Mja, viel tegen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:43 schreef wdn het volgende:
Nou je mag het overslaan Bakakame
Mist niks![]()
Zelfs geen panties want die kregen we niet te zien.
Ik zie toch weinig force bij Ishidaquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mja, viel tegen...
Pesche is echt kut.
Maar Ishida, een Jedi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor aflevering 158:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor aflevering 159:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:45 schreef Ge4ce het volgende:
Normale spoiler voor aflevering 157SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor aflevering 158:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor aflevering 159:Voor Spoiler 159:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:52 schreef Bakakame het volgende:
Voor Spoiler 159:Reactie op spoiler 159:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Sado tegen die Afro Samurai..
Kom kom, hups, hups, terug naar Ichigo...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
![]()
aflevering
Volgende aflevering zeker helemaal over Sada vs. Afro Samurai.
Sado wordt sterker. Afro Samurai releaset zijn zwaard en is sterker. Sado heeft een geheim en kan nog sterker worden. etc. Idd, maar snel terug naar Itsygo!
![]()
Net de eerste aflevering van bleach gezien.. zit wel veel humor in maar gaat het verhaal altijd zo snel??![]()
Begin wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:43 schreef wc-eend het volgende:
Net de eerste aflevering van bleach gezien.. zit wel veel humor in maar gaat het verhaal altijd zo snel??![]()
Zijn die Engelse versies ook nog te downen of niet? zoals dit. http://www.youtube.com/watch?v=ID0ffgU4NIsHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Nou ja, ik heb de eerste stuk of 60 afleveringen in het Japans gezien tot zeg maar dat gedeelte dat Rukia aan de schandpaal genageld was en Aizen met de noorderzon vertrokken was. Vond dat gewoon de sterkste afleveringen van wat er allemaal is uitgezonden. Het gedeelte bounto en wat we tot nu hebben gezien vind ik allemaal maar een beetje so so...
Was gewoon een beetje benieuwd hoe het in Engels uitpakte, ik moet zeggen dat de vertaalde humor niet overal even pakkend is al bij de Japanse versie, maar het dubben valt me reuze mee. Casting van die Engelse stemacteurs was nog niet zo slecht.. Dus misschien dat ik de eerste 60 afleveringen nog een keer in het Engels kijk
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik vind de engelse versies veel minder gevoel hebben, het komt allemaal net niet lekker over. En die Sado mag van mij afsterver, dan kunnen er iig ook niet meer van dit soort nutteloze fillers voorkomen.Gr. Gr.![]()
Het leek mij wel leuk om Bleach in het Nederlands te ondertitelenWeet iemand hoe Datebayo zo'n ondertiteling erin brand?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: