22 euroquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
2e DVD is nu in de aanbieding bij Rodisc.nl
Hoe duur was de eerste bij Media Markt?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Maraca het volgende:
Whaha.. oeps![]()
Je wist toch dat ik maar zat te geinen.. toch? .. toch?![]()
![]()
Bij bol.com is deel 1 16,99 excl. 1,95 verzendkostenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
22 euromisschien bestel ik het wel bij rodisc.
![]()
Oooh .. whoops.. ik dat dat je met zx "sucks" bedoeldequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef RipCore het volgende:
Sterker nog, ik heb het al gedaan. zx is dus de fansubgroep.
En ik heb nu 3 verschillende torrents gevonden met seeds..
Dus... UTFS!
voor goldenboy? mail es ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef RipCore het volgende:
Sterker nog, ik heb het al gedaan. zx is dus de fansubgroep.
En ik heb nu 3 verschillende torrents gevonden met seeds..
Dus... UTFS!
neeej dit is allang een verkapt parings ritueel geworden waarin quasi sexueel getinte opmerkingen heen en weer worden gevuurd en aftasten naar de volgende stapquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
gaat het nog een beetje over animé, stelletje slowchatsletten?
Mocht niet van mike. (daarom heb ik het meld nieuwe episode anime topic aangemaakt aangezien niemand anders behalve anime'ers dat interessant zou vinden, en dat dat langzaam maar zeker tot s.c topic zou kunnen worden getransformeerd, maar ssst niet verder vertellen)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef Jordy-B het volgende:
Open er even een nieuw topic voor, dan... een tof "het grote verkapte paringsritueeltopic", ofzo...
Met al die slowchat raakt dit topic wel héél erg snel vol...
mwuhaa vind et wel mee vallen, in GCSC gaan er op een druk dagje 10 volquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:47 schreef Jordy-B het volgende:
Open er even een nieuw topic voor, dan... een tof "het grote verkapte paringsritueeltopic", ofzo...
Met al die slowchat raakt dit topic wel héél erg snel vol...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef Sh0g het volgende:
ik heb Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora nu ook gezien. die schiet me daar ff mijn persoonlijke top 3 in wat het drama-genre betreft. damn! een toppertje.![]()
Nu FLCL, en morgen wat films.
Heb je hem ook weer..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
neeej dit is allang een verkapt parings ritueel geworden waarin quasi sexueel getinte opmerkingen heen en weer worden gevuurd en aftasten naar de volgende stap![]()
Een vader figuur?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je hem ook weer..
En heb van betrouwbare bronnen vernomen dat zoekzoek toch zeker meer in je ziet
dan alleen een slowchatmaatje.![]()
Ik merk nu dat ik series snel wil afkijken, zodat ik genoeg gezien heb voor de beste anime verkiezing. Dat is opzich best jammer, want dat kun je minder goed genieten en gaat het verhaal meer aan je voorbij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Een vader figuur?
ontopic:
Inhaalraces zijn een bitch, ik moet nu per serie die ik kijk uitzoeken waar ik gebleven was en wat ik allemaal nog moet binnenhalen er voorZoveel tijd en moeite
Daarbij ga je ook nog series rushen 'omdat je er maar vanaf wilt zijn'
ik heb zelf altijd dat wanneer ik moe ben dat ik, i.p.v. stop dat ik gewoon doorga (en dus het hele verhaal missenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik merk nu dat ik series snel wil afkijken, zodat ik genoeg gezien heb voor de beste anime verkiezing. Dat is opzich best jammer, want dat kun je minder goed genieten en gaat het verhaal meer aan je voorbij.
Een hartsvriendin waarmee je kan huilen, lachen en praten natuurlijk.![]()
Als ik van die fillers kijk, krijg ik echt het gevoel dat ik mijn tijd verdoe. Echt heel jammer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Zeurberus het volgende:
Zo, Naruto en Bleach staan aan, dan kan ik zonder aandacht what so ever de fillers kijkenDan heb ik het ergste wel gehad geloof ik
Ja, maar dan heb ik dat tenminste maar gehad zeg maar, het is compleet nutteloos maar toch 'moet' ik het kijken. Ik kan er niet tegen als ik iets mis in een serie of film.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:44 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Als ik van die fillers kijk, krijg ik echt het gevoel dat ik mijn tijd verdoe. Echt heel jammer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |