ik vond eureka seven erg goed en dat kwam voornamelijk omdat de nadruk niet lag op het mecha gedeeltequote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef stroopje het volgende:
Ik moet bij deze iedereen bedanken die Eureka Seven heeft aanbevolen. Ik hou niet zoveel van mecha series maar na Gun X Sword ( bedankt Hopey) is dit de tweede mecha anime die ik leuk vind ben bij ep 29.
Ik kijk de laatste maanden niet zoveel anime dankzij die irritante fillers in Naruto en Bleach en daardoor ben ik niet zoveel op de forum.![]()
Ik las ook dat Inukami ook wel wat is moet effe checken lekkere ecchi serie
hmm ondertiteling + video lopen nu ok.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef koffiegast het volgende:
in het begin is de ondertitelingen verneukt, zodra het begint zou het geen probleem moete zijn.
Dat had ik dus ook bij Full Metal Panic! Ik ben eigenlijk ook geen mecha fan, maar bij Full Metal Panic! en FMP The Second Raid is het gewoon heel erg tof. Het wordt niet ingewikkeld gemaakt en de verhalen zijn steengoed en er zit daarnaast ook veel humor inquote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef stroopje het volgende:
Ik moet bij deze iedereen bedanken die Eureka Seven heeft aanbevolen. Ik hou niet zoveel van mecha series maar na Gun X Sword ( bedankt Hopey) is dit de tweede mecha anime die ik leuk vind ben bij ep 29.
Maak je over die pc maar geen zorgen. Mijn slome 1,6 ghz athlon met 1 GB ram draait ook alles zonder problemen. Het ligt meestal aan het bestand.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:23 schreef mschol het volgende:
ik mag aan nemen dat me pc toch wel rap genoeg is:
1,9ghz + 1,25GB ram (DDR 333) ?
das namelijk het enige wat ik kan bedenken; dat me pc nie snel genoeg is om de video neer te zetten?
vlc doet even kut,:quote:Op woensdag 6 december 2006 23:52 schreef koffiegast het volgende:
gebruik VLC? bij mij werkt het prima, alleen begin wanneer ik subtitles track instel is het verneukt maar na OP is het prima
Yep en daarom zou ik op zoek gaan naar Cole2K codec pack. Daarmee kun je mp4 en mkv bestanden met de mooie ondertitels gewoon in windows media player ladenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
en vnc heeft een klote font qua subtitles
Gewoon MPC en CCCP codec pack gebruiken. Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
vlc doet even kut,:
eerste 2 minuten haperen
daarna minuutje of 5 goed en daarma weer haperen
en daarna speelt ie weer even goed..
lijkt erop alsof ie nie goed tegen bufferen tijdens het afspelen kan
en vnc heeft een klote font qua subtitles
De verhouding ligt in Eureka7 inderdaad erg goed, enige irritante vond ik dat er een time counter in de bovenhoek stond (maar dat zal wel aan m'n fansub serie liggen hehe)quote:Op woensdag 6 december 2006 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond eureka seven erg goed en dat kwam voornamelijk omdat de nadruk niet lag op het mecha gedeelte
itt gundam wing bijvoorbeeld
yep idd je fansub, had ik namelijk (en gelukkig) geen last vanquote:Op donderdag 7 december 2006 09:57 schreef Sputnik het volgende:
[..]
De verhouding ligt in Eureka7 inderdaad erg goed, enige irritante vond ik dat er een time counter in de bovenhoek stond (maar dat zal wel aan m'n fansub serie liggen hehe)
SPOILER: sumomo mo momo moOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
yep idd je fansub, had ik namelijk (en gelukkig) geen last van
en dus gister na veel gekloot eindelijk begonnen met sumomo mo momo mo (??)
en het het kan een erg grappig serie worden maar:daar had ik na 4 afleveringen ook al last van jaSPOILER: sumomo mo momo moOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik na 1quote:Op donderdag 7 december 2006 13:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
daar had ik na 4 afleveringen ook al last van ja
gits film 2 doel je op?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:50 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Ik heb weer een veelste grote achterstand met alle series die ik volg.
Kut usenet, kut payserver, kut nieuwe hdd, kut filmverslaving.
Maargoed, gister EINDELIJK de nieuwe GITS gekeken en ik denk dat ik hem nog maar eens een keertje of wat moet kijken![]()
Het is echt een lange ep van 2 uur in de Complex style. Kortom, heel HEEL veel gepraat, politieke spelletjes en een complex verhaallijn.
Visueel gezien zoals altijd weer een topper maar 2 uur achter elkaar was gewoon iets teveel van het goede om het allemaal goed te volgen.![]()
Ik denk dat 'ie doelt op de GITS: Stand Alone Complex film, GITS:SAC - Solid State Society...quote:Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
gits film 2 doel je op?
ik heb de serie niet gezien en moet zeggen dat 1 zeer goed te volgen was en 2 was wel te volgen maar je keek em liever nog een keer om alles echt goed te snappen
idd een show die een parody op hun eigen show maaktquote:Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef koffiegast het volgende:
lol @ inukami 18 einde...:')
omgquote:File Inukami! 18
Group Mendoi & SHS
Size 233.7 Mb.
UL 1474
DL 1251
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |