Nee... Da's gewoon van hetzelfde laken een pak, maar Naruto is wat eerder begonnen...quote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Naruto.![]()
mmm weird maar kan ook komen omdat me codequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:55 schreef RipCore het volgende:
[..]
Je Wii code werkt niet.8141 2572 1914 9356 werkt dus niet.
Als er geen 2e seizoen komt, dan vind ik hem matig. Het einde stond mij niet echt aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Wat is Black blood brothers een toffe serie zeg
't is van CLAMP, hè... Je zal wel meer verwijzingen tegenkomen van CLAMP-series...quote:Op woensdag 20 december 2006 23:15 schreef mschol het volgende:
tsubasa chronicles S02 EP 06 deed me wel enorm denken aan Chobits
i know..quote:Op woensdag 20 december 2006 23:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is van CLAMP, hè... Je zal wel meer verwijzingen tegenkomen van CLAMP-series...
Volgens mij zijn er de laatste tijd niet echt veel nieuwe series begonnen. De meest recente zitten nu op ep 8-10.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:44 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor huidige net begonnen anime (dus pas hooguit 4 episodes)
Raden jullie me aan ?
Gewoon wat kijken joh. Genoeg leuke series die nu lopen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef Canisfire het volgende:
Oke jammer.
Bartender is nog maar net begonnen (volgens mij zijn slechts de eerste vijf episodes beschikbaar als fansub) en het is een erg bijzondere serie.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:44 schreef Canisfire het volgende:
Wat voor huidige net begonnen anime (dus pas hooguit 4 episodes)
Raden jullie me aan ?
Death note is de hitserie van het moment. Het gaat over een jongen die in het bezit komt van een notitieboekje waarmee hij de macht krijgt om mensen te doden, door gewoon hun naam in het notitieboekje te zetten, met eventueel de manier van overlijden.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Canisfire het volgende:
animenewsnetwork oke kijk vanavond wel even en wat is death note ?
are u serious Ooquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Canisfire het volgende:
animenewsnetwork oke kijk vanavond wel even en wat is death note ?
Is het creepy of kunnen meiden het ook kijken??quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
are u serious Oo
Death Note de 'beste' en meest 'belovende' serie op het moment dat gaande is!
Heb de eerste 2 afleveringen net gedownload/gekeken...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:48 schreef koffiegast het volgende:
Tis niet creepy, tis een erg mooi verhaal over de 'perfecte student' die de wereld maar teveel slechte kanten vindt hebben, hij vindt dan een boek dat van een Dodengod is die het heeft laten vallen, het boek is een death note dat hem in staat is om mensen te laten streven zoals hij het schrijft in het boek wat voor hem een idee maakt tot een God, hij ziet zichzelf als de juiste persoon om "Justice" te handhaven en zo de wereld te ontdoen van al het geboefte. Maar uiteraard is de politie/geheime politie volop naar hem op zoek voor deze gebeurtenissen.
Ik vind zelf dat ik al teveel verklap, maar het is totaal niet creepy. Het is zeer tactisch en verbazingwekkend opgesteld dat je elke keer weer doet verbazen hoe slim 'mensen zouden kunnen' zijn. Er komt geen enkel creepy/vieze shit voor.
told youquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 afleveringen net gedownload/gekeken...
HET IS GEWOON GEWELDIG!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit zo'n spannende serie gezien!!![]()
Ben benieuwd naar de strijd..
Ik ook niet, hopelijk zaterdag van Live-Evil.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:17 schreef koffiegast het volgende:
[..]
told you
kan niet wachten tot 12 uitkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |