abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39708564
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:36 schreef Intronic het volgende:
Pokemon / DBZ slowchat topic, trouwens.
Ja waar is Digimon, medabots?
pi_39708619
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:44 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Ja waar is Digimon, medabots?
jaa man digimin (ook weer ten tijde van pokemon , shit man vroeger vond ik die series helemaal de bom ...)
pi_39708620
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef mrkanarie het volgende:
Ik weet niet of dit er onder valt, maar ik ben vandaag weer opnieuw begonnen met het kijken van Dragonball Z. Het is toch wel leuk om Picollo, King Kai, Goku en de anderen weer in actie te zien.
we hebben binnenkort een stem topic verklaar daar je liefde maar

En kan iemand die 6seconden van pokemon 38 knippen? lijkt mij wel tof
pi_39708648
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]

jaa man digimin (ook weer ten tijde van pokemon , shit man vroeger vond ik die series helemaal de bom ...)
Niet liegen, je geilt er nog steeds op
pi_39708789
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Intronic het volgende:

[..]

Niet liegen, je geilt er nog steeds op
je kan wel ver gaan he..
Ze zijn best aardig om naar te kijken maar helemaal mega top cool vind et absoluut niet meer

(dan vind ik Elfen lied, GSG, Mai Otome/Hime, Karin toch stukken beter)
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:18:42 #126
122997 zquing
Drama Junk
pi_39709635
hej pokemon is cool oldskool

weet iemand nog een goede serie die een beetje op last exile lijkt?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_39709779
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:18 schreef zquing het volgende:
hej pokemon is cool oldskool

weet iemand nog een goede serie die een beetje op last exile lijkt?
oldschool

edit: dit hierboven is dus sarcastisch he

[ Bericht 12% gewijzigd door outcast_within op 11-07-2006 08:18:46 ]
pi_39709852
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:51 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan wel ver gaan he..
Ze zijn best aardig om naar te kijken maar helemaal mega top cool vind et absoluut niet meer

(dan vind ik Elfen lied, GSG, Mai Otome/Hime, Karin toch stukken beter)
Snap ik wel jongen
Heb nu wel veel zin om gewoon DBZ weer te downloaden, en alles achter elkaar te kijken

En ik wil naar Abunai, duurt nog zo lang..

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2006 00:26:53 ]
pi_39710940
Demashita! Power Puff Girls Z - 01 TV-Nihon

Nieuwe Power Puff Girls ep 1 is uit... Gaan we ff downen

Pokemon en Dragonball is oldskool
pi_39711003
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Qunix het volgende:

was al uit keb al 2 zelfs gezien
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 juli 2006 @ 01:24:16 #131
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39711018
dbz heb ik nu 120 afleveringen binnen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_39711030
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:23 schreef koffiegast het volgende:

[..]

was al uit keb al 2 zelfs gezien
Ow ok
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:40:15 #133
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39711249
Mag ik even jullie serieuze aandacht voor het volgende:

Ik zat vandaag in de trein naar Utrecht en een paar jongeren deelden Revu tijdschriften uit met het verzoek aan de reizigers om vanaf blz. 40 te lezen. Ze vroegen hiermee aandacht voor de onopgeloste moord op Anneke van der Stap, die precies 1 jaar geleden diezelfde trein zou hebben genomen op de laatste dag dat ze levend werd gezien.

Nu vragen jullie je misschien af, er zijn toch wel meer onopgeloste moordzaken? Wat maakt deze zo speciaal om in DIT topic te posten? Nou het betreft hier de moord op een die-hard manga/anime fan, iemand die net zo goed in deze topicreeksen had kunnen posten (en misschien ooit heeft gedaan?). Ze heeft zelfs met haar doujinshi (zelfgetekende manga) op Animecon 2005 gestaan, 2 maanden voor ze werd vermoord. Dat betekent dat misschien een enkeling van jullie die daar is geweest, haar zou kunnen herkennen.

Ik heb het artikel gescand, 5 kantjes, gesaved als PDF bestandje. Download het en lees het (of koop het blad in de winkel) en sta er een moment bij stil.

Een quote uit het verhaal:
quote:
Maar dit verhaal is ook een eerbetoon aan het bijzondere meisje dat Anneke was. Anneke was 'kawaii'. Het Japanse woord betekent schattig, klein, liefelijk. Op internet noemde ze zichzelf niet voor niets Your Kawaiiness. De Japanse tekenkunst van manga en anime waren haar lust en haar leven. Ze tekende ook zelf: vooral vrouwen, met een licht erotische uitstraling. Anneke was talentvol en had een mooi leven voor zich. Totdat iemand er een eind aan maakte.

R.I.P.
Hopelijk wordt de dader alsnog gepakt.

Download HIER het PDFje met het artikel.

(Misschien was dit bij sommigen van jullie al bekend via andere animeforums, maar ik dacht dat het wel goed zou zijn om het hier ook te posten.)
pi_39712014
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Qunix het volgende:

De nieuwe Power Puff Girls is tof
pi_39714096
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef mrkanarie het volgende:
Ik weet niet of dit er onder valt, maar ik ben vandaag weer opnieuw begonnen met het kijken van Dragonball Z. Het is toch wel leuk om Picollo, King Kai, Goku en de anderen weer in actie te zien.
Jeugdsentiment.

Die beschrijvingen van die pokémon afleveringen. Dat moet gewoon grappig zijn.
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:19 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik ooit alle (inmiddels 400 epos ofzo) eps kan downen zou ik em best een helemaal willen zien
call me crazy
Had laatst voor de grap nog één op de tv gekeken, lag helemaal dubbel. Misty was toen bang voor zo'n caterpie ofzo. Ze konden toen nog niet echt met elkaar opschieten. Dat was voor mij voorlopig even weer genoeg.
Digimon ook wel gevolgd, die goeie oude tijd. Twee jaarganing en heb hier zrlfs nog een film liggen geloof ik. [Voor kerst gekregen?] DBZ eigenlijk nooit echt gekeken, 2 afleveringen gezien misschien. Waren geloof ik wel hoogtepunten, want ik mocht het niet meer kijken omdat het te gewelddadig voor mijn broertje was.

[ Bericht 14% gewijzigd door -Strawberry- op 11-07-2006 09:07:23 ]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:46:58 #136
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39714839
Zo, net the melancholy of haruhi suzumiya afgekeken...
geweldige serie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand een 'winkel' voor die OP, ED en die 2 liedjes die ze spelen in ep 11 (ofzo) ?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_39715956
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:46 schreef Rahl het volgende:
Heeft iemand een 'winkel' voor die OP, ED en die 2 liedjes die ze spelen in ep 11 (ofzo) ?
Waar is je fotoboek?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 10:43:13 #138
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39716203
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:33 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Waar is je fotoboek?
http://fotoboek.fok.nl/user/Rahl i guess
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_39718041
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 01:40 schreef Sh0g het volgende:
Mag ik even jullie serieuze aandacht voor het volgende:

Ik zat vandaag in de trein naar Utrecht en een paar jongeren deelden Revu tijdschriften uit met het verzoek aan de reizigers om vanaf blz. 40 te lezen. Ze vroegen hiermee aandacht voor de onopgeloste moord op Anneke van der Stap, die precies 1 jaar geleden diezelfde trein zou hebben genomen op de laatste dag dat ze levend werd gezien.

Nu vragen jullie je misschien af, er zijn toch wel meer onopgeloste moordzaken? Wat maakt deze zo speciaal om in DIT topic te posten? Nou het betreft hier de moord op een die-hard manga/anime fan, iemand die net zo goed in deze topicreeksen had kunnen posten (en misschien ooit heeft gedaan?). Ze heeft zelfs met haar doujinshi (zelfgetekende manga) op Animecon 2005 gestaan, 2 maanden voor ze werd vermoord. Dat betekent dat misschien een enkeling van jullie die daar is geweest, haar zou kunnen herkennen.

Ik heb het artikel gescand, 5 kantjes, gesaved als PDF bestandje. Download het en lees het (of koop het blad in de winkel) en sta er een moment bij stil.

Een quote uit het verhaal:
[..]

[afbeelding]
R.I.P.
Hopelijk wordt de dader alsnog gepakt.

Download HIER het PDFje met het artikel.

(Misschien was dit bij sommigen van jullie al bekend via andere animeforums, maar ik dacht dat het wel goed zou zijn om het hier ook te posten.)
Wow, ik ken haar niet, maar het is toch best droevig. Hopelijk wordt de dader inderdaad nog gepakt..

Heb gister trouwens Love Hina eindelijk afgekeken, echt een hele leuke serie
pi_39725525
In verband met de voorbereidingen voor de verkiezing, zou het fijn zijn als jullie even deze poll willen invullen...

Hoeveel series heb je (volledig) gezien?
» minder dan 5
» 5 tot 10
» 10 tot 20
» 20 tot 30
» meer dan 30

maak je eigen FOK! poll zelf!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_39725780
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:57 schreef Jordy-B het volgende:
In verband met de voorbereidingen voor de verkiezing, zou het fijn zijn als jullie even deze poll willen invullen...
Maak je daar ook een nieuw topic over of gaat het door in het oude verkiezing topic?
pi_39726559
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 16:10 schreef Qunix het volgende:

[..]

Maak je daar ook een nieuw topic over of gaat het door in het oude verkiezing topic?
Zodra de verkiezingen beginnen (bij het openen van deeltje 25) maak ik er een nieuw topic voor aan en laat het huidige topic door een modje sluiten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:37:39 #143
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39726952
en dat verkiezingstopic is alleen bestemd voor het doorgeven van votes hè? dat het niet binnen 2 dagen dichtgechat is ofzo. donderdag t/m dinsdag ben ik weg (love parade ahoy) en ik heb zo'n idee dat het topic in dat weekend geopend gaat worden. kunnen we 1 week de tijd krijgen om votes te submitten ofzo? of 2...
pi_39726963
ik kom minimaal aan 20 series, maar misschien wel 30

geheid meer als 30, tis alleen dat ik ze niet allemaal meer kan opnoemen, maar op dvd staan er al +20

is trouwens best veel

[ Bericht 26% gewijzigd door mschol op 11-07-2006 17:55:04 ]
pi_39727079
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:37 schreef Sh0g het volgende:
en dat verkiezingstopic is alleen bestemd voor het doorgeven van votes hè? dat het niet binnen 2 dagen dichtgechat is ofzo. donderdag t/m dinsdag ben ik weg (love parade ahoy) en ik heb zo'n idee dat het topic in dat weekend geopend gaat worden. kunnen we 1 week de tijd krijgen om votes te submitten ofzo? of 2...
Vorige keer was het volgens mij de duur van het jubileumtopic, maar omdat de topics nogal hard gaan, lijkt het me beter om twee weken te nemen.

Het topic is idd alleen voor het doorgeven van votes. Als het topic opent, staan de regels vast en zal daar niet meer over gediscussieerd worden.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:03:36 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39727742
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef RipCore het volgende:
Ik kan praktisch alles vinden wat ik zoek binnen 2 minuten op 3 verschillende websites.

Zou je misschien Golden Boy voor me willen opzoeken?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_39729010
Ik ben vandaag begonnen met Fruits Basket, erg leuk, ik ga hem zeker afkijken denk ik

O en ik heb ook even de eerste aflevering gekeken van de nieuwe Powerpuff Girls, toch wel even wennen, want het is heel anders getekend dan de originele Powerpuff Girls.
Maar ondanks dat het een kinderserie is blijft het toch leuk
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:10:19 #148
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_39729836
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik stond ermee in de handen bij de mediamarkt (echt waar, het is ongelofelijk wat die lui verkopen). Ik kon alleen de tweede DVD niet vinden. Maar misschien wordt dit wel de eerste serie die ik origineel aanschaf. Met NL subs kan ik dan ook nog mijn pa laten kijken hehehe.

Voor de mensen die ervaring hebben met bestellen bij archonia: welke transportvorm + verzekering kiezen jullie en wat kost dat nu extra? Dan kan ik even afwegen of ik iets beter kan bestellen of in de winkel kan kopen. Bij kleine pakketjes zal het uiteindelijke verschil niet zo groot zijn denk ik, maar ik wil weten hoeveel precies.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:17:51 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39730155
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:10 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik stond ermee in de handen bij de mediamarkt (echt waar, het is ongelofelijk wat die lui verkopen). Ik kon alleen de tweede DVD niet vinden. Maar misschien wordt dit wel de eerste serie die ik origineel aanschaf. Met NL subs kan ik dan ook nog mijn pa laten kijken hehehe.
2e DVD is nu in de aanbieding bij Rodisc.nl

Hoe duur was de eerste bij Media Markt?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:18:42 #150
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_39730188
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef SureZal het volgende:
als je het dan ook nog ff zou willen doen dan zou het helemaal mooi zijn voor Maraca denk ik

vermeld gewoon ff de fansub
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef RipCore het volgende:
zx
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen

Vegeta
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, leg je de link?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')