Chobitsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Angelic Layer is een serie van CLAMP, het team van vier schrijfsters die onder de verzamelnaam CLAMP manga's schrijven.
Andere series van CLAMP zijn (oa) XXXHolic, Tsubasa Chronicles, Card Captor Sakura en Chobits.
Vooral Chobits is een must-see.
Hmmm met jullie kan ik pratenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
Het grote Anime/Manga topic deel 32 : Sayonara SlowChat!
zie mijn post iet verder terug in het topic
enkele suggesties
Neuh... Maar CCSakura is een èchte kinderserie en een heel repetitief gebeuren. In Angelic Layer speelt de rode draad een grotere rol.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef wdn het volgende:
[..]
ChobitsKomt me bekend voor. Staan allemaal genoteed
![]()
En nu ik het zo zie staan: Sakura en Angelic Layer zijn inderdaad dezelfde stijl. Sailermoon is zeker ook van hun?![]()
dohquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef wdn het volgende:
Het gaat qua Gb's erg hard zegOverigens zijn het allemaal Engelse Dubs want Japans met Engelse subtitles gaat me nog iets te ver (het is me te vermoeiend
). Ik heb het geprobeerd met FLCL maar het werkte gewoon niet voor me
![]()
Waarom? Hier kan ik me namelijk goed in vinden:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:13 schreef Zeurberus het volgende:
En doe jezelf gelijk een lol en kijk het gewoon met engelse subs daar waar het mogelijk is.
dubs
Nee, je moet op de sub wachtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz, die column over dubs is goed geschreven en hij heeft zeker op een paar punten gelijk. Maar ik zal je een hele goede reden geven waarom je daar waar het kan de japanse dub met sub moet kijken.
Dan kan je een aflevering van een serie meteen kijken als die uit komt![]()
![]()
waarom ga je het niet gewoon proberen? ik kan al hiragana/katakana met kwartiertje per dagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef wdn het volgende:
Ceased2Be: mooi shot![]()
[..]
Nee, je moet op de sub wachten![]()
Ik zou mijn linkerarm geven om NU Japans te kunnen lezen, schrijven en spreken![]()
Ik begin samen met een vriendin van me met de 'Rosetta Stone' cd-rom cursus Japansquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
waarom ga je het niet gewoon proberen? ik kan al hiragana/katakana met kwartiertje per dag
weetje zeker dat je dan het juiste volgt? ik bedoel... iets anders dan attack! SHINE! rendezvous?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik begin samen met een vriendin van me met de 'Rosetta Stone' cd-rom cursus Japans
Deze methodiek wordt ook gebruikt om militairen in een maand tijd rudimentair een nieuwe taal te leren.
je zou eens met orealo moeten praten...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef wdn het volgende:
Ceased2Be: mooi shot![]()
[..]
Nee, je moet op de sub wachten![]()
Ik zou mijn linkerarm geven om NU Japans te kunnen lezen, schrijven en spreken![]()
Het is gewoon een normale taalcursus, maar qua opzet wat anders dan de manieren zoals je een taal leert op het middelbaar onderwijs. Waardoor het zich beter leent om 'snel' een taal te leren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
weetje zeker dat je dan het juiste volgt? ik bedoel... iets anders dan attack! SHINE! rendezvous?
Full Metal Panic en Full Metal Panic: Fumoffu zijn volgens mij ook al gedubbed. Ook zeker de moeite waard om te kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef wdn het volgende:
Het gaat qua Gb's erg hard zegOverigens zijn het allemaal Engelse Dubs want Japans met Engelse subtitles gaat me nog iets te ver (het is me te vermoeiend
). Ik heb het geprobeerd met FLCL maar het werkte gewoon niet voor me
![]()
Zijn er naast deze series nog die 'must see' zijn? Ik kan me 3x3 nog herinneren en Bubblegum Crisis maar verder kom ik niet echt*HELP*
Jup, dat kloptquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb het de laatste weken ...nouja zeg maar maanden, erg druk, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben. Op dit moment vroeg ik me eigenlijk meer af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de site play.com? Klopt het werkelijk dat je alleen de vermelde prijs betaald en dat er verder niets bijkomt aan verzend of douane kosten?
Het zijn dan ook Aliens en geen echte kikkers.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef Sh0g het volgende:
Keroro Gunsou is de grote held van Densha Otoko
Mwah, persoonlijk heb ik het niet zo op anime met pratende beesten
helemaal correct..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb het de laatste weken ...nouja zeg maar maanden, erg druk, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben. Op dit moment vroeg ik me eigenlijk meer af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de site play.com? Klopt het werkelijk dat je alleen de vermelde prijs betaald en dat er verder niets bijkomt aan verzend of douane kosten?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neuh... Maar CCSakura is een èchte kinderserie en een heel repetitief gebeuren.
TC is idd wat repetitief, ik vond het persoonlijk niet te vervelend...quote:Tsubasa Chronicles schijnt ook wat repetitief te zijn.
de beste reden is nog altijd dat Japans beter, leuker, grappiger en schattiger klinkt dan dat overdreven Amerikaanse Engels (quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz, die column over dubs is goed geschreven en hij heeft zeker op een paar punten gelijk. Maar ik zal je een hele goede reden geven waarom je daar waar het kan de japanse dub met sub moet kijken.
Dan kan je een aflevering van een serie meteen kijken als die uit komt![]()
![]()
Ja en nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Full Metal Panic en Full Metal Panic: Fumoffu zijn volgens mij ook al gedubbed. Ook zeker de moeite waard om te kijken.![]()
En hoezo is het te vermoeiend om subs te lezen?
Ik merk geen verschil of ik nou Engels met Nederlandse subs kijk of Japans met Engelse subs. Het is in principe gewoon hetzelfde.![]()
MAAR IK SNAP DER GEEN HOUT VAN.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Sh0g het volgende:
[..]
de beste reden is nog altijd dat Japans beter, leuker, grappiger en schattiger klinkt dan dat overdreven Amerikaanse Engels ()
Dat komt vanzelf wel. Je gaat steeds meer en meer woorden herkennen en dat maakt het alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef wdn het volgende:
MAAR IK SNAP DER GEEN HOUT VAN.
Ik kan Grieks lezen, maar niet begrijpen, maar dat terzijdequote:Het had Grieks kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |