Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.
ik hou me ver weg van streams, dan wacht ik wel op de officieele releases.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef wdn het volgende:
De film maakt een hele hoop duidelijk maar geeft een nogal hmmm vreemde wending aan het verhaal.![]()
16:9
Shangri La ken nog geen subgroep maar het wordt op Crunchyroll uitgezonden een uur na airing. Dus ik neem aan dat Horrible Subs ze wel zal verzorgen voor eenieder
Nee, maar ik kon gewoon niet zinnig reageren op je vraag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
Nu ineens wel reageren hè!![]()
![]()
@ArcticBlizzard: Ik zei dat het mijn favo is, een voorkeur, dus het hoeft niet persé.![]()
@wdn: Tora Dora ken ik niet. *gaat kijkje nemen*
@Quir: volg je alleen anime dan?
@Ali_Ilegali: De site ken ik al, maar bedankt.![]()
[..]
Inderdaad ja.
toradora! is inderdaad erg leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef L.no het volgende:
Nu ineens wel reageren hè!![]()
![]()
@ArcticBlizzard: Ik zei dat het mijn favo is, een voorkeur, dus het hoeft niet persé.![]()
@wdn: Tora Dora ken ik niet. *gaat kijkje nemen*
@Quir: volg je alleen anime dan?
@Ali_Ilegali: De site ken ik al, maar bedankt.![]()
[..]
Inderdaad ja.
Horrible Subs trekt de files van Crunchyroll dus dat zit wel goed denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat je niet alleen bij crunchy terecht kan. Wat een streaming-bagger is dat.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind die series wel tof die zich in settings als de 1e en 2e wereldoorlog afspelen, maar in alternatieve werelden. Senjou No Valkyria ga ik zeker volgen.
Dan hoeft het van mij ook niet nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef msnk het volgende:
Ik weet het zelf ook niet 'precies' hoor, maar voor zover ik weet is Yaoi homo-erotisch en is shonen-ai daar een lichtere vorm van. Dus gewoon twee jochies die verliefd zijn op elkaar.
Flink veel Nederlandse plaatsnamen op die wereldkaart van de trailer van Senjou no Valkyriaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Trailer Senjou No Valkyria
Trailer
Trailer 07-Ghost
Trailer
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef Bakakame het volgende:
Flink veel Nederlandse plaatsnamen op die wereldkaart van de trailer van Senjou no Valkyria
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Flink veel Nederlandse plaatsnamen op die wereldkaart van de trailer van Senjou no Valkyria
Idd heel erg slecht.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
Die trailer van Phantom was trouwens echt wel heel bagger
Ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef Sh0g het volgende:
Maar Valkyrie, echtdie plaatsnamen ja. Hahahha. Twee keer Terneuzen, helemaal links en rechts in het midden. Overijssel mist de O, Tereschelling hahaha dat kunnen ze nooit uitspreken man. Ik ga alleen die serie al volgen vanwege die plaatsnamen.
Hier moest ik ook al aan denken, haha. Ach, het is niet ongewoon dat ze een bepaalde taal pakken. Last Exile was alles in het Grieks. Cowboy Bebop zag ik vaak Russische namen. Weer een andere Duits.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:06 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik ook.
Al is het alleen om te horen hoe ze die plaatsnamen uitspreken.
Terschelling, haha, met harde g natuurlijk.
Als dit voorkomt tenminste.
ik zie alleen texelquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En Eden of the East![]()
Beter kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 02:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zie alleen texel, en dat ligt nog eens midden in het land ook .
en ja eden of the east lijkt mij ook erg leuk
Bleachquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hier moest ik ook al aan denken, haha. Ach, het is niet ongewoon dat ze een bepaalde taal pakken. Last Exile was alles in het Grieks. Cowboy Bebop zag ik vaak Russische namen. Weer een andere Duits.
Ahiru no Quackquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hier moest ik ook al aan denken, haha. Ach, het is niet ongewoon dat ze een bepaalde taal pakken. Last Exile was alles in het Grieks. Cowboy Bebop zag ik vaak Russische namen. Weer een andere Duits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |