quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef zquing het volgende:
[..]
hej zie ik daar een torrentleech user![]()
maar als je van oldskool geweld hou zou ik voor flame of recca gaan
Mokona ziet er een beetje evil uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef Baka-san het volgende:
Iemand nog interesse in een Tsubasa Chronicle sleutelhanger?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef Baka-san het volgende:
Iemand nog interesse in een Tsubasa Chronicle sleutelhanger?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef Baka-san het volgende:
Op de foto ziet de sleutelhanger er minder mooi uit dan in het echt. Er zijn ook posters![]()
![]()
[afbeelding]
Is al helemaal uitgezonden. 50 eps.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:24 schreef Zeurberus het volgende:
Is Blood + eigelijk al helemaal uitgezonden?
Kan nergens vinden hoeveel eps die totaal is nl
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef Miasan het volgende:
Hehe, ik kom even janken hier.
Ik heb mijn Meer Campbell (GSD) kostuum voor Abunai niet afgekregenDat wordt een oud kostuum uit de kast trekken.
PS: Iemand al 'NHK ni Youkoso!' gezien?![]()
2006-1989=17...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef Miasan het volgende:
Ik heb mijn Meer Campbell (GSD) kostuum voor Abunai niet afgekregenDat wordt een oud kostuum uit de kast trekken.
Wie's er jarig?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef outcast_within het volgende:
2006-1989=17...
Ik wou PICS! posten... maar dat lijkt me wel ongepast voor deze oude kerel
duuuudequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef Orealo het volgende:
Edit : oooh tis een vrouw
Je hebt toch nog anderhalve week?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef Miasan het volgende:
Ik heb geen woord gezegt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat zijn er al 3 die pics willen
* nummer 5quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:15 schreef Zeurberus het volgende:
Gezien ik toch geen schaamte ken op dat gebied heb je een 4e persoon![]()
(pedo) partners in crimequote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
2 toekomstige leden van de PNVD.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef blessed19 het volgende:
ze is wel verdacht stil geworden..
komt gewoon door jullie enthousiasme en nerd gehalte! is er 1 vrouw, zijn jullie meteen allemaal aktief!
Was jij niet degene die als Chidori ging? Samen met je vriend als Sousuke?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef Miasan het volgende:
Nou nou. Ze is 17, geen 7quote:
ooooooh, dus Hopey is geen vrouw, stukjes koek met garnalen genaamd Kroekoek behoort ook niet tot die categorie en Aardbei is een man.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef blessed19 het volgende:
komt gewoon door jullie enthousiasme en nerd gehalte! is er 1 vrouw, zijn jullie meteen allemaal aktief!
Ja hoi dat is juist leuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef blessed19 het volgende:
Ik ga morgen al naar Enschede, en ik heb daar geen naaimachine tot mijn beschikking. Bovendien moet ik nog keihard werken aan m'n literatuurdossier komende weekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt toch nog anderhalve week?
Dat was ik inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:55 schreef Sh0g het volgende:
Was jij niet degene die als Chidori ging? Samen met je vriend als Sousuke?
(of ben ik in de war met iemand anders)
ik dans met je meequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:59 schreef Miasan het volgende:
Dat was ik inderdaad.Maar dat was al voor Animecon en nu ga ik die cosplay dus opnieuw doen.
*doet een dansje*
ff klein stukje gekeken, leuk leuk!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Sumomomo Momomo
quote:Her wish for sexual intercourse meets with Koushi`s square refusal as he has absolutely no desire to get it on with someone who looks like she could be his little sister, not to mention that he doesn`t have the foggiest idea who she actually is.
Nog meer plaatsvervangende schaamte dan bij de voorrondes van Idols.quote:
WAT LEES IK NOU??????quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ooooooh, dus Hopey is geen vrouw, stukjes koek met garnalen genaamd Kroekoek behoort ook niet tot die categorie en Aardbei is een man.
daar gaan mijn fantasieen, dank je oetlul![]()
IK ben ook een vrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef blessed19 het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nog meer plaatsvervangende schaamte dan bij de voorrondes van Idols.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | ANN nummertje/linkje anime nfo nummertje/linkje anidb nummertje/linkje beschrijving score (die ik geef, van 1 - 10) gezien ja of nee? datum (van uitzenden denk ik dat het handigst is) |
| 1 2 3 | naam groep tag (bijv. [AyU] ) |
Je zit gewoon de database functie van AniDB te kopiëren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:37 schreef mschol het volgende:
ik wil van jullie eff een mening hebben:
ik ben dus voor me zelf eens aan het knutselen geslagen in php
en ben bezig me anime die ik gezien heb/wil zien in een database te gooien..
Nou.. Dat is volgens mij alleen een vraag die je zelf kan beantwoorden. Het is jouw site, wat wil je er mee bereiken? Wat is het doel van de site? Wat willen de gebruikers (jij dus eigenlijk, de site is voor jezelf, toch?) zien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:37 schreef mschol het volgende:
ik wil van jullie eff een mening hebben:
ik ben dus voor me zelf eens aan het knutselen geslagen in php
en ben bezig me anime die ik gezien heb/wil zien in een database te gooien..
nu weet ik echter niet wat ik precies in de database zal opslaan
graag zou ik jullie mening willen horen:
ik had het volgende in gedachte:
2 tabellen
1 voor anime titels
em bevat de volgende velden:
[ code verwijderd ]
1 voor fansub groepen
[ code verwijderd ]
nou weet ik bijvoorbeeld niet of ik in mijn anime tabel ook de gegevens moet zetten van welke versie van de serie ik heb gezien (op dvd of in avi formaat en , als het avi is, welke codec (h.264 of xvid of nog een andere))
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Je zit gewoon de database functie van AniDB te kopiëren.
ik ben benieuwd. mijn overzicht maakte ik gewoon eerst in kladblokquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maar probleem is dat ik het niet flexiebel genoeg vond, zij gaan er namelijk vanuit dat je je anime altijd op fansub kijkt, wat bij mij niet het geval is..
em ik kan gelijk erbij zetten waar ik de fansub heb gelaten (la 3, spindel 20, schijfje 20)
en tis gewoon gelijk een hele leuke php ervaring (efficient omgaan met me server) en ook een goeie customized serie DB
Anime HQ.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:00 schreef Rahl het volgende:
godver
laatste 11 afleveringen van gundam SEED binnen (KAA is er nog mee bezig en wilde niet wachten) blijkt het een engelse dub te zijn
daar word ik nou chagerijnig van
inderdaad, die had ik dusquote:
heb je het al geprobeerd bij www.gendou.com ????quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef mschol het volgende:
iemand die weet of de inukami OST (liefst Opening en ending) ergens in goeie kwaliteit is te downloaden?
Anime HQ is dual audio.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
inderdaad, die had ik dusal een nieuwe gevonden, maar dat duurt wel weer even voor ie binnen is <_<
Nouja, daar heb ik nog speciaal naar gekeken maar ik kon die optie niet in de menu's van Media Player Classic vindenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Anime HQ is dual audio.Je had dus wel de goeie alleen heb je dus niet geswitched naar Japans met Engelse subs.
![]()
Had ik met MPC ook wel eens maar met VLC Player heb ik tot nog toe prima kunnen switchen tussen de audio channels en de subtitles.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nouja, daar heb ik nog speciaal naar gekeken maar ik kon die optie niet in de menu's van Media Player Classic vinden
Ik gebruik CCCP en met Elfen Lied kon ik prima switchen tussen Engels en Japans met MPC dus vandaar dat ik ze al verwijderd heb.
*ahem*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Intronic het volgende:
nanashi is trouwens klaar met eurkea seven, episode 43-50 zijn eindelijk uit
![]()
Audio en subs kun je gewoon switchen in het Navgatie tabje in MPC.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had ik met MPC ook wel eens maar met VLC Player heb ik tot nog toe prima kunnen switchen tussen de audio channels en de subtitles.
ps. ep 2 van Sumomomo Momomo is released voor de liefhebbers
Ik moet alle 2 seasons nog kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:48 schreef Zeurberus het volgende:
GITS-SAC is zoooo tof
2nd gig vond ik persoonlijk wel iets minder dan de eerste maar nog steeds prima te pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |