DragonballZquote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef mrkanarie het volgende:
Ik weet niet of dit er onder valt, maar ik ben vandaag weer opnieuw begonnen met het kijken van Dragonball Z.Het is toch wel leuk om Picollo, King Kai, Goku en de anderen weer in actie te zien.
35quote:Summarized purpose for ban:
In this episode, the female characters all enter a beauty contest. Team Rocket also enters, with James donning an inflatable suit with huge, exaggerated breasts. As one scene of the episode was about James showing off his artificial cleavage for humorous effect, this scene had to be deleted for English-language release. Even given the edits, the episode was only shown once more after its premiere before being taken out of the normal rotation
38quote:Summarized purpose for ban:
This episode was the first in the series to be banned after going through the dubbing process. At several points in this episode, guns are pointed at people threateningly, and warning shots are fired. And when Team Rocket was holding the Safari Zone Warden hostage and he wasn't cooperating, James said that he was pissing him off. Also at one point, Jessie flips up her skirt to interrogate the Safari Warden. Another major purpose is when Meowth appears in a scene dressed with a Hitler-like mustache. Due to the sensitivity of the American public to guns in children's shows (particularly the image of a child (Ash) being threatened with a gun), this episode was never aired for American circulation.
252quote:Summarized purpose for ban:
About 20 minutes into the episode there was a scene where Pikachu stops some rockets with his Thunderbolt attack, resulting in a huge explosion that flashed red and blue lights. Although there were similar parts in the episode with red and blue flashes, this scene was extremely intense, with blinks at a rate of about 12 Hz for approximately 4 seconds in almost full screen, and then for 2 seconds outright fullscreen. At this point, viewers started to complain of blurred vision, headaches, dizziness and nausea, actual cases of the motif of harmful sensation. A few people even had seizures, blindness, convulsions and lost consciousness. Japan's Fire Defense Agency reported that a total of 685 children were taken to hospitals by ambulances. Although many children recovered during the ambulance trip, more than 150 of them were admitted to hospitals. Only two people stayed in the hospital for over 2 weeks.
ik weet niet hoe erg ep 38 is maar ik mag wel uitkijkenquote:Summarized purpose for ban:
While most of the banned episodes were part of the original Pokémon series set in Kanto, "The Ice Cave" is unusual in that it was the first banned episode in four seasons, the episode taking place in late Johto. For a while, many fans wondered why this episode was banned. Some thought it could be that the main plot of the show, Brock catching a cold, could have been a reference to the SARS epidemic and may have been the reason why this episode was skipped. This is not the case, however, like “Holiday Hi-Jynx”, the real reason why this episode was banned was due to the controversial appearance of Jynx. But since she plays a major role in this episode, 4Kids had decided to skip it.
als ik ooit alle (inmiddels 400 epos ofzo) eps kan downen zou ik em best een helemaal willen zienquote:
Ik keek het vroeger wel op tv, om half 7 , en 's avonds DBZquote:Op maandag 10 juli 2006 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik ooit alle (inmiddels 400 epos ofzo) eps kan downen zou ik em best een helemaal willen ziencall me crayz
gohan tijdens de cell saga was dat volgens mij (waarie net die meid leerde kennen)quote:
En de frieza saga die 5 keer per maand herhaald werdtquote:Op maandag 10 juli 2006 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gohan tijdens de cell saga was dat volgens mij (waarie net die meid leerde kennen)
die vond ik wel tof.. vroeger, ook tentijde van me pokemon periode![]()
maar beide zijn et series die ik wel verder wil zien...
"I will destroy this planet in 5 minutes!!"quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
En de frieza saga die 5 keer per maand herhaald werdt![]()
idd..quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef Intronic het volgende:
Trouwens, die games op de gameboy waren wel verslavend![]()
Maar wtf.. 400 episodes![]()
ik had rmmetjes toedertijd...quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
En de frieza saga die 5 keer per maand herhaald werdt![]()
Had ook alle eps van dbz, dvd rips![]()
je hebt iets met loveromance/schoolgirls en ecchi he?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gohan tijdens de cell saga was dat volgens mij (waarie net die meid leerde kennen)
die vond ik wel tof.. vroeger, ook tentijde van me pokemon periode![]()
maar beide zijn et series die ik wel verder wil zien...
Zo weer es ff spelen op de emuquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
idd..
gameboy emulator heeft hier heel erg z'n best gedaan...
episode list
8 seizoenen
is et zo duidelijk ??quote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef koffiegast het volgende:
je hebt iets met loveromance/schoolgirls en ecchi he?
geeft niet hoor ik ook
naja kijk ook andere genres
2 weken laterquote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
"I will destroy this planet in 5 minutes!!"
Twee weken later
"You have 3 minutes left!"
![]()
jaa man digiminquote:
we hebben binnenkort een stem topicquote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef mrkanarie het volgende:
Ik weet niet of dit er onder valt, maar ik ben vandaag weer opnieuw begonnen met het kijken van Dragonball Z.Het is toch wel leuk om Picollo, King Kai, Goku en de anderen weer in actie te zien.
Niet liegen, je geilt er nog steeds opquote:Op maandag 10 juli 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jaa man digimin![]()
(ook weer ten tijde van pokemon , shit man vroeger vond ik die series helemaal de bom
![]()
...)
je kan wel ver gaan he..quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet liegen, je geilt er nog steeds op![]()
oldschoolquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:18 schreef zquing het volgende:
hej pokemon is cool oldskool![]()
weet iemand nog een goede serie die een beetje op last exile lijkt?
Snap ik wel jongenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan wel ver gaan he..
Ze zijn best aardig om naar te kijken maar helemaal mega top cool vind et absoluut niet meer
(dan vind ik Elfen lied, GSG, Mai Otome/Hime, Karin toch stukken beter)
was al uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Qunix het volgende:
Demashita! Power Puff Girls Z - 01 TV-Nihon
Nieuwe Power Puff Girls ep 1 is uit... Gaan we ff downen
Pokemon en Dragonball is oldskool
quote:Maar dit verhaal is ook een eerbetoon aan het bijzondere meisje dat Anneke was. Anneke was 'kawaii'. Het Japanse woord betekent schattig, klein, liefelijk. Op internet noemde ze zichzelf niet voor niets Your Kawaiiness. De Japanse tekenkunst van manga en anime waren haar lust en haar leven. Ze tekende ook zelf: vooral vrouwen, met een licht erotische uitstraling. Anneke was talentvol en had een mooi leven voor zich. Totdat iemand er een eind aan maakte.
De nieuwe Power Puff Girls is tofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Qunix het volgende:
Demashita! Power Puff Girls Z - 01 TV-Nihon
Nieuwe Power Puff Girls ep 1 is uit... Gaan we ff downen
Pokemon en Dragonball is oldskool
Jeugdsentiment.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef mrkanarie het volgende:
Had laatst voor de grap nog één op de tv gekeken, lag helemaal dubbel.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik ooit alle (inmiddels 400 epos ofzo) eps kan downen zou ik em best een helemaal willen ziencall me crazy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand een 'winkel' voor die OP, ED en die 2 liedjes die ze spelen in ep 11 (ofzo) ?
Waar is je fotoboek?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:46 schreef Rahl het volgende:
Heeft iemand een 'winkel' voor die OP, ED en die 2 liedjes die ze spelen in ep 11 (ofzo) ?
Wow, ik ken haar niet, maar het is toch best droevig. Hopelijk wordt de dader inderdaad nog gepakt..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:40 schreef Sh0g het volgende:
Mag ik even jullie serieuze aandacht voor het volgende:
Ik zat vandaag in de trein naar Utrecht en een paar jongeren deelden Revu tijdschriften uit met het verzoek aan de reizigers om vanaf blz. 40 te lezen. Ze vroegen hiermee aandacht voor de onopgeloste moord op Anneke van der Stap, die precies 1 jaar geleden diezelfde trein zou hebben genomen op de laatste dag dat ze levend werd gezien.
Nu vragen jullie je misschien af, er zijn toch wel meer onopgeloste moordzaken? Wat maakt deze zo speciaal om in DIT topic te posten? Nou het betreft hier de moord op een die-hard manga/anime fan, iemand die net zo goed in deze topicreeksen had kunnen posten (en misschien ooit heeft gedaan?). Ze heeft zelfs met haar doujinshi (zelfgetekende manga) op Animecon 2005 gestaan, 2 maanden voor ze werd vermoord. Dat betekent dat misschien een enkeling van jullie die daar is geweest, haar zou kunnen herkennen.
Ik heb het artikel gescand, 5 kantjes, gesaved als PDF bestandje. Download het en lees het (of koop het blad in de winkel) en sta er een moment bij stil.
Een quote uit het verhaal:
[..]
[afbeelding]
R.I.P.
Hopelijk wordt de dader alsnog gepakt.![]()
Download HIER het PDFje met het artikel.
(Misschien was dit bij sommigen van jullie al bekend via andere animeforums, maar ik dacht dat het wel goed zou zijn om het hier ook te posten.)
Maak je daar ook een nieuw topic over of gaat het door in het oude verkiezing topic?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:57 schreef Jordy-B het volgende:
In verband met de voorbereidingen voor de verkiezing, zou het fijn zijn als jullie even deze poll willen invullen...
Zodra de verkiezingen beginnen (bij het openen van deeltje 25) maak ik er een nieuw topic voor aan en laat het huidige topic door een modje sluiten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maak je daar ook een nieuw topic over of gaat het door in het oude verkiezing topic?
Vorige keer was het volgens mij de duur van het jubileumtopic, maar omdat de topics nogal hard gaan, lijkt het me beter om twee weken te nemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:37 schreef Sh0g het volgende:
en dat verkiezingstopic is alleen bestemd voor het doorgeven van votes hč? dat het niet binnen 2 dagen dichtgechat is ofzo. donderdag t/m dinsdag ben ik weg (love parade ahoy) en ik heb zo'n idee dat het topic in dat weekend geopend gaat worden. kunnen we 1 week de tijd krijgen om votes te submitten ofzo? of 2...![]()
Zou je misschien Golden Boy voor me willen opzoeken?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef RipCore het volgende:
Ik kan praktisch alles vinden wat ik zoek binnen 2 minuten op 3 verschillende websites.
Ik stond ermee in de handen bij de mediamarktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je misschien Golden Boy voor me willen opzoeken?![]()
2e DVD is nu in de aanbieding bij Rodisc.nlquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:10 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik stond ermee in de handen bij de mediamarkt(echt waar, het is ongelofelijk wat die lui verkopen). Ik kon alleen de tweede DVD niet vinden. Maar misschien wordt dit wel de eerste serie die ik origineel aanschaf. Met NL subs kan ik dan ook nog mijn pa laten kijken hehehe.
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef SureZal het volgende:
als je het dan ook nog ff zou willen doen dan zou het helemaal mooi zijn voor Maraca denk ik
vermeld gewoon ff de fansub
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef RipCore het volgende:
zx
quote:
Ja, leg je de link?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je misschien Golden Boy voor me willen opzoeken?![]()
22 euroquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
2e DVD is nu in de aanbieding bij Rodisc.nl
Hoe duur was de eerste bij Media Markt?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Maraca het volgende:
Whaha.. oeps![]()
Je wist toch dat ik maar zat te geinen.. toch? .. toch?![]()
![]()
Bij bol.com is deel 1 16,99 excl. 1,95 verzendkostenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
22 euromisschien bestel ik het wel bij rodisc.
![]()
Oooh .. whoops.. ik dat dat je met zx "sucks" bedoeldequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef RipCore het volgende:
Sterker nog, ik heb het al gedaan. zx is dus de fansubgroep.
En ik heb nu 3 verschillende torrents gevonden met seeds..
Dus... UTFS!
voor goldenboy? mail es ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef RipCore het volgende:
Sterker nog, ik heb het al gedaan. zx is dus de fansubgroep.
En ik heb nu 3 verschillende torrents gevonden met seeds..
Dus... UTFS!
neeej dit is allang een verkapt parings ritueel geworden waarin quasi sexueel getinte opmerkingen heen en weer worden gevuurd en aftasten naar de volgende stapquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
gaat het nog een beetje over animé, stelletje slowchatsletten?
Mocht niet van mike. (daarom heb ik het meld nieuwe episode anime topic aangemaakt aangezien niemand anders behalve anime'ers dat interessant zou vinden, en dat dat langzaam maar zeker tot s.c topic zou kunnen worden getransformeerd, maar ssst niet verder vertellen)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef Jordy-B het volgende:
Open er even een nieuw topic voor, dan... een tof "het grote verkapte paringsritueeltopic", ofzo...
Met al die slowchat raakt dit topic wel héél erg snel vol...
mwuhaa vind et wel mee vallen, in GCSC gaan er op een druk dagje 10 volquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef Jordy-B het volgende:
Open er even een nieuw topic voor, dan... een tof "het grote verkapte paringsritueeltopic", ofzo...
Met al die slowchat raakt dit topic wel héél erg snel vol...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef Sh0g het volgende:
ik heb Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora nu ook gezien. die schiet me daar ff mijn persoonlijke top 3 in wat het drama-genre betreft. damn! een toppertje.![]()
Nu FLCL, en morgen wat films.
Heb je hem ook weer..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
neeej dit is allang een verkapt parings ritueel geworden waarin quasi sexueel getinte opmerkingen heen en weer worden gevuurd en aftasten naar de volgende stap![]()
Een vader figuur?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je hem ook weer..
En heb van betrouwbare bronnen vernomen dat zoekzoek toch zeker meer in je ziet
dan alleen een slowchatmaatje.![]()
Ik merk nu dat ik series snel wil afkijken, zodat ik genoeg gezien heb voor de beste anime verkiezing. Dat is opzich best jammer, want dat kun je minder goed genieten en gaat het verhaal meer aan je voorbij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Een vader figuur?
ontopic:
Inhaalraces zijn een bitch, ik moet nu per serie die ik kijk uitzoeken waar ik gebleven was en wat ik allemaal nog moet binnenhalen er voorZoveel tijd en moeite
Daarbij ga je ook nog series rushen 'omdat je er maar vanaf wilt zijn'
ik heb zelf altijd dat wanneer ik moe ben dat ik, i.p.v. stop dat ik gewoon doorga (en dus het hele verhaal missenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik merk nu dat ik series snel wil afkijken, zodat ik genoeg gezien heb voor de beste anime verkiezing. Dat is opzich best jammer, want dat kun je minder goed genieten en gaat het verhaal meer aan je voorbij.
Een hartsvriendin waarmee je kan huilen, lachen en praten natuurlijk.![]()
Als ik van die fillers kijk, krijg ik echt het gevoel dat ik mijn tijd verdoe. Echt heel jammer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Zeurberus het volgende:
Zo, Naruto en Bleach staan aan, dan kan ik zonder aandacht what so ever de fillers kijkenDan heb ik het ergste wel gehad geloof ik
Ja, maar dan heb ik dat tenminste maar gehad zeg maar, het is compleet nutteloos maar toch 'moet' ik het kijken. Ik kan er niet tegen als ik iets mis in een serie of film.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Als ik van die fillers kijk, krijg ik echt het gevoel dat ik mijn tijd verdoe. Echt heel jammer.
quote:
Ga jij eens heel snel Ghost in the Shell Stand Alone Complex 1st & 2nd GIG kijken. Ben je wel paar dagen mee zoet dan in jouw geval.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als de ondertiteling te snel is, ik moet die ondertiteling volledig gelezen hebben, want anders mis ik misschien iets belangrijks
flcl is een pain in the ass wat dat betreft: er gebeurt zoveel en er wordt zoveel gezegd dat met een regeltje bovenaan nader verklaart moet worden, maar het slaat allemaal nergens op
![]()
Ja sorry kan er niets aan doen, haat het gevoel dat ik iets gemist heb bij een film/serie. Een de eerste paar min bij een film kunnen wel cruciaal zijn. Maar dat zijn vaak de films uit de wat vagere/minder mainstream genresquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
@Zeurberus dat van jou is best triest. Wat maken die 2 minuten nou uit? Meestal is het begin toch om de personages te leren kennen.Sorry.
zeg dan gewoon alternatieve filmsquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ja sorry kan er niets aan doen, haat het gevoel dat ik iets gemist heb bij een film/serie. Een de eerste paar min bij een film kunnen wel cruciaal zijn. Maar dat zijn vaak de films uit de wat vagere/minder mainstream genres
Manga...quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef blessed19 het volgende:
zometeen maar eens een lekkere watermeloen verorberen en buiten zitten met een leesboek
leesboek, ouwe!quote:
FLCL (qua afleveringen aantal iig vergelijkbaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
hebben jullie nog tips qua series ? laten we zeggen series zoals goldenboy ?
de serie die er imo echt op lijkt is GTO. (great teacher onizuka)quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
hebben jullie nog tips qua series ? laten we zeggen series zoals goldenboy ?
Het is een prequel van de film, volgens mij... Dat verklaart het wellicht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Qunix het volgende:
Mja... Jammer dat blood+ kut is geworden. Saya is Saya niet meer... En het lijkt erop dat de makers Riku verbannen hebben ofzo.
zeker goedkoopste voor de helft v/d prijs?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:
Vandaag Spirited Away gekocht.. was een aanbieding van Free Record Shop (2 halen = 2e helft v/d prijs)![]()
Daar ga ik wel van uit.. maar beide films waren 9,99 dusquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Qunix het volgende:
Mja... Jammer dat blood+ kut is geworden. Saya is Saya niet meer... En het lijkt erop dat de makers Riku verbannen hebben ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het eigenlijk wel leuk deze wending, eindelijk is Saya dan volledig "ontwaakt"
En Jordy het is geen prequel, want de film speelt zich tijdens de vietnam oorlog af en daar zie je in de loop van de serie genoeg flashbacks van.
Allang binnen, alleen heb ik nog te veel om te kijken dus misschien morgen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Qunix het volgende:
Blood+ 35 is gepost door Shinsen, ik down hem nu dus zal zo kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |