abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44211640
hmmm haali media splitter buffer opgevoerd naar 256M en dat lijkt effect te hebben

maar de h264 codec (in iedergeval combinatie van die codec + de resolutie) legt een flinke load op me systeem
pi_44215797
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vond eureka seven erg goed en dat kwam voornamelijk omdat de nadruk niet lag op het mecha gedeelte
itt gundam wing bijvoorbeeld
De verhouding ligt in Eureka7 inderdaad erg goed, enige irritante vond ik dat er een time counter in de bovenhoek stond (maar dat zal wel aan m'n fansub serie liggen hehe)
pi_44220148
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef Sputnik het volgende:

[..]

De verhouding ligt in Eureka7 inderdaad erg goed, enige irritante vond ik dat er een time counter in de bovenhoek stond (maar dat zal wel aan m'n fansub serie liggen hehe)
yep idd je fansub, had ik namelijk (en gelukkig) geen last van
en dus gister na veel gekloot eindelijk begonnen met sumomo mo momo mo (??)
en het het kan een erg grappig serie worden maar:
SPOILER: sumomo mo momo mo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 december 2006 @ 13:33:27 #104
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_44221317
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef mschol het volgende:

[..]

yep idd je fansub, had ik namelijk (en gelukkig) geen last van
en dus gister na veel gekloot eindelijk begonnen met sumomo mo momo mo (??)
en het het kan een erg grappig serie worden maar:
SPOILER: sumomo mo momo mo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar had ik na 4 afleveringen ook al last van ja
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_44221926
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:33 schreef Rahl het volgende:

[..]

daar had ik na 4 afleveringen ook al last van ja
ik na 1
pi_44231071

Ik heb weer een veelste grote achterstand met alle series die ik volg.

Kut usenet, kut payserver, kut nieuwe hdd, kut filmverslaving.

Maargoed, gister EINDELIJK de nieuwe GITS gekeken en ik denk dat ik hem nog maar eens een keertje of wat moet kijken

Het is echt een lange ep van 2 uur in de Complex style. Kortom, heel HEEL veel gepraat, politieke spelletjes en een complex verhaallijn.

Visueel gezien zoals altijd weer een topper maar 2 uur achter elkaar was gewoon iets teveel van het goede om het allemaal goed te volgen.
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_44231218
Net death god t/m laatste episode gekeken (nr9). Ik vind fantastisch! Alleen is light wel een beetje evil aan het worden, vind het jammer dat hij ook die FBI agenten afmaakt.
En ik heb zon 6 ep van zegapain gezien. Vind hem niet zo boeiend en mijn broertje vind het een 7,5je. Is het waard om verder te kijken?
pi_44233724
you mean 'Death Note'
jaaaa... ik verveel me en zit op werk
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  donderdag 7 december 2006 @ 21:25:56 #109
51794 Rahl
pi_44234083
morgen weer een nieuwe deathnote

[ Bericht 8% gewijzigd door Rahl op 07-12-2006 22:14:20 ]
last.fm
pi_44235210
quote:
Op donderdag 7 december 2006 18:50 schreef Zeurberus het volgende:

Ik heb weer een veelste grote achterstand met alle series die ik volg.

Kut usenet, kut payserver, kut nieuwe hdd, kut filmverslaving.

Maargoed, gister EINDELIJK de nieuwe GITS gekeken en ik denk dat ik hem nog maar eens een keertje of wat moet kijken

Het is echt een lange ep van 2 uur in de Complex style. Kortom, heel HEEL veel gepraat, politieke spelletjes en een complex verhaallijn.

Visueel gezien zoals altijd weer een topper maar 2 uur achter elkaar was gewoon iets teveel van het goede om het allemaal goed te volgen.
gits film 2 doel je op?
ik heb de serie niet gezien en moet zeggen dat 1 zeer goed te volgen was en 2 was wel te volgen maar je keek em liever nog een keer om alles echt goed te snappen
pi_44236843
lol @ inukami 18 einde...:')
pi_44236869
Nieuwe Bleach OP. Ziet er naar uit dat fillers niet lang meer duren.
pi_44236891
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef mschol het volgende:

[..]

gits film 2 doel je op?
ik heb de serie niet gezien en moet zeggen dat 1 zeer goed te volgen was en 2 was wel te volgen maar je keek em liever nog een keer om alles echt goed te snappen
Ik denk dat 'ie doelt op de GITS: Stand Alone Complex film, GITS:SAC - Solid State Society...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_44237546
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef koffiegast het volgende:
lol @ inukami 18 einde...:')
idd een show die een parody op hun eigen show maakt

maar ik wil nu snel de rest zien want ik vind die kaoru maar een verdacht typetje en ben dus benieuwd hoe het verder gaat..

quote:
File Inukami! 18
Group Mendoi & SHS
Size 233.7 Mb.
UL 1474
DL 1251
omg
pi_44238684
die kaoru heeft zelfde kapsel als die inukami van hem nadeshio ofzo
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:37:07 #116
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_44275391
19. .
pi_44275457
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:37 schreef Orealo het volgende:
19. .
gefeliciteerd dan maar he
pi_44275589
lol ik ben ouder

grats!
pi_44275864
Infinite Ryvius word ik niet vrolijk van. Krijg er een beetje een Lord of the Flies-gevoel bij. Maar ben al bij ep 22. .
pi_44275891
pi_44278609
van Inukami zijn R2 dvd's uit met de subs van Mendoi
staan inmiddels 2 volumes op Usenet
downloading as we speak @ 630KB/sec
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:04:16 #122
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_44278641
Gefeliciteerd bob
pi_44294602
een beetje laat maar idd, gefeli
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_44295137
Sumomo mo momo mo is grappig...
de enige speler hier die van de serie een playlist kan afspelen is media player
MPc crasht bij 2de bestand op dxr.dll en vlc is ongeloofelijktraag
pi_44301653
'k heb speciaal voor dat soort H264-dingen ffdshow geïnstalleerd (ik heb een grondige hekel aan dat ding)... BSplayer speelt het prima af, maar klooit soms aan met de ondertiteling... In dat geval gebruik ik MPC.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_44302228
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:16 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb speciaal voor dat soort H264-dingen ffdshow geïnstalleerd (ik heb een grondige hekel aan dat ding)... BSplayer speelt het prima af, maar klooit soms aan met de ondertiteling... In dat geval gebruik ik MPC.
bij mij start ie haali media splitter
kan ffdshow nog een keertje proberen..
pi_44302316
ik heb gebruik gemaakt van CCCP om ffdshow op de computer te krijgen...
  zondag 10 december 2006 @ 19:27:20 #128
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_44310464
Hmmz... allemaal vage problemen met MPC zo te lezen, ik heb echt nergens last van en gebruik MPC overal voor.

Ik gebruik MPC in combinatie met CCCP maar ik heb de VMR9 overlay renderer aanstaan omdat ik haali maar een traag ding vind... Met VMR9 heb ik het idee dat hij meer van de videokaart gebruik maakt (het is sneller dan haali iig bij mij) ipv dat hij dat allemaal in zijn eentje (softwarematig) gaat oplossen. Het beeld ziet er ook net wat netter uit imo (met gewone non-HD fansubs is dat iig zichtbaar).

Met mijn AMD64 3000+, 1GB RAM en een ATI X700 Pro speelt hij alles netjes af in MPC.
Het enige waar ik last van heb met sumomo mo momo mo (1280x720 versie) is in het hele begin waar de OP song begint en sumomo mo momo mo in beeld verschijnt. De karaoke subs en de subs die in het beeld verschijnen (sumomo mo enz) laten het beeld hangen. Als ik daar net voorbij 'spoel' dan gaat alles wel netjes zoals het hoort. Geen lag in de subs met de audio of beeld waardoor ze niet synchroon lopen en geen haperingen.

Wat ook wel wil helpen is het vinkje aan te zetten bij 'Proces priority above normal' in MPC. Als je nog net ietsje meer nodig hebt dan kan je in de instellingen onder output 'use regular offscreen plain surfaces' kiezen.

Misschien hebben jullie hier wat aan, ik ben er even vanuit gegaan dat dit nog niet is geprobeerd.
Anders vergeet maar wat ik hier geschreven heb.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 10 december 2006 @ 19:37:34 #129
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_44310755
Wat is er met Tonagura! aan de hand...
Aflevering 9 laat wel heel lang op zich wachten..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_44310982
het is stil in fansub land al een tijdje, was al blij dat inukami uberhaupt nog uitkwam na 4 weken... ;S

qua sumomo volgensmij heef tiedereen vage subs/blaat in het begin van OP
  zondag 10 december 2006 @ 20:43:51 #131
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_44311460
Ik baal wel een beetje...Tonagura is zo'n goede serie!!...

Voor de mensen die mij Higurashi no Naku Koro ni aangeraden hadden...
Ben na aflevering 5 afgehaakt!!
Vond het zo scary worden
pi_44314258
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:46 schreef koffiegast het volgende:
het is stil in fansub land al een tijdje, was al blij dat inukami uberhaupt nog uitkwam na 4 weken... ;S

qua sumomo volgensmij heef tiedereen vage subs/blaat in het begin van OP
bij sumomomo lijkt de schuldige in mijngeval haali te zijn..
ik moet ffdshow nog eff testen maar haali lijkt de boel zo enorm te vertragen (overigens met een grote buffer werkt hij wel stukken beter, maar alleen in Media player, niet in de classic helaas)
pi_44314298
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:43 schreef Sk00p het volgende:
Ik baal wel een beetje...Tonagura is zo'n goede serie!!...

Voor de mensen die mij Higurashi no Naku Koro ni aangeraden hadden...
Ben na aflevering 5 afgehaakt!!
Vond het zo scary worden
ik vond het niet eens echt scary, meer een niet echt boeiend verhaal EN 3x hetzelfde
  zondag 10 december 2006 @ 22:45:46 #134
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_44314811
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vond het niet eens echt scary, meer een niet echt boeiend verhaal EN 3x hetzelfde
Ik was bij aflevering 5 de kluts kwijt..En het verhaal snapte ik ook nog steeds niet helemaal
pi_44314943
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:45 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ik was bij aflevering 5 de kluts kwijt..En het verhaal snapte ik ook nog steeds niet helemaal
ik ben na de eerste "serie" afgehaakt ik heb enkele eps daarna random bekeken (spoelen en 10-20 sec kijken)
van daar dat ik het allemaal meer van het zelfde vond en het verhaal is ook niet geheel duidelijk idd
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:20:52 #136
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44354550
topic dood?

Ik heb in het weekend de film Gin'iro no Kami no Agito gekeken.
http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3385

Het verhaal speelt zich af 300 jaar in de toekomst. Door mislukte DNA manipulatie is het woud op aarde gevaarlijk geworden voor de mens. Agito woont in Neutral City en doet daar z'n dagelijkse dingen, tot hij een meisje vindt dat uit het verleden komt en in een soort capsule in slaap werd gehouden. Een verbannen organisatie wil dit meisje bij hun groep voegen, omdat ze een ketting bezit waarin informatie zit opgeslagen die haar vader, een wetenschapper, er in het verleden in had gestopt. Met die informatie willen ze al het woud van de aarde vernietigen, om vervolgens een nieuw woud te planten en een nieuwe mensenkolonie te stichten. M.a.w: ze willen het leven op aarde terugdraaien naar hoe het vroeger was. Nu denk je dat dit misschien goed is, maar als je al het woud vernietigd, zal zo'n beetje al het leven ook worden uitgeroeid. Agito moet het meisje zien te redden en zien te voorkomen dat de organisatie hun plannen uitvoert. Hij sluit een deal met het woud en krijgt superkrachten, zodat hij een soort van supermens wordt met zilver haar (geen DBZ-achtige dingen, wees maar niet bang) net als zijn vader en de vader van een vriendinnetje ooit hadden gedaan. Vervolgens gaat hij de strijd aan met de organisatie.

Het is een hele toffe film, ontzettend mooi getekend ook. Het verhaal kon in principe wat meer uitgewerkt worden, maar het zit toch erg goed in elkaar. Grafisch echt geweldig. Een aanrader
pi_44354682
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef Sh0g het volgende:
topic dood?

Ik heb in het weekend de film Gin'iro no Kami no Agito gekeken.
http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3385

Het verhaal speelt zich af 300 jaar in de toekomst. Door mislukte DNA manipulatie is het woud op aarde gevaarlijk geworden voor de mens. Agito woont in Neutral City en doet daar z'n dagelijkse dingen, tot hij een meisje vindt dat uit het verleden komt en in een soort capsule in slaap werd gehouden. Een verbannen organisatie wil dit meisje bij hun groep voegen, omdat ze een ketting bezit waarin informatie zit opgeslagen die haar vader, een wetenschapper, er in het verleden in had gestopt. Met die informatie willen ze al het woud van de aarde vernietigen, om vervolgens een nieuw woud te planten en een nieuwe mensenkolonie te stichten. M.a.w: ze willen het leven op aarde terugdraaien naar hoe het vroeger was. Nu denk je dat dit misschien goed is, maar als je al het woud vernietigd, zal zo'n beetje al het leven ook worden uitgeroeid. Agito moet het meisje zien te redden en zien te voorkomen dat de organisatie hun plannen uitvoert. Hij sluit een deal met het woud en krijgt superkrachten, zodat hij een soort van supermens wordt met zilver haar (geen DBZ-achtige dingen, wees maar niet bang) net als zijn vader en de vader van een vriendinnetje ooit hadden gedaan. Vervolgens gaat hij de strijd aan met de organisatie.

Het is een hele toffe film, ontzettend mooi getekend ook. Het verhaal kon in principe wat meer uitgewerkt worden, maar het zit toch erg goed in elkaar. Grafisch echt geweldig. Een aanrader
hmm wazig, maar vast de moeite om te kijken

en inukami 19+20 waren weer leuk
(keita die normaal omkan gaan met een inukami )
pi_44355904
tvp'tje... met een aanbieding van een dvd-shop een stel Ghibli dvd's voor 15 euro per stuk gekocht:
Castle of Cagliostro
Grave of the Fireflies
Kiki's Delivery Service
Laputa - Castle in the Sky

Loop verder met al m'n series een aflevering op 3 achter... te druk gehad op het werk.
Iemand trouwens Solid State Society al gezien van GITS:SAC?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44356034
welke dvd-shop?
pi_44356990
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Jordy-B het volgende:
welke dvd-shop?
Kwam er effe niet op... www.rodisc.nl

http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=8&type=8&p_artikelsoort=DVD&p_genreid=45&p_productgroepid=2

Alle anime aanbiedingen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44362101
Zodra ik geld heb, maar is beginnen om mijn anime dvd collectie (nu nog maar 1 dvd ) uit te breiden. Ben van plan om eerst alle ghibli's te kopen.

Van de week trouwens de eerste paar afleveringen van samurai champloo gekeken. Wat een gave serie is dat zeg!
pi_44362436
Samurai Champloo vond ik inderdaad een bijzonder toffe serie, als is het wel een love of hate-geval... Er schijnt niet echt een tussenweg te zijn... Je vindt het geweldig, of je vindt het helemaal niks...

Als je Samurai Champloo erg tof vindt, kan je ook eens een blik werpen op de andere twee series van die regisseur: Cowboy Bebop en Vision of Escaflowne.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 12-12-2006 18:17:53 ]
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:26:32 #143
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_44362782
Weet iemand een goede nederlandse winkel(of online shop, geen ebay) waar ze japanse import anime/manga dvds verkopen?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:45:22 #144
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44363313
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:26 schreef Diablos79 het volgende:
Weet iemand een goede nederlandse winkel(of online shop, geen ebay) waar ze japanse import anime/manga dvds verkopen?
www.archonia.com

De Boudisque in Utrecht verkoopt ook import.
DVD Valley (duur) en Media Markt (ook duur) verkopen ook anime, maar dan vrijwel allemaal Nederlands ondertiteld. Als je liever Engels ondertiteld hebt zou je het moeten bestellen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:29:35 #145
145074 Diablos79
pi_44364544
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Sh0g het volgende:

[..]

www.archonia.com

De Boudisque in Utrecht verkoopt ook import.
DVD Valley (duur) en Media Markt (ook duur) verkopen ook anime, maar dan vrijwel allemaal Nederlands ondertiteld. Als je liever Engels ondertiteld hebt zou je het moeten bestellen.
Bedankt. Maar helaas hebben ze niet wat ik zocht
pi_44365172
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:29 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Bedankt. Maar helaas hebben ze niet wat ik zocht
waar ben je naar op zoek?
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:03:53 #147
145074 Diablos79
pi_44365590
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:51 schreef mschol het volgende:

[..]

waar ben je naar op zoek?
Fist of the northstar (Hokuto no ken) complete tv serie 152 episodes 17dvd boxset. Japanse versie met engelse ondertiteling. Kan hem wel vinden maar dan alleen op US/Jap sites en dan komt er echt een berg verzendkosten bij. Bij europese(bij Nederlandse site vind je die zelfs bijna niet) sites vind ik alleen de US versie van de tv serie en dat zijn alleen de eerste 36 afleveringen.

En deze zoek ik ook nog: Shin Kyuseishu Dentsu Hokuto no Ken Raoh Den Jun Ai no Sho Movie (of te wel Fist of the Northstar the movie 2).. Ook nergens te vinden in Nederland.

Dus ik had de hoop dat ik hem toch ergens online kon vinden bij een nederlandse(of iedergeval europese) winkel om zo heel wat te besparen op bezorgkosten. Maar ja als het echt moet bestel ik ze wel uit de US of Azië.. Misschien een gelukje mijn vriendin woont in Hong Kong waar ze de complete serie als het goed is ook verkopen dus ging ze ook voor me zoeken.
pi_44365901
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Als je Samurai Champloo erg tof vindt, kan je ook eens een blik werpen op de andere twee series van die regisseur: Cowboy Bebop en Vision of Escaflowne.
Bedankt voor de tip! Ga ze zeker een keer bekijken.
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:06:38 #149
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_44368018
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:03 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Misschien een gelukje mijn vriendin woont in Hong Kong waar ze de complete serie als het goed is ook verkopen dus ging ze ook voor me zoeken.
Je moet wel oppassen dat je geen bootlegs koopt, een vriend van mij kwam trots met een boxset van Naruto..waren het gewoon bootlegs.
pi_44368169
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:06 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Je moet wel oppassen dat je geen bootlegs koopt, een vriend van mij kwam trots met een boxset van Naruto..waren het gewoon bootlegs.
Klopt, tijdje terug in Enschede zie ik een box staan van Full Metal Alchemist. 85 euro voor 51 eps. Als je dan al geen lichtje gaat branden.
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:20:37 #151
145074 Diablos79
pi_44368630
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:06 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Dat zal het probleem niet zijn, heb duidelijk laten zien welke ze moet hebben. Er is maar een box van 17dvds dus dat is makkelijk. Vraag is alleen of ze het echt kan vinden daar. Anders moet ik hem als nog een keer importeren, wat een dure hobby word(maar ik toch zal doen want ik wil ze hebben), want het ziet er niet naar uit dat het ooit in europa uitkomt.
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:29:06 #152
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_44369076
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:26 schreef Diablos79 het volgende:
www.comicasa.nl misschien? Ze hebben ook een winkel in Enschede.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_44379934
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dat zal het probleem niet zijn, heb duidelijk laten zien welke ze moet hebben. Er is maar een box van 17dvds dus dat is makkelijk. Vraag is alleen of ze het echt kan vinden daar. Anders moet ik hem als nog een keer importeren, wat een dure hobby word(maar ik toch zal doen want ik wil ze hebben), want het ziet er niet naar uit dat het ooit in europa uitkomt.
Denk toch dat je voor de complete box wel uit US moet bestellen. Hier heb je een linkje naar een webwinkel die de box wel verkoopt voor $200 met $8 shipping costs naar Nederland. Betaling via Paypal etc.

[ Bericht 21% gewijzigd door torn_Machina op 13-12-2006 01:35:00 ]
  woensdag 13 december 2006 @ 02:19:08 #154
145074 Diablos79
pi_44380630
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Denk toch dat je voor de complete box wel uit US moet bestellen. Hier heb je een linkje naar een webwinkel die de box wel verkoopt voor $200 met $8 shipping costs naar Nederland. Betaling via Paypal etc.
Die zijn duur(vaag trouwens dat hun de box in 4 delen hebben opgedeeld terwijl hij overal in 3 delen is opgedeeld), heb hem zelf al zien staan voor $150 .. En op ebay staat hij zelfs voor ¤80, zit alleen ¤37 verzendkosten bij omdat het uit Hong Kong komt .. Daarom wilde ik graag een winkel hier vinden die hem verkoopt en kijken wat het dan kost. Want ik ben niet zo'n fan van uit het buitenland bestellen, helemaal als ik niet weet wat voor een winkel/persoon het is. Maar toen ik las Hong Kong dacht ik van nou dan moet mijn vriendin het daar ook kunnen vinden voor me. En dan scheelt het waarschijnlijk wel wat euro's , en weet ik ook zeker dat ik het krijg..

[ Bericht 4% gewijzigd door Diablos79 op 13-12-2006 02:36:49 ]
pi_44393162
www.break.com/index/let_the_bodys_hit_the_floor.html

als iemand elfen lied heeft gezien en dan de AMV met let the bodies hit the floor..
alhoewel dit wel een beetje van anime afstaand is
pi_44393711
Thuis ff geen internet zodat ik veel achter loop

Death Note staat bij mij op nummer 1! ZEER TOF!!!
pi_44394516
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:19 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Die zijn duur(vaag trouwens dat hun de box in 4 delen hebben opgedeeld terwijl hij overal in 3 delen is opgedeeld), heb hem zelf al zien staan voor $150 .. En op ebay staat hij zelfs voor ¤80, zit alleen ¤37 verzendkosten bij omdat het uit Hong Kong komt .. Daarom wilde ik graag een winkel hier vinden die hem verkoopt en kijken wat het dan kost. Want ik ben niet zo'n fan van uit het buitenland bestellen, helemaal als ik niet weet wat voor een winkel/persoon het is. Maar toen ik las Hong Kong dacht ik van nou dan moet mijn vriendin het daar ook kunnen vinden voor me. En dan scheelt het waarschijnlijk wel wat euro's , en weet ik ook zeker dat ik het krijg..
Die op ebay zijn denk ik gewoon bootlegs. Kan mij niet voorstellen dat je voor $50 + x $ verzendkosten een legale boxset hebt. Trouwens vind ik 17 dvd's voor $200 nog redelijk goedkoop. Zeker nu met de goedkope dollar. Als je het toch legaal wilt hebben. Ruim 50 uur kijkplezier.
pi_44394518
sumomo is fout , maar wel leuk^O^
  woensdag 13 december 2006 @ 17:10:22 #159
145074 Diablos79
pi_44397609
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:48 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Die op ebay zijn denk ik gewoon bootlegs. Kan mij niet voorstellen dat je voor $50 + x $ verzendkosten een legale boxset hebt. Trouwens vind ik 17 dvd's voor $200 nog redelijk goedkoop. Zeker nu met de goedkope dollar. Als je het toch legaal wilt hebben. Ruim 50 uur kijkplezier.
Die op ebay is zeker geen bootlegs, is trouwens 80 euro + 40 euro verzendkosten. Volgens mij is er niet eens een bootleg set van uit .. iedergeval nog niet tegen gekomen. Maar in Hong Kong zijn dvds echt veel goedkoper dan hier. En ook op www.discountanimedvd.com heb je hem voor 100 Dollar als je de delen los koopt(beetje vage aanbedieng de complete box+film voor $160, terwijl als je de 3 delen en de film los koopt kost het je maar $110.. zeker Amerikaanse logica ). Maar die verzendkosten zijn gewoon heel hoog en het altijd maar de vraag of je het uberhaupt krijgt.

Maar ik zal er wel aankomen, had het gewoon graag in een NLwinkel willen kopen.
  woensdag 13 december 2006 @ 19:45:50 #160
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44402352
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:09 schreef koffiegast het volgende:
www.break.com/index/let_the_bodys_hit_the_floor.html

als iemand elfen lied heeft gezien en dan de AMV met let the bodies hit the floor..
alhoewel dit wel een beetje van anime afstaand is
compleet gestoord...

ze moeten dat nummer onder Hellsing zetten.
pi_44403647
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:10 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Die op ebay is zeker geen bootlegs, is trouwens 80 euro + 40 euro verzendkosten. Volgens mij is er niet eens een bootleg set van uit .. iedergeval nog niet tegen gekomen. Maar in Hong Kong zijn dvds echt veel goedkoper dan hier. En ook op www.discountanimedvd.com heb je hem voor 100 Dollar als je de delen los koopt(beetje vage aanbedieng de complete box+film voor $160, terwijl als je de 3 delen en de film los koopt kost het je maar $110.. zeker Amerikaanse logica ). Maar die verzendkosten zijn gewoon heel hoog en het altijd maar de vraag of je het uberhaupt krijgt.

Maar ik zal er wel aankomen, had het gewoon graag in een NLwinkel willen kopen.
ken het erger:

bij dvd pacific CardCaptor sakura serie = 18 dvd's
los kosten ze (toendertijd iig) $18 p/s
de 2 boxen(per box 9 dvd's) kosten $70 per stuk...
dus of: 18*18 = $324 (ex verzendkosten)
of 2x70 = $140 (ex verzendkosten, de douane vond et wel goed en liet ze gewoon door)
  woensdag 13 december 2006 @ 21:55:26 #162
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_44407470
Gisteren Gungrave afgerond. Einconclusie een topanime, die me qua sfeer een beetje deed denken aan Cowboy Bebop maar dan met een stukken beter verhaal en goede karakterontwikkelingen. Eindcijfer: een dikke 9.
  woensdag 13 december 2006 @ 22:33:28 #163
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44409296
Iemand enig idee uit welke animé dit komt?

pi_44409702
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef Sh0g het volgende:

[afbeelding]
porno.jpg
waar the fuck ( ) google jij op?
  woensdag 13 december 2006 @ 23:01:11 #165
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44410475
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef mschol het volgende:

[..]

porno.jpg
waar the fuck ( ) google jij op?
nergens op

Bauknecht yo, dat is een coole site

http://users.pandora.be/bauknecht/
pi_44411059
quote:

[afbeelding]
Het zou me niets verbazen als het uit Mahoromatic komt (wellicht het 2e seizoen)

Het was nogal 'n catchphrase en in het tweede seizoen kwam er een extra hoofdfiguur bij die erg lijkt op de meid op het plaatje...

ED van het eerste seizoen (iets na 00:25)

Ik kreeg net trouwens behoorlijk kippenvel van de OP van het eerste seizoen... Het stukje na de eerste minuut (maar wel vanaf het begin kijken, zodat je de opbouw van het nummer meekrijgt)

[ Bericht 15% gewijzigd door Jordy-B op 13-12-2006 23:28:00 ]
pi_44413237
quote:

[afbeelding]
mmmmmokay
pi_44413317
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_44413590
quote:
pi_44413959
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

plat vermaak is ook vermaak. Ho3 Kr1jG ik Deze OP MIJN MOB13l?1?
pi_44414128
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:04 schreef torn_Machina het volgende:
Nieuwe Bleach OP. Ziet er naar uit dat fillers niet lang meer duren.
Werd godverdomme ook tijd ook.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 14 december 2006 @ 07:28:50 #172
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_44415914
tja was al een tijdje gestopt met het kijken van Bleach vanwege die irritante Fillers >_<
  donderdag 14 december 2006 @ 10:29:50 #173
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_44418455
quote:
HAHAHAHA WTF IS DAT IK KOM NIET MEER BIJ!!!

ZOOO VET .
pi_44418539
Nu eindelijk voor op je mobiel het meisje met de prei
  donderdag 14 december 2006 @ 15:02:12 #175
51794 Rahl
pi_44426319
waarom, wáárom zou je dat op je mobiel willen? orihime is wel heet, maar met dat muziekje en die prei
last.fm
pi_44426852
zelfde mensen die jamba en dergelijk op hun foon willen
pi_44427586
wtf us er zo bijzonder aandat filmpje dan?
ik zie alleen maar een figuurtje met een prei

(ik moet zeker me geluid erbij aan hebben ???
pi_44427814
liedje is de gimmick van het hele gebeuren

maar iets met copyright gedoe heeft ervoor gezorgd dat jamba en consorten het hebben nagemaakt in flash en dat ziet er nog erger uit

tis gewoon fout
pi_44427839
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:42 schreef mschol het volgende:

Het was nogal een hit bij ringtones... De animatie komt uit een animé, al weet ik niet meer welke... De zang is een of andere Scandinavische zangroep.

Geen idee waarom het zo'n hit is, maar aan de andere kant snap ik dat ook niet van de Jamba-kikker.
pi_44427854
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:42 schreef mschol het volgende:

dan wordt het niet beter
pi_44427874
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het was nogal een hit bij ringtones... De animatie komt uit een animé, al weet ik niet meer welke... De zang is een of andere Scandinavische zangroep.

Geen idee waarom het zo'n hit is, maar aan de andere kant snap ik dat ook niet van de Jamba-kikker.
bleach
pi_44427998
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:50 schreef outcast_within het volgende:

[..]

bleach
Ach... dat vond ik toch al een flutserie...
pi_44428015
Ok, genoeg over dit wanproduct. Denk je dat het eindelijk een beetje dood aan het gaan is, krijg je dit weer.
pi_44431959
Heb death note gekeken, erg leuke serie
En heb zegapain gekeken, matige serie. Been there, done that gevoel. Personages waren ook erg vlak.
Ergo proxy had me erg verrast. Mooi getekent, aardig verhaal leuke personages. Geef het een 8+
Als laatste probeerde ik kiba te kijken. Wat een troep, 1 grote cliche na 10 ep heb ik het maar bij laten zitten. Een dikke 4.
  donderdag 14 december 2006 @ 19:17:10 #185
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_44434070
quote:

[afbeelding]
Zeker weten Mahoromatic...

Dat is Minawa (Ando), het zogenaamde zusje van Mahoro (Ando).
SPOILER
Mahoromatic was mijn allereerste ecchi serie die ik ooit heb gezien, dat was wel een rare ervaring als je daarvoor alleen 'kuise' westerse tekenfilms hebt gezien.
MaxiTitan City
pi_44434737
Mahoromatic is maar een klein beetje ecchi... Het grootste deel is heel schattig...
pi_44436403
eerste ecchi serie die ik ooit gezien heb is volgens mij Love hina
Mahoromatic heb ik nog staan en moet ik nog kijken
  donderdag 14 december 2006 @ 21:07:57 #188
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_44438015
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:22 schreef mschol het volgende:
eerste ecchi serie die ik ooit gezien heb is volgens mij Love hina
Mahoromatic heb ik nog staan en moet ik nog kijken
De Love Hina serie zelf vind ik echt niet ecchi, Love Hina is de eerste serie die ik gezien heb en mij aanzette om anime te gaan verzamelen... Animenfo en anidb geven de serie wel zo aan maar dat is in mijn ogen geheel onterecht. Het komt denk ik eerder door de OVA's (love hina again) dat Love Hina de ecchi stempel krijgt want die zijn wel (een beetje) ecchi. Love Hina zelf vind ik nog heel netjes blijven, die moet het meer van zijn cartoon geweld hebben wanneer Urashima weer kickass krijgt van Narusegawa...

Mahoromatic was mijn derde serie trouwens en op de ecchi-schaal is die idd mild als je hem naast een serie zoals Green Green zet.
MaxiTitan City
pi_44438226
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:07 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

De Love Hina serie zelf vind ik echt niet ecchi, Love Hina is de eerste serie die ik gezien heb en mij aanzette om anime te gaan verzamelen... Animenfo en anidb geven de serie wel zo aan maar dat is in mijn ogen geheel onterecht. Het komt denk ik eerder door de OVA's (love hina again) dat Love Hina de ecchi stempel krijgt want die zijn wel (een beetje) ecchi. Love Hina zelf vind ik nog heel netjes blijven, die moet het meer van zijn cartoon geweld hebben wanneer Urashima weer kickass krijgt van Narusegawa...

Mahoromatic was mijn derde serie trouwens en op de ecchi-schaal is die idd mild als je hem naast een serie zoals Green Green zet.
oke love hina blijft idd nog best netjes..

welke echte ecchi serie ik dan als eerst heb gezien zou ik zo snel niet weten

Oban is nu eindelijk in z'n geheel beschikbaar zo eff ep 23-26 kijken

[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 14-12-2006 21:32:05 ]
pi_44439128
quote:
zeg, hoe lang gaat dat ding door?? oneindig ??
pi_44440764
na al die andere ecchi series gezien te hebben vind ik love hina totaal niet ecchi

en loituma is gewoon eindeloos, loop. niks boeiends mee, snap het ook niet valt ook niets te snappen geloof ik
pi_44440844
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:25 schreef koffiegast het volgende:
na al die andere ecchi series gezien te hebben vind ik love hina totaal niet ecchi

en loituma is gewoon eindeloos, loop. niks boeiends mee, snap het ook niet valt ook niets te snappen geloof ik
true (HSG anyone? )

aha oke...
pi_44441242
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef mschol het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat alleen leuk zijn als je stoned bent ofzo
Ik had trouwens een betere, een veeeeeeeeeeel betere, maar dat linkje post ik wel als ik weer thuis ben morgen. Kan ook zijn dat ik het al eens gepost heb. Het was hetzelfde deuntje, maar dan met een 3D anime model met een prei en een paar shakende kletsers van hopladepopla

ojah, Jamba
pi_44441700
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef mschol het volgende:

[..]

hij staat hier al 12 uur lang aan... ik denk dat hij er na 16 uur wel mee zal ophouden
pi_44442643
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:48 schreef outcast_within het volgende:

[..]

hij staat hier al 12 uur lang aan... ik denk dat hij er na 16 uur wel mee zal ophouden

pi_44444398
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:37 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat alleen leuk zijn als je stoned bent ofzo
Ik had trouwens een betere, een veeeeeeeeeeel betere, maar dat linkje post ik wel als ik weer thuis ben morgen. Kan ook zijn dat ik het al eens gepost heb. Het was hetzelfde deuntje, maar dan met een 3D anime model met een prei en een paar shakende kletsers van hopladepopla

ojah, Jamba
de 'hentai' versie?
pi_44444528
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:05 schreef koffiegast het volgende:

[..]

de 'hentai' versie?
Volgens mij wel ja.
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:28:05 #198
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44444963
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:05 schreef koffiegast het volgende:

[..]

de 'hentai' versie?
heul niet.

hij is echt tof

hier staan er trouwens echt te veel: http://dagobah.biz/flash/
daar ben je wel een middagje zoet mee denk ik.

http://dagobah.biz/flash/HappyHardcoreOsaka.swf
http://dagobah.biz/flash/vader-loituma.swf

edit: JAAAAA gevonden: http://www.hersenscheet.com/loi/hentai.swf

gek genoeg heet hij wel hentai.swf
maar echt mooi gemaakt het beweegt best wel uh, natuurlijk

[ Bericht 21% gewijzigd door Sh0g op 15-12-2006 00:47:13 ]
pi_44445360
Doet mij denken aan DOAX2.
  vrijdag 15 december 2006 @ 01:08:55 #200
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_44445543