abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:45:14 #201
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42812652
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:37 schreef mschol het volgende:
ik wil van jullie eff een mening hebben:

ik ben dus voor me zelf eens aan het knutselen geslagen in php
en ben bezig me anime die ik gezien heb/wil zien in een database te gooien..
Je zit gewoon de database functie van AniDB te kopiėren.

Daar houd ik bij welke anime ik heb gezien, van welke fansub groep, soort bestand, een score van 1 tot 10 voor de afgekeken series, een tijdelijke score van anime die nog niet afgekeken zijn, welke anime ik nog wil zien, scores voor de fansub groepen

En deze database geeft ook nog eens aan of er nieuwe eps uit zijn van de fansubgroep waar je een serie van download
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:10:20 #202
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_42813332
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:37 schreef mschol het volgende:
ik wil van jullie eff een mening hebben:

ik ben dus voor me zelf eens aan het knutselen geslagen in php
en ben bezig me anime die ik gezien heb/wil zien in een database te gooien..

nu weet ik echter niet wat ik precies in de database zal opslaan
graag zou ik jullie mening willen horen:
ik had het volgende in gedachte:
2 tabellen
1 voor anime titels
em bevat de volgende velden:
[ code verwijderd ]

1 voor fansub groepen
[ code verwijderd ]

nou weet ik bijvoorbeeld niet of ik in mijn anime tabel ook de gegevens moet zetten van welke versie van de serie ik heb gezien (op dvd of in avi formaat en , als het avi is, welke codec (h.264 of xvid of nog een andere))
Nou.. Dat is volgens mij alleen een vraag die je zelf kan beantwoorden. Het is jouw site, wat wil je er mee bereiken? Wat is het doel van de site? Wat willen de gebruikers (jij dus eigenlijk, de site is voor jezelf, toch?) zien?

Kijk hier eens naar:
http://www.jjg.net/elements/translations/elements_nl.pdf

Of als je bikkel bent:
http://www.jjg.net/elements/translations/elements_jp.pdf

Dit plaatje is zo bekend geworden dat de maker er een boek omheen heeft geschreven. Het dwingt je (meer) na te denken over het opzetten van een site en alle aspecten die daar invloed op hebben, niet alleen het ontwerp en programmeren zelf. User centered design ftw!

Dus.... Lichtelijk OT maar tis tenminste geen SC.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_42818663
nog even en tis abunaiiii
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_42818996
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Je zit gewoon de database functie van AniDB te kopiėren.

maar probleem is dat ik het niet flexiebel genoeg vond, zij gaan er namelijk vanuit dat je je anime altijd op fansub kijkt, wat bij mij niet het geval is..
em ik kan gelijk erbij zetten waar ik de fansub heb gelaten (la 3, spindel 20, schijfje 20 )
en tis gewoon gelijk een hele leuke php ervaring (efficient omgaan met me server) en ook een goeie customized serie DB

klik

[ Bericht 11% gewijzigd door mschol op 19-10-2006 22:45:38 ]
pi_42820684
:") lol mschol
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:53:59 #206
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42820840
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:05 schreef mschol het volgende:

[..]

maar probleem is dat ik het niet flexiebel genoeg vond, zij gaan er namelijk vanuit dat je je anime altijd op fansub kijkt, wat bij mij niet het geval is..
em ik kan gelijk erbij zetten waar ik de fansub heb gelaten (la 3, spindel 20, schijfje 20 )
en tis gewoon gelijk een hele leuke php ervaring (efficient omgaan met me server) en ook een goeie customized serie DB
ik ben benieuwd. mijn overzicht maakte ik gewoon eerst in kladblok
maar aniBD is voor mij wel goed genoeg.

edit: omg @ plaatje
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:00:46 #207
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_42843011
godver
laatste 11 afleveringen van gundam SEED binnen (KAA is er nog mee bezig en wilde niet wachten ) blijkt het een engelse dub te zijn

daar word ik nou chagerijnig van
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_42843527
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:00 schreef Rahl het volgende:
godver
laatste 11 afleveringen van gundam SEED binnen (KAA is er nog mee bezig en wilde niet wachten ) blijkt het een engelse dub te zijn

daar word ik nou chagerijnig van
Anime HQ.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:51:21 #209
51794 Rahl
pi_42844556
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:19 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Anime HQ.
inderdaad, die had ik dus al een nieuwe gevonden, maar dat duurt wel weer even voor ie binnen is <_<
last.fm
pi_42848158
iemand die weet of de inukami OST (liefst Opening en ending) ergens in goeie kwaliteit is te downloaden?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:48:14 #211
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_42850107
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef mschol het volgende:
iemand die weet of de inukami OST (liefst Opening en ending) ergens in goeie kwaliteit is te downloaden?
heb je het al geprobeerd bij www.gendou.com ????
daar staan de meeste liedjes online alleen weet ik niet of de nieuwere songs erop staan
Ik wacht nog steeds op Innocent Sorrow van Abingdon Boysschool (Met TM Revolution in de gelederen geen onbekende voor de meeste hiero )
dit is de D.Gray-Man op By The way D*Gray-man Is gaaf
pi_42850258

site kende ik niet, en daar staan songs (lang en korte versie) ben benieuwd...
pi_42851176
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:51 schreef Rahl het volgende:

[..]

inderdaad, die had ik dus al een nieuwe gevonden, maar dat duurt wel weer even voor ie binnen is <_<
Anime HQ is dual audio. Je had dus wel de goeie alleen heb je dus niet geswitched naar Japans met Engelse subs.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 08:18:04 #214
51794 Rahl
pi_42857077
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Anime HQ is dual audio. Je had dus wel de goeie alleen heb je dus niet geswitched naar Japans met Engelse subs.
Nouja, daar heb ik nog speciaal naar gekeken maar ik kon die optie niet in de menu's van Media Player Classic vinden
Ik gebruik CCCP en met Elfen Lied kon ik prima switchen tussen Engels en Japans met MPC dus vandaar dat ik ze al verwijderd heb.
last.fm
pi_42858048
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 08:18 schreef Rahl het volgende:

[..]

Nouja, daar heb ik nog speciaal naar gekeken maar ik kon die optie niet in de menu's van Media Player Classic vinden
Ik gebruik CCCP en met Elfen Lied kon ik prima switchen tussen Engels en Japans met MPC dus vandaar dat ik ze al verwijderd heb.
Had ik met MPC ook wel eens maar met VLC Player heb ik tot nog toe prima kunnen switchen tussen de audio channels en de subtitles.

ps. ep 2 van Sumomomo Momomo is released voor de liefhebbers
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42865322
nanashi is trouwens klaar met eurkea seven, episode 43-50 zijn eindelijk uit
pi_42865914
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Intronic het volgende:
nanashi is trouwens klaar met eurkea seven, episode 43-50 zijn eindelijk uit
*ahem*

[Anime][centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 2

pi_42874637
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Had ik met MPC ook wel eens maar met VLC Player heb ik tot nog toe prima kunnen switchen tussen de audio channels en de subtitles.

ps. ep 2 van Sumomomo Momomo is released voor de liefhebbers
Audio en subs kun je gewoon switchen in het Navgatie tabje in MPC.
pi_42914311
Paarden!
pi_42919361
ik heb afelopen paar dagen Binbou Shimai Monogatari en To Heart
gezien

leuke serie's alleen vond ik de eerste soms wat traag in het verhaal
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:09:45 #221
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_42921064
Ik ben eindelijk een beetje up to date
Heb ook Binbou Shimai Monogatari gekeken. Echt schattig gewoon.
Daarnaast Blood+ eindelijk afgerond.. Geweldige anime. Langdradig af en toe. Maar top verhaal. En af en toe sad... hou ik wel van
En daarnaast Ouran Highschool Host Club helemaal gezien. Waah die serie is echt hilarisch. Lag echt vaak dubbel van het lachen. Op het einde was het wel minder. Wel touching dat de hoofdrol-speelster, Haruhi, iedereen in het clubje weet te raken van binnen. Echt een leuke serie voor tussen de lopende series door.

Ga weer op zoek. Even wat eerste eps binnen halen en dan kiezen. Ga denk ik maar eens To Heart binnen halen. Staat ook nog hoog op mijn anime lijstje. Kan ik ook eens To Heart 2 kijken.
Pff Anime is weer terug in mijn leven.. and me likey!!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_42921254
woei, fok is weer up

Gister eindelijk Air Gear afgekeken en hoewel het einde wel passend is voelt het toch niet af. Hoop dus dat er snel een 2e seizoen komt

Wie volgt er hier trouwens ook Black Blood Brothers?
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_42924392
Ik... wel een vermakelijke serie, al is het ietwat maf... Of 'ie goed genoeg is om te blijven kijken, weet ik nog niet. Er is dit seizoen een belachelijk groot aantal nieuwe series, dus ik weet niet wat ik moet gaan kijken. (opvallend veel series die qua stijl op Strawberry Panic! lijken, trouwens)

'k ben de laatste paar dagen door het eerste seizoen van GITS-SAC gescheurd... Geweldige serie! Nou snel verder met seizoen 2.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42929650
GITS-SAC is zoooo tof

2nd gig vond ik persoonlijk wel iets minder dan de eerste maar nog steeds prima te pruimen
pi_42930142
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:48 schreef Zeurberus het volgende:
GITS-SAC is zoooo tof

2nd gig vond ik persoonlijk wel iets minder dan de eerste maar nog steeds prima te pruimen
Ik moet alle 2 seasons nog kijken.
pi_42932351
zooo en Kage Kara Mamoru is ook weer klaar

leuke serie
en d'r is als je het mij vraagt genoeg ruimte voor een 2de seizoen.. (door die val)
pi_42932898
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:48 schreef Zeurberus het volgende:
GITS-SAC is zoooo tof

Ach, het begon al goed met de introductie van de nieuwe teamleden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42934198
ik wil deathnotesss
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:10:12 #229
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42934292
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:15 schreef mschol het volgende:
zooo en Kage Kara Mamoru is ook weer klaar

leuke serie
en d'r is als je het mij vraagt genoeg ruimte voor een 2de seizoen.. (door die val)
idd een hele leuke en frisse serie voor tussendoor
heb 'em vorige week afgekeken.

(dat stemmetje van Yuna is dezelfde als die van Midori uit Midori no Hibi, erg kawaii )
pi_42937755
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:10 schreef Sh0g het volgende:

[..]

(dat stemmetje van Yuna is dezelfde als die van Midori uit Midori no Hibi, erg kawaii )
dat zijn dan weer dingen die mij niet opvallen (al is het wel denk ik een jaar geleden dat ik Midori no Hibi heb gezien )

klein vraagje:
waarmee bereken die fansubgroepen die crc/hash/ getalletje in de bestandsnaam

[Kiss-Kyuu]_Muteki_Kanban_Musume_-_06[508B215E].avi

die dus..?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:35:35 #231
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42939466
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zijn dan weer dingen die mij niet opvallen (al is het wel denk ik een jaar geleden dat ik Midori no Hibi heb gezien )
Ik kon de stem ook niet echt plaatsen eerst, maar ik vond hem wel super cute. Dus ik ging op zoek naar de stemactrice bij animenewsnetwork en zodoende kwam ik erachter dat die actrice ook Midori deed, maar daarnaast ook stemmen doet in o.a. Amaenaideyo!! (+ vervolg), Mai Hime, Mai Otome en Strawberry Panic en ook de themesong van laatstgenoemde. Het is gewoon een hele bekende stem.
quote:
klein vraagje:

die dus..?
Ik wil wel eens weten wat dat getalletje überhaupt betekent of wat je ermee kan crc / hash zegt me niks
pi_42940775
Volgens mij zijn crc codes ervoor om aan te geven dat die file uitgebracht is door degene waar je het van download, dus virus vrij etc.
Als het nummer niet overeenkomt, dan kan het betekenen dat je een verkeerde versie van de file hebt gedownload, bv een fake file of er is wat fout gegaan tijdens het downloaden.

Wanneer er dus een fout is opgetreden na het downloaden, moet je dus de file weer opnieuw downloaden, daarom hebben ze bij bittorent hasfiles.
Als er wat mis gaat bij een hashfile, dan kan die direct weer opnieuw gedownload worden, inplaats van dat je er aan het einde achterkomt dat er wat is misgegaan tijdens het downloaden en de file dus onbruikbaar is.
Daarom zijn hashfiles vaker niet groter dan een MB of 2/3.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 05:47:43 #233
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_42943727
Kom hier niet zo vaak maar heeft iemand Keroro Gunsou/Sgt. Frog. gezien? Vorige week ontdekt en lig compleet dubbel van het lachen.
The Light Is Leaving Us All
pi_42944008
moet eerlijk bekennen dat het me helemaal niks lijkt...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:01:49 #235
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42950324
Keroro Gunsou is de grote held van Densha Otoko

Mwah, persoonlijk heb ik het niet zo op anime met pratende beesten
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:54:27 #236
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_42951825
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef mschol het volgende:

[..]

klein vraagje:

die dus..?
Daar zijn progsels voor. Hier staan er een paar: http://www.febooti.com/pr(...)ous-screenshots.html
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:35 schreef Sh0g het volgende:

Ik wil wel eens weten wat dat getalletje überhaupt betekent of wat je ermee kan crc / hash zegt me niks
Hmm.

De reden voor een crc/hash is om te bepalen of een bestand hetzelfde is. Wat men doet is de volledige inhoud van een bestand bij elkaar optellen (is wat kort door de bocht maar als uitleg afdoende).

Stel je hebt 2 files genaamd flappy.doc Indien je een crc/hash maakt van beide en er komt hetzelfde getal uit kun je aannemen dat deze 2 bestanden hetzelfde zijn. Wijken ze af is er met 1 van de 2 iets gedaan wat een wijziging veroorzaakte.

Met het sharen kun je dan leuke dingen doen. Stel je shared een bestand. Jouw programma deelt een bestand op in stukjes van (bijvoorbeeld) 2 Mb die het verstuurt naar iedereen die ze nodig heeft (Iedere 2 Mb krijgt ook een eigen hash)

Het voordeel ontstaat op het moment dat er een aantal stukjes van 2 Mb zijn verspreidt: omdat ze allemaal hetzelfde zijn kan men bij meer dan 1 persoon zo'n blokje van 2 Mb halen. Men is dan niet afhankelijk of ik online ben: ben ikj offline dan haalt men blokjes binnen bij anderen die ze wel al hebben. Ben ik on-line kan iedereen nieuwe blokjes halen die niemand nog heeft.

[ Bericht 24% gewijzigd door wdn op 26-10-2006 14:02:52 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:30:22 #237
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_42952974
Ikzelf ben trouwens al jaaaaaaren fan van Anime. Akira, Ghost in a Shell, Tank Police, Fist of the North Star, Metroplis staan allemaal in mijn vhs ( ja ik ben oud) en dvd kast. Miijn grootste probleem was altijd dat er niets te vinden was bij ons in de buurt (of veel van hetzelfde...). En om nou naar de Randstad te gaan voor nieuwe dvd's ging me wat te ver. Dus... ben ik sinds een week of wat ook maar eens aan het downloaden geslagen. (volgens het klik-alles-wat-beweegt principe)

Gezien:
= Cowboy Bebop. Ik kende die al maar wilde deze serie nog eens zien. Verschrikkelijk goed
= Angelic Layer/Battle Doll. Het is eigenlijk voor kleine meisjes maar om een of andere reden beviel me zowel de stijl als ook het concept en het verhaal.

Full Metal Alchemist en Lain staan klaar om te worden bekeken.

Het gaat qua Gb's erg hard zeg Overigens zijn het allemaal Engelse Dubs want Japans met Engelse subtitles gaat me nog iets te ver (het is me te vermoeiend ). Ik heb het geprobeerd met FLCL maar het werkte gewoon niet voor me

Zijn er naast deze series nog die 'must see' zijn? Ik kan me 3x3 nog herinneren en Bubblegum Crisis maar verder kom ik niet echt *HELP*
pi_42953319
Persoonlijk vind ik Rurouni Kenshin een aanrader, dat was voor mij de eerste anime-serie die ik keek.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42953324
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef wdn het volgende:
Ikzelf ben trouwens al jaaaaaaren fan van Anime. Akira, Ghost in a Shell, Tank Police, Fist of the North Star, Metroplis staan allemaal in mijn vhs ( ja ik ben oud) en dvd kast. Miijn grootste probleem was altijd dat er niets te vinden was bij ons in de buurt (of veel van hetzelfde...). En om nou naar de Randstad te gaan voor nieuwe dvd's ging me wat te ver. Dus... ben ik sinds een week of wat ook maar eens aan het downloaden geslagen. (volgens het klik-alles-wat-beweegt principe)

Gezien:
= Cowboy Bebop. Ik kende die al maar wilde deze serie nog eens zien. Verschrikkelijk goed
= Angelic Layer/Battle Doll. Het is eigenlijk voor kleine meisjes maar om een of andere reden beviel me zowel de stijl als ook het concept en het verhaal.

Full Metal Alchemist en Lain staan klaar om te worden bekeken.

Het gaat qua Gb's erg hard zeg Overigens zijn het allemaal Engelse Dubs want Japans met Engelse subtitles gaat me nog iets te ver (het is me te vermoeiend ). Ik heb het geprobeerd met FLCL maar het werkte gewoon niet voor me

Zijn er naast deze series nog die 'must see' zijn? Ik kan me 3x3 nog herinneren en Bubblegum Crisis maar verder kom ik niet echt *HELP*
Het grote Anime/Manga topic deel 32 : Sayonara SlowChat!

zie mijn post iet verder terug in het topic
enkele suggesties
pi_42953589
quote:
Angelic Layer is een serie van CLAMP, het team van vier schrijfsters die onder de verzamelnaam CLAMP manga's schrijven.

Andere series van CLAMP zijn (oa) XXXHolic, Tsubasa Chronicles, Card Captor Sakura en Chobits.

Vooral Chobits is een must-see.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:10:04 #241
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_42954287
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Angelic Layer is een serie van CLAMP, het team van vier schrijfsters die onder de verzamelnaam CLAMP manga's schrijven.

Andere series van CLAMP zijn (oa) XXXHolic, Tsubasa Chronicles, Card Captor Sakura en Chobits.

Vooral Chobits is een must-see.
Chobits Komt me bekend voor. Staan allemaal genoteed
En nu ik het zo zie staan: Sakura en Angelic Layer zijn inderdaad dezelfde stijl. Sailermoon is zeker ook van hun?
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:

[..]

Het grote Anime/Manga topic deel 32 : Sayonara SlowChat!

zie mijn post iet verder terug in het topic
enkele suggesties
Hmmm met jullie kan ik praten
pi_42954395
En doe jezelf gelijk een lol en kijk het gewoon met engelse subs daar waar het mogelijk is.

dubs
pi_42954612
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef wdn het volgende:

[..]

Chobits Komt me bekend voor. Staan allemaal genoteed
En nu ik het zo zie staan: Sakura en Angelic Layer zijn inderdaad dezelfde stijl. Sailermoon is zeker ook van hun?
Neuh... Maar CCSakura is een čchte kinderserie en een heel repetitief gebeuren. In Angelic Layer speelt de rode draad een grotere rol.
Tsubasa Chronicles schijnt ook wat repetitief te zijn. XXXHolic had daar geen last van en is gewoon een toffe serie...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:41:07 #244
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42955356
quote:
doh FLCL is gewoon vermoeiend. De meeste series zijn goed te doen. Anime in het engels zuigt.

Mijn tips voor je zijn Hajime no Ippo en de Full Metal Panic! series.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:48:45 #245
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_42955633
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:13 schreef Zeurberus het volgende:
En doe jezelf gelijk een lol en kijk het gewoon met engelse subs daar waar het mogelijk is.

dubs
Waarom? Hier kan ik me namelijk goed in vinden:
http://www.animenewsnetwork.com/columns/DubTrack.php?id=11

En ook ik vond dat Wendee Lee goed werk heeft gedaan als de stem van Faye Valentine in Cowboy Bebop.
En zo ook de stemmen voor Jet en Spike.
pi_42955813
Nieuwe serie, nieuwe tip:

Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto
Description:
End of Edo Era - It was the last time a man lived as a samurai and fought entrusting his life and briefs to a sword.
It was the time when long peaceful Tokugawa Dynasty began to be overshadowed triggered by the arrival of Westerners. During the upheaval, when youths were seeking for new age, there was an existence that brought turmoil and chaos. It was called Hasha no Kubi, or the Head of Conqueror. It was said that the person who could obtain the head awoke in revolution time could rule over the whole country. On the other hand, there was another shadow existence called Eternal Assassin. They have been destined to fight Hasha no Kubi in order to seal. Both had been fighting each other behind the history. Their fights have affected the history involving those who wanted the power.
Someone wanted it for themselves, someone wanted it for avenges, and someone wanted it for their ideal.
Their thoughts cross each other over the Hasha no Kubi. Their thoughts put tougher as if they were complicated gear wheels. Then, it began to move the history as if it became an engine that moved to the future.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

net de eerste Episode gekeken en het beloofd wat; mooi getekend, goede muziek, snelle actie en de opzet van het verhaal smaakt naar meer... irritant alleen dat ook dit een nieuwe serie is en het dus wachten is op de volgende 25
pi_42956138
Hmmz, die column over dubs is goed geschreven en hij heeft zeker op een paar punten gelijk. Maar ik zal je een hele goede reden geven waarom je daar waar het kan de japanse dub met sub moet kijken.

Dan kan je een aflevering van een serie meteen kijken als die uit komt
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:14:36 #248
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_42956509
Ceased2Be: mooi shot
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz, die column over dubs is goed geschreven en hij heeft zeker op een paar punten gelijk. Maar ik zal je een hele goede reden geven waarom je daar waar het kan de japanse dub met sub moet kijken.

Dan kan je een aflevering van een serie meteen kijken als die uit komt
Nee, je moet op de sub wachten

Ik zou mijn linkerarm geven om NU Japans te kunnen lezen, schrijven en spreken
pi_42956793
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef wdn het volgende:
Ceased2Be: mooi shot
[..]

Nee, je moet op de sub wachten

Ik zou mijn linkerarm geven om NU Japans te kunnen lezen, schrijven en spreken
waarom ga je het niet gewoon proberen? ik kan al hiragana/katakana met kwartiertje per dag
pi_42957036
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef koffiegast het volgende:

[..]

waarom ga je het niet gewoon proberen? ik kan al hiragana/katakana met kwartiertje per dag
Ik begin samen met een vriendin van me met de 'Rosetta Stone' cd-rom cursus Japans
Deze methodiek wordt ook gebruikt om militairen in een maand tijd rudimentair een nieuwe taal te leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')