Infinite Ryviusquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:22 schreef -Wolf- het volgende:
Als ik zeg dat Macross/Robotech, Akira en Full Metal Alchemist m'n favo Animes zijn, wat raden jullie me nog meer aan om te volgen?
keek het als kleine jongen op de Britse TV. ik vond het werkelijk fantastisch.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:41 schreef Megumi het volgende:
Robotech is oud maar ook top,
Ik ook. Stond er vroeg voor op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
keek het als kleine jongen op de Britse TV. ik vond het werkelijk fantastisch..
ik ben inmiddels ook weer een tijdje actief, en ik sta er niet inquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:38 schreef koffiegast het volgende:
hahaha
btw nu staan me 2 ouwe icoons in de almost otaku en me normale huidige icoon niet in de rij en ben al actief sinds topic 15? 16?
naja boeie
Nyaaaaa back
ebichu die hamster kan ik waarderen. Alleen die trieste vrouw en klootzak kerel wat minder.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:19 schreef Jordy-B het volgende:
Hiya, o_w...
waarom is de titel van de openingspost "Het Grote Anime/Manga Topic Deel 34 : vrouwlijke kip+outcast ftw!"
Hoe was Ebichu?
Vind jij Bob ook zo'n lul vanwege dat rotgeintje?
Hij wekte de indruk dat zijn post geëdit was door yvonne en dat 'ie een maand geband was. Dit deed 'ie door zelf met de sub-tags de regel "[ Bericht 100% gewijzigd door Yvonne op 03-12-2006 19:28 ]' toe te voegen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:15 schreef outcast_within het volgende:
3. ik snap het geintje niet, maar deed jij samen met hem mee?
Vette shitquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij wekte de indruk dat zijn post geëdit was door yvonne en dat 'ie een maand geband was. Dit deed 'ie door zelf met de sub-tags de regel "[ Bericht 100% gewijzigd door Yvonne op 03-12-2006 19:28 ]' toe te voegen.
Zo dus:
[ Bericht 100% gewijzigd door Yvonne op 03-12-2006 19:28 ]
Ik ben er met open ogen ingetuind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |