er is ook PMS of mailquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:11 schreef sk888er het volgende:
[..]
De Amerikaanse afleveringen staan op youtube, is het hiero legaal om de linkjes te geven? want ik heb al die linkjes hier achter elkaar gezet.
Inderdaad, erg leuke serie. Ik irriteerde me alleen een beetje aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:43 schreef Koranaga het volgende:
Wat een leuke serie is Ouran High School Host club, echt hilarisch. Ben nu bij aflevering 11 en heb me nog geen moment verveeld. Echt een aanrader voor degene die hem nog niet gezien hebben.![]()
Ik weet dat ik er een beetje laat mee ben maar ik begin meestal pas met kijken zodra een serie helemaal uit is.
Link
SPOILER: Ouran High school host clubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef Intronic het volgende:
Ben maar tot de eerste 6 minuten van ouran high school host club gekomen, homo gehalte lag me een beetje te hoog![]()
valt op zich wel mee, hoor... Alleen die tweeling is een beetje nichterig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef Intronic het volgende:
Ben maar tot de eerste 6 minuten van ouran high school host club gekomen, homo gehalte lag me een beetje te hoog![]()
een beetje??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
valt op zich wel mee, hoor... Alleen die tweeling is een beetje nichterig.
'k vind strawberry panic! niet zo'n toffe serie... Ik hou niet van die romantische dramaseries.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje??
en tja het hoort bij de serie, maar ik heb ergere series gezien
(Strawberry panic had een zeeer hoog Lesbisch gehalte, daar heb je zeker geen problemen mee?)
ik heb van de nieuw aangekondigde serie nu ook niet echt zovan die moet ik kijken...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k vind strawberry panic! niet zo'n toffe serie... Ik hou niet van die romantische dramaseries.
(Qua nieuwe series ziet dit seizoen er dan ook niet al te geweldig uit...)
Biologisch gezien heel wat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
En wát is er precies mis met homo's?![]()
* mee eensch isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:21 schreef Zeurberus het volgende:
FLCL was geweldig
Maar er is een serie die nog hectischer/gestoorder/vreemder is
Puni Puni Poemy. Het is maar 2 eps, maar het voelt na het kijken of je er 13 hebt gekeken
hier wat suggesties:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef Hopey het volgende:
Sjo, ik ben weer eens begonnen met anime kijken.. pff echt laaanggg niet gedaan. Maar had weer eens wat ghibli films gekeken :D
Heb nog een zooi om in te halen die ik sinds begin de zomer niet meer gevolgd had. Blood+ (sinds ep 25 niet meer gekeken) en Noein misschien afkijken, als ik die nog kan vinden, omdat die licenced is. Voor de rest. Bleach is een hopeloze zaak. Dus misshien laat ik die echt definitief vallen. :'(
Voor de rest ga ik waarschijnlijk Nana volgen. Gisteren 2 eps gezien. Alhoewel het niet echt mijn ding is, als ik drama wil zien dan kijk ik wel naar net5, maar vond ik de hoofdrol speelsters best leuk :D
En heb ik ergen Inuyasha gevonden, die wil ik zeker eens gaan kijken.
Dus ik moet weer eens nodig gaan speuren. Naar wat leuke anime. *zucht* ik begin weer met anime :Y
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | Flame.Of.Recca-TorrentLeech-MEMORIES.PROJECT Fullmetal Alchemist Futakoi Futakoi Alternative Grenadier - Hohoemi no Senshi I's pure Jigoku Shoujo Magical Girl Lyrical Nanoha Magical Girl Lyrical Nanoha A's Maria-sama_ga_Miteru uta~kata [a4e]Mahoromatic_01-26_Special [Arienai_-_Seishun]_Sugar_Sugar_Rune_-_01-10 [Ayu]_The_Third_INCOMPLETE [B-F]_To_Heart [Doremi] Strawberry Panic [Doremi].Ojamajo.Doremi.Naisho.01-13 [FnT-XviD] - The third_INCOMPLETE [Froth-Bite]Dokuro-chan [mahou]_Hoshizora_Kiseki_[DVD][h264+AAC][915373F1].mkv [Mendoi]_Himawari_INCOMPLETE [Mendoi]_Inukami_INCOMPLETE [NnK]_Tonagura!_INCOMPLETE [SRN]Strawberry_Panic [Triad_&_AonE]_Narutaru_01-13_ [complete] [ureshii]Nishi_no_Yoki_Majo_01-13 [WF]_School Rumble 1-26 [YGO]_Tsubasa_Chronicle_2nd_Series [Your-Mom] School Rumble 2nd |
Noein en Blood+ kun je nog gewoon downloaden via de irc bots van Shinsen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef Hopey het volgende:
Sjo, ik ben weer eens begonnen met anime kijken.. pff echt laaanggg niet gedaan. Maar had weer eens wat ghibli films gekeken
Heb nog een zooi om in te halen die ik sinds begin de zomer niet meer gevolgd had. Blood+ (sinds ep 25 niet meer gekeken) en Noein misschien afkijken, als ik die nog kan vinden, omdat die licenced is. Voor de rest. Bleach is een hopeloze zaak. Dus misshien laat ik die echt definitief vallen.![]()
Voor de rest ga ik waarschijnlijk Nana volgen. Gisteren 2 eps gezien. Alhoewel het niet echt mijn ding is, als ik drama wil zien dan kijk ik wel naar net5, maar vond ik de hoofdrol speelsters best leuk
En heb ik ergen Inuyasha gevonden, die wil ik zeker eens gaan kijken.
Dus ik moet weer eens nodig gaan speuren. Naar wat leuke anime. *zucht* ik begin weer met anime![]()
quote:The long war against Frost Republic scarred many places of the Empire; famine, plague, returned soldiers who become bandits… Worrying about these "war damages" resulting from the devastations of the nation and people`s minds, the Empire Army orgnaizes the 3rd section of Information Bureau known as "Pumpkin Scissors", and they assigned the section for the duty of recovery from the war damage.
Three years have passed since the truce so called "thin ice agreement". The 3rd section hasn`t accomplished their task, yet. Rather, they are absorbed in paper works, and without notice, people ridicule that it is an "Excuse Section" that suppress people`s complaint. However, they strive to achieve their tasks. One day, a man offers to help them. It was a tall man who used to be a Corporal. Dangling an iron lantern from his waist, he handles a heavy gun with one hand.
Ik kreeg er hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef Agiath het volgende:
Wat vonden jullie van FLCL? (geen spoilers graag)
The Boxquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:39 schreef Kroekroek het volgende:
Net was er op The Box (je weet wel, die muziekzender, waar ik toevallig langszapte, echt waar!) een kort verhaal over cosplayers. Ook het meisje in de roze jurk die ik vorig jaar op Abunai! gezien heb was er bij. Ik geloof ook nog een ander meisje. Ze hebben er 4 geïnterviewd, maar ik hoorde alleen de laatste zin nog: "Met cosplay kun je echt alle kanten op"
Ik was echt verrast zoiets op tv te zien!Vooral op The Box.
die moet ik nog kijken, maar als ik het zo hoor ben ik daarna een week ziek...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
, dat kreeg ik eerder van Puni puni poemi
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
The Box![]()
Zo, hebben we dat ook weer gehad vandaag.![]()
hej zie ik daar een torrentleech userquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wat suggesties:
[ code verwijderd ]
komt trouwens vanaf een dir /b vanaf me externe HD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |