bleachquote:Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het was nogal een hit bij ringtones... De animatie komt uit een animé, al weet ik niet meer welke... De zang is een of andere Scandinavische zangroep.
Geen idee waarom het zo'n hit is, maar aan de andere kant snap ik dat ook niet van de Jamba-kikker.
Ach... dat vond ik toch al een flutserie...quote:
Zeker weten Mahoromatic...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef Sh0g het volgende:
Iemand enig idee uit welke animé dit komt?
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mahoromatic was mijn allereerste ecchi serie die ik ooit heb gezien, dat was wel een rare ervaring als je daarvoor alleen 'kuise' westerse tekenfilms hebt gezien.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
De Love Hina serie zelf vind ik echt niet ecchi, Love Hina is de eerste serie die ik gezien heb en mij aanzette om anime te gaan verzamelen... Animenfo en anidb geven de serie wel zo aan maar dat is in mijn ogen geheel onterecht. Het komt denk ik eerder door de OVA's (love hina again) dat Love Hina de ecchi stempel krijgt want die zijn wel (een beetje) ecchi. Love Hina zelf vind ik nog heel netjes blijven, die moet het meer van zijn cartoon geweld hebben wanneer Urashima weer kickass krijgt van Narusegawa...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:22 schreef mschol het volgende:
eerste ecchi serie die ik ooit gezien heb is volgens mij Love hina
Mahoromatic heb ik nog staan en moet ik nog kijken
oke love hina blijft idd nog best netjes..quote:Op donderdag 14 december 2006 21:07 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
De Love Hina serie zelf vind ik echt niet ecchi, Love Hina is de eerste serie die ik gezien heb en mij aanzette om anime te gaan verzamelen... Animenfo en anidb geven de serie wel zo aan maar dat is in mijn ogen geheel onterecht. Het komt denk ik eerder door de OVA's (love hina again) dat Love Hina de ecchi stempel krijgt want die zijn wel (een beetje) ecchi. Love Hina zelf vind ik nog heel netjes blijven, die moet het meer van zijn cartoon geweld hebben wanneer Urashima weer kickass krijgt van Narusegawa...
Mahoromatic was mijn derde serie trouwens en op de ecchi-schaalis die idd mild als je hem naast een serie zoals Green Green zet.
![]()
truequote:Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef koffiegast het volgende:
na al die andere ecchi series gezien te hebben vind ik love hina totaal niet ecchi
en loituma is gewoon eindeloos, loop. niks boeiends mee, snap het ook nietvalt ook niets te snappen geloof ik
Volgens mij kan dat alleen leuk zijn als je stoned bent ofzoquote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg, hoe lang gaat dat ding door?? oneindig ??![]()
hij staat hier al 12 uur lang aan... ik denk dat hij er na 16 uur wel mee zal ophoudenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg, hoe lang gaat dat ding door?? oneindig ??![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hij staat hier al 12 uur lang aan... ik denk dat hij er na 16 uur wel mee zal ophouden
de 'hentai' versie?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen leuk zijn als je stoned bent ofzo
Ik had trouwens een betere, een veeeeeeeeeeel betere, maar dat linkje post ik wel als ik weer thuis ben morgen. Kan ook zijn dat ik het al eens gepost heb. Het was hetzelfde deuntje, maar dan met een 3D anime model met een prei en een paar shakende kletsers van hopladepopla![]()
ojah, Jamba
quote:
waarom moet er nou een prei in voorkomenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:28 schreef Sh0g het volgende:
edit: JAAAAA gevonden: http://www.hersenscheet.com/loi/hentai.swf
gek genoeg heet hij wel hentai.swf![]()
maar echt mooi gemaakthet beweegt best wel uh, natuurlijk
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
heul niet.
hij is echt tof![]()
hier staan er trouwens echt te veel: http://dagobah.biz/flash/
daar ben je wel een middagje zoet mee denk ik.
http://dagobah.biz/flash/HappyHardcoreOsaka.swf
http://dagobah.biz/flash/vader-loituma.swf![]()
![]()
![]()
edit: JAAAAA gevonden: http://www.hersenscheet.com/loi/hentai.swf
gek genoeg heet hij wel hentai.swf![]()
maar echt mooi gemaakthet beweegt best wel uh, natuurlijk
![]()
![]()
Latijnnnnnquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:09 schreef koffiegast het volgende:
kijk nu elfen lied series, geweldig verhaal. Ben benieuwd of zoiets wel in de echte wereld mogelijk is
iemand die toevallig weet welke taal de OP is? Latijns?
same here, binnenkort ga ik ze maar eens bekijken..quote:Op donderdag 14 december 2006 07:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
tja was al een tijdje gestopt met het kijken van Bleach vanwege die irritante Fillers >_<
uhhm, misschien Chobits en DearS? Alhoewel de laatste serie wat minder is..quote:Op donderdag 14 december 2006 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
oke love hina blijft idd nog best netjes..
welke echte ecchi serie ik dan als eerst heb gezien zou ik zo snel niet wetenOban is nu eindelijk in z'n geheel beschikbaar
zo eff ep 23-26 kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |