Ga jij eens heel snel Ghost in the Shell Stand Alone Complex 1st & 2nd GIG kijken. Ben je wel paar dagen mee zoet dan in jouw geval.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als de ondertiteling te snel is, ik moet die ondertiteling volledig gelezen hebben, want anders mis ik misschien iets belangrijks
flcl is een pain in the ass wat dat betreft: er gebeurt zoveel en er wordt zoveel gezegd dat met een regeltje bovenaan nader verklaart moet worden, maar het slaat allemaal nergens op
![]()
Ja sorry kan er niets aan doen, haat het gevoel dat ik iets gemist heb bij een film/serie. Een de eerste paar min bij een film kunnen wel cruciaal zijn. Maar dat zijn vaak de films uit de wat vagere/minder mainstream genresquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
@Zeurberus dat van jou is best triest. Wat maken die 2 minuten nou uit? Meestal is het begin toch om de personages te leren kennen.Sorry.
zeg dan gewoon alternatieve filmsquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ja sorry kan er niets aan doen, haat het gevoel dat ik iets gemist heb bij een film/serie. Een de eerste paar min bij een film kunnen wel cruciaal zijn. Maar dat zijn vaak de films uit de wat vagere/minder mainstream genres
Manga...quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef blessed19 het volgende:
zometeen maar eens een lekkere watermeloen verorberen en buiten zitten met een leesboek
leesboek, ouwe!quote:
FLCL (qua afleveringen aantal iig vergelijkbaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
hebben jullie nog tips qua series ? laten we zeggen series zoals goldenboy ?
de serie die er imo echt op lijkt is GTO. (great teacher onizuka)quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef borisz het volgende:
hebben jullie nog tips qua series ? laten we zeggen series zoals goldenboy ?
Het is een prequel van de film, volgens mij... Dat verklaart het wellicht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Qunix het volgende:
Mja... Jammer dat blood+ kut is geworden. Saya is Saya niet meer... En het lijkt erop dat de makers Riku verbannen hebben ofzo.
zeker goedkoopste voor de helft v/d prijs?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:
Vandaag Spirited Away gekocht.. was een aanbieding van Free Record Shop (2 halen = 2e helft v/d prijs)![]()
Daar ga ik wel van uit.. maar beide films waren 9,99 dusquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Qunix het volgende:
Mja... Jammer dat blood+ kut is geworden. Saya is Saya niet meer... En het lijkt erop dat de makers Riku verbannen hebben ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het eigenlijk wel leuk deze wending, eindelijk is Saya dan volledig "ontwaakt"
En Jordy het is geen prequel, want de film speelt zich tijdens de vietnam oorlog af en daar zie je in de loop van de serie genoeg flashbacks van.
Allang binnen, alleen heb ik nog te veel om te kijken dus misschien morgen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:40 schreef Qunix het volgende:
Blood+ 35 is gepost door Shinsen, ik down hem nu dus zal zo kijken.
wat snap je dan niet?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb Chobits afgekeken [alleen de recaps blijven nog over] maar ik snap nog heel veel dingen niet, maak later even een spoiler.. wie heeft dit ook gehad? Vind het wel jammer, want het is opzich een mooie serie.![]()
die sprak mij ook wel aan. Anime-Himitsu had de eerste 4 eps al uitgebracht trouwens, dus je kan al gaan kijken. Ik spaar 'em op en kijk 'em later.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef mschol het volgende:
http://www.animenfo.com/animetitle,3536,klrmly,inukami_.html
ziet er wel aardig uit, mendori is nu druk bezig em te translaten/editten/timen etc
FMP Fumoffu is alleen echt leuk als je eerst Full Metal Panic gezien hebt, die qua humor naar mijns inziens niet onder doet aan Fumoffu...en als je dan toch bezig bent met de FMP reeks dan kan je ook wel gelijk Full Metal Panic: The Second Raid (FMP:TSR) er achter aan gooien (trust me dat wil je toch wel na de eerste seriequote:Op woensdag 12 juli 2006 17:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
FLCL (qua afleveringen aantal iig vergelijkbaargesubbed door KAA), Full Metal Panic Fumoffu is ook erg leuk.
(zelfde subber)
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij nog wel een paar dingen.. heb er niet veel van begrepen helaas.![]()
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:Dan moet je AIR gaan kijken. Daar snap ik nu geen FOK vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.![]()
ChobitsChobitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
[..]
Kan zijn dat ik er gewoon te snel doorheen ben gegaan, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als ik 'm nog een keer zou kijken dat alles dan wel duidelijk wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle antwoorden zijn gemaakt na zo'n 2-3 maanden ik chobits heb gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |