Nice!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bij Naruto ep 96, hihiIn 4/5/6 weken ofzo.
Jep, volgens mij zijn het fillers vanaf afl 140.quote:
Trigunquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:45 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb alle fillers gekekenmet een beetje geluk morgen beginnen met Trigun kijken
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:01 schreef Bakakame het volgende:
O en, waar is een leuk plaatje van Gurren-Lagann in de semi-OP?
Ja heerlijke seriequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:40 schreef wc-eend het volgende:
Er zullen hier vast wel mensen zijn die love hina hebben gekeken.. Volgens mij is het een beetje komedie/romantiek achtig.. Is het wel leuk om te kijken? Wat is er bijzonder aan?
Nee! Ik feest pas weer als jij "Rosario to Vampire" 1 hebt gezienquote:
ja idd, waar is OPquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:43 schreef zquing het volgende:
waar is de op gebleven
http://en.wikipedia.org/wiki/Maria-sama_ga_Miteru
de hele setting is semi-absurd en allerlei absurde/idiote actie's van de hoofdpersonen, erg leuke seriequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:40 schreef wc-eend het volgende:
Er zullen hier vast wel mensen zijn die love hina hebben gekeken.. Volgens mij is het een beetje komedie/romantiek achtig.. Is het wel leuk om te kijken? Wat is er bijzonder aan?
gaat alles goed?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:47 schreef RipCore het volgende:
Wat is er met de darmstoornis met dunne ontlasting aan dyslexie of ander gelijkwaardige copulatie der Neerlandse taal heden ten dage alhier in deze topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |