geleden![]()
volgensmij jij nog langer![]()
Waarschijnlijk omdat het Itadakimasu isquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik zei bij de vorige meet in het restaurant toen we gingen eten Itakemasu...reageerde er niemand![]()
Nep anime fans
volgensmij hadden mijn antwoord meer dieptequote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige maand ergens afgekeken... maar jouw antwoorden op de vragen deden dat nogal vermoeden, eigenlijk...
so truequote:High school girls are Japans' No1 Brand
Is High School Girls nou afgelopen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:04 schreef mschol het volgende:
net eindelijk, sinds lange tijd, weer wat anime gekeken
high school girls al gekeken
bij alle drie (10,11,12) lag ik weer dubbel van het lachen,
erg leuke serie...
die opmerking in de laatste ep:
[..]
so true
volgens de intro welquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Is High School Girls nou afgelopen?![]()
Kan je er wel op stemmen in de aankomende verkiezing...quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Is High School Girls nou afgelopen?![]()
Ja das waar. En waarschijnlijk kijk ik morgen Fruits Basket ook af, heb ik nog een serie erbijquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan je er wel op stemmen in de aankomende verkiezing...
[..]
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:Ik heb zelf de manga gelezen, daar wordt het verhaal beter verteld. Bijna alles waar jij nu vraagtekens bij zet, wordt daar goed behandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat kwam om dat je het echt totaal verkeerd uitsprak!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Nep anime fans
Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:52 schreef -Strawberry- het volgende:
@Kroekroek, misschien dat ik die ga lezen, want vind het wel leuk om er dieper op in te gaan en meer extra informatie over Chobits te weten.Aangezien er nu sommige dingen nog wat vaag zijn.
Zelf heb ik eens geprobeerd om met mijn ogen dicht te lachen, maar dat is echt heel raar.Hoe ze daar ook op zijn gekomen bij de anime.. ik zie nooit mensen het doen. Hoewel misschien komt het doordat veel mensen wel hun ogen samenknijpen als ze lachen? Who knows.
Baka zeg ik ook wel eens, maar dan word ik zo aangekeken. WTF zeg jij nou weer.![]()
Moet ik het gaan uitleggen natuurlijk.![]()
Zelf dan nog ziet het er bijzonder ongewoon uit. Of zelf erg onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je moet ook geen geluid maken. Ogen dichtknijpen en mondhoeken omhoog.
Tis denk ik ook geen schaterlach, meer een soort van jummie er is cake-oh lach. probeer het eens en deel het in je fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |