quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:38 schreef Bakakame het volgende:
Goodnight!
En 74 is ook niet bizar veel (ik noem een Naruto, Bleach en InuYasha) maar ik heb nog series liggen van rond de 26 afl en die kan ik niet eens afkijken omdat ik het te lang vind duren![]()
pff totaal i guessquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:50 schreef zquing het volgende:
geld dat per seizoen of 't totaal van de serie?
Het verhaal duurt gewoon zo lang.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:29 schreef Sala-adin het volgende:
Er was een tijd geleden nieuw leven ingeblazen in een nieuwe animereeks van Guyver maar die ging maar tot iets van 30 eps of 40 eps weet niet meer precies. Maar weet iemand toevallig of ze verder zijn gegaan of zijn ze weer gestopt?
Wat gebeurt er eigenlijk in aflevering 10 ongeveer?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:58 schreef Agiath het volgende:
Tvp
* Agiath zet aflevering 10 van Monster op
Dat zijn toch ruim 320+ ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:38 schreef torn_Machina het volgende:
Even alle eps van One Piece binnen gehaald. Kijken of ik er ooit aan toe kom.
oooh, welke heb je gehaald?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat gaat spelen met zijn nieuwe slr en zijn figuurtjes ^^
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk in aflevering 10 ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Zijn ze al klaar dan met die serie?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nou ja als je een leuke korte serie zoekt dan kan ik je chaos;head aanraden
leuke serie die goed fuckt met je mind
en na de anime zou ik aan de visual novel beginnen xD
382. Batch wat ik heb gedownload had er iets van 375. 85 gig.quote:
450dquote:
Nou succes met kijken , we spreken je wel over 1 jaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
382. Batch wat ik heb gedownload had er iets van 375. 85 gig.Je moet toch wat als je glasvezel hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Agiath het volgende:
[..]Ah, oké. De manga is ook een echte aanrader, mocht je er eens aan willen wagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
En tóch maar Death Note kijken!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:28 schreef Kuwaro het volgende:
Zijn er nog anime aanraders?
Genre mag van alles zijn , maar geen full ecchi![]()
Beetje mag maar ja ik wil een fatsoenlijke verhaal lijn in.
Geen Naruto of Bleach of Death Note
Ik vind ze te commercieel![]()
Ik heb geen zin om allerlei reviews te lezen.
Ik ben benieuwd wat jullie zowel naar kijken.
En welke jullie aanraden om te kijken
Ik heb ruim 50 series gezien maar ja....
Agreed.quote:Op zondag 28 december 2008 12:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En tóch maar Death Note kijken!
Ik denk dat de meesten in dit topic het daar wel mee eens zijn
Ooooh, geloof me, we doen bijna niet anders.quote:Op zondag 28 december 2008 12:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
een manier om erachter te komen en das
PRAAT MET DER >___<
even gefixed voor jequote:
Om weer ontopic te gaan. Ik vond Death Note toch wel een van de boeiendste, ingewikkeldste en intelligentste animés die ik in tijden gezien heb.quote:
Te commercieel?quote:Op zondag 28 december 2008 14:48 schreef Kuwaro het volgende:
Het kan wel goed zijn maar ik vind het te commercieel![]()
Ik hou meer van "underground" zoals Claymore
Volgens mij is Death Note best bekend in Nederland net als Bleach en Naruto( DS games)quote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
Te commercieel?
Waar, in Nederland toch niet?
En ten tweede, wat maakt dat nou weer uitOf ben jij zo iemand die een band goed vindt, totdat ze populair worden?
Bleach, naruto en dragonball, dat is imo meer commercieel :y
Raw denk ik het allerliefst, maar aangezien ik geen Japans kan wordt dat 'n probleempjequote:Op zondag 28 december 2008 15:03 schreef Kuwaro het volgende:
Naar wat kijken jullie liever?RAW DUBBED SUBBED
Ik kijk liever naar subbed...![]()
Meestal zijn ze ook niet gecensureerd en bij dubbed zijn ze dat meestal wel.
Ben ik 't niet mee eens, populaire series zijn allemaal gehyped en dus vallen ze meestal tegenquote:Op zondag 28 december 2008 15:12 schreef Bakakame het volgende:
En op de manier waarop je denkt Kuwaro, over dat een serie alleen goed is als hij enigszins underground is, mis je natuurlijk juist alle hele goede series. Want alle hele goede series worden bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |