quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef outcast_within het volgende:
Hoe liep het nou af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering in een hele krappe notendop, het is gewoon een aflevering die je moet zien
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
De serie eindigt met het begin van een nieuw schooljaar. Ook al is het niet echt een tof einde, het is wel acceptabel voor een serie die puur en alleen humoristisch bedoelt is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:04 schreef Maraca het volgende:
Aflevering in een hele krappe notendop, het is gewoon een aflevering die je moet zien![]()
naaah wat een onzinquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef outcast_within het volgende:
en mss is het een "vrouwen" serie?
Het is een anime dat wel veel vrouwelijks heeft. vrouwen issues enzo
+ tis voyeur echi achtig.
dus als je het leuk vind ben je of een vrouw of verknipt
Nopes, eindhoven doe ik hemquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Of je doet het als 2e studie. Een 2e studie kost je niets extra's
[..]
Ook in Leiden? Ik studeer al in Leiden, maar ga als keuzeruimte aankomend jaar het keuzevak Japanse Taal volgen, dus dan zit ik gewoon bij de rest van de 1e jaars in de collegezaal(Althans, dat is zo goed als zeker, wacht nog even op de bevestiging
)
Oh en wat een suckie TT![]()
ik denk niet dat ze japans bij de VU gevenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Of je doet het als 2e studie. Een 2e studie kost je niets extra's
[..]
Ook in Leiden? Ik studeer al in Leiden, maar ga als keuzeruimte aankomend jaar het keuzevak Japanse Taal volgen, dus dan zit ik gewoon bij de rest van de 1e jaars in de collegezaal(Althans, dat is zo goed als zeker, wacht nog even op de bevestiging
)
Oh en wat een suckie TT![]()
Sailor Moon is de meest meisjes anime die ik tot nu toen gezien heb.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef mschol het volgende:
dat lachje is idd wel heel erg in pita tensailor moon is ook wel "meisjes" serie gok ik zo...
Geen idee..quote:Op maandag 14 augustus 2006 06:35 schreef mschol het volgende:
wtf is er trouwens aan de hand met ouran
Yo Prettige vakantie!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic gaat inneens wat sneller!
Ik ga op vakantie naar Zandvoort. Tot volgende week!![]()
Zandvoort? Moddervoort zal je bedoelen, regen regen regenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
en zelfs dan vind ik de eerste 3 seizoenen nog prima te doen (daarna wat eentonig)quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:05 schreef Champloo het volgende:
[..]
Sailor Moon is de meest meisjes anime die ik tot nu toen gezien heb.![]()
beuide series hebben een andere soort 'grappigheid', beide vond ik ze erg leuk (HSG vond ik overigens leuker, denk ik zo)quote:Bij High School Girls maakte ik de fout om hem te kijken direct na School Rumble, school Rumble is ongeveer 10* zo grappig. Dus vond ik vond high school girls een beetje saai.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en zelfs dan vind ik de eerste 3 seizoenen nog prima te doen (daarna wat eentonig)
[..]
beuide series hebben een andere soort 'grappigheid', beide vond ik ze erg leuk (HSG vond ik overigens leuker, denk ik zo)
Veel plezier!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Bleach eps 92 is nog steeds met de bounto, maar dat is eigenlijk geen filler.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef Orealo het volgende:
Iemand die trouwens weet of de Bleach/Naruto fillers al opgehouden zijn?
Is de fruits basket anime de moeite waard? Ik ben hem nu aan het downloaden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ben nu (nog steeds) bezig met de Fruits Basket manga, echt veel beter dan de anime
Hopelijk komt daar nog een 2e seizoen van, want de anime loopt ongeveer tot deel 7 van de manga, terwijl er iets van 22 delen zijn. Veel uitgebreider dus.
Ik lees de manga helaas wel op de computer, heb ze liever in het echt eigenlijk.. Heb nu alleen nog niet het geld om ze allemaal te kopen, dat komt later nog wel hoop ik
Maargoed, ben nu ergens bij chapter 97, tot nu toe zijn er op de site waar ik ze vandaan haal (StopTazmo) 131 chapters.. Dus ik kan nog wel even vooruit..
Ik vind van wel, vond het een erg leuke seriequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:01 schreef Champloo het volgende:
[..]
Is de fruits basket anime de moeite waard? Ik ben hem nu aan het downloaden.![]()
HAAAAAI-SUquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
De serie eindigt met het begin van een nieuw schooljaar. Ook al is het niet echt een tof einde, het is wel acceptabel voor een serie die puur en alleen humoristisch bedoelt is.
[..]
naaah wat een onzinEcchi met meisjes is meestal niet voor meisjes bedoelt. Misschien is het leerzaam voor de puberende snotaap, dat het over meisjes gaat, maar voor de oudere kijker is het gewoon grappig.
Weet je wat me wel een "meisjes" serie lijkt? Pita-Ten! TEE HEE HEE!
Ik heb die manga deel 1 die ik van je kreeg (met mooie roze "meisjes" kaft) bijna uit en heb de serie ook al binnengehaald om te vergelijken, maar dat lachje...omg
![]()
De tekenstijl in pita ten is ook anders toch net iets meer richting de chibi kant op zodat ze er net wat... tjah .. uhm .. snoeziger(quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
naaah wat een onzinEcchi met meisjes is meestal niet voor meisjes bedoelt. Misschien is het leerzaam voor de puberende snotaap, dat het over meisjes gaat, maar voor de oudere kijker is het gewoon grappig.
Weet je wat me wel een "meisjes" serie lijkt? Pita-Ten! TEE HEE HEE!
Ik heb die manga deel 1 die ik van je kreeg (met mooie roze "meisjes" kaft) bijna uit en heb de serie ook al binnengehaald om te vergelijken, maar dat lachje...omg
![]()
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:36 schreef Orealo het volgende:
Iemand die trouwens weet of de Bleach/Naruto fillers al opgehouden zijn?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef 2pac het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de fillers bij 200 ophouden en dat de officiele verhaallijn dan verder gaat.
Zie --> http://www.narutofan.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |