abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44278609
van Inukami zijn R2 dvd's uit met de subs van Mendoi
staan inmiddels 2 volumes op Usenet
downloading as we speak @ 630KB/sec
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:04:16 #122
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_44278641
Gefeliciteerd bob
pi_44294602
een beetje laat maar idd, gefeli
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_44295137
Sumomo mo momo mo is grappig...
de enige speler hier die van de serie een playlist kan afspelen is media player
MPc crasht bij 2de bestand op dxr.dll en vlc is ongeloofelijktraag
pi_44301653
'k heb speciaal voor dat soort H264-dingen ffdshow geïnstalleerd (ik heb een grondige hekel aan dat ding)... BSplayer speelt het prima af, maar klooit soms aan met de ondertiteling... In dat geval gebruik ik MPC.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_44302228
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:16 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb speciaal voor dat soort H264-dingen ffdshow geïnstalleerd (ik heb een grondige hekel aan dat ding)... BSplayer speelt het prima af, maar klooit soms aan met de ondertiteling... In dat geval gebruik ik MPC.
bij mij start ie haali media splitter
kan ffdshow nog een keertje proberen..
pi_44302316
ik heb gebruik gemaakt van CCCP om ffdshow op de computer te krijgen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 10 december 2006 @ 19:27:20 #128
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_44310464
Hmmz... allemaal vage problemen met MPC zo te lezen, ik heb echt nergens last van en gebruik MPC overal voor.

Ik gebruik MPC in combinatie met CCCP maar ik heb de VMR9 overlay renderer aanstaan omdat ik haali maar een traag ding vind... Met VMR9 heb ik het idee dat hij meer van de videokaart gebruik maakt (het is sneller dan haali iig bij mij) ipv dat hij dat allemaal in zijn eentje (softwarematig) gaat oplossen. Het beeld ziet er ook net wat netter uit imo (met gewone non-HD fansubs is dat iig zichtbaar).

Met mijn AMD64 3000+, 1GB RAM en een ATI X700 Pro speelt hij alles netjes af in MPC.
Het enige waar ik last van heb met sumomo mo momo mo (1280x720 versie) is in het hele begin waar de OP song begint en sumomo mo momo mo in beeld verschijnt. De karaoke subs en de subs die in het beeld verschijnen (sumomo mo enz) laten het beeld hangen. Als ik daar net voorbij 'spoel' dan gaat alles wel netjes zoals het hoort. Geen lag in de subs met de audio of beeld waardoor ze niet synchroon lopen en geen haperingen.

Wat ook wel wil helpen is het vinkje aan te zetten bij 'Proces priority above normal' in MPC. Als je nog net ietsje meer nodig hebt dan kan je in de instellingen onder output 'use regular offscreen plain surfaces' kiezen.

Misschien hebben jullie hier wat aan, ik ben er even vanuit gegaan dat dit nog niet is geprobeerd.
Anders vergeet maar wat ik hier geschreven heb.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 10 december 2006 @ 19:37:34 #129
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_44310755
Wat is er met Tonagura! aan de hand...
Aflevering 9 laat wel heel lang op zich wachten..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_44310982
het is stil in fansub land al een tijdje, was al blij dat inukami uberhaupt nog uitkwam na 4 weken... ;S

qua sumomo volgensmij heef tiedereen vage subs/blaat in het begin van OP
  zondag 10 december 2006 @ 20:43:51 #131
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_44311460
Ik baal wel een beetje...Tonagura is zo'n goede serie!!...

Voor de mensen die mij Higurashi no Naku Koro ni aangeraden hadden...
Ben na aflevering 5 afgehaakt!!
Vond het zo scary worden
pi_44314258
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:46 schreef koffiegast het volgende:
het is stil in fansub land al een tijdje, was al blij dat inukami uberhaupt nog uitkwam na 4 weken... ;S

qua sumomo volgensmij heef tiedereen vage subs/blaat in het begin van OP
bij sumomomo lijkt de schuldige in mijngeval haali te zijn..
ik moet ffdshow nog eff testen maar haali lijkt de boel zo enorm te vertragen (overigens met een grote buffer werkt hij wel stukken beter, maar alleen in Media player, niet in de classic helaas)
pi_44314298
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:43 schreef Sk00p het volgende:
Ik baal wel een beetje...Tonagura is zo'n goede serie!!...

Voor de mensen die mij Higurashi no Naku Koro ni aangeraden hadden...
Ben na aflevering 5 afgehaakt!!
Vond het zo scary worden
ik vond het niet eens echt scary, meer een niet echt boeiend verhaal EN 3x hetzelfde
  zondag 10 december 2006 @ 22:45:46 #134
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_44314811
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vond het niet eens echt scary, meer een niet echt boeiend verhaal EN 3x hetzelfde
Ik was bij aflevering 5 de kluts kwijt..En het verhaal snapte ik ook nog steeds niet helemaal
pi_44314943
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:45 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ik was bij aflevering 5 de kluts kwijt..En het verhaal snapte ik ook nog steeds niet helemaal
ik ben na de eerste "serie" afgehaakt ik heb enkele eps daarna random bekeken (spoelen en 10-20 sec kijken)
van daar dat ik het allemaal meer van het zelfde vond en het verhaal is ook niet geheel duidelijk idd
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:20:52 #136
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44354550
topic dood?

Ik heb in het weekend de film Gin'iro no Kami no Agito gekeken.
http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3385

Het verhaal speelt zich af 300 jaar in de toekomst. Door mislukte DNA manipulatie is het woud op aarde gevaarlijk geworden voor de mens. Agito woont in Neutral City en doet daar z'n dagelijkse dingen, tot hij een meisje vindt dat uit het verleden komt en in een soort capsule in slaap werd gehouden. Een verbannen organisatie wil dit meisje bij hun groep voegen, omdat ze een ketting bezit waarin informatie zit opgeslagen die haar vader, een wetenschapper, er in het verleden in had gestopt. Met die informatie willen ze al het woud van de aarde vernietigen, om vervolgens een nieuw woud te planten en een nieuwe mensenkolonie te stichten. M.a.w: ze willen het leven op aarde terugdraaien naar hoe het vroeger was. Nu denk je dat dit misschien goed is, maar als je al het woud vernietigd, zal zo'n beetje al het leven ook worden uitgeroeid. Agito moet het meisje zien te redden en zien te voorkomen dat de organisatie hun plannen uitvoert. Hij sluit een deal met het woud en krijgt superkrachten, zodat hij een soort van supermens wordt met zilver haar (geen DBZ-achtige dingen, wees maar niet bang) net als zijn vader en de vader van een vriendinnetje ooit hadden gedaan. Vervolgens gaat hij de strijd aan met de organisatie.

Het is een hele toffe film, ontzettend mooi getekend ook. Het verhaal kon in principe wat meer uitgewerkt worden, maar het zit toch erg goed in elkaar. Grafisch echt geweldig. Een aanrader
pi_44354682
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef Sh0g het volgende:
topic dood?

Ik heb in het weekend de film Gin'iro no Kami no Agito gekeken.
http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3385

Het verhaal speelt zich af 300 jaar in de toekomst. Door mislukte DNA manipulatie is het woud op aarde gevaarlijk geworden voor de mens. Agito woont in Neutral City en doet daar z'n dagelijkse dingen, tot hij een meisje vindt dat uit het verleden komt en in een soort capsule in slaap werd gehouden. Een verbannen organisatie wil dit meisje bij hun groep voegen, omdat ze een ketting bezit waarin informatie zit opgeslagen die haar vader, een wetenschapper, er in het verleden in had gestopt. Met die informatie willen ze al het woud van de aarde vernietigen, om vervolgens een nieuw woud te planten en een nieuwe mensenkolonie te stichten. M.a.w: ze willen het leven op aarde terugdraaien naar hoe het vroeger was. Nu denk je dat dit misschien goed is, maar als je al het woud vernietigd, zal zo'n beetje al het leven ook worden uitgeroeid. Agito moet het meisje zien te redden en zien te voorkomen dat de organisatie hun plannen uitvoert. Hij sluit een deal met het woud en krijgt superkrachten, zodat hij een soort van supermens wordt met zilver haar (geen DBZ-achtige dingen, wees maar niet bang) net als zijn vader en de vader van een vriendinnetje ooit hadden gedaan. Vervolgens gaat hij de strijd aan met de organisatie.

Het is een hele toffe film, ontzettend mooi getekend ook. Het verhaal kon in principe wat meer uitgewerkt worden, maar het zit toch erg goed in elkaar. Grafisch echt geweldig. Een aanrader
hmm wazig, maar vast de moeite om te kijken

en inukami 19+20 waren weer leuk
(keita die normaal omkan gaan met een inukami )
pi_44355904
tvp'tje... met een aanbieding van een dvd-shop een stel Ghibli dvd's voor 15 euro per stuk gekocht:
Castle of Cagliostro
Grave of the Fireflies
Kiki's Delivery Service
Laputa - Castle in the Sky

Loop verder met al m'n series een aflevering op 3 achter... te druk gehad op het werk.
Iemand trouwens Solid State Society al gezien van GITS:SAC?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44356034
welke dvd-shop?
pi_44356990
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Jordy-B het volgende:
welke dvd-shop?
Kwam er effe niet op... www.rodisc.nl

http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=8&type=8&p_artikelsoort=DVD&p_genreid=45&p_productgroepid=2

Alle anime aanbiedingen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44362101
Zodra ik geld heb, maar is beginnen om mijn anime dvd collectie (nu nog maar 1 dvd ) uit te breiden. Ben van plan om eerst alle ghibli's te kopen.

Van de week trouwens de eerste paar afleveringen van samurai champloo gekeken. Wat een gave serie is dat zeg!
pi_44362436
Samurai Champloo vond ik inderdaad een bijzonder toffe serie, als is het wel een love of hate-geval... Er schijnt niet echt een tussenweg te zijn... Je vindt het geweldig, of je vindt het helemaal niks...

Als je Samurai Champloo erg tof vindt, kan je ook eens een blik werpen op de andere twee series van die regisseur: Cowboy Bebop en Vision of Escaflowne.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 12-12-2006 18:17:53 ]
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:26:32 #143
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_44362782
Weet iemand een goede nederlandse winkel(of online shop, geen ebay) waar ze japanse import anime/manga dvds verkopen?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:45:22 #144
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44363313
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:26 schreef Diablos79 het volgende:
Weet iemand een goede nederlandse winkel(of online shop, geen ebay) waar ze japanse import anime/manga dvds verkopen?
www.archonia.com

De Boudisque in Utrecht verkoopt ook import.
DVD Valley (duur) en Media Markt (ook duur) verkopen ook anime, maar dan vrijwel allemaal Nederlands ondertiteld. Als je liever Engels ondertiteld hebt zou je het moeten bestellen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:29:35 #145
145074 Diablos79
pi_44364544
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Sh0g het volgende:

[..]

www.archonia.com

De Boudisque in Utrecht verkoopt ook import.
DVD Valley (duur) en Media Markt (ook duur) verkopen ook anime, maar dan vrijwel allemaal Nederlands ondertiteld. Als je liever Engels ondertiteld hebt zou je het moeten bestellen.
Bedankt. Maar helaas hebben ze niet wat ik zocht
pi_44365172
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:29 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Bedankt. Maar helaas hebben ze niet wat ik zocht
waar ben je naar op zoek?
  dinsdag 12 december 2006 @ 19:03:53 #147
145074 Diablos79
pi_44365590
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:51 schreef mschol het volgende:

[..]

waar ben je naar op zoek?
Fist of the northstar (Hokuto no ken) complete tv serie 152 episodes 17dvd boxset. Japanse versie met engelse ondertiteling. Kan hem wel vinden maar dan alleen op US/Jap sites en dan komt er echt een berg verzendkosten bij. Bij europese(bij Nederlandse site vind je die zelfs bijna niet) sites vind ik alleen de US versie van de tv serie en dat zijn alleen de eerste 36 afleveringen.

En deze zoek ik ook nog: Shin Kyuseishu Dentsu Hokuto no Ken Raoh Den Jun Ai no Sho Movie (of te wel Fist of the Northstar the movie 2).. Ook nergens te vinden in Nederland.

Dus ik had de hoop dat ik hem toch ergens online kon vinden bij een nederlandse(of iedergeval europese) winkel om zo heel wat te besparen op bezorgkosten. Maar ja als het echt moet bestel ik ze wel uit de US of Azië.. Misschien een gelukje mijn vriendin woont in Hong Kong waar ze de complete serie als het goed is ook verkopen dus ging ze ook voor me zoeken.
pi_44365901
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
Als je Samurai Champloo erg tof vindt, kan je ook eens een blik werpen op de andere twee series van die regisseur: Cowboy Bebop en Vision of Escaflowne.
Bedankt voor de tip! Ga ze zeker een keer bekijken.
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:06:38 #149
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_44368018
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:03 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Misschien een gelukje mijn vriendin woont in Hong Kong waar ze de complete serie als het goed is ook verkopen dus ging ze ook voor me zoeken.
Je moet wel oppassen dat je geen bootlegs koopt, een vriend van mij kwam trots met een boxset van Naruto..waren het gewoon bootlegs.
pi_44368169
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:06 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Je moet wel oppassen dat je geen bootlegs koopt, een vriend van mij kwam trots met een boxset van Naruto..waren het gewoon bootlegs.
Klopt, tijdje terug in Enschede zie ik een box staan van Full Metal Alchemist. 85 euro voor 51 eps. Als je dan al geen lichtje gaat branden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')