Nice!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bij Naruto ep 96, hihiIn 4/5/6 weken ofzo.
Jep, volgens mij zijn het fillers vanaf afl 140.quote:
Trigunquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:45 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb alle fillers gekekenmet een beetje geluk morgen beginnen met Trigun kijken
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:01 schreef Bakakame het volgende:
O en, waar is een leuk plaatje van Gurren-Lagann in de semi-OP?
Ja heerlijke seriequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:40 schreef wc-eend het volgende:
Er zullen hier vast wel mensen zijn die love hina hebben gekeken.. Volgens mij is het een beetje komedie/romantiek achtig.. Is het wel leuk om te kijken? Wat is er bijzonder aan?
Nee! Ik feest pas weer als jij "Rosario to Vampire" 1 hebt gezienquote:
ja idd, waar is OPquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:43 schreef zquing het volgende:
waar is de op gebleven
http://en.wikipedia.org/wiki/Maria-sama_ga_Miteru
de hele setting is semi-absurd en allerlei absurde/idiote actie's van de hoofdpersonen, erg leuke seriequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:40 schreef wc-eend het volgende:
Er zullen hier vast wel mensen zijn die love hina hebben gekeken.. Volgens mij is het een beetje komedie/romantiek achtig.. Is het wel leuk om te kijken? Wat is er bijzonder aan?
gaat alles goed?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:47 schreef RipCore het volgende:
Wat is er met de darmstoornis met dunne ontlasting aan dyslexie of ander gelijkwaardige copulatie der Neerlandse taal heden ten dage alhier in deze topic?
licht er aan waar je zelf zin in hebt...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef zquing het volgende:
dillema, zal ik voor nog meer drama gaan of weer een keertje luchtige sries kijken
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
van die serie : 1 of 2 eps gezien en opzij gegooit
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef zquing het volgende:
dillema, zal ik voor nog meer drama gaan of weer een keertje luchtige sries kijken
Dus om antwoord te geven op je vraag, nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
licht er aan waar je zelf zin in hebt...
eigenlijk drama, maar dat is zo dramatisch. Iets luchtigs is ook leuk op z'n tijdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
licht er aan waar je zelf zin in hebt...
Je wil dat we zeggen dat je iets luchtigs moet kijken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:12 schreef zquing het volgende:
[..]
eigenlijk drama, maar dat is zo dramatisch. Iets luchtigs is ook leuk op z'n tijd
Leuke series zoals School Rumble(als 't kan met een beetje diepgang)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |