was ook maar een copy paste, en zo vroeg heb ik geen zin om op taalfouten te lettenquote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
Het is meldt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op maandag 25 september 2006 17:10 schreef Maraca het volgende:
Wow.. Ouran..
lijkt het wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* mschol want ep 26![]()
ik denk dat dat wel meevalt..quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:00 schreef outcast_within het volgende:
hmm lijkt af te wenden op eeen dramatisch einde.
te weinig tijd om haruhi aan die blonde te koppellen en leuk uit te werken.
het is "meld", prutser...quote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
Het is meldt.
moet je eigenlijk naar het andere topic toequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:56 schreef Schubbekut het volgende:
Ik keek vroeger weleens naar Cowboy Bebop. Nu hou ik niet zo van die schreeuwerige, dragonball z, vecht achtige anime, maar wel van sfeervolle series. Ik vond Spirited Away, Howl's Moving Castle en de Animatrix ook erg vet. Welke series denken jullie dat ik dan leuk vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |