weetje zeker dat je dan het juiste volgt? ik bedoel... iets anders dan attack! SHINE! rendezvous?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik begin samen met een vriendin van me met de 'Rosetta Stone' cd-rom cursus Japans
Deze methodiek wordt ook gebruikt om militairen in een maand tijd rudimentair een nieuwe taal te leren.
je zou eens met orealo moeten praten...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef wdn het volgende:
Ceased2Be: mooi shot![]()
[..]
Nee, je moet op de sub wachten![]()
Ik zou mijn linkerarm geven om NU Japans te kunnen lezen, schrijven en spreken![]()
Het is gewoon een normale taalcursus, maar qua opzet wat anders dan de manieren zoals je een taal leert op het middelbaar onderwijs. Waardoor het zich beter leent om 'snel' een taal te leren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
weetje zeker dat je dan het juiste volgt? ik bedoel... iets anders dan attack! SHINE! rendezvous?
Full Metal Panic en Full Metal Panic: Fumoffu zijn volgens mij ook al gedubbed. Ook zeker de moeite waard om te kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef wdn het volgende:
Het gaat qua Gb's erg hard zegOverigens zijn het allemaal Engelse Dubs want Japans met Engelse subtitles gaat me nog iets te ver (het is me te vermoeiend
). Ik heb het geprobeerd met FLCL maar het werkte gewoon niet voor me
![]()
Zijn er naast deze series nog die 'must see' zijn? Ik kan me 3x3 nog herinneren en Bubblegum Crisis maar verder kom ik niet echt*HELP*
Jup, dat kloptquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb het de laatste weken ...nouja zeg maar maanden, erg druk, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben. Op dit moment vroeg ik me eigenlijk meer af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de site play.com? Klopt het werkelijk dat je alleen de vermelde prijs betaald en dat er verder niets bijkomt aan verzend of douane kosten?
Het zijn dan ook Aliens en geen echte kikkers.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef Sh0g het volgende:
Keroro Gunsou is de grote held van Densha Otoko
Mwah, persoonlijk heb ik het niet zo op anime met pratende beesten
helemaal correct..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb het de laatste weken ...nouja zeg maar maanden, erg druk, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben. Op dit moment vroeg ik me eigenlijk meer af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de site play.com? Klopt het werkelijk dat je alleen de vermelde prijs betaald en dat er verder niets bijkomt aan verzend of douane kosten?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neuh... Maar CCSakura is een èchte kinderserie en een heel repetitief gebeuren.
TC is idd wat repetitief, ik vond het persoonlijk niet te vervelend...quote:Tsubasa Chronicles schijnt ook wat repetitief te zijn.
de beste reden is nog altijd dat Japans beter, leuker, grappiger en schattiger klinkt dan dat overdreven Amerikaanse Engels (quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz, die column over dubs is goed geschreven en hij heeft zeker op een paar punten gelijk. Maar ik zal je een hele goede reden geven waarom je daar waar het kan de japanse dub met sub moet kijken.
Dan kan je een aflevering van een serie meteen kijken als die uit komt![]()
![]()
Ja en nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Full Metal Panic en Full Metal Panic: Fumoffu zijn volgens mij ook al gedubbed. Ook zeker de moeite waard om te kijken.![]()
En hoezo is het te vermoeiend om subs te lezen?
Ik merk geen verschil of ik nou Engels met Nederlandse subs kijk of Japans met Engelse subs. Het is in principe gewoon hetzelfde.![]()
MAAR IK SNAP DER GEEN HOUT VAN.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Sh0g het volgende:
[..]
de beste reden is nog altijd dat Japans beter, leuker, grappiger en schattiger klinkt dan dat overdreven Amerikaanse Engels ()
Dat komt vanzelf wel. Je gaat steeds meer en meer woorden herkennen en dat maakt het alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef wdn het volgende:
MAAR IK SNAP DER GEEN HOUT VAN.
Ik kan Grieks lezen, maar niet begrijpen, maar dat terzijdequote:Het had Grieks kunnen zijn.
Ik heb de laatste aflevering moeten zoeken op een van de algemene torrent-sites. Wellicht dat de serie tzt bij de muffin beschikbaar wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:33 schreef Crashcat het volgende:
Ik wil de quality subs in XXXholic van shinsen of kyuu!!!
Tevens vind ik de anime leuker dan de manga..
Mishicorp was goed genoeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:33 schreef Crashcat het volgende:
Ik wil de quality subs in XXXholic van shinsen of kyuu!!!
Tevens vind ik de anime leuker dan de manga..
Bob is tof.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef blessed19 het volgende:
bob is een ssssuuuukkkkkkeeeeeeeelllllllllllll
bbbbbbbooooooooooobbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb is een sukkel!
bbbbbbbbbbooooooooohhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooobbbbbbbbbbbbbbbbbbbb![]()
![]()
![]()
SPOILER: Cowboy Bebop (de hele serie)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er is ook wel wat karakterontwikkeling... Denk aanSPOILER: Cowboy Bebop (de hele serie)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 29-10-2006 16:06:03 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILER: to heart : remember my memoriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nu 3 afleveringen gezien, de Lelouch-Suzuka relatie doet een beetje Kira-Athrun achtig aan maar Lelouch heeft minder nobele doel en dat trekt me aan. De actie is okay, characters zien er goed uit (CLAMP designt ze) verhaal heeft al een verassende wendig te pakken en de humor is ook leuk.quote:Japan or Area 11 is occupied by a great power, Britannia Empire. There are two boys living there, Lelouch and Suzaku. Lelouch is trying to obtain the power of Geass to destroy the world. On the other hand, Suzaku operates a nightmare frame ,Lancelot, to seek for ideal and truth of the world. Their contrastive ways of life make a big wave to rock the empire. A new legend of the 21st century is about to begin.
Heb de eerste 3 eps al wel gedownload. Duurt denk ik nog wel even voor ik deze serie ga volgen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef Rahl het volgende:
Kijkt iemand anders hier ook Code GEASS: Lelouch of the Rebellion?
[..]
Heb nu 3 afleveringen gezien, de Lelouch-Suzuka relatie doet een beetje Kira-Athrun achtig aan maar Lelouch heeft minder nobele doel en dat trekt me aan. De actie is okay, characters zien er goed uit (CLAMP designt ze) verhaal heeft al een verassende wendig te pakken en de humor is ook leuk.
Aanradertje so far.
You're in for a surprise.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef mschol het volgende:
ik ben begonnen met scrapped princess..
ik moet zeggen dat de setting in de middeleeuwen me wel aanstaat in deze serie tot nu toe
euhquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
euh
ach ik merk wel hoe die serie verder gaat tot nu toe vind ik em prima wegkijken in iedergeval
in 500-1500 middeleeuwen van europa? ridders en oorlogen en heksenjachten ? of de japanse middeleeuwen? samuraitjes en dergelijk?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef mschol het volgende:
ik ben begonnen met scrapped princess..
ik moet zeggen dat de setting in de middeleeuwen me wel aanstaat in deze serie tot nu toe
joh je wilt niet wetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:17 schreef Sk00p het volgende:
Laats dacht ik van: Laat ik eens wat spannends kijken..Met een beetje goed verhaal. Ik kwam uit op Elfen Lied.
Deze anime is kort gezegd: MEESTERLIJK GOED!!![]()
![]()
Het verhaal en alles eromheen is gewoon super..
Zijn er nog meer mensen die het ook hebben gezien?
gaan we weer beginnen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:17 schreef Sk00p het volgende:
Laats dacht ik van: Laat ik eens wat spannends kijken..Met een beetje goed verhaal. Ik kwam uit op Elfen Lied.
Deze anime is kort gezegd: MEESTERLIJK GOED!!![]()
![]()
Het verhaal en alles eromheen is gewoon super..
Zijn er nog meer mensen die het ook hebben gezien?
Is dat nou een goede of een nutteloze opmerking?quote:
Tja dat is mijn persoonlijke mening. We zullen er dan maar niet verder over lullen....quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
gaan we weer beginnen?
het is imo een slappe serie met een overdadig geweld verbruik.
als je wat spannends wilt zien, ga dan Higurashi no Naku Koro ni kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |