Tof, wel zorgen dat je een mooi fotoverslagje maakt. Canada is puik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef koffiegast het volgende:
Nou jongens en meisjes, of beter gezegd dames en heren.
Ik ga morgen (woensdag) smiddags richting toronto, canada
en donderdag naar USA. Ik zal dus waarsch. geen anime kunnen kijken, weliswaar wellicht regelmatig langs komen op het forum.
Ben tot zo'n 28/30 augustus weg denk ik zo.
Groetjes en kussies (voor de dames)
Veel plezier daar. Ze hebben daar vast veel manga/anime winkels, dus je kan kofferladingen mee terugnemen, gewoon je kleding achterlatenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef koffiegast het volgende:
Nou jongens en meisjes, of beter gezegd dames en heren.
Ik ga morgen (woensdag) smiddags richting toronto, canada
en donderdag naar USA. Ik zal dus waarsch. geen anime kunnen kijken, weliswaar wellicht regelmatig langs komen op het forum.
Ben tot zo'n 28/30 augustus weg denk ik zo.
Groetjes en kussies (voor de dames)
maar toch niet hetzelfde he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
Mijn computer is nog steeds kapot, dus ik moet me behelpen met manga... ook leuk...
Pics man pics!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:09 schreef teh_m0nkey het volgende:
Een vriendin van me had dat kapsel, zelfde als van dat Lain in Serials Experiments Lain![]()
Uhm... zo opgeruimd is het nog niet eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:53 schreef outcast_within het volgende:
Ja... deeltje 27, waar we de meuk opruimen van het jordy-b ...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:53 schreef outcast_within het volgende:
Het grote Anime/manga Offspring gedeelte (Allemaal anime familie op fok):
De populariteit van dit topic heeft voor vele kindjes gezorgt. De verkiezings topic hierboven is daar een mooi voorbeeld van. Maar er is meer:
[Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2!) (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
[ANIME] Bleach 2 : Fillers ahoy! (klaag hier over fillers of meld dat er een nieuwe ep is)
Densha Otoko (Train man) Kitaaa! Een erg leuke tip van Hopey
Het grote animé/manga meeting topic deel 2 op naar Leen!
Japanse cultuur enzo Topic Toon hier je bewondering voor dit vreemde land
Onigiri's uit Japan Want zeg nou zelf, wie droomt er nou niet van een home-made lunchbox ^_^
waar herkend ik die meid vanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:17 schreef Intronic het volgende:
Misschien kunnen we dit als header gebruiken. Ben geen photoshop wonder, dus als iemand iets beters heeft.
[afbeelding]
Dat is algemene fok kennis. niet een topic volplempen als je niet de intentie hebt om een nieuw topic te openenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:28 schreef Qunix het volgende:
Waarom had de laatste poster van vorige topic geen nieuwe gemaakt.....
Dit moet ook in de OP:
Als men als laatste post moet men een nieuwe deel aan maken!
Was ook maar een garpje. Kmoest opeens een topic maken. Maar als je wat wilt veranderen. Wiki is your friend.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:47 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uhm... zo opgeruimd is het nog niet eens![]()
Kijk maar eens naar dit stuk
[..]
Nu wilde ik het gaan veranderen, is het al veranderdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:40 schreef outcast_within het volgende:
Was ook maar een garpje. Kmoest opeens een topic maken. Maar als je wat wilt veranderen. Wiki is your friend.nu ook opruimen dan he. niet alleen maar dingen roepen ^_^
Twas maar een garpje
Naar mijn mening allebei, maar het kan ook een beetje vervaagd zijn aangezien ik maar één aflevering met Frieza heb gezien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
hij was toen (ikke was 12 ofzo??) idd wel freaky, niet echt creepy
Dus nu ga je EN mijn avatars oppimpen EN je met mijn relaties bemoeien?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef outcast_within het volgende:
hallo![]()
"Licht is sneller dan geluid: daarom zien mensen er intelligent uit, totdat je hen hoort spreken"![]()
en jij bent 2006 jaar oud zie ikhow you doing?
outcast, jammer mandan moet ik maar het gips bijten. ow en leer eens rekenen
![]()
Je bedoelt een link in de laatste post van het topic idd goed dat je het meld. Heb je ook meteen een topic report verstuurd, zodat dat veranderd word?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet nog een link in het oude topic![]()
[..]
Geen beweging iddquote:Dus nu ga je EN mijn avatars oppimpen EN je met mijn relaties bemoeien?![]()
Als je het doet, doe het dan goed.
Hij werkt trouwens ook niet.Geen beweging bij Sasuke.Hij staat zelfs in de OP.
![]()
Pestkop, voor als ik hem niet als avatar ging gebruiken zeker?Dan moet je die van Kroepoek ook doen!
Van wereldklassequote:Wat een tvp!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |