quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
heul niet.
hij is echt tof![]()
hier staan er trouwens echt te veel: http://dagobah.biz/flash/
daar ben je wel een middagje zoet mee denk ik.
http://dagobah.biz/flash/HappyHardcoreOsaka.swf
http://dagobah.biz/flash/vader-loituma.swf![]()
![]()
![]()
edit: JAAAAA gevonden: http://www.hersenscheet.com/loi/hentai.swf
gek genoeg heet hij wel hentai.swf![]()
maar echt mooi gemaakthet beweegt best wel uh, natuurlijk
![]()
![]()
Latijnnnnnquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:09 schreef koffiegast het volgende:
kijk nu elfen lied series, geweldig verhaal. Ben benieuwd of zoiets wel in de echte wereld mogelijk is
iemand die toevallig weet welke taal de OP is? Latijns?
same here, binnenkort ga ik ze maar eens bekijken..quote:Op donderdag 14 december 2006 07:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
tja was al een tijdje gestopt met het kijken van Bleach vanwege die irritante Fillers >_<
uhhm, misschien Chobits en DearS? Alhoewel de laatste serie wat minder is..quote:Op donderdag 14 december 2006 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
oke love hina blijft idd nog best netjes..
welke echte ecchi serie ik dan als eerst heb gezien zou ik zo snel niet wetenOban is nu eindelijk in z'n geheel beschikbaar
zo eff ep 23-26 kijken
mja vriendin van Yuka die goed kon zingen vond het haar favoriete lied..maar verder....is er dan geen echte reden?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:45 schreef Sh0g het volgende:
Van het duitse liedje Elfenlied komt het. daar wordt alleen in de Manga over gesproken.
geen ideequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:47 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mja vriendin van Yuka die goed kon zingen vond het haar favoriete lied..maar verder....is er dan geen echte reden?
exactquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:52 schreef Sh0g het volgende:
[..]
geen idee
het liedje gaat ook nergens over http://en.wikipedia.org/wiki/Elfenlied
Net als Weiss Kreuz en Weiss Kreuz Glühen. Ook een Duitse titel voor een anime die volgens mij niks met Duitsland te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
Ach... Misschien was het wel de Duitse variant van Engrish... Het Duits lijkt steeds meer in opmars te komen in animé.
Er is een voetbal anime waarbij het Japanse elftal het in een speciale OVA op moet nemen tegen 1 van de beste teams van de wereld: Hollandquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef koffiegast het volgende:
mjah kweet niet heb wel eerder wat duitse dingen opgemerkt in anime...maar ook paar nederlandse..maar dan uiteraard het typische 'drugs/homohuwelijk' en dergleijk.
bij veel zo eigenlijk...ook bij OP en ED lees je engelse woorden zijn ze bij dat stuk en vervolgens klinkt het heel anders.. magoed zelfde met ons japans praten waarsch. alhoewel wij nederlanders over algemeen wat bekender zijn met andere talen, maja wat wil je anders met een land omgeven door 3 grote landen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:40 schreef Sh0g het volgende:
Mèn, het Engels wat ze praten is vaak niet eens Engels
Kan me nog een stukje herinneren uit Full Metal Panic geloof ik, dat ze in de klas Engels kregen en die lerares iets ging voorlezen
Bob moet echt naar Japan
Grave of the Fireflies.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:53 schreef Sh0g het volgende:
Maar ik had het er laatst nog met Intronic over. We vroegen ons beiden af of er eigenlijk een anime bestaat met de Tweede Wereldoorlog als thema. Denk het niet eigenlijk. Jammer wel.
* luistertquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
Jappanners en Engels... Een van de ergste stukjes engrish die ik de laatste tijd gezien heb:
http://www.youtube.com/watch?v=VRq4UyqhG_4
(maar 't is stiekem wel een leuk liedje)
yep, dat is de enige danquote:[..]
Grave of the Fireflies.
Dat valt reuze mee hoor, de laatste tijd kijk ik bijna niks.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:44 schreef koffiegast het volgende:
driehoeksverhoudingen....je kijkt teveel ecchi soort anime joh
das ook gelijk best een "pittige"quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
Jappanners en Engels... Een van de ergste stukjes engrish die ik de laatste tijd gezien heb:
[..]
Grave of the Fireflies.
he is my master anyone??:quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef koffiegast het volgende:
mjah kweet niet heb wel eerder wat duitse dingen opgemerkt in anime...maar ook paar nederlandse..maar dan uiteraard het typische 'drugs/homohuwelijk' en dergleijk.
yup yup hes my masterquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:14 schreef mschol het volgende:
[..]
he is my master anyone??:
hmm bij et spuren naar een plaatje van de bedoelde scene stuitte ik op deze:
[afbeelding]
van http://aanime.free.fr/Comiket68/comiket68cosplayven.htm
en dan heb je de remix nog http://www.youtube.com/watch?v=dSFJj0PkYh0quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
jaa nee foto hoort bij cosplayers eureka 7 (had je toch wel kunnen zien ??quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:23 schreef koffiegast het volgende:
[..]
yup yup hes my master
de personen die ik hierboven zien doen me niet egt aan herinneren though. De rechter lijkt wat stijfjes trouwens... :S
heb eureka 7 nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
jaa nee foto hoort bij cosplayers eureka 7 (had je toch wel kunnen zien ??
Die pasjes ook!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Grave of the Fireflies.
Hij is uit...quote:Op zondag 17 december 2006 00:13 schreef mschol het volgende:
waar blijft laatste ep The third?
die special moet je meer zien als 10.5quote:Op zondag 17 december 2006 23:05 schreef koffiegast het volgende:
Elfen lied was mooi, alleen einde van 13 was wat twijfelachtig, en van de special hoe komt kurama nou levend (als ik goed schrijf) ? Ennuh al nieuws over vervolg?
aan zoiets dacht ik ook, 10/11. Maar toch want morequote:Op zondag 17 december 2006 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
die special moet je meer zien als 10.5
komt voornamelijk door dat einde van ep 13 ..quote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
aan zoiets dacht ik ook, 10/11. Maar toch want more
SPOILER: Elfen Lied eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
komt voornamelijk door dat einde van ep 13 ..true true alsof er gewoon volgende week nog een kwamSPOILER: Elfen Lied eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik schrik ook een beetje als ik zie in een post hier eerder dat het misschien 37 episodes gaat krijgen. Ik hoopte zelf eigenlijk op zo'n 24.
Maar goed we zullen zien, ik ben iig heeeel erg benieuwd naar de volgende episode. Kan niet wachten.
[ Bericht 39% gewijzigd door rew- op 18-12-2006 01:40:33 ]
quote:Op maandag 18 december 2006 01:31 schreef rew- het volgende:
Pffffffffffffffffff gister en vandaag Death Note van ep. 1 tot 11 gekeken, and i'm impressed.
Fokking hell, wat een vette serie. Veruit de beste van het moment.
Ben alleen wel een beetje bang hoe het gaat metGa anders de manga lezen als je niet kan wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik schrik ook een beetje als ik zie in een post hier eerder dat het misschien 37 episodes gaat krijgen. Ik hoopte zelf eigenlijk op zo'n 24.
Maar goed we zullen zien, ik ben iig heeeel erg benieuwd naar de volgende episode. Kan niet wachten.
quote:Op maandag 18 december 2006 01:31 schreef rew- het volgende:
Pffffffffffffffffff gister en vandaag Death Note van ep. 1 tot 11 gekeken, and i'm impressed.
Fokking hell, wat een vette serie. Veruit de beste van het moment.
Ben alleen wel een beetje bang hoe het gaat met (volgt een spoiler van ep. 11)ideeen wie/hoe qua meid uit 11 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik schrik ook een beetje als ik zie in een post hier eerder dat het misschien 37 episodes gaat krijgen. Ik hoopte zelf eigenlijk op zo'n 24.
Maar goed we zullen zien, ik ben iig heeeel erg benieuwd naar de volgende episode. Kan niet wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door koffiegast op 18-12-2006 02:02:14 ]
quote:Op maandag 18 december 2006 01:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ideeen wie/hoe qua meid uit 11 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja, dit gaat over Death Note, en het zijn speculaties van wat er aan de hand zou kunnen zijn a.d.h.v. ep. 11. Dus nog niks met manga oid. Weet je ook meteen of je het kan lezen of niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathnote reply
| 1 |
SPOILER: ZoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin ben ik trots op jullie
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef koffiegast het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathnote replySPOILER: Deathnote reply againOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dank u voor uw wijsheid.quote:De titel kan je tussen de bold-tags zetten, zodat 'ie beter opvalt...
SPOILER: Zo
dus
Desalniettemin ben ik trots op jullie
erg leuke serie idd, heb nu 2 versie's, kan niet kiezen welke ik weggooiquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:47 schreef Maraca het volgende:
Vanmorgen de eerste aflevering van Strawberry Panic gezien.. wat gaaf! Heb zojuist de rest binnen gehaald.. dit moet ik afkijken
Ik heb lekker een Wii...quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
erg leuke serie idd, heb nu 2 versie's, kan niet kiezen welke ik weggooi
quote:
er zijn 3 topics om uiit te kiezn en dan lult hij hieroquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
lul eens nie zo offtopic...
je moet hier:
[Wii 160] Nu MET warme oren *O*
hier:
[Wii] Waar beschikbaar? Zeg het hier!
of hier
[Wii] Huil topic. [Deel de pre-orders!]
zijn
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
er zijn 3 topics om uiit te kiezn en dan lult hij hiero
niet dat ik het erg vind aangezien ik ook een Wii heb
Volgens mij hebben we het laatste halfjaar al verschillende data gehad waarop de fillers algelopen schenen te zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:37 schreef Rahl het volgende:
Nog 1 filler ep in Bleach, naar het schijnt. Vanaf januari nieuwe eps die niet filler zijn
Je Wii code werkt niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
er zijn 3 topics om uiit te kiezn en dan lult hij hiero
niet dat ik het erg vind aangezien ik ook een Wii heb
ik vind bleach leuk. En dat de fillers ophouden leidde ik af uit de eptitels voor de komende paar epsquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het laatste halfjaar al verschillende data gehad waarop de fillers algelopen schenen te zijn.
Laat je niet zo aan het lijntje houden en zoek een fatsoenlijke serie...
Volgens mij ben je in de war met Naruto.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het laatste halfjaar al verschillende data gehad waarop de fillers algelopen schenen te zijn.
Laat je niet zo aan het lijntje houden en zoek een fatsoenlijke serie...
Nee... Da's gewoon van hetzelfde laken een pak, maar Naruto is wat eerder begonnen...quote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Naruto.![]()
mmm weird maar kan ook komen omdat me codequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:55 schreef RipCore het volgende:
[..]
Je Wii code werkt niet.8141 2572 1914 9356 werkt dus niet.
Als er geen 2e seizoen komt, dan vind ik hem matig. Het einde stond mij niet echt aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Wat is Black blood brothers een toffe serie zeg
't is van CLAMP, hè... Je zal wel meer verwijzingen tegenkomen van CLAMP-series...quote:Op woensdag 20 december 2006 23:15 schreef mschol het volgende:
tsubasa chronicles S02 EP 06 deed me wel enorm denken aan Chobits
i know..quote:Op woensdag 20 december 2006 23:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is van CLAMP, hè... Je zal wel meer verwijzingen tegenkomen van CLAMP-series...
Volgens mij zijn er de laatste tijd niet echt veel nieuwe series begonnen. De meest recente zitten nu op ep 8-10.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:44 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor huidige net begonnen anime (dus pas hooguit 4 episodes)
Raden jullie me aan ?
Gewoon wat kijken joh. Genoeg leuke series die nu lopen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef Canisfire het volgende:
Oke jammer.
Bartender is nog maar net begonnen (volgens mij zijn slechts de eerste vijf episodes beschikbaar als fansub) en het is een erg bijzondere serie.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:44 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor huidige net begonnen anime (dus pas hooguit 4 episodes)
Raden jullie me aan ?
Death note is de hitserie van het moment. Het gaat over een jongen die in het bezit komt van een notitieboekje waarmee hij de macht krijgt om mensen te doden, door gewoon hun naam in het notitieboekje te zetten, met eventueel de manier van overlijden.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Canisfire het volgende:
animenewsnetwork oke kijk vanavond wel even en wat is death note ?
are u serious Ooquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Canisfire het volgende:
animenewsnetwork oke kijk vanavond wel even en wat is death note ?
Is het creepy of kunnen meiden het ook kijken??quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
are u serious Oo
Death Note de 'beste' en meest 'belovende' serie op het moment dat gaande is!
Heb de eerste 2 afleveringen net gedownload/gekeken...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:48 schreef koffiegast het volgende:
Tis niet creepy, tis een erg mooi verhaal over de 'perfecte student' die de wereld maar teveel slechte kanten vindt hebben, hij vindt dan een boek dat van een Dodengod is die het heeft laten vallen, het boek is een death note dat hem in staat is om mensen te laten streven zoals hij het schrijft in het boek wat voor hem een idee maakt tot een God, hij ziet zichzelf als de juiste persoon om "Justice" te handhaven en zo de wereld te ontdoen van al het geboefte. Maar uiteraard is de politie/geheime politie volop naar hem op zoek voor deze gebeurtenissen.
Ik vind zelf dat ik al teveel verklap, maar het is totaal niet creepy. Het is zeer tactisch en verbazingwekkend opgesteld dat je elke keer weer doet verbazen hoe slim 'mensen zouden kunnen' zijn. Er komt geen enkel creepy/vieze shit voor.
told youquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 afleveringen net gedownload/gekeken...
HET IS GEWOON GEWELDIG!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo'n spannende serie gezien!!![]()
Ben benieuwd naar de strijd..
Ik ook niet, hopelijk zaterdag van Live-Evil.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:17 schreef koffiegast het volgende:
[..]
told you
kan niet wachten tot 12 uitkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |