22 euroquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
2e DVD is nu in de aanbieding bij Rodisc.nl
Hoe duur was de eerste bij Media Markt?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Maraca het volgende:
Whaha.. oeps![]()
Je wist toch dat ik maar zat te geinen.. toch? .. toch?![]()
![]()
Bij bol.com is deel 1 16,99 excl. 1,95 verzendkostenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
22 euromisschien bestel ik het wel bij rodisc.
![]()
Oooh .. whoops.. ik dat dat je met zx "sucks" bedoeldequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef RipCore het volgende:
Sterker nog, ik heb het al gedaan. zx is dus de fansubgroep.
En ik heb nu 3 verschillende torrents gevonden met seeds..
Dus... UTFS!
voor goldenboy? mail es ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef RipCore het volgende:
Sterker nog, ik heb het al gedaan. zx is dus de fansubgroep.
En ik heb nu 3 verschillende torrents gevonden met seeds..
Dus... UTFS!
neeej dit is allang een verkapt parings ritueel geworden waarin quasi sexueel getinte opmerkingen heen en weer worden gevuurd en aftasten naar de volgende stapquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
gaat het nog een beetje over animé, stelletje slowchatsletten?
Mocht niet van mike. (daarom heb ik het meld nieuwe episode anime topic aangemaakt aangezien niemand anders behalve anime'ers dat interessant zou vinden, en dat dat langzaam maar zeker tot s.c topic zou kunnen worden getransformeerd, maar ssst niet verder vertellen)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef Jordy-B het volgende:
Open er even een nieuw topic voor, dan... een tof "het grote verkapte paringsritueeltopic", ofzo...
Met al die slowchat raakt dit topic wel héél erg snel vol...
mwuhaa vind et wel mee vallen, in GCSC gaan er op een druk dagje 10 volquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef Jordy-B het volgende:
Open er even een nieuw topic voor, dan... een tof "het grote verkapte paringsritueeltopic", ofzo...
Met al die slowchat raakt dit topic wel héél erg snel vol...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef Sh0g het volgende:
ik heb Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora nu ook gezien. die schiet me daar ff mijn persoonlijke top 3 in wat het drama-genre betreft. damn! een toppertje.![]()
Nu FLCL, en morgen wat films.
Heb je hem ook weer..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
neeej dit is allang een verkapt parings ritueel geworden waarin quasi sexueel getinte opmerkingen heen en weer worden gevuurd en aftasten naar de volgende stap![]()
Een vader figuur?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je hem ook weer..
En heb van betrouwbare bronnen vernomen dat zoekzoek toch zeker meer in je ziet
dan alleen een slowchatmaatje.![]()
Ik merk nu dat ik series snel wil afkijken, zodat ik genoeg gezien heb voor de beste anime verkiezing. Dat is opzich best jammer, want dat kun je minder goed genieten en gaat het verhaal meer aan je voorbij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Een vader figuur?
ontopic:
Inhaalraces zijn een bitch, ik moet nu per serie die ik kijk uitzoeken waar ik gebleven was en wat ik allemaal nog moet binnenhalen er voorZoveel tijd en moeite
Daarbij ga je ook nog series rushen 'omdat je er maar vanaf wilt zijn'
ik heb zelf altijd dat wanneer ik moe ben dat ik, i.p.v. stop dat ik gewoon doorga (en dus het hele verhaal missenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik merk nu dat ik series snel wil afkijken, zodat ik genoeg gezien heb voor de beste anime verkiezing. Dat is opzich best jammer, want dat kun je minder goed genieten en gaat het verhaal meer aan je voorbij.
Een hartsvriendin waarmee je kan huilen, lachen en praten natuurlijk.![]()
Als ik van die fillers kijk, krijg ik echt het gevoel dat ik mijn tijd verdoe. Echt heel jammer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Zeurberus het volgende:
Zo, Naruto en Bleach staan aan, dan kan ik zonder aandacht what so ever de fillers kijkenDan heb ik het ergste wel gehad geloof ik
Ja, maar dan heb ik dat tenminste maar gehad zeg maar, het is compleet nutteloos maar toch 'moet' ik het kijken. Ik kan er niet tegen als ik iets mis in een serie of film.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Als ik van die fillers kijk, krijg ik echt het gevoel dat ik mijn tijd verdoe. Echt heel jammer.
quote:
Ga jij eens heel snel Ghost in the Shell Stand Alone Complex 1st & 2nd GIG kijken. Ben je wel paar dagen mee zoet dan in jouw geval.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als de ondertiteling te snel is, ik moet die ondertiteling volledig gelezen hebben, want anders mis ik misschien iets belangrijks
flcl is een pain in the ass wat dat betreft: er gebeurt zoveel en er wordt zoveel gezegd dat met een regeltje bovenaan nader verklaart moet worden, maar het slaat allemaal nergens op
![]()
Ja sorry kan er niets aan doen, haat het gevoel dat ik iets gemist heb bij een film/serie. Een de eerste paar min bij een film kunnen wel cruciaal zijn. Maar dat zijn vaak de films uit de wat vagere/minder mainstream genresquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
@Zeurberus dat van jou is best triest. Wat maken die 2 minuten nou uit? Meestal is het begin toch om de personages te leren kennen.Sorry.
zeg dan gewoon alternatieve filmsquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ja sorry kan er niets aan doen, haat het gevoel dat ik iets gemist heb bij een film/serie. Een de eerste paar min bij een film kunnen wel cruciaal zijn. Maar dat zijn vaak de films uit de wat vagere/minder mainstream genres
Manga...quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef blessed19 het volgende:
zometeen maar eens een lekkere watermeloen verorberen en buiten zitten met een leesboek
leesboek, ouwe!quote:
FLCL (qua afleveringen aantal iig vergelijkbaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
hebben jullie nog tips qua series ? laten we zeggen series zoals goldenboy ?
de serie die er imo echt op lijkt is GTO. (great teacher onizuka)quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
hebben jullie nog tips qua series ? laten we zeggen series zoals goldenboy ?
Het is een prequel van de film, volgens mij... Dat verklaart het wellicht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Qunix het volgende:
Mja... Jammer dat blood+ kut is geworden. Saya is Saya niet meer... En het lijkt erop dat de makers Riku verbannen hebben ofzo.
zeker goedkoopste voor de helft v/d prijs?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:
Vandaag Spirited Away gekocht.. was een aanbieding van Free Record Shop (2 halen = 2e helft v/d prijs)![]()
Daar ga ik wel van uit.. maar beide films waren 9,99 dusquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Qunix het volgende:
Mja... Jammer dat blood+ kut is geworden. Saya is Saya niet meer... En het lijkt erop dat de makers Riku verbannen hebben ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het eigenlijk wel leuk deze wending, eindelijk is Saya dan volledig "ontwaakt"
En Jordy het is geen prequel, want de film speelt zich tijdens de vietnam oorlog af en daar zie je in de loop van de serie genoeg flashbacks van.
Allang binnen, alleen heb ik nog te veel om te kijken dus misschien morgen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Qunix het volgende:
Blood+ 35 is gepost door Shinsen, ik down hem nu dus zal zo kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |