volgens mij moet dat lijstje of aangepast worden per topic of dat zinnetje moet worden aangepast ...quote:Enkele anime series die in vorige topic werd besproken zijn
De orginele CCS bevat een aantal dingen die in de VS controversie zouden kunnen geven. Zoals de relatie tussen Yue en de broer van Sakura. Vandaar een wat andere serie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:18 schreef mschol het volgende:
wie kan mij uitleggen hoe het nou zit met CCS
ik zie op dvd pacific namelijk card captor sakura en Cardcaptors
op de dvd staat ook een trailer van cardcaptors..
wat is het verschil?
is cardcaptors toevallig de amerikaanse versie van CCS ??
aha , net wat ik dacht, amerikaanse versie dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
De orginele CCS bevat een aantal dingen die in de VS controversie zouden kunnen geven. Zoals de relatie tussen Yue en de broer van Sakura. Vandaar een wat andere serie.
Had 'em gezien ja, ziet er erg goed uit. Tranentrekker denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:16 schreef Mad-ass het volgende:
Ey kijk is ff naar deze trailer.
Is van "5 Centimeters Per Second". Normaal kijk ik geen romantische anime's,
maar nadat ik deze trailer heb gekeken, zit ik zo van![]()
http://youtube.com/watch?v=pwYVfL6kfQI
En als je de HD versie van de trailer wilt met de subs:
http://a.scarywater.net/triad/%5BTriad%5D_5cm_teaser.mp4.torrent
OMG! Thanks in a wicked way.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
VergeTen we dit toPic ook niet?
Strawberry is tof!
En Toffe op
* MaxiTitan leest het topic door...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
Met een budget naar japan zonder vliegtuig!
Lijkt me best leuk om een keer mee te maken!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
IK!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
Zal nog wel ff duren denk ik, voor het daadwerkelijk zover komt.quote:Live-Action-DBZ-Movie FAQ
Q. - Who is directing the movie?
A. – Roland Emmerich, the director of Independence Day, Godzilla, and Day After Tomorrow.
Q. – Who is writing the movie?
A. – Tedi Sarafian, screenwriter of Terminator 3.
Q. – When will be movie be out in theaters?
A. – 2006 (probably summer, since most action blockbusters are released then).
Q. – Does Toriyama have anything to do with it?
A. – DBZ creator Akira Toriyama was hired as the film’s consultant but wanted too much control over it so FOX made him sign a new contract, which basically gave him the boot. :-(
Q. – So, who’s distributing it?
A. –20th Century FOX.
Q – MPAA Rating…what’s it gonna be?
A. – Not rated yet, because the movie has to be finished before the MPAA can give it a rating. But FOX is shooting for a PG-13.
Q. – Hm, who’s doing the special effects?
A. – It was supposed to be George Lucas’s ILM company, but rumor says they’ve bailed out.
Same here! Lijkt me echt wel tof.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om een keer mee te maken!
Maar dan wel als ik wat ouder ben
Deze site had ik toevallig nog bij m'n favorieten staan, van toen ik naar Parijs gingquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:08 schreef zquing het volgende:
Ik zit nu in parijs en aangezien er hier meer aan manga en anime wordt gedaan lijukt het me ook dat er meer winkels hier daarover zijn. Alleen kan ik ze niet vinden weet iemand een paar adressen hier in parijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |