quote:Op maandag 6 november 2006 12:22 schreef Jordy-B het volgende:
Da's drie kwartier verder, outcast... 't is niet alsof ik Blessed zo tof vind ofzo, hij woont gewoon niet zo'n roteind bij Assen vandaan.
haha ik ook nietquote:Op maandag 6 november 2006 00:27 schreef Jordy-B het volgende:
'k ga geen ¤45,- besteden aan een concert waarbij ik waarschijnlijk nog geen tien procent van de muziek herken.
Nee moet ik werkenquote:Op zondag 17 december 2006 18:57 schreef Orealo het volgende:
Nieuwjaarsmeet?
Mag ik 20 januari voorstellen?
De zevende moet ik werken, maar ik ga sowieso niet naar Scheveningen.quote:Op maandag 18 december 2006 12:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
7 Januari Scheveningen DDR toernooi aldaar?
ik bemoei met niet met de datum... jullie prikken maar een datum (en locatie), dan kijk ik wel of dat lukt of niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef outcast_within het volgende:
jordy b niet aan de meet?
Ik denk dat ik dan wel kan. Ik zal het even moeten controleren. Het kan zijn dat ik dan vakantie heb.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:54 schreef Orealo het volgende:
What about een week na de 17de..
de 24'ste is dat uit m'n bolle hoofd.
Als de datum op redelijke termijn wordt geprikt, kan je er nog wel vrij voor vragen. Op vrijdag zijn er doorgaans meer mensen aan het werk of met verplichtingen voor de studie, etc.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:12 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel kan. Ik zal het even moeten controleren. Het kan zijn dat ik dan vakantie heb.
Maar waar is die meet dan?
En dat is wel op een zaterdag, veel mensen moeten dan werken..Maar aan de andere kant is het natuurlijk vrij onmogelijk om een datum te vinden waarop iedereen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |