Mja, viel tegen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:43 schreef wdn het volgende:
Nou je mag het overslaan Bakakame
Mist niks![]()
Zelfs geen panties want die kregen we niet te zien.
Ik zie toch weinig force bij Ishidaquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mja, viel tegen...
Pesche is echt kut.
Maar Ishida, een Jedi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor aflevering 158:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor aflevering 159:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:45 schreef Ge4ce het volgende:
Normale spoiler voor aflevering 157SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor aflevering 158:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor aflevering 159:Voor Spoiler 159:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:52 schreef Bakakame het volgende:
Voor Spoiler 159:Reactie op spoiler 159:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Sado tegen die Afro Samurai..
Kom kom, hups, hups, terug naar Ichigo...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
![]()
aflevering
Volgende aflevering zeker helemaal over Sada vs. Afro Samurai.
Sado wordt sterker. Afro Samurai releaset zijn zwaard en is sterker. Sado heeft een geheim en kan nog sterker worden. etc. Idd, maar snel terug naar Itsygo!
![]()
Net de eerste aflevering van bleach gezien.. zit wel veel humor in maar gaat het verhaal altijd zo snel??![]()
Begin wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:43 schreef wc-eend het volgende:
Net de eerste aflevering van bleach gezien.. zit wel veel humor in maar gaat het verhaal altijd zo snel??![]()
Zijn die Engelse versies ook nog te downen of niet? zoals dit. http://www.youtube.com/watch?v=ID0ffgU4NIsHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Nou ja, ik heb de eerste stuk of 60 afleveringen in het Japans gezien tot zeg maar dat gedeelte dat Rukia aan de schandpaal genageld was en Aizen met de noorderzon vertrokken was. Vond dat gewoon de sterkste afleveringen van wat er allemaal is uitgezonden. Het gedeelte bounto en wat we tot nu hebben gezien vind ik allemaal maar een beetje so so...
Was gewoon een beetje benieuwd hoe het in Engels uitpakte, ik moet zeggen dat de vertaalde humor niet overal even pakkend is al bij de Japanse versie, maar het dubben valt me reuze mee. Casting van die Engelse stemacteurs was nog niet zo slecht.. Dus misschien dat ik de eerste 60 afleveringen nog een keer in het Engels kijk
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik vind de engelse versies veel minder gevoel hebben, het komt allemaal net niet lekker over. En die Sado mag van mij afsterver, dan kunnen er iig ook niet meer van dit soort nutteloze fillers voorkomen.Gr. Gr.![]()
Het leek mij wel leuk om Bleach in het Nederlands te ondertitelenWeet iemand hoe Datebayo zo'n ondertiteling erin brand?
![]()
OMG, nog een aflevering over Sado-Kun...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Nou ik vond het wel leuk. Misschien omdat ik de hele week al dacht dat deze week erg zou tegenvallen
Volgende week dus nog een keer sado is wel erg veel
IK WIL NELLBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Een nieuw topic? Het oude was toch nog niet eens vol? TVPI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Ga vandaag ergens die nieuwe aflevering kijken, had eigenlijk niet verwacht dat hij zou komen... Over het "DB Halting Fansubbing Production Indefinitely, Effective Immediately" bericht.![]()
Ik heb een nieuwe wapen, ja maar ik heb nog onze speciale nieuwe form, ja maar mijn linker hand heeft ook krachten, ja maar ik heb mijn vuurbal aanval, enz![]()
![]()
Ook wel het Dbz-syndroom genoemd. Alleen valt het bij bleach nu nog mee, ze vechten ieder tenminste tegen een unieke tegenstander, niet dat ze één voor éen, op volgorde van zwakste naar sterkste, tegen de main enemy gaan knokken
Wat ik me afvraag, waar staat Ichigo qua power vergeleken met Ishida en Chad. Zij hebben relatief weinig moeite gedaan om de ex-espada's te killen, terwijl Ichigo zijn hollow mask op moest zetten en daardoor al veel van zijn troeven verspeeld heeft.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Voor wie de aflevering nog een keer wil kijken er is een 2e versie uit van aflevering 158..
Blijkbaar waren er in de vorige rip een aantal beeldkwalitatieve -en vertaalfoutjes..
Deze aflevering was veel geklets ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:45 schreef Ge4ce het volgende:
Spoiler voor aflevering 159:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bleach, ben nu SS arc voor de 4e keer aan het kijken.
Bounto arc is.
Die shit met die arancar is wel tof, alleen heb het een hele tijd niet meer gekeken omdat ik dat gedoe met 30 minuten kijken en dan weer een week wachten haat..There is no rehab for stupidity.![]()
Bountu Arc vind ik tenminste beter dan wat er nu uitgezonden wordt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
Zeker die fillers in Hueco Mundo?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:24 schreef rakotto het volgende:
Bountu Arc vind ik tenminste beter dan wat er nu uitgezonden wordt.Daar ben ik zelf nog niet, maar dat zal niet lang meer duren..
Daarna maar eens de manga lezen.
There is no rehab for stupidity.![]()
Ja, de fillers in Hueco Mundo.
quote:
Gaan ze ook tijdrekken door op het einde een oude scene laten zienVolgende week word het zeker nog saaier zo te zien.
![]()
Ik wou het net downloaden en jij grijpt al mijn hoop weg.quote:Stop het in een spoiler tag aub.
![]()
![]()
aflevering idd. Enige stukjes die de moeite waard waren, was hoe bang Tesla was voor Nnoitra, na die geblokte wanhoops aanval van Sado. Maar vooral hoe gemakkelijk Espada 7 Renji's bankai verwoestte.
Aan de preview te zien, gaat volgende week weer over die Kaien-dono.![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Lonewolf2003 op 08-02-2008 18:41:49 ]![]()
De volgende aflevering heeft veel weg van tentacle hentai.
Hij: Slurp, slurpquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aan de preview te zien, gaat volgende week weer over die Kaien-dono.![]()
Zij: Tsukishiro
*Woesh gigantische ice colom die Kaien geheel bevriest*
Klaar.![]()
![]()
Godskolere hey, nog even en ik houd de serie voor gezien..
Kijk wel weer als de volgende film verschijnt..
Ik ookquote:Op zondag 10 februari 2008 18:07 schreef Ge4ce het volgende:
Jeejte, ik heb mij gespoiled door de manga te lezen. Zal maar verders er niets over zeggen.Moet wel als het zo traag gaat
![]()
![]()
Zit ik een beetje naar filmpjes te kijken om wat meer Japans te leren. Zie ik dit. Westerse meisjes die ineens vloeiend Japans spreken
http://www.youtube.com/watch?v=JqkxoXtyHsk
Anyways, aflevering 160 is em dit keer ook weer niet...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anyways, aflevering 160 is em dit keer ook weer niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef rakotto het volgende:
Ik wou het net downloaden en jij grijpt al mijn hoop weg.Stop het in een spoiler tag aub.
![]()
Ik ben beniewd, heb hem over 10 minuten ofzo binnen.![]()
Edit manga spoil:quote:Op zondag 10 februari 2008 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ookMoet wel als het zo traag gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anyways, aflevering 160 is em dit keer ook weer niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef rakotto het volgende:
Ik wou het net downloaden en jij grijpt al mijn hoop weg.Stop het in een spoiler tag aub.
![]()
Ik ben beniewd, heb hem over 10 minuten ofzo binnen.
Edit spoil 160:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rukia haar quasi-erotische dagdromen over Kaien-dono, nee dankje
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Wat een ruk ep.Naja, Naruto gaat het morgen wel goedmaken.
Afgezien van het einde, waarin Rukia die Espeda eindelijk doodt, een gigantische bout aflevering.Dat stukje dat die zijn Gluttony unleashed hadden we al tig keer gezien. Dat Rukia een band had met Kaien-dono wasl ook wel al duidelijk en hoefde niet nog een keer kwartier lang uitgelegd te worden.
![]()
Het werd ook godverdomme tijd dat die Glutonidinges eindelijk de pijp uit ging zeg, godskolere wat een trage herhalende langdradige aflevering was dat. En dat Rukia gepenetreerd werd door die speer kon me eigenlijk ook weinig boeienEnige wat ik dacht: Eigen schuld had je maar niet zo lang moeten treuzelen
en nu hop weer op je knietjes en desnoods kruipend door naar die Oriiiihiiimeeeeee!!!
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was weer een goede aflevering. Zoals een aflevering hoort te zijn, wat vechten, wat drama, het verhaal dat vordert etc.![]()
Zeker een goede aflevering. Al is de preview wel een spoiler, wees gewaarschuwd!SPOILER: Shinigami Illustrated Picture Book...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vraagje voor die gene die de manga gelezen hebben (antwoord in spoilertag graag) hoe lang blijven die irritanten mensen er nog (zoals peche, nell etc) ik kan er niks aan doen maar ik vind ze dus echt, nooooooit grappig, alleen zwaar irritant...SPOILER: afl 162Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:30 schreef Frag_adder het volgende:
Een vraagje voor die gene die de manga gelezen hebben (antwoord in spoilertag graag) hoe lang blijven die irritanten mensen er nog (zoals peche, nell etc) ik kan er niks aan doen maar ik vind ze dus echt, nooooooit grappig, alleen zwaar irritant...Ik dacht eigenlijk datSPOILER: afl 162Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de ander helemaal de pan in hakt.. Maar we'll see![]()
Ik kan 't pas volgende week zaterdag of zondag zien, dan ben ik pas weer terug van vakantie![]()
![]()
![]()
SPOILER: Frag's 'irritanten mensen' antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je m'n bericht van te voren hebt gelezen.SPOILER: Ichigo vs UlquirraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze eps was wel goed maar weer een opbouwingsepisode: dat de volgende week het losbarst druipt er van af. Maar het al nog wel wat eps duren voor het echt losgaat.
Oh en Frag: eensch met 1 uitzondering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik geweldig
En ik denk dat de eerste klappen krijgt van de tweedemaar ook dat de tweede meer agenda's heeft dan Aizen volgen. Maar dat is een ideetje van mij; ken de manga niet.
Naruto is op dit moment gewoon al een paar weken beter en dat was ooit andersom met Bleach
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:40 schreef wdn het volgende:
Deze eps was wel goed maar weer een opbouwingsepisode: dat de volgende week het losbarst druipt er van af. Maar het al nog wel wat eps duren voor het echt losgaat.
Oh en Frag: eensch met 1 uitzondering:Ik heb ook 't idee dat 't hem niet alleen om Aizen volgen gaat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik geweldig
En ik denk dat de eerste klappen krijgt van de tweedemaar ook dat de tweede meer agenda's heeft dan Aizen volgen. Maar dat is een ideetje van mij; ken de manga niet.
Naruto is op dit moment gewoon al een paar weken beter en dat was ooit andersom met Bleach
En ik had eigenlijk verwacht dat nr 2 zonder slag of stoot nr 1 had laten gaan.. Maar dit is eigenlijk leuker![]()
Al denk ik nog steeds dat hij nog niet sterk genoeg is om 'm aan te kunnen, daarom vind ik 't wat "vroeg"![]()
![]()
Yeah... volgende week Ichigo in actieSPOILER: Wat me ook opviel in ep. 161Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is nog geen 18!
Ze heeft in ieder geval wel een extra gat.
[ Bericht 78% gewijzigd door rakotto op 21-02-2008 23:25:44 ]All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
ben gister/eergister begonnen met bleach.. (eindelijk)
inmiddels @ ep 28 aangekomen
en moet zeggen dattie tot nu toe zeker erg leuk c.q. goed is
Ururu vind ik maar maf.. (die valt imho nogal op door d'r gedrag..)![]()
![]()
Hmmmm
Hmmmmmmmm
Dit vraagt om meer
heb gister de laatste ep van de soul society arc gezien... (ep 63 ofzo?)
vandaag weer verder met 64..![]()
![]()
I want mooore.![]()
Alhoewel ik het stukje met Orihime wel heel erg slecht vond.
Na de vorige weer een top aflevering. Ichigo vs. Ulquiorra en Ulquiorra, die Ichigo totaal pwned.![]()
Renji vs. de Espeda
Ulquiorra die nummer 4 blijkt te zijn. (Al had ik wel verwacht dat hij niet de hoogste was). De reddingsactie van Ishida
Ik vond zelfs het stukje met Orihime en die twee meisjes leuk.
![]()
Nell die Itsygo onder snottert scene
Jaloerse wijven bij Orihime scene..
Die gay-look van Ishida als ie Renji komt helpen
Laatste Shinigami scrapbook scene met Ukitake..![]()
Daarom heb ik bewust alleen dat gepost wat ik hierboven typte.
Heb erbij gezeten van 4 tot 4:45 om te zien wanneer bleach binnen was want mijn laptop is stuk en ik moest bleach zien voor ik wegging naar mijn werk
Ulquiorra is mijn favo Espada. Geen poespas. Is beleefd. Geeft complimenten als het gepast is (tenzij hij bij dat ene moment het sarcastisch bedoelde maar het leek er niet op).
Ik mag hem welHij lijkt me een realist. Was ook niet te bang om zijn nummer te tonen
![]()
En ik ben het eens met die andere Espada: Renji's aanvallen zuigen.
[ Bericht 46% gewijzigd door wdn op 28-02-2008 19:07:21 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Nogal... Renji heeft een lompe zanpaktu en de aanval gaat erg sloom. Denk dat die Espada het lastiger zal hebben tegenover een Quincy die vooral snel is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:01 schreef wdn het volgende:
En ik ben het eens met die andere Espada: Renji's aanvallen zuigen.
Nell is bestwel een ranzig kind eigenlijk.![]()
![]()
Wacht maar totdat je ziet wie nummer 3 isquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Na de vorige weer een top aflevering. Ichigo vs. Ulquiorra en Ulquiorra, die Ichigo totaal pwned.![]()
Renji vs. de Espeda
Ulquiorra die nummer 4 blijkt te zijn. (Al had ik wel verwacht dat hij niet de hoogste was). De reddingsactie van Ishida
Ik vond zelfs het stukje met Orihime en die twee meisjes leuk.
![]()
![]()
Nell is geweldig![]()
Komt Itsygo zometeen nog achterDat is wel duidelijk
Er komen nu zulke gave gevechten aan!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
bij welke episode is het verstandig om te stoppen (voor het begin van de laatste arc zeg maar)
aangezien ik niet halverwege een arc wil stoppen![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Bleach
Arc's:
001-020 (20 afleveringen)
021-041 (21 afleveringen)
042-063 (22 afleveringen)
064-091 (filler arc) (28 afleveringen)
092-109 (filler arc) (18 afleveringen)
110-143 (34 afleveringen)
144-162 (actief) (19 afleveringen![]()
aha vanaf 144 moet ik stoppen dus.. , thnxquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:20 schreef Ge4ce het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Bleach
Arc's:
001-020 (20 afleveringen)
021-041 (21 afleveringen)
042-063 (22 afleveringen)
064-091 (filler arc) (28 afleveringen)
092-109 (filler arc) (18 afleveringen)
110-143 (34 afleveringen)
144-162 (actief) (19 afleveringen
overigens wel een vreemde indeling van de arc's... en zeer onlogisch![]()
Hoe zou jij het dan hebben gedaan? Ik dacht eerst ook zo, maar achteraf is er maar weinig te schuiven.
Als je die 162 afleveringen nog dieper in zou delen, als bijvoorbeeld One Piece pagina, is het zoveel werk. (Al is het wel dat wanneer je er eenmaal mee begint, het ook niet meer zal veranderen/uitbreiden. Maar toch!)![]()
Hmm, ik vond #163 weer wat tegenvallen, maar dat kan ook komen omdat ik helemaal lyrisch werd van de nieuwe Appleseed Ex Machina, dat ik die eerst heb gekeken en daarna Bleach...
SPOILER: manga 313Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tvp, zit nu @ episode 151.Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.![]()
Ze zijn deze week wel vrij snel, 3 kwartier geleden aflevering #164 uitgezonden..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Jups en 164 is gezien door me![]()
Zal het commentaar straks doen; eerst naar mijn werk
Beetje mwoah aflevering, wat er volgt voor de volgende week ziet er wel goed uit
Moet Epi 164 nog kijken.
[BLEACH] Volgende Afleveringen :
165 : "Murderous Intent! The Joyful Grimmjow" (March 19, 2008)
Tussentijd : 2 Weken geen Bleach
166 : "Desperate Effort vs. Desperate Effort! The Hollowized Ichigo" (April 9, 2008) [Next Season]
--------------------------------------------
[NARUTO SHIPPUUDEN] Volgende Afleveringen :
50 : "Picturebook tells a story" March 13, 2008
51 : "Reunion" March 20, 2008
52 : "The power of Uchiha" March 20, 2008
[51 + 52 Dubbel Episode]
2 Weken geen Naruto Shippuuden
[ Bericht 37% gewijzigd door Discovered op 13-03-2008 13:04:08 ]The Way The World Ends...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: