Hij is uit...quote:Op zondag 17 december 2006 00:13 schreef mschol het volgende:
waar blijft laatste ep The third?
die special moet je meer zien als 10.5quote:Op zondag 17 december 2006 23:05 schreef koffiegast het volgende:
Elfen lied was mooi, alleen einde van 13 was wat twijfelachtig, en van de special hoe komt kurama nou levend (als ik goed schrijf) ? Ennuh al nieuws over vervolg?
aan zoiets dacht ik ook, 10/11. Maar toch want morequote:Op zondag 17 december 2006 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
die special moet je meer zien als 10.5
komt voornamelijk door dat einde van ep 13 ..quote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
aan zoiets dacht ik ook, 10/11. Maar toch want more
SPOILER: Elfen Lied eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
komt voornamelijk door dat einde van ep 13 ..true true alsof er gewoon volgende week nog een kwamSPOILER: Elfen Lied eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik schrik ook een beetje als ik zie in een post hier eerder dat het misschien 37 episodes gaat krijgen. Ik hoopte zelf eigenlijk op zo'n 24.
Maar goed we zullen zien, ik ben iig heeeel erg benieuwd naar de volgende episode. Kan niet wachten.
[ Bericht 39% gewijzigd door rew- op 18-12-2006 01:40:33 ]
quote:Op maandag 18 december 2006 01:31 schreef rew- het volgende:
Pffffffffffffffffff gister en vandaag Death Note van ep. 1 tot 11 gekeken, and i'm impressed.
Fokking hell, wat een vette serie. Veruit de beste van het moment.
Ben alleen wel een beetje bang hoe het gaat metGa anders de manga lezen als je niet kan wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik schrik ook een beetje als ik zie in een post hier eerder dat het misschien 37 episodes gaat krijgen. Ik hoopte zelf eigenlijk op zo'n 24.
Maar goed we zullen zien, ik ben iig heeeel erg benieuwd naar de volgende episode. Kan niet wachten.
quote:Op maandag 18 december 2006 01:31 schreef rew- het volgende:
Pffffffffffffffffff gister en vandaag Death Note van ep. 1 tot 11 gekeken, and i'm impressed.
Fokking hell, wat een vette serie. Veruit de beste van het moment.
Ben alleen wel een beetje bang hoe het gaat met (volgt een spoiler van ep. 11)ideeen wie/hoe qua meid uit 11 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik schrik ook een beetje als ik zie in een post hier eerder dat het misschien 37 episodes gaat krijgen. Ik hoopte zelf eigenlijk op zo'n 24.
Maar goed we zullen zien, ik ben iig heeeel erg benieuwd naar de volgende episode. Kan niet wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door koffiegast op 18-12-2006 02:02:14 ]
quote:Op maandag 18 december 2006 01:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ideeen wie/hoe qua meid uit 11 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja, dit gaat over Death Note, en het zijn speculaties van wat er aan de hand zou kunnen zijn a.d.h.v. ep. 11. Dus nog niks met manga oid. Weet je ook meteen of je het kan lezen of niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathnote reply
| 1 |
SPOILER: ZoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin ben ik trots op jullie
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef koffiegast het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathnote replySPOILER: Deathnote reply againOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dank u voor uw wijsheid.quote:De titel kan je tussen de bold-tags zetten, zodat 'ie beter opvalt...
SPOILER: Zo
dus
Desalniettemin ben ik trots op jullie
erg leuke serie idd, heb nu 2 versie's, kan niet kiezen welke ik weggooiquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:47 schreef Maraca het volgende:
Vanmorgen de eerste aflevering van Strawberry Panic gezien.. wat gaaf! Heb zojuist de rest binnen gehaald.. dit moet ik afkijken
Ik heb lekker een Wii...quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
erg leuke serie idd, heb nu 2 versie's, kan niet kiezen welke ik weggooi
quote:
er zijn 3 topics om uiit te kiezn en dan lult hij hieroquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
lul eens nie zo offtopic...
je moet hier:
[Wii 160] Nu MET warme oren *O*
hier:
[Wii] Waar beschikbaar? Zeg het hier!
of hier
[Wii] Huil topic. [Deel de pre-orders!]
zijn
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
er zijn 3 topics om uiit te kiezn en dan lult hij hiero
niet dat ik het erg vind aangezien ik ook een Wii heb
Volgens mij hebben we het laatste halfjaar al verschillende data gehad waarop de fillers algelopen schenen te zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:37 schreef Rahl het volgende:
Nog 1 filler ep in Bleach, naar het schijnt. Vanaf januari nieuwe eps die niet filler zijn
Je Wii code werkt niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
er zijn 3 topics om uiit te kiezn en dan lult hij hiero
niet dat ik het erg vind aangezien ik ook een Wii heb
ik vind bleach leuk. En dat de fillers ophouden leidde ik af uit de eptitels voor de komende paar epsquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het laatste halfjaar al verschillende data gehad waarop de fillers algelopen schenen te zijn.
Laat je niet zo aan het lijntje houden en zoek een fatsoenlijke serie...
Volgens mij ben je in de war met Naruto.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het laatste halfjaar al verschillende data gehad waarop de fillers algelopen schenen te zijn.
Laat je niet zo aan het lijntje houden en zoek een fatsoenlijke serie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |