abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42957113
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik begin samen met een vriendin van me met de 'Rosetta Stone' cd-rom cursus Japans
Deze methodiek wordt ook gebruikt om militairen in een maand tijd rudimentair een nieuwe taal te leren.
weetje zeker dat je dan het juiste volgt? ik bedoel... iets anders dan attack! SHINE! rendezvous?
pi_42957119
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef wdn het volgende:
Ceased2Be: mooi shot
[..]

Nee, je moet op de sub wachten

Ik zou mijn linkerarm geven om NU Japans te kunnen lezen, schrijven en spreken
je zou eens met orealo moeten praten...
pi_42957582
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef koffiegast het volgende:

[..]

weetje zeker dat je dan het juiste volgt? ik bedoel... iets anders dan attack! SHINE! rendezvous?
Het is gewoon een normale taalcursus, maar qua opzet wat anders dan de manieren zoals je een taal leert op het middelbaar onderwijs. Waardoor het zich beter leent om 'snel' een taal te leren.

http://www.rosettastone.com/en/individuals/languages/japanese
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42957806
Ik heb het de laatste weken ...nouja zeg maar maanden, erg druk, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben. Op dit moment vroeg ik me eigenlijk meer af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de site play.com? Klopt het werkelijk dat je alleen de vermelde prijs betaald en dat er verder niets bijkomt aan verzend of douane kosten?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_42957994
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef wdn het volgende:

Het gaat qua Gb's erg hard zeg Overigens zijn het allemaal Engelse Dubs want Japans met Engelse subtitles gaat me nog iets te ver (het is me te vermoeiend ). Ik heb het geprobeerd met FLCL maar het werkte gewoon niet voor me

Zijn er naast deze series nog die 'must see' zijn? Ik kan me 3x3 nog herinneren en Bubblegum Crisis maar verder kom ik niet echt *HELP*
Full Metal Panic en Full Metal Panic: Fumoffu zijn volgens mij ook al gedubbed. Ook zeker de moeite waard om te kijken.

En hoezo is het te vermoeiend om subs te lezen?
Ik merk geen verschil of ik nou Engels met Nederlandse subs kijk of Japans met Engelse subs. Het is in principe gewoon hetzelfde.

[ Bericht 12% gewijzigd door torn_Machina op 26-10-2006 17:19:02 ]
pi_42958223
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb het de laatste weken ...nouja zeg maar maanden, erg druk, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben. Op dit moment vroeg ik me eigenlijk meer af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de site play.com? Klopt het werkelijk dat je alleen de vermelde prijs betaald en dat er verder niets bijkomt aan verzend of douane kosten?
Jup, dat klopt

Play.com
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:39:55 #257
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_42960923
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef Sh0g het volgende:
Keroro Gunsou is de grote held van Densha Otoko

Mwah, persoonlijk heb ik het niet zo op anime met pratende beesten
Het zijn dan ook Aliens en geen echte kikkers.
Maar geef hem een kans. Al moet je wel van ADHD humor houden ala FLCL of Magical Shopping Arcade Abenobashi.
The Light Is Leaving Us All
pi_42961036
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef uppie83 het volgende:
helemaal correct..

geen verzendkosten en geen douane kosten (is namelijk nog steeds binnen europa)

ik wil [Anime][centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 2 dit topic graag nog even onder de aandacht brengen aangezien er niet veel wordt neergezet door andere mensen

[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 26-10-2006 18:52:36 ]
pi_42965753
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Neuh... Maar CCSakura is een èchte kinderserie en een heel repetitief gebeuren.
*beaamt..
ccs is idd een echte kinderserie, (en toch heb ik de 2 9-dvd boxen hier staan )
quote:
Tsubasa Chronicles schijnt ook wat repetitief te zijn.
TC is idd wat repetitief, ik vond het persoonlijk niet te vervelend...

To heart 2 (niet de sequel maar het vervolg!!) is nu ook binnen
pi_42987786
Het boek "Socrates in love" is binnen
(Hét boek van "Seakai no chuushin de, Ai wo sakebu" )
* SureZal's dag kan niet meer stuk!
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:34:46 #261
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42988391
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz, die column over dubs is goed geschreven en hij heeft zeker op een paar punten gelijk. Maar ik zal je een hele goede reden geven waarom je daar waar het kan de japanse dub met sub moet kijken.

Dan kan je een aflevering van een serie meteen kijken als die uit komt
de beste reden is nog altijd dat Japans beter, leuker, grappiger en schattiger klinkt dan dat overdreven Amerikaanse Engels ( )
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:49:54 #262
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_42988892
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Full Metal Panic en Full Metal Panic: Fumoffu zijn volgens mij ook al gedubbed. Ook zeker de moeite waard om te kijken.

En hoezo is het te vermoeiend om subs te lezen?
Ik merk geen verschil of ik nou Engels met Nederlandse subs kijk of Japans met Engelse subs. Het is in principe gewoon hetzelfde.
Ja en nee.

Bij Nederlandse of Engelse spraak bij een film kan ik af en toe eens een koekje pakken of een colaatje. En soms is het missen van 10 secondes beeld niet erg als je de spraak nog hoort.
Bij Japans -moet- je naar de tekst kijken anders volg je het niet meer.

Op dit moment bekeken:
Angelic Layer. Leuk. Het is zeker niet zo zoet en herhalend als CCSakura.
Cowboy Bebop. Zeer goed (maar was bekend).
Battle Angel Alita. Zijn daar inderdaad maar 2 aflevering van!? Want ik vond deze extreem goed gedaan.

Compleet:
Lain
Ah my goddess.
Naruto 1-50
Blood+
Full Metal Panic: Fumoffu
Strawberry Panic

Welke van deze ga ik als eerste kijken!?
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Sh0g het volgende:

[..]

de beste reden is nog altijd dat Japans beter, leuker, grappiger en schattiger klinkt dan dat overdreven Amerikaanse Engels ( )
MAAR IK SNAP DER GEEN HOUT VAN.
Het had Grieks kunnen zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door wdn op 27-10-2006 16:55:23 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_42990226
steekt uwen capslock in den poeperd, svp...

Omdat je Japans niet verstaat, worden series voorzien van ondertiteling.

Je vraagt je misschien af: waarom ondertiteling gebruiken als je een Amerikaanse dub hebt? Fansubs zijn doorgaans van véél hogere kwaliteit dan de ondertiteling die je bij normale DVD's vindt en de Japanse stemacteurs zijn vele (vele vele) malen beter dan hun Amerikaanse collega's. Komt bij dat de Amerikanen enkel de ondertiteling oplezen... Omdat geschreven tekst heel anders is dan gesproken tekst, is het bij voorbaat al een verloren zaak als de ondertiteling wordt opgelezen. Daar komt dan nog bij dat de vertaling van de ondertiteling minder goed is dan die van de betere fansubs en dat je niet kan horen of er hele stukken tekst worden overgeslagen in de vertaling.

Dus tenzij je niet in staat bent om de ondertiteling te lezen, zou ik al-tijd voor de Japanse dub kiezen en als je er op tijd bij bent, kan je nog van fansubs genieten...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42990430
* eensch is met Jordy

ik hjeb hier meerdere originele dvd's liggen
en van bijvoorbeeld Love hina en CCS zitten er geel (!!!!!) gekleurde subs onder...
beide series op fansub en op dvd gezien en ik moet zeggen dat de fansub stukken lekkerder leest...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:00:55 #265
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42990812
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef wdn het volgende:
MAAR IK SNAP DER GEEN HOUT VAN.
Dat komt vanzelf wel. Je gaat steeds meer en meer woorden herkennen en dat maakt het alleen maar leuk.
Kijk je nooit een Zweedse, Deense, Spaanse, etc film op Nederland 3? Daar ben je dan toch ook genoodzaakt de ondertiteling te volgen, tenzij je de taal kent.
Het enige probleem lijkt het volgen van de ondertiteling te zijn, maar daar had ik ook problemen mee in het begin en nog steeds moet ik af en toe stukjes pauzeren of opnieuw kijken omdat het te snel gaat. Maar daar wen je aan en het gaat steeds beter. Het is echt de moeite waard om het te oefenen, want het Japans is zoveel beter. De stemmen passen zoveel beter bij de characters. Die Amerikanen kunnen ook die Japanse namen niet eens fatsoenlijk uitspreken, het is echt zo verschrikkelijk slecht soms. Het is bijna nog slechter en irritanter dan The A-Team nagesynchroniseerd in het Duits
quote:
Het had Grieks kunnen zijn.
Ik kan Grieks lezen, maar niet begrijpen, maar dat terzijde
pi_42990831
'k zou trouwens Ah! My Goddess! gaan kijken. Lain is te vaag en Naruto is te lang (en series met fillers moeten verboden worden).
De andere series zijn redelijk nieuw. Ah! My Goddess! is een echte klassieker die nog niet iedereen gezien heeft, dus dan kan je er mooi reclame voor maken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:58:20 #267
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_42993377
Het fijne van fansubs vind ik toch wel de notes die er soms bij staan, sommige grappen worden anders gewoon niet opgevat 'als grappen' door ons westerlingen... Hoe moet je nu weten dat een samentrekking van namen/woorden een andere betekenis geeft (dat meestal grappig is ten koste van iemand). Tjah, echt grappig is het dan niet meer maar toch, anders was het je voorbij gegaan zonder zo'n note...

Ook zijn er mooiere fonts gebruikt, al storen de DVD ondertitels mij niet eigenlijk.
Japans heeft ook bij mij de voorkeur, dat Amerikaanse yaw yaw Engels vind ik maar niets...
Als ik ooit de Japanse taal wil beheersen is het ook belangrijk dat ik Japans geleuter hoor, een beetje proberen te verstaan wat ze zeggen (naast de lessen die ik volg)...

Teneinde om helemaal zonder ondertitels anime te kunnen kijken.
Maar zover is het voorlopig nog niet.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_42993901
Idd... De notes, de vertalingen van teksten in het scherm zonder dat het opvalt (vertalingen van naambordjes, bijvoorbeeld), kleurgebruik zoals Static Subs dat doet (ieder personage een eigen kleur), of scrollende ondertiteling voor series waarin veel geluld wordt (Ghost in the shell) of gewoon omdat je helemaal lijp bent van Karaoke-subs...
pi_43004394
Abunai!
pi_43004576
Bob en ik gaan naar Abunai, pics komen morgen wel ofzo
pi_43012682
Ik was een beetje door mijn anime voorraad heen dus besloot ik vandaag om maar eens aan "Higurashi no Naku Koro ni" te beginnen. Eigenlijk had ik er niet veel van verwacht. Maar het tegendeel is waar, deze serie is echt sfeervol en mysterieus.
Ik moet wel zeggen dat ik pas 5 afleveringen heb gezien en volgens mij kan het nog alle kanten op gaan met deze serie.

Hoe dan ook, hier is het linkje : KLIK
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:38:54 #272
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_43019228
Ik heb Innocent Venus vandaag afgekeken en ik kan er maar een ding van zeggen: 'Het is maar gehaast in elkaar gezet'. Tenminste dat gevoel heb ik erbij...
Het verhaal vond ik wel wat hebben maar het was opeens met de laatste 6 (oid) eps in de afrondingsfase. Er had meer uitgehaald kunnen worden imo.

Een beetje hetzelfde verhaal als met Ichigo 100% toen, waar ze ook een verhaal dat makkelijk in 24/26 eps kan vullen in 12 hebben gepropt. Volgens mij is dat ook met Innocent Venus het geval.

Jammer, jammer...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_43022183
Net terug van Abunai... Druk... Drúúúúk...

Leukste onderdeel was de cosplay competitie (uiteraard), alleen was daar veel te weinig ruimte voor. De competitie werd gehouden in een vrij kleine zaal, met een live video-feed naar het amfitheater (de grootste zaal die aanwezig was)... En zelfs die zat propvol.

Bob en Hennes kwamen net op tijd aan voor de cosplay competitie, maar waren te laat aanwezig om nog de dealerroom binnen te kunnen... Ze gaven aan dat ze blijven slapen, maar dan moeten ze wel een paar halfvolle tentjes bij elkaar weten te scharrelen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 29-10-2006 15:20:35 ]
pi_43023220
* mschol wist gewoon van te voren dattie niet kon... al had me toch wel oke gevonden
ik mocht vandaag gezellig me zus helpen in d;'r nieuwe huis

maar me dosis anime voor vandaag (lees zaterdag) weer gehad..
heb de eerste 8 eps van To Heart: remember my memories gezien

leuke goeie anime, waardige opvolger van to heart
ben wel benieuwd hoe ze het gaan laten eindigen
pi_43024024
Ik wil de quality subs in XXXholic van shinsen of kyuu!!!

Tevens vind ik de anime leuker dan de manga..
なんだっけ
pi_43024250
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:33 schreef Crashcat het volgende:

Ik heb de laatste aflevering moeten zoeken op een van de algemene torrent-sites. Wellicht dat de serie tzt bij de muffin beschikbaar wordt.
pi_43024691
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:33 schreef Crashcat het volgende:

Mishicorp was goed genoeg.
Ik vervang ze later wel door die van Shinsen als ze er klaar mee zijn.
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:39:46 #278
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_43026312
Gunslinger Girl

Wat een heerlijk relaxte animé is dat zeg. Met kleine cyborg meisjes die als moordenaars klusjes opknappen voor een speciale instantie. De setting is Italië en ze betalen er al met euro's.

En naast de Heineken blikjes uit Full Metal Panic! mag deze er ook zijn

Ciao Van Gaal
pi_43031659
Shinsen heeft xxxHOLiC trouwens na ep 12 de serie gedropt net als Kyuuketsuki na 8 eps.
Ik vind wel geinig al die details en al die merkprodukten. Volgens mij krijgen ze gewoon geld ervoor om reklame te maken in anime als je het merk duidelijk kan lezen. Als het niet zo is, dan is het zo dat de merknaam een letter mist of iets dergelijks, zodat het nog steeds duidelijk is om wat het gaat.
pi_43033801
bob is een ssssuuuukkkkkkeeeeeeeelllllllllllll

bbbbbbbooooooooooobbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb is een sukkel!

bbbbbbbbbbooooooooohhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooobbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

zondag 29 oktober 2006 @ 13:44:05 #281
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_43034291
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef blessed19 het volgende:
bob is een ssssuuuukkkkkkeeeeeeeelllllllllllll

bbbbbbbooooooooooobbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb is een sukkel!

bbbbbbbbbbooooooooohhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooobbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Bob is tof.
Live vanuit abunai.

.

Pics komen later, als ik thuis ben, morgen ofzo komen zo.
Maar het zijn er niet veel want ik heb mijn camera niet meegenomen maar wel mijn nieuwe telefoon maar die was al snel leeg omdat ik eerst hennes op moest halen in tilburg west en dus me moest vermaken in de trein. .

Maar voor de rest is het wel leuk, tentje gevonden, ik kan alleen wel vermelden dat het erg koud was vannacht... erg koud... erg erg koud.
Maar tot straks, we gaan zo naar de AMV compo, dan naar een uur lang de beste AMV's op een rij, en dan naar huis, ik gok dus dat (omdat ik weer naar den bosch ongeveer moet) ik met de zomertijd wel weer thuis ben.

doei.
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:17:51 #282
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_43037132
Heb van de week eindelijk eens Cowboy Bebop (de serie) gekeken. En dit vond ik ervan:

Deze anime serie moet het vooral hebben van de sfeer die het creeërt. Vooral de muziek speelt hierbij een erg grote rol. De jazzy, folk, blues soundtrack geeft de serie precies de juiste laid-back sfeer. Er zijn weinig series waarin de muziek zo'n grote rol speelt in het creeëeren van de sfeer.
Ook de karakter zijn cool. De altijd coole Spike neemt de hoofdrol voor zijn rekening. Verder hebben we natuurlijk de nurkse Jet, de sexy Faye, de over-energieke hacker Ed en het hondje Ein.
Het grootste minpunt van de serie vond ik wel dat, dat de afleveringen iets te veel op zichzelf staan. Er zijn een paar afleveringen, zoals de laatste twee, waarin we iets meer te weten komen over het verleden van de karakters. Maar over het algemeen staan de afleveringen erg op zichzelf. En is er naar mijn mening te weinig sprake van karakterontwikkeling of een doorlopend verhaal, waardoor je echt meteen de volgende aflevering wil zien.
Maar zoals ik al zei moet de serie het vooral hebben van de sfeer die het creeërt. En dat doet het heel goed. Dus zijn al die losstaande aflevering stuk voor stuk erg goed te pruimen. Maar zelf heb ik een serie liever iets meer doorlopende plotlijnen.
pi_43038286
Een doorlopende verhaallijn is natuurlijk Spike's conflict met Vicious en de rest van zijn verleden.

Hoewel de serie weinig duidelijkheid geeft (wat op zich ook wel een pluspuntje is, omdat je genoodzaakt bent om je eigen fantasie te gebruiken), zijn het wel altijd boeiende, Film Noir-achtige gebeurtenissen. En natuurlijk een Running Gag als die drie drie oude mannetjes.

Zo weet je dat:
SPOILER: Cowboy Bebop (de hele serie)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er is ook wel wat karakterontwikkeling... Denk aan
SPOILER: Cowboy Bebop (de hele serie)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 29-10-2006 16:06:03 ]
pi_43038867
zo en to heart : remember my memories ook weer gezien
SPOILER: to heart : remember my memories
pi_43049353
ook terug van abu, maar eerst laaaaang douchen. voelt alsof je een week niet gedouched hebt nu.
was wel tof over het algemeen, soms wat stukjes waar er weinig te doen viel, en het wachten duurde ook lang zat, maar toch wel cool.
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:03:10 #286
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_43049609
Kijkt iemand anders hier ook Code GEASS: Lelouch of the Rebellion?
quote:
Japan or Area 11 is occupied by a great power, Britannia Empire. There are two boys living there, Lelouch and Suzaku. Lelouch is trying to obtain the power of Geass to destroy the world. On the other hand, Suzaku operates a nightmare frame ,Lancelot, to seek for ideal and truth of the world. Their contrastive ways of life make a big wave to rock the empire. A new legend of the 21st century is about to begin.
Heb nu 3 afleveringen gezien, de Lelouch-Suzuka relatie doet een beetje Kira-Athrun achtig aan maar Lelouch heeft minder nobele doel en dat trekt me aan. De actie is okay, characters zien er goed uit (CLAMP designt ze) verhaal heeft al een verassende wendig te pakken en de humor is ook leuk.
Aanradertje so far.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_43050529
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef Rahl het volgende:
Kijkt iemand anders hier ook Code GEASS: Lelouch of the Rebellion?
[..]

Heb nu 3 afleveringen gezien, de Lelouch-Suzuka relatie doet een beetje Kira-Athrun achtig aan maar Lelouch heeft minder nobele doel en dat trekt me aan. De actie is okay, characters zien er goed uit (CLAMP designt ze) verhaal heeft al een verassende wendig te pakken en de humor is ook leuk.
Aanradertje so far.
Heb de eerste 3 eps al wel gedownload. Duurt denk ik nog wel even voor ik deze serie ga volgen.
pi_43050757
ik ben begonnen met scrapped princess..

ik moet zeggen dat de setting in de middeleeuwen me wel aanstaat in deze serie tot nu toe
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:35:11 #289
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_43051027
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef mschol het volgende:

ik moet zeggen dat de setting in de middeleeuwen me wel aanstaat in deze serie tot nu toe
You're in for a surprise.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_43051437
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:35 schreef RipCore het volgende:

[..]

You're in for a surprise.

* mschol got a bad feeli'n about it....
pi_43053062
middeleeuwen in japan of europa
pi_43053154
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef koffiegast het volgende:
middeleeuwen in japan of europa
euh

ach ik merk wel hoe die serie verder gaat tot nu toe vind ik em prima wegkijken in iedergeval
pi_43059229
Ik wil meer info over Abunai! . Ik kon er niet bij zijn, dus ik wil graag weten wat ik allemaal gemist heb .

Ik ga binnenkort beginnen aan Gunslinger Girl, gezien het feit deze anime mij lichtelijk word opgedrongen .
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:17:56 #294
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_43059485
Laats dacht ik van: Laat ik eens wat spannends kijken..Met een beetje goed verhaal. Ik kwam uit op Elfen Lied.
Deze anime is kort gezegd: MEESTERLIJK GOED!!
Het verhaal en alles eromheen is gewoon super..
Zijn er nog meer mensen die het ook hebben gezien?
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_43060397
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:29 schreef mschol het volgende:

[..]

euh

ach ik merk wel hoe die serie verder gaat tot nu toe vind ik em prima wegkijken in iedergeval
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef mschol het volgende:

in 500-1500 middeleeuwen van europa? ridders en oorlogen en heksenjachten ? of de japanse middeleeuwen? samuraitjes en dergelijk?
pi_43060409
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:17 schreef Sk00p het volgende:
Laats dacht ik van: Laat ik eens wat spannends kijken..Met een beetje goed verhaal. Ik kwam uit op Elfen Lied.
joh je wilt niet weten
pi_43060616
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:17 schreef Sk00p het volgende:
gaan we weer beginnen?

het is imo een slappe serie met een overdadig geweld verbruik.

als je wat spannends wilt zien, ga dan Higurashi no Naku Koro ni kijken
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:10:02 #298
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_43060635
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:00 schreef koffiegast het volgende:

[..]

joh je wilt niet weten
Is dat nou een goede of een nutteloze opmerking?
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:17:07 #299
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_43060803
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:09 schreef blessed19 het volgende:

[..]

gaan we weer beginnen?

het is imo een slappe serie met een overdadig geweld verbruik.

als je wat spannends wilt zien, ga dan Higurashi no Naku Koro ni kijken
Tja dat is mijn persoonlijke mening. We zullen er dan maar niet verder over lullen....
als Higurashi no Naku Koro Ni maar niet te lang duurt..als het bijvoorbeeld 26 episodes heeft, kan ik er nog wel naar kijken
pi_43060876
vraag me af hoeveel series je al gezien hebt om tot een conclusie als deze te komen

http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3574
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')