Dit is het huil topic hoorquote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef disjfa het volgende:
Alweer zo`n topic.
[Wii] Waar beschikbaar? Zeg het hier!
Bestaat al langer hoor.
Dat niet, maar aangezien ze niet op hun site hebben vermeld dat de tweede lichting Wii's ook volgereserveerd was, mag ik er van uit gaan dat ik hier bij zou zitten als ik hem op dat moment bestel. Aangezien ze niet aan die levering kunnen voldoen, kan ik dan niet mijn geld terug eisen en de Wii ergens anders halen? Want ik vermoed dat ze binnenkort gewoon in veel winkels te krijgen zijn...quote:Op maandag 18 december 2006 16:21 schreef Jonnyboy het volgende:
Bwah, ik denk niet dat je ver zal komen met je geklaag. Als de winkel 'm niet krijgt kunnen ze hem ook niet leveren. De winkel gaat natuurlijk niet expres die Wii's achterhouden.
Geleen, Zuid-Limburg. Helaas is dat net iets te ver voor mij vanuit Eindhoven, en ik moet eerst mijn geld nog terug eisen...quote:Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef linebear het volgende:
welk gehucht was dat !?
Had ik niet ergens gelezen dat je bij Game247 had besteld? Heb daar namelijk ontzettend veel gelazer mee gehad. Had iets besteld, wat een week daarna niet meer leverbaar bleek te zijn en toen duurde het zo'n anderhalve maand voordat men mijn geld had teruggestort. Als ik jou was zou ik die order daar gewoon lekker annuleren en een in een winkel proberen te regelen (misschien mbv een pre-order van een ander?). Game247 zuigt, ze reageren nooit op mailtjes en hebben een belabberde klantenservice.quote:Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Lemming22 het volgende:
Bah, nog steeds geen reactie terwijl ze me donderdag zouden mailen. Ik heb betaald en op dat moment stond er op hun site dat de lijst van 8 dec vol was, maar dat de tweede levering 15-18 dec zou zijn. Daar stond verder niets bij.
Hoe sterk sta ik als ik mijn geld terug eis als ze mij niet per direct een Wii op sturen? Aangezien ze ook geen reacties geven op mails waarin ik vraag wanneer ze verwachten dat ik mijn Wii krijg...
Eigenlijk zoek ik nog naar een Wii in Utrechtquote:Op maandag 18 december 2006 17:36 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Yes eentje minder die gaat zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |