volgens mij moet dat lijstje of aangepast worden per topic of dat zinnetje moet worden aangepast ...quote:Enkele anime series die in vorige topic werd besproken zijn
De orginele CCS bevat een aantal dingen die in de VS controversie zouden kunnen geven. Zoals de relatie tussen Yue en de broer van Sakura. Vandaar een wat andere serie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:18 schreef mschol het volgende:
wie kan mij uitleggen hoe het nou zit met CCS
ik zie op dvd pacific namelijk card captor sakura en Cardcaptors
op de dvd staat ook een trailer van cardcaptors..
wat is het verschil?
is cardcaptors toevallig de amerikaanse versie van CCS ??
aha , net wat ik dacht, amerikaanse versie dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
De orginele CCS bevat een aantal dingen die in de VS controversie zouden kunnen geven. Zoals de relatie tussen Yue en de broer van Sakura. Vandaar een wat andere serie.
Had 'em gezien ja, ziet er erg goed uit. Tranentrekker denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:16 schreef Mad-ass het volgende:
Ey kijk is ff naar deze trailer.
Is van "5 Centimeters Per Second". Normaal kijk ik geen romantische anime's,
maar nadat ik deze trailer heb gekeken, zit ik zo van![]()
http://youtube.com/watch?v=pwYVfL6kfQI
En als je de HD versie van de trailer wilt met de subs:
http://a.scarywater.net/triad/%5BTriad%5D_5cm_teaser.mp4.torrent
OMG! Thanks in a wicked way.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
VergeTen we dit toPic ook niet?
Strawberry is tof!
En Toffe op
* MaxiTitan leest het topic door...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
Met een budget naar japan zonder vliegtuig!
Lijkt me best leuk om een keer mee te maken!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
IK!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
Wie gaat er mee?
Zal nog wel ff duren denk ik, voor het daadwerkelijk zover komt.quote:Live-Action-DBZ-Movie FAQ
Q. - Who is directing the movie?
A. – Roland Emmerich, the director of Independence Day, Godzilla, and Day After Tomorrow.
Q. – Who is writing the movie?
A. – Tedi Sarafian, screenwriter of Terminator 3.
Q. – When will be movie be out in theaters?
A. – 2006 (probably summer, since most action blockbusters are released then).
Q. – Does Toriyama have anything to do with it?
A. – DBZ creator Akira Toriyama was hired as the film’s consultant but wanted too much control over it so FOX made him sign a new contract, which basically gave him the boot. :-(
Q. – So, who’s distributing it?
A. –20th Century FOX.
Q – MPAA Rating…what’s it gonna be?
A. – Not rated yet, because the movie has to be finished before the MPAA can give it a rating. But FOX is shooting for a PG-13.
Q. – Hm, who’s doing the special effects?
A. – It was supposed to be George Lucas’s ILM company, but rumor says they’ve bailed out.
Same here! Lijkt me echt wel tof.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om een keer mee te maken!
Maar dan wel als ik wat ouder ben
Deze site had ik toevallig nog bij m'n favorieten staan, van toen ik naar Parijs gingquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:08 schreef zquing het volgende:
Ik zit nu in parijs en aangezien er hier meer aan manga en anime wordt gedaan lijukt het me ook dat er meer winkels hier daarover zijn. Alleen kan ik ze niet vinden weet iemand een paar adressen hier in parijs?
Een jaar of 5 geleden las ik al zoiets dat er een live-action (een hollywood productie volgens de geruchten van toen) movie op de planning stond. Ik heb er een hele tijd niets meer over gehoord, ik heb er toen niet zoveel aandacht meer aan besteed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
Geen grapje, maar het is wel grappig.Een DBZ live-action movie.
[..]
Zal nog wel ff duren denk ik, voor het daadwerkelijk zover komt.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:30 schreef mschol het volgende:
ben nu eff usenet aan het proberen:
heb nu nbz's van:
DBZ_IMPERFECT_CELL_SAGA
DBZ_PERFECT_CELL_SAGA
DBZ_CELL_GAMES_SAGA_DVD
DBZ_GREAT_SAIYAMAN_SAGA
ben benieuwd , gaat met max van me verbinding
na een nachtje downloaden wassie klaar (25GB in uurtje of 6quote:
!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk niet dat anime verfilmen zo'n succes is, maar we zullen zien.
Met een studie Taal en Cultuur van japan kom je later niet echt aan een toffe baan denk ik zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zat gister een beetje in een boekje van de universiteit van Leiden te bladeren, die ik toevallig nog had liggen hier. Toen kwam ik opeens de studie Taal en Cultuur van Japan tegen. Ik heb even de folder daarvan gedownload op internet en het lijkt me serieus erg leuk allemaal.. Maar ik weet eigenlijk niet wat je allemaal kan worden daarmee.
Mijn eerste keus was altijd gewoon Geneeskunde, maar ik begin toch wel te twijfelen nu..
Maargoed, ik heb nog ongeveer 2 jaar om na te denken.![]()
Hoogstwaarschijnlijk tolk of vertaler (subber *hint* *hint*)quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zat gister een beetje in een boekje van de universiteit van Leiden te bladeren, die ik toevallig nog had liggen hier. Toen kwam ik opeens de studie Taal en Cultuur van Japan tegen. Ik heb even de folder daarvan gedownload op internet en het lijkt me serieus erg leuk allemaal.. Maar ik weet eigenlijk niet wat je allemaal kan worden daarmee.
Mijn eerste keus was altijd gewoon Geneeskunde, maar ik begin toch wel te twijfelen nu..
Maargoed, ik heb nog ongeveer 2 jaar om na te denken.![]()
Me 2, maar dan wel als ik mijn studie zo goed als afgerond heb. Tussendoor gewoon Hiragana en Katakana en wat basic Japans leren. Kanji komt later wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:21 schreef Maraca het volgende:
Ik zit zelf ook aan een cursus Japans te denken, maar puur als hobby![]()
Tsja, waarschijnlijk wordt het dus gewoon geneeskunde, met Japans gewoon als hobby erbij.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Met een studie Taal en Cultuur van japan kom je later niet echt aan een toffe baan denk ik zo.
Als je 't toch wilt weten!
Volksuniversiteit
(die link heb ik gekregen van intronic.)
Ik begin er 20 september aan, zal dan ook wel laten weten of het iets isquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Met een studie Taal en Cultuur van japan kom je later niet echt aan een toffe baan denk ik zo.
Als je 't toch wilt weten!
Volksuniversiteit
(die link heb ik gekregen van intronic.)
Wat zou je hier nou van moeten verwachtenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
Geen grapje, maar het is wel grappig.Een DBZ live-action movie.
[..]
Zal nog wel ff duren denk ik, voor het daadwerkelijk zover komt.
Ken de anime versie alleen niet, dus misschien beter als ik die eerst ga kijken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Orealo het volgende:
[..]
!!
Live Action van Grave of the Fireflies is zoooveeeeeel beter dan de anime!
Als je 'm gaat kijken, hij duurt wel 2.5 uur.
Yep true, maar DBZ is (imo) sowieso kut (nofi.)quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ken de anime versie alleen niet, dus misschien beter als ik die eerst ga kijken.![]()
Had eigenlijk niet alle anime samen moeten nemen, maar DBZ lijkt me toch wel heel anders als het verfilmd wordt. Dan loop je de kans dat het er nep uit gaat zien enzo. Denk ik tenminste..
Vegeta.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:41 schreef Maraca het volgende:
Ik ga volgende week naar AmsterdamWeet iemand nog leuke anime/manga winkeltjes?
![]()
Ik ga die DBZ live action zeker kijken.. alleen maar om te zien hoe Vegeta er in real life uit ziet![]()
![]()
Is het echt zo fout? Iedereen zegt dan namelijk over die serie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:54 schreef Koranaga het volgende:
Ik heb een aantal weekjes bijna geen anime meer gekeken, maar ik heb de draad weer opgepakt.
Ben op het moment "High School Girls" aan het kijken..... zo fout.![]()
Niet echt lovend dus? Waarschijnlijk gaan er zo een aantal je het tegendeel vertellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef outcast_within het volgende:
fout saai niet leuk.
Dan is green green leuker
High School Girls was fout.. heel fout.. maar ook heeeel leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet echt lovend dus? Waarschijnlijk gaan er zo een aantal je het tegendeel vertellen.![]()
Of je doet het als 2e studie. Een 2e studie kost je niets extra'squote:Op zondag 13 augustus 2006 18:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tsja, waarschijnlijk wordt het dus gewoon geneeskunde, met Japans gewoon als hobby erbij.
Misschien is een echte studie Japans weer net iets teveel van het goede.
Ook in Leiden? Ik studeer al in Leiden, maar ga als keuzeruimte aankomend jaar het keuzevak Japanse Taal volgen, dus dan zit ik gewoon bij de rest van de 1e jaars in de collegezaalquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik begin er 20 september aan, zal dan ook wel laten weten of het iets is![]()
Kan dat? Lijkt me wel heel zwaar trouwens, Geneeskunde en Japans samenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Of je doet het als 2e studie. Een 2e studie kost je niets extra's
kun je in een spoiler het einde vertellen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
High School Girls was fout.. heel fout.. maar ook heeeel leuk![]()
![]()
ik vond het niet echt nodig om ze een lichamelijk onderzoek te laten doorlopen, biki lijnen te waxen, iets met gym, en een duffe drama ding met dat gemene zusje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef Koranaga het volgende:
Ik ga het zeker niet saai noemen ik lig telkens in een deuk. Maar eerlijk gezegd vond ik Green Green ook leuker.![]()
Ieder zijn smaak, ik kan er persoonlijk wel om lachen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:30 schreef outcast_within het volgende:
ik vond het niet echt nodig om ze een lichamelijk onderzoek te laten doorlopen, biki lijnen te waxen, iets met gym, en een duffe drama ding met dat gemene zusje.
laat je na kijken joh!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef outcast_within het volgende:
fout saai niet leuk.
Dan is green green leuker
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:41 schreef Maraca het volgende:
Ik ga die DBZ live action zeker kijken.. alleen maar om te zien hoe Vegeta er in real life uit ziet![]()
![]()
Mijn hemelquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Sh0g het volgende:
[..]
[afbeelding]beter plaatje is er niet, want de source is pleite.
--------
Whehe...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Sh0g het volgende:
Per aflevering was de humor best te doen, met die 2 leraren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef outcast_within het volgende:
Hoe liep het nou af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering in een hele krappe notendop, het is gewoon een aflevering die je moet zien
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
De serie eindigt met het begin van een nieuw schooljaar. Ook al is het niet echt een tof einde, het is wel acceptabel voor een serie die puur en alleen humoristisch bedoelt is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:04 schreef Maraca het volgende:
Aflevering in een hele krappe notendop, het is gewoon een aflevering die je moet zien![]()
naaah wat een onzinquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef outcast_within het volgende:
en mss is het een "vrouwen" serie?
Het is een anime dat wel veel vrouwelijks heeft. vrouwen issues enzo
+ tis voyeur echi achtig.
dus als je het leuk vind ben je of een vrouw of verknipt
Nopes, eindhoven doe ik hemquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
[..]
Ook in Leiden? Ik studeer al in Leiden, maar ga als keuzeruimte aankomend jaar het keuzevak Japanse Taal volgen, dus dan zit ik gewoon bij de rest van de 1e jaars in de collegezaal(Althans, dat is zo goed als zeker, wacht nog even op de bevestiging
)
Oh en wat een suckie TT![]()
ik denk niet dat ze japans bij de VU gevenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
[..]
Ook in Leiden? Ik studeer al in Leiden, maar ga als keuzeruimte aankomend jaar het keuzevak Japanse Taal volgen, dus dan zit ik gewoon bij de rest van de 1e jaars in de collegezaal(Althans, dat is zo goed als zeker, wacht nog even op de bevestiging
)
Oh en wat een suckie TT![]()
Sailor Moon is de meest meisjes anime die ik tot nu toen gezien heb.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef mschol het volgende:
dat lachje is idd wel heel erg in pita tensailor moon is ook wel "meisjes" serie gok ik zo...
Geen idee..quote:Op maandag 14 augustus 2006 06:35 schreef mschol het volgende:
wtf is er trouwens aan de hand met ouran
Yo Prettige vakantie!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic gaat inneens wat sneller!
Ik ga op vakantie naar Zandvoort. Tot volgende week!![]()
Zandvoort? Moddervoort zal je bedoelen, regen regen regenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
en zelfs dan vind ik de eerste 3 seizoenen nog prima te doen (daarna wat eentonig)quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:05 schreef Champloo het volgende:
[..]
Sailor Moon is de meest meisjes anime die ik tot nu toen gezien heb.![]()
beuide series hebben een andere soort 'grappigheid', beide vond ik ze erg leuk (HSG vond ik overigens leuker, denk ik zo)quote:Bij High School Girls maakte ik de fout om hem te kijken direct na School Rumble, school Rumble is ongeveer 10* zo grappig. Dus vond ik vond high school girls een beetje saai.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en zelfs dan vind ik de eerste 3 seizoenen nog prima te doen (daarna wat eentonig)
[..]
beuide series hebben een andere soort 'grappigheid', beide vond ik ze erg leuk (HSG vond ik overigens leuker, denk ik zo)
Veel plezier!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Bleach eps 92 is nog steeds met de bounto, maar dat is eigenlijk geen filler.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef Orealo het volgende:
Iemand die trouwens weet of de Bleach/Naruto fillers al opgehouden zijn?
Is de fruits basket anime de moeite waard? Ik ben hem nu aan het downloaden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ben nu (nog steeds) bezig met de Fruits Basket manga, echt veel beter dan de anime
Hopelijk komt daar nog een 2e seizoen van, want de anime loopt ongeveer tot deel 7 van de manga, terwijl er iets van 22 delen zijn. Veel uitgebreider dus.
Ik lees de manga helaas wel op de computer, heb ze liever in het echt eigenlijk.. Heb nu alleen nog niet het geld om ze allemaal te kopen, dat komt later nog wel hoop ik
Maargoed, ben nu ergens bij chapter 97, tot nu toe zijn er op de site waar ik ze vandaan haal (StopTazmo) 131 chapters.. Dus ik kan nog wel even vooruit..
Ik vind van wel, vond het een erg leuke seriequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:01 schreef Champloo het volgende:
[..]
Is de fruits basket anime de moeite waard? Ik ben hem nu aan het downloaden.![]()
HAAAAAI-SUquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
De serie eindigt met het begin van een nieuw schooljaar. Ook al is het niet echt een tof einde, het is wel acceptabel voor een serie die puur en alleen humoristisch bedoelt is.
[..]
naaah wat een onzinEcchi met meisjes is meestal niet voor meisjes bedoelt. Misschien is het leerzaam voor de puberende snotaap, dat het over meisjes gaat, maar voor de oudere kijker is het gewoon grappig.
Weet je wat me wel een "meisjes" serie lijkt? Pita-Ten! TEE HEE HEE!
Ik heb die manga deel 1 die ik van je kreeg (met mooie roze "meisjes" kaft) bijna uit en heb de serie ook al binnengehaald om te vergelijken, maar dat lachje...omg
![]()
De tekenstijl in pita ten is ook anders toch net iets meer richting de chibi kant op zodat ze er net wat... tjah .. uhm .. snoeziger(quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
naaah wat een onzinEcchi met meisjes is meestal niet voor meisjes bedoelt. Misschien is het leerzaam voor de puberende snotaap, dat het over meisjes gaat, maar voor de oudere kijker is het gewoon grappig.
Weet je wat me wel een "meisjes" serie lijkt? Pita-Ten! TEE HEE HEE!
Ik heb die manga deel 1 die ik van je kreeg (met mooie roze "meisjes" kaft) bijna uit en heb de serie ook al binnengehaald om te vergelijken, maar dat lachje...omg
![]()
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef Orealo het volgende:
Iemand die trouwens weet of de Bleach/Naruto fillers al opgehouden zijn?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.
Zie --> http://www.narutofan.com/
ow valt best mee, ze zijn nu bij 196 dus nog een paar weekjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat het nog zo lang duurt voor die kut fillers over zijn
je zegt het zelf al geruchtenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.
Zie --> http://www.narutofan.com/
Ach we merken het snel zat, als de titels van de afleveringen officieel bekend worden gemaakt,quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
click, voor de haruhi fans
net binnen via #serin @rizon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |