Niet helemaal waar. Mijn vriendin heeft net in Amsterdam geprobeert er 1 te krijgen bij een kleine InterToys winkel. Ze hadden er daar zowaar een paar binnengekregen vandaag. Die zijn nu trouwens wel allemaal weg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik weet bijna voor 100% zeker dat er op dit moment nergens een Wii in een winkel ligt stof te happen. Volgens mij wacht elke winkel op een nieuwe lading Wii's.
Hey diovarus! Alles kits? Is je ban op fok alweer opgeheven?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Diovarus het volgende:
Kansloos kutfiguur.
Als je een wii wou hebben lag je wel voor de winkel toen deze uit kwam.
Lame [afbeelding]
Nee, als je voor een winkel gaat liggen voor een console ben je niet kansloosquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Diovarus het volgende:
Kansloos kutfiguur.
Als je een wii wou hebben lag je wel voor de winkel toen deze uit kwam.
Lame [afbeelding]
Dude.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Hey diovarus! Alles kits? Is je ban op fok alweer opgeheven?
* Diovarus is een collega van me die net over m'n schouder zat mee te kijken en me dit topic zag openen![]()
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, als je voor een winkel gaat liggen voor een console ben je niet kansloos. Ik heb hem wel, maar was zo slim om hem bij een fatsoenlijke winkel te pre-orderen. Ik snap die mensen niet die een console zo graag willen dat ze er uren voor in de rij gaan staan, maar die blijkbaar te stom zijn om op tijd een pre-order te plaatsen.
Idd voor de mensen die net te laat waren voor de wiiquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, als je voor een winkel gaat liggen voor een console ben je niet kansloos. Ik heb hem wel, maar was zo slim om hem bij een fatsoenlijke winkel te pre-orderen. Ik snap die mensen niet die een console zo graag willen dat ze er uren voor in de rij gaan staan, maar die blijkbaar te stom zijn om op tijd een pre-order te plaatsen.
Amsterdam heeft geen kleine intertoys.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:06 schreef zaikert het volgende:
whehehe, die Diovarus toch. Wat een belhamel
Maarreh over welke kleine Intertoys in A'dam ging het hier eigenlijk?
+ Iederen die bij bart shit heeft gereserveerd (in de winkel dan).quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Uitzonderingen als BMH daargelaten.
Ik moet dus twee wachten op mijn bestellingquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef tjizzle het volgende:
bij de wehkamp nu te betsellen. ls ze op voorraad zijn krijg je hem binnen een week. zoniet binne 4 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |