was ook maar een copy paste, en zo vroeg heb ik geen zin om op taalfouten te lettenquote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
Het is meldt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op maandag 25 september 2006 17:10 schreef Maraca het volgende:
Wow.. Ouran..
lijkt het wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* mschol want ep 26![]()
ik denk dat dat wel meevalt..quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:00 schreef outcast_within het volgende:
hmm lijkt af te wenden op eeen dramatisch einde.
te weinig tijd om haruhi aan die blonde te koppellen en leuk uit te werken.
het is "meld", prutser...quote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
Het is meldt.
moet je eigenlijk naar het andere topic toequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:56 schreef Schubbekut het volgende:
Ik keek vroeger weleens naar Cowboy Bebop. Nu hou ik niet zo van die schreeuwerige, dragonball z, vecht achtige anime, maar wel van sfeervolle series. Ik vond Spirited Away, Howl's Moving Castle en de Animatrix ook erg vet. Welke series denken jullie dat ik dan leuk vind?
't is voorbij.. accepteer het nu maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:28 schreef outcast_within het volgende:
waar blijven de nieuwe eps van ouran Snif weeen
nooow no truth can't handle the truth
04-14 . 19:26 Ouran High School Host Club S2 ep 01 Lunar Animequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is voorbij.. accepteer het nu maar![]()
Werd ook wel een keer tijd met TC 2nd season.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:09 schreef mschol het volgende:
10-16 . 06:16 Tsubasa Chronicle 2nd season 41-46 #Yugioh!
ik wacht totdat ze klaar zijn met subben, dan ga ik pas kijken...quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Werd ook wel een keer tijd met TC 2nd season.![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:28 schreef mschol het volgende:
School Rumble S2 - 12 WannabeFansubsik dacht dat zij niet verder gingen???
YM heb ik idd gekeken, en die waren idd superslechte kwaliteitquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Hmmz, de site van WF noch de BT sites waar WF naar verwijst hebben ep 12, maar op baka staat hij weer wel. Jammer, want WF releases zijn veruit superieur aan die van YM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |