Infinite Ryviusquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:22 schreef -Wolf- het volgende:
Als ik zeg dat Macross/Robotech, Akira en Full Metal Alchemist m'n favo Animes zijn, wat raden jullie me nog meer aan om te volgen?
keek het als kleine jongen op de Britse TV. ik vond het werkelijk fantastisch.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:41 schreef Megumi het volgende:
Robotech is oud maar ook top,
Ik ook. Stond er vroeg voor op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:41 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
keek het als kleine jongen op de Britse TV. ik vond het werkelijk fantastisch..
ik ben inmiddels ook weer een tijdje actief, en ik sta er niet inquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:38 schreef koffiegast het volgende:
hahaha
btw nu staan me 2 ouwe icoons in de almost otaku en me normale huidige icoon niet in de rij en ben al actief sinds topic 15? 16?
naja boeie
Nyaaaaa back
ebichu die hamster kan ik waarderen. Alleen die trieste vrouw en klootzak kerel wat minder.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:19 schreef Jordy-B het volgende:
Hiya, o_w...
waarom is de titel van de openingspost "Het Grote Anime/Manga Topic Deel 34 : vrouwlijke kip+outcast ftw!"
Hoe was Ebichu?
Vind jij Bob ook zo'n lul vanwege dat rotgeintje?
Hij wekte de indruk dat zijn post geëdit was door yvonne en dat 'ie een maand geband was. Dit deed 'ie door zelf met de sub-tags de regel "[ Bericht 100% gewijzigd door Yvonne op 03-12-2006 19:28 ]' toe te voegen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:15 schreef outcast_within het volgende:
3. ik snap het geintje niet, maar deed jij samen met hem mee?
Vette shitquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij wekte de indruk dat zijn post geëdit was door yvonne en dat 'ie een maand geband was. Dit deed 'ie door zelf met de sub-tags de regel "[ Bericht 100% gewijzigd door Yvonne op 03-12-2006 19:28 ]' toe te voegen.
Zo dus:
[ Bericht 100% gewijzigd door Yvonne op 03-12-2006 19:28 ]
Ik ben er met open ogen ingetuind...
Deze vind ik er schattiger uitzien...quote:
Damn wat een lekker dingquote:
Dan pas je de wiki even aan...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef RipCore het volgende:
Mijn avatar klopt niet. Al 4 topics niet.
Dat hoort de oplettende TS maar goddomme gewoon op te vallen. Amateurs.quote:
Nou vooruit leg even uit wat ook alweer je oude plaatje was en waar allemaalquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef RipCore het volgende:
[..]
Dat hoort de oplettende TS maar goddomme gewoon op te vallen. Amateurs.![]()
mijn ava is slechts tijdelijk, papier eet affairequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef RipCore het volgende:
één na rechtse van Almost.
Zijn er sowieso heel wat outdated als ik ff snel kijk. Onder andere die van jou
erg grappig, maar ik mis de juiste kleurquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:02 schreef outcast_within het volgende:
- Zo Ripcore verwijderd en wiki updated, zo moeilijk is het niet. -
[ Bericht 100% gewijzigd door Jordy-B op 05-12-2006 17:58 ]
[kolor=grijs] was ook niet de bedoeling om iemand ook voor de gek te houden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
erg grappig, maar ik mis de juiste kleur
Als er geen 2e season komt wel ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Black Blood Brothers is afgelopen. En mijn eindconclusie over de serie: matig, een 6.5je
Death Note is zeker weten een aanrader, staat nu al in mijn top 3 van favo series ooitquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:03 schreef mlam het volgende:
Hi
ik heb denk al anderhalf jaar geen anime gevolgd. Slechts one piece en soms bleach maar meer niet. Dus vraag aan jullie, welke animes kunnen jullie me aanraden.
Ik hoef geen oude series te horen, heb alle goeie al gekeken. Van GTO tot Stelvia.
Oja geef aub ook een beschrijving en jou beoordeling. Death Note lijkt me bijvoorbeeld wel wat. Krijgt ook goeie beoordelingen op animenfo
Alvast bedankt.
Martin heeft weer zin in een paar goeie anime-series
ik wil meer inukamiquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:10 schreef mschol het volgende:
hopen dan Sumomo mo momo mo (wat een naam....) snel binnen is..
lang geen anime meer gekeken op een aflevering the third en inukami na
ik ookquote:
hoebedoel je over de top?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:22 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond Mai Otome Zwei toch wel zwaar over de top, hoor...
Fijn dat ze terug zijn, maar 't gaat wel erg ver... (Er is wel een versie met 5.1-geluid beschikbaar)
Dat bedoel ik met over the top...quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
hoebedoel je over de top?
ik heb het idee dat Mai otome Zwei pure fanservices is??
SPOILER: Mai Otome ZweiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat Arika's borsten een halve seconde achterlopen als ze zich beweegt, is ook wat overbodig...
Maar Otome Zwei is een OVA van vermoedelijk vier afleveringen, dus het moet allemaal 'n beetje vlot gaan...Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met over the top...
Het begon metahaSPOILER: Mai Otome ZweiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat Arika's borsten een halve seconde achterlopen als ze zich beweegt, is ook wat overbodig...
Maar Otome Zwei is een OVA van vermoedelijk vier afleveringen, dus het moet allemaal 'n beetje vlot gaan...fanservice
![]()
en is er wat gecensureerd ofzo??
ik zie namelijk op anidb dat er een file uit is die ongecensureerd is???
okay, dan ga ik em nog wel downloaden (kan absoluut niet tegen pixelated spul, doe me dan maar de 18+ versiequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
neuh... niet dat ik weet... Er is één scène waarin Arika in d'r blote kont in de badkuip staat... 'k zag helemaal geen pixelated onderdelen, ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |