quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:38 schreef Bakakame het volgende:
Goodnight!
En 74 is ook niet bizar veel (ik noem een Naruto, Bleach en InuYasha) maar ik heb nog series liggen van rond de 26 afl en die kan ik niet eens afkijken omdat ik het te lang vind duren![]()
pff totaal i guessquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:50 schreef zquing het volgende:
geld dat per seizoen of 't totaal van de serie?
Het verhaal duurt gewoon zo lang.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:29 schreef Sala-adin het volgende:
Er was een tijd geleden nieuw leven ingeblazen in een nieuwe animereeks van Guyver maar die ging maar tot iets van 30 eps of 40 eps weet niet meer precies. Maar weet iemand toevallig of ze verder zijn gegaan of zijn ze weer gestopt?
Wat gebeurt er eigenlijk in aflevering 10 ongeveer?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:58 schreef Agiath het volgende:
Tvp
* Agiath zet aflevering 10 van Monster op
Dat zijn toch ruim 320+ ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:38 schreef torn_Machina het volgende:
Even alle eps van One Piece binnen gehaald. Kijken of ik er ooit aan toe kom.
oooh, welke heb je gehaald?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat gaat spelen met zijn nieuwe slr en zijn figuurtjes ^^
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk in aflevering 10 ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Zijn ze al klaar dan met die serie?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nou ja als je een leuke korte serie zoekt dan kan ik je chaos;head aanraden
leuke serie die goed fuckt met je mind
en na de anime zou ik aan de visual novel beginnen xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |