abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44358443
Hoi,

Misschien is het wel handig om een topic te openen waarin iemand kan aangeven waar er Wii's te koop zijn. Dus geef de naam van de betreffende winkel hier door en maak een medefokker blij als ie toevallig in de buurt woont en nog een Wii zoekt.

Wii begint?

[ Bericht 3% gewijzigd door Apie74 op 12-12-2006 15:54:17 ]
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:33:13 #2
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44358767
Topic starter toch?

Nee flauw, ik ga morgen zelf bij de MM kijken in amsterdam als ik er dan 1 heb kom ik dat hier wel melden. Moet toch door na m'n werk dus ik kan niet meteen naar huis om te gamen om het vervolgens dan pas te melden.
wat?
pi_44358843
Tegen de tijd dat het hier gemeld wordt, zijn ze alweer uitverkocht....... Beetje nutteloos i'm afraid.

Goed initiatief, though!
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_44358872
Ik weet bijna voor 100% zeker dat er op dit moment nergens een Wii in een winkel ligt stof te happen. Volgens mij wacht elke winkel op een nieuwe lading Wii's.
BF2: Diamond3d
pi_44359316
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik weet bijna voor 100% zeker dat er op dit moment nergens een Wii in een winkel ligt stof te happen. Volgens mij wacht elke winkel op een nieuwe lading Wii's.
Niet helemaal waar. Mijn vriendin heeft net in Amsterdam geprobeert er 1 te krijgen bij een kleine InterToys winkel. Ze hadden er daar zowaar een paar binnengekregen vandaag. Die zijn nu trouwens wel allemaal weg.

Daarbij komt ook dat veel winkels niet aan pre-orders doen en zeggen dat ze af en toe Wii's binnen krijgen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:57:00 #6
46473 Diovarus
BioHazard Warning
pi_44359577
Kansloos kutfiguur.
Als je een wii wou hebben lag je wel voor de winkel toen deze uit kwam.

Lame
Ik ben niet te negatief, jij bent gewoon veel te positief. J&J
pi_44359698
Sowieso is het allemaal erg onduidelijk, de winkels waar ik ben geweest zeggen allemaal dat ze niet weten wanneer de volgende lading komt. "Kan net zo goed volgend jaar zijn" hoor je dan. Dan lees je weer zo'n bericht als die van Apie74 en krijg je weer een sprankje hoop. Maar is er mischien een insider bij Nintendo NL ofzow die wat meer duidelijkheid kan geven? Ik weet niet meer wie ik moet/kan geloven.
pi_44359808
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Diovarus het volgende:
Kansloos kutfiguur.

Lame [afbeelding]
Hey diovarus! Alles kits? Is je ban op fok alweer opgeheven?

* Diovarus is een collega van me die net over m'n schouder zat mee te kijken en me dit topic zag openen
pi_44359842
Probeer een Intertoys in een kleiner dorp/stadje, dan maak je zeker kans.. Gewoon ff rondbellen
pi_44359847
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Diovarus het volgende:
Kansloos kutfiguur.

Lame [afbeelding]
Nee, als je voor een winkel gaat liggen voor een console ben je niet kansloos . Ik heb hem wel, maar was zo slim om hem bij een fatsoenlijke winkel te pre-orderen. Ik snap die mensen niet die een console zo graag willen dat ze er uren voor in de rij gaan staan, maar die blijkbaar te stom zijn om op tijd een pre-order te plaatsen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:05:32 #11
46473 Diovarus
BioHazard Warning
pi_44359899
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Apie74 het volgende:

[..]

Hey diovarus! Alles kits? Is je ban op fok alweer opgeheven?

* Diovarus is een collega van me die net over m'n schouder zat mee te kijken en me dit topic zag openen
Dude.

Ik ken jouw niet eens
Maar wel zielig dat je dit topic moet openen.
Bel idd gewoon alle winkels af.
Kun je gewoon met je werk telefoon doen, kost jouw toch niks en zeker nu je batt leeg is
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:06:27 #12
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44359944
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Lexie het volgende:

[..]

Nee, als je voor een winkel gaat liggen voor een console ben je niet kansloos . Ik heb hem wel, maar was zo slim om hem bij een fatsoenlijke winkel te pre-orderen. Ik snap die mensen niet die een console zo graag willen dat ze er uren voor in de rij gaan staan, maar die blijkbaar te stom zijn om op tijd een pre-order te plaatsen.
Dat snap ik ook niet helemaal
pi_44359950
whehehe, die Diovarus toch. Wat een belhamel

Maarreh over welke kleine Intertoys in A'dam ging het hier eigenlijk?
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:06:40 #14
46473 Diovarus
BioHazard Warning
pi_44359954
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Lexie het volgende:

[..]

Idd voor de mensen die net te laat waren voor de wii

Dit bied je troost
http://www.youtube.com/watch?v=93Vx9_Bhb0s
pi_44359965
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:06 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet helemaal
Uitzonderingen als BMH daargelaten .
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:07:10 #16
46473 Diovarus
BioHazard Warning
pi_44359976
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:06 schreef zaikert het volgende:
whehehe, die Diovarus toch. Wat een belhamel

Maarreh over welke kleine Intertoys in A'dam ging het hier eigenlijk?
Amsterdam heeft geen kleine intertoys.
Althans voor zover ik weet
pi_44360638
Nou dan weet je dus blijkbaar niet zo ver als de vriendin van Apie.

Mischien wil Apie zijn secret wii-address niet prijsgeven?
pi_44360927
volgens mij heeft nintendo vandaag de distributiecentra voorzien van wii's. wat dus betekent dat er morgen weer wii's in winkels zullen aankomen.
Waardoor heb ik dit vermoeden? Op andere fora wordt gezegd dat de Makro er vandaag weer binnen heeft gekregenm en heeft verkocht. dus waarschijnlijk andere distributiecentra ook.
Soaves ne vent, smurges absent.
pi_44361041
En hoppa er schiet weer een sprankje door m'n ruggegraat, thanx geertp
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:40:32 #20
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_44361231
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef Lexie het volgende:

[..]

Uitzonderingen als BMH daargelaten .
+ Iederen die bij bart shit heeft gereserveerd (in de winkel dan).
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_44361232
Ja jammer dat je dan weer voor de deur van bepaalde winkels moet gaan wachten voordat ze open gaan, denk niet dat iedereen (inclusief ondergetekende) hier tijd voor heeft.
Ik hoop maar gewoon dat ze snel door die lijsten heen gaan...
pi_44361240
bij de wehkamp nu te betsellen. ls ze op voorraad zijn krijg je hem binnen een week. zoniet binne 4 weken
Ik hoef geen gelijk!! Als ik het maar krijg als het wel zo is :P
pi_44361244
Ik hoop alleen maar dat het geen valse hoop is die ik je heb gegeven. Ik heb zelf nl. niet met de Makro gebeld ofzo. Dus voor hetzelfde geld klopt het niet hè... Maja, als je met nintendo zelf mailt (contact@nintendo.nl) dan zeggen ze dat deze week de 2e lading komt, dus woensdag zou zo'n gekke dag van de week niet zijn om de nieuwe lading in de winkel te hebben liggen.
Soaves ne vent, smurges absent.
pi_44362659
Ahjoh,
Heb ik in ieder geval een extragratis sprankje gevoeld
Ik gaat het gewoon morgenvroeg bij een klein intertoysje proberen.
Zit toch praktisch in de straat
pi_44362780
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef tjizzle het volgende:
bij de wehkamp nu te betsellen. ls ze op voorraad zijn krijg je hem binnen een week. zoniet binne 4 weken
Ik moet dus twee wachten op mijn bestelling
Ben nu nog steeds naar Zelda aan het staren....

Je zal altijd zien dat ik hem net voor mijn vakantie begin januari krijg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')