quote:Op maandag 28 januari 2008 12:45 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Eindelijk tijd om normaal op de Manga te reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ehm tja wat zal ik hier eens op zeggen. Ik denk inderdaad ook dat P sterker is dan M, maar volgensmij heeft hij niet meteen die 3 oogtechnieken hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans dat is niet wat ik ervan heb begrepen. Die van hem is gewoon de sterkste oogtechniek, de sharingan en byuakugan (?) zwakker.
quote:Dat laatste lijkt me inderdaad een beetje ver gezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar op de andere fora heb ik ook even zitten lezen en daar staan ook wel leuke dingen. Ze praatten daar ook over een hawk ofzo.,..? Maar daar snapte ik niet veel van. Maar om even te reageren op de onduidelijkheid van Sasuke en de MS:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me tooquote:Ik ben benieuwd wat voor moois ze as. zaterdag leverenIk kijk eigenlijk de anime niet meer
Vind de manga veel leuker. Maar binnenkort komt de Sasuke arc in de anime dus dan zal ik wel moeten.
ja ik ben een Sasuketard
Edit: wow wat heb ik dit irritant gedaan trouwens. Heel onoverzichtelijk... mja ik wilde ff op elk stukje apart reageren.![]()
![]()
Toffe manga ep.ben benieuwd hoe het a.s. zaterdag gaat!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Schoot mij opeens te binnen tijdens mijn slaapritje in de trein.
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het topic al zo rustig, blijkt er al een nieuwe te zijn. Zal morgen maar even goed reageren ik ga nu lekker mijn bed in. Volgende manga belooft een goede te worden. Eigenlijk gewoon een TVPI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Hahahaha wat een grapquote:![]()
Maarrre ff serieus hij komt toch wel uit..... als ze het echt niet uit zenden vindt ik dat zijn gegevens (gozer die de mail heeft gestuurd) op straat moeten worden gegooid zodat heel de wereld even hun agressie op hem kan afwerken. Ik ben benieuwd of ik ook MANGA SPOILER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeur ik eigenlijk, IK WIL MANGA!!!
en het is bijna zaterdag![]()
![]()
De manga is er alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:
Ik zag het net pas, teveel van die yhbt grapjes achter elkaar en mensen beginnen niet meer in je grapjes te geloven. Ik zie de ep vanzelf wel verschijnen...Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City![]()
Oorspronkelijk was het geen YHBT grap heb ik gehoord. Het was meer:
1. Of ze hadden vertraging en gebruikten dit als een kutsmoes.
2. Of het was serieus bedoeld, maar toen ze zagen dat iedereen andere fansubs namen konden ze het niks riskeren om marktaandeel te verliezen.![]()
Ik had gister trouwens gewoon ZOMG subs gebruikt, hier en daar miste wat zinnen. Maar hij is goed te doen.![]()
Ik heb hem inmiddels al binnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:03 schreef Sala-adin het volgende:
hij is nu gewoon online hoor :p
De encode was wel van mindere kwaliteit dan dat ik gewend ben van dattebayo. Compressie was net wat hoger (zo zag het er iig naar uit) en er was een soort echo/ruis in de audio stream te horen. Net alsof ze, zoals Cahir aangaf dat er misschien wel vertraging was met de aanlevering van de raw oid.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City![]()
De codering van de audiotrack van de laatste episode zuigt... ik had 'm af moeten spelen met mplayer anders had ik na de eerste paar seconden geen geluid.
De episode zelf is best leuk eigenlijk. Sakura maakt zich weer helemaal zorgen om Naruto. En weer schoten Naruto's goed bedoelde uitingen bij haar in het verkeerde keelgat.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:47 schreef Gabry het volgende:SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet maar weer snel zaterdag worden![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door OnbeschrevenBlad op 04-02-2008 23:06:46 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: