abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56363212
Titel kan zowel slaan op de anime als manga.

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
pi_56363279
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:45 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Eindelijk tijd om normaal op de Manga te reageren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER
Ehm tja wat zal ik hier eens op zeggen. Ik denk inderdaad ook dat P sterker is dan M, maar volgensmij heeft hij niet meteen die 3 oogtechnieken hoor? Althans dat is niet wat ik ervan heb begrepen. Die van hem is gewoon de sterkste oogtechniek, de sharingan en byuakugan (?) zwakker.
quote:
SPOILER
Dat laatste lijkt me inderdaad een beetje ver gezocht. Maar op de andere fora heb ik ook even zitten lezen en daar staan ook wel leuke dingen. Ze praatten daar ook over een hawk ofzo.,..? Maar daar snapte ik niet veel van. Maar om even te reageren op de onduidelijkheid van Sasuke en de MS:
SPOILER
quote:
Ik ben benieuwd wat voor moois ze as. zaterdag leveren
Me too Ik kijk eigenlijk de anime niet meer Vind de manga veel leuker. Maar binnenkort komt de Sasuke arc in de anime dus dan zal ik wel moeten. ja ik ben een Sasuketard

Edit: wow wat heb ik dit irritant gedaan trouwens. Heel onoverzichtelijk... mja ik wilde ff op elk stukje apart reageren.
  maandag 28 januari 2008 @ 17:28:05 #3
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56365844
Naruto
pi_56366983
OnbeschrevenBlads tvp is gedelete?
pi_56372614
Ze vinden mij geen echte naruto fan
pi_56378252
Toffe manga ep. ben benieuwd hoe het a.s. zaterdag gaat!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_56379754
Schoot mij opeens te binnen tijdens mijn slaapritje in de trein.

Manga
SPOILER
pi_56434275
Tvp Kan niet wachten tot chapter 387 uitkomt
pi_56447667
Ik vond het topic al zo rustig, blijkt er al een nieuwe te zijn. Zal morgen maar even goed reageren ik ga nu lekker mijn bed in. Volgende manga belooft een goede te worden. Eigenlijk gewoon een TVP
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_56452052
quote:
Hahahaha wat een grap

Maarrre ff serieus hij komt toch wel uit..... als ze het echt niet uit zenden vindt ik dat zijn gegevens (gozer die de mail heeft gestuurd) op straat moeten worden gegooid zodat heel de wereld even hun agressie op hem kan afwerken. Ik ben benieuwd of ik ook MANGA SPOILER!!!
SPOILER
Wat zeur ik eigenlijk , IK WIL MANGA!!!

en het is bijna zaterdag
pi_56452686
quote:
Een andere fansub groep heeft m al gesubbed, wel crappy kwaliteit maar toch...
pi_56471470
De manga is er al
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 2 februari 2008 @ 00:38:28 #14
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_56472093
quote:

Ik zag het net pas, teveel van die yhbt grapjes achter elkaar en mensen beginnen niet meer in je grapjes te geloven. Ik zie de ep vanzelf wel verschijnen...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_56472194
Zucht, wat heb ik toch een pestpleuris hekel aan DB.
pi_56477872
Oorspronkelijk was het geen YHBT grap heb ik gehoord. Het was meer:

1. Of ze hadden vertraging en gebruikten dit als een kutsmoes.
2. Of het was serieus bedoeld, maar toen ze zagen dat iedereen andere fansubs namen konden ze het niks riskeren om marktaandeel te verliezen.
pi_56477889
Ik had gister trouwens gewoon ZOMG subs gebruikt, hier en daar miste wat zinnen. Maar hij is goed te doen.
pi_56478741
hij is nu gewoon online hoor :p
  zaterdag 2 februari 2008 @ 16:21:14 #19
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_56481007
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:03 schreef Sala-adin het volgende:
hij is nu gewoon online hoor :p
Ik heb hem inmiddels al binnen.
De encode was wel van mindere kwaliteit dan dat ik gewend ben van dattebayo. Compressie was net wat hoger (zo zag het er iig naar uit) en er was een soort echo/ruis in de audio stream te horen. Net alsof ze, zoals Cahir aangaf dat er misschien wel vertraging was met de aanlevering van de raw oid.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_56483011
De codering van de audiotrack van de laatste episode zuigt... ik had 'm af moeten spelen met mplayer anders had ik na de eerste paar seconden geen geluid.

De episode zelf is best leuk eigenlijk. Sakura maakt zich weer helemaal zorgen om Naruto. En weer schoten Naruto's goed bedoelde uitingen bij haar in het verkeerde keelgat.
SPOILER: manga
pi_56483978
nu manga lezen
  zondag 3 februari 2008 @ 11:56:46 #22
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56496225
Weer zo'n aflevering die met gemak in de helft van de tijd had gekund.
pi_56497544
  maandag 4 februari 2008 @ 21:47:48 #24
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56535245
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_56536988
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:47 schreef Gabry het volgende:
SPOILER
Het moet maar weer snel zaterdag worden

[ Bericht 12% gewijzigd door OnbeschrevenBlad op 04-02-2008 23:06:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')