nee hoor, gewoon ff gewacht tot iemand de laatste post zou doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef poiuytr het volgende:
Haha remcore en maar op F5 blijven drukken op nieuwe te mogen openen
Tvp
quote:Hij trekt idd rare gezichten...
quote:Beste Winnaar,
In de laatste weken van 2008 heb je meegedaan aan de prijsvraag op de FOK.nl Frontpage. Zoals je
waarschijnlijk al hebt vernomen ben jij één van de 100 winnaars. Gefeliciteerd!
Maandag komen er een bult zie ik op Freaky:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef signom het volgende:
waar killer clown dan eindelijk gereleased is
Gefeliciteerd kerelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb een prijsvraag van FOK! gewonnen, gratis "het eerste jaar een webhostingpakket + .NL domeinnaam"
jij er interesse in toevallig? heb zelf geen intentie om website te maken/hosten, dus doe er dan toch niks meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel
Ik ga nu bier drinken om te vieren dat ik eindelijk m'n diploma heb gehaald![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef poiuytr het volgende:
Ik ga nu bier drinken om te vieren dat ik eindelijk m'n diploma heb gehaald![]()
Smutz ... volgens mij had ik n filmpje gezien waar je vriendje nòg gekker doetquote:Gefeliciteerd kerel
Dat is dan misschien wel het nadeel als het topic zo snel gaat ... men leest niet meer!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef RiKe het volgende:
En waarom sta ik niet meer op de muur?!
RIP!![]()
![]()
Het IS weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
GodDamn, I said God Damn!! topic binnen 2 dagen vol.
Maar met al deze slow-chat en relluuuhhh is dat ook niet zo moeilijk![]()
[..]
[..]
Smutz ... volgens mij had ik n filmpje gezien waar je vriendje nòg gekker doet![]()
![]()
[..]
Dat is dan misschien wel het nadeel als het topic zo snel gaat ... men leest niet meer!![]()
[ afbeelding ]
Je verspilt mijn bandbreedte.quote:
Niet klagen...quote:
Is er al een goeie kwaliteit release dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef signom het volgende:
waar killer clown dan eindelijk gereleased is
Gefeliciteerd, je hebt een pauper provider.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Niet klagen...
Ik heb nu 350kb/s ipv 1,5mb/s![]()
werkzaamheden ofzo bij m'n provider...geen idee
Valt best mee hoor..is nu de eerste keer in een jaar ofzo..normaal fokt de modem het opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Is er al een goeie kwaliteit release dan?
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een pauper provider.
Idd *OP aangepastquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Vondolf het volgende:
k produce zelf hstyle maar de juiste synths maken blijft een ramp:(
Haha ik haalde bij beide filmpjes precies dezelfde stukjes eruit.... Met die klapper op 0:12 als hoogtepunt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben zelf ook heul niet van de relluh, vooral niet tegen vrouwen @ 0:08
- payback @ 0:12![]()
maar dat die schurfterige hoeah van 0:20 een klap krijgt op 0:40 kan ik dan weer niet mee zitten![]()
gelukkig ben ik niet de enige die het niet bij kan houden dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
GodDamn, I said God Damn!! topic binnen 2 dagen vol.
Maar met al deze slow-chat en relluuuhhh is dat ook niet zo moeilijk![]()
[..]
Jou usericonquote:
XD.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jou usericon
Trouwens veel Twentenaren hier in het hardstyle forumMorgen helaas geen zak voor mij, voor de mensen die wel gaan alvast veel plezier..
Thanx voor 't verslagjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:27 schreef Sc0tTy het volgende:
wist alleen naam van et nr nieraar dat ie hiervan niet et youtube preview laat zien :/
thnx, weet ik dat ook weerquote:
Hardbass is een zekerheidjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef Sethje het volgende:
VOel ook een griepje op komen zetten..sloom hoofd...keelpijn..verkouden...rustig aan dusen volgende week vol gas op [dv8 mode on] x qqqqluusssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive[/dv8 off]
Misschien toch maar naar hard bass..lineup is toch wel geil
ook present op XQquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef Sethje het volgende:
VOel ook een griepje op komen zetten..sloom hoofd...keelpijn..verkouden...rustig aan dusen volgende week vol gas op [dv8 mode on] x qqqqluusssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive[/dv8 off]
Aanwezigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef kollie het volgende:
[..]
ook present op XQNog meer fokkers? Ripper toch ook?
* JortK steekt hand op!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef kollie het volgende:
[..]
ook present op XQNog meer fokkers? Ripper toch ook?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:
tvp onder het genot van Zatox @ Q-Base
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
DDD klinkt echt heerlijk, klonk al veelbelovend op de filmpjes hij is echt top vind ik
Wij zijn ook met zijn 3e...best raar want normaal echt met 15 á 20 man maargoed los gaan we toch wel maar dan meeten we wel ff, op euphoria ook geslaagd hahaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:10 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harry ook op x-qlusive, ik ben wel in voor een meet want wij komen er met ze 2e heen omdat de rest te gehandicapt was om een kaart op tijd te kopen.
dusssssssssssssss Pils + hardstyle + meet = goud
jatoch, beetje zuipe beetje schreeuwe beetje springen, mn specialiteitenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wij zijn ook met zijn 3e...best raar want normaal echt met 15 á 20 man maargoed los gaan we toch wel maar dan meeten we wel ff, op euphoria ook geslaagd haha
http://www.disco-zak.com/nl/zak/bus.phpquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Fokkers die vnvd naar zak gaan, HELP!!
Iemand een idee hoe vanuit almelo goedkoop bij zak te komen?
Dacht namelijk dat er eerder altijd zon zak-bus ging, maar dan kan ik dus nu ineens niks over vinden. Godse teringsooi!!!
oordoppenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:42 schreef Sc0tTy het volgende:
gvd gister beetje lang bij een speaker gestaan, khoor in me linker oor nogsteeds een suis :/
www.nightrider.nl geprobeerd?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Fokkers die vnvd naar zak gaan, HELP!!
Iemand een idee hoe vanuit almelo goedkoop bij zak te komen?
Dacht namelijk dat er eerder altijd zon zak-bus ging, maar dan kan ik dus nu ineens niks over vinden. Godse teringsooi!!!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oordoppen
[..]
www.nightrider.nl geprobeerd?
geen dankquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Make my day!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar zak!
Dat optreden in Melbourne was zo te zien een stuk kleinschaliger als in Sydney. Maarre, SouthstylingDonkeyTekShowquote:
Walt & Feliz - Expansion (Showtek Remix)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dat optreden in Melbourne was zo te zien een stuk kleinschaliger als in Sydney. Maarre, SouthstylingDonkeyTekShow![]()
![]()
En dat eerste nummer. Is dat een Cosmic Gate Hardstyle remix? Iemand weet welke dat dat is?
quote:Pils + hardstyle + meet = goud
quote:dan pakke we die af en gaan we rondjes rennen
Dank ripper!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
rondjes LOPEN daarintegen![]()
Mooi voor je Babbels, zag idd die nightrider flyer laatst in mn pf-inbox. Hoe werkt dat nou dan?
Heb je nu eignelijk een prive-taxi of is er een opstapplaats omdat er toch al meerdere gasten uit Almere die nightrider hadden geboekt?
wat dacht jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wat is er in Ny te doen dan?
-edit- De alpha tweelingen!![]()
Vetjes heurquote:
14 Feb heb ik daar wel een leuk alternatief voor HardBass :p Josh&WEsz en Crypsisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dank ripper!![]()
Wat mensen in Almere doen moeten ze zelf weten, maar in Almelo is dan gewoon een opstap plaats idd...
Hier in Twente mogen we verder ook niet klagen over goede uitgaansgelegenheden en vervoer er naar toe!![]()
Wat is er in Ny te doen dan?
-edit- De alpha tweelingen!![]()
God wat ging het eraf... Wat een feest!!quote:
Helemaal mee eens, was ook wel erg lekker om DDD te horenquote:Op zondag 18 januari 2009 06:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
God wat ging het eraf... Wat een feest!!![]()
Zany![]()
![]()
![]()
Donkey Rollers![]()
![]()
![]()
DJ DV8![]()
![]()
![]()
Dozer!
Best veel fokkers op XQ dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
rondjes LOPEN daarintegen![]()
Heeft DV8 leuk gedraaidquote:
1 Overgangquote:Op zondag 18 januari 2009 13:14 schreef kollie het volgende:
Heeft DV8 leuk gedraaidgoede platenkeuze?
Wat een heldenplaat idd...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:42 schreef NrSiX het volgende:
[..]
1 OvergangWel een grappig moment, dv8 die voor de gein de koptel van zany wil pakken.. zany die hem geeft en wegrent
Double Dutch Darkies (Raw Mix)![]()
Tormented![]()
Silentium![]()
Ik moet toch maar een keer in zak gaan kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Sowieso een gruwelavond... Dat geluid in zak ook!![]()
Wist bij binnenkomst niet waar ik het zoeken moest. Die kicks trainen me borst beter dan welke sportschool ook!
![]()
Idd heerlijk geluid daar. De timetable klopte idd niet, pavo schijnt er nog wel geweest zijn tegen het eindquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat een heldenplaat idd...
Sowieso een gruwelavond... Dat geluid in zak ook!![]()
Wist bij binnenkomst niet waar ik het zoeken moest. Die kicks trainen me borst beter dan welke sportschool ook!
![]()
Pavo niet gezien trouwens? Vond ik ook niet erg, want heb dozer aan het begin niet gezien. Dus die sloot de boel mooi knallend af!
Frontliner - Wharphole met Zak geluid!![]()
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef poiuytr het volgende:
Mensen hier al kaarten gehaald voor IQ?
gaan ze hard ofniet ? , of is er nog niks over bekendquote:
Ik was er tot iets voor kwart voor zes... Toen ook nog geen pavo gezien nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Idd heerlijk geluid daar. De timetable klopte idd niet, pavo schijnt er nog wel geweest zijn tegen het eind![]()
Ik ben om 5 uur vertrokken, dus dat moet al daarna geweest zijn alhoewel dat niet uit jouw reactie op te maken is.
Niks over bekend, maar je zal vast nog wel een weekje of 2 hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gaan ze hard ofniet ? , of is er nog niks over bekend
Volgensmij kunnen er in de RAI nog meer mensen als in de ArenA als er meerdere hallen gebruikt worden... Dus dat is meer dan 40.000 (sensation white). Dat gaat niet zo hard denk ikquote:
De hele plaat is okquote:Op zondag 18 januari 2009 18:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
die outro van KillerClown - Tormented vanaf 4.00 is zo lekker
Sjonnie albufeira?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Smutz ... volgens mij had ik n filmpje gezien waar je vriendje nòg gekker doet![]()
![]()
[..]
dat is mooi , want ik zoek nog meer mensenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik was er tot iets voor kwart voor zes... Toen ook nog geen pavo gezien nee.
[..]
Niks over bekend, maar je zal vast nog wel een weekje of 2 hebben.
haha soms kan ik om ze lachen, soms vind ik het te ver gaan, maarja ik sta er los van hoor, dat je dat weetquote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie ik harryvandetap... Denk ik toch weer aan die jupiler club uit den haag... Gvd wat een zure grafsooi gister, zo'n scheidsrechter die hem hard schijt vanwege een paar van die halven die er op de tribune zitten...
Ojah OT:
Hele Killerclown is wel oke!
Goeie vraag, Noisecontrollers zouden een heel album kunnen vullen met tracks die nooit zijn uitgebracht maar toch bomdik zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX heeft "we are the noisecontrollers" herontdekt. Waarom is die nooit uitgebracht op vinyl?
Waarom heb je mij niet toegevoegd danquote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
haha soms kan ik om ze lachen, soms vind ik het te ver gaan, maarja ik sta er los van hoor, dat je dat weet.
---
Ik heb een hele zooi van jullie halvegare ff toegevoegd op partyflockvoor de meets enzo dan herken je me misschien.
omdat ik jou niet in de lijst van Rippert zag en daar had ik even rondgekeken wie ik van fok herkendequote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet toegevoegd dan
inderdaad sonde , zwaar lekker nummer datquote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX heeft "we are the noisecontrollers" herontdekt. Waarom is die nooit uitgebracht op vinyl?
17 februari dusquote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
reactie op rike's pm op PF
kom je ook eens buurten bij een optreden van me?
ik zeg gewoon een keertje ver van te voren geplanned met die hele ratteplaag van hierzo naar je optreden gaan, is lache toch![]()
x2quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet toegevoegd dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef NrSiX het volgende:
[..]
x2doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: op partyflock ManNGzZz, StAmPeNgGg alles isDr staat een paard in de gang!
Ga niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef l3laster het volgende:
gaan er nog mensen naar Hardbass... gaan geruchten dat het uitverkocht is... maar
"Geruchten"quote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef l3laster het volgende:
gaan er nog mensen naar Hardbass... gaan geruchten dat het uitverkocht is... maar
hmm ja ik ben ook wel into hardcore en ik vind de oude happyhardcore ook vet dus dat zal wel een verband hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef ElDani het volgende:
Koldska doet het inderdaad wel goed, al vind ik D-Mind helemaal niets, gaat me wat te snel en te happy..
Een uur lang mashups, nee dank jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef 16meter het volgende:
155 bpm ftw
en doe D-Mind maar ff niet op Defqon
me2quote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef ElDani het volgende:
Mja ik hoef ook niet alleen maar niet vrolijke platen.. Maar soms heb ik echt iets van: dit is VOOR MIJ een beetje te.. Dan heb ik liever wat minder vrolijk en snel. Ik weet niet.. Op de een of andere manier trekt het me gewoon niet.
Dat ben ik op sich wel met je eens. Josh & Wesz zijn ook erg vrolijk, soms te voor mij, maar soms ook niet. En de kwaliteit van de producties is sowieso niet slecht te noemen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
me2Zo was een paar jaar geleden was Equal Mindz - Hardminded helemaal de shit in de scene maar na een maand had ik al helemaal genoeg van die blije break + Climax
Aan de andere kant, de shit van Josh en Wesz vind ik wel weer bomvet terwijl dat ook niet rauw te noemen valt zoals bijv. de Alpha twins
Al met al hebben de Noisecontrollers als je het mij vraagt een hele goede balans weten te vinden tussen de 2 uitersten van hardstyle
D-mind vind ik echt niet slecht hoor, heb aardig wat setjes van hem beluisterd en zitten best leuke tussen .Die mash ups zijn ook niet allemaal slecht. Maar qua niveau van eigen producties hoort hij natuurlijk nog lang niet op bijvoorbeeld een Defqon te staan. Even dooroefenen nog.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Denk dat je het anders moet zien, NC zijn eigenlijk heel hard, maar ze splitsen hun producties op tussen aliassen en ook onder hardcore.
NC zijn sowieso gewoon koning, die afsluiter op Euphoria, pffff, als je die jongens de ruimte geeft (lees: er hoeft niet iemand anders na hun nog door te draaien) dan gaat echt alles naar de klote!
Weet iemand of dat het X-Qlusive anthem is?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind trouwens put some grrrrrrace van TBY zeker neit minder vet dan DDD
Ik denk niet dat Noisecontrollers 2 uur vol kunnen maken, dan moeten ze anders tracks gaan draaien waardoor je weer in het standaard gezanik terecht komtquote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
D-mind vind ik echt niet slecht hoor, heb aardig wat setjes van hem beluisterd en zitten best leuke tussen .Die mash ups zijn ook niet allemaal slecht. Maar qua niveau van eigen producties hoort hij natuurlijk nog lang niet op bijvoorbeeld een Defqon te staan. Even dooroefenen nog.Juich het wel toe dat mensen hun eigen ding doen. Zijn trackkeuze is vaak ook lang niet slecht. Koldsa ook al een x aantal van beluisterd en goed bevallen.
Luister zelf ook alleen maar sets trouwens. Intro's van 3 minuten word ik een beetje moe van als ik gewoon hardstyle wil horen. Op LSDB is altijd wel iets te downloaden, desnoods gare FearFM setjes. Heb je altijd wel de nieuwste releases (hitjes). Dat het mixwerk niet heel bijzonder is.. ok.
Noisecontrollers zijn voor mij echt dé helden. Jammer dat ze altijd een half uurtje live draaien. En meestal ook nog veel te vroeg, wat resulteerd in zo'n halftam publiek wat grotendeels stilstaat (zie Qountdown). Wil ze wel 's zien afsluiten met een 2 uur durende set.Geweldige sound, melodieus maar wel keihard. Noisecontrollers is zo een beetje de enige naam die garant staat voor kwaliteitsproducties. De meeste namen brengen toch tussendoor wel wat bagger uit (Zany, Frontliner, Headhunterz etc..), daar zijn hun nog niet op te betrappen geweest.
Trouwens, is dat gezeik tussen hun en Q-dance ondertussen al afgelopen of niet?
The Playah mag van mij ook wel een keer een Q feestje afsluiten deze man heeft echt super fijne nummers gemaakt.quote:
Noisecontrollers - Attack againquote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
T is vast een nummer dat ik had moeten kennen... dat kanniet anders bij zo'n lekker nummer, maar welke is het @ 1.48
(Ik) ga wel!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ga niet.
Mijn opvatting is van niet, want ze zijn nu weer van de X-Qlusive lineup af, en dat gebeurde direct de maandag na Qountdown. Dubbele boeking is het verhaal, maarja als je moet kiezen tussen draaien bij ZAK of draaien bij TBY X-Qlusive in de HMH?!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Trouwens, is dat gezeik tussen hun en Q-dance ondertussen al afgelopen of niet?
Dan was de keus simpel, Zak!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Mijn opvatting is van niet, want ze zijn nu weer van de X-Qlusive lineup af, en dat gebeurde direct de maandag na Qountdown. Dubbele boeking is het verhaal, maarja als je moet kiezen tussen draaien bij ZAK of draaien bij TBY X-Qlusive in de HMH?!
Tha Playah sloot XQ Showtek afquote:Op maandag 19 januari 2009 12:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
The Playah mag van mij ook wel een keer een Q feestje afsluiten deze man heeft echt super fijne nummers gemaakt.
Fuck the Fame, Bounce, Still nr 1, Tha Bounce , Fuck the Titties stuk voor stuk harde klappers
Twas niet alleen maar op de PF line-up, ze hadden hun toch ook in dat peppy-magazine gestopt?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef Sethje het volgende:
Zak lag al ruimschoots vast en XQ was niet eens rond of iets dergelijks....Q had ze nooit op pf in de lineup mogen zetten....
als het daadwerkelijk zo is is het niet slordig maar eerder arrogant van Q, maarja hopelijk in de toekomst gewoon goed en knalle ze op alle festivals!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
en seth heeft wederom de inside info
dat is idd wel slordig van Q. nou ja voor mij is het makkelijker, nu hoef ik helemaal niet meer naar die bovenzaal geloof ik
Thilo en Evanti vroeger nog best vaak mee in de kroeg gestaanquote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde 'm laatst weer voorbij komen in een setje![]()
wil 'm over 'n massive soundsystem horen ... @ 3:30
Iets met een steen en liggen enzo.quote:
Geef mij dan de hhc versie maarquote:
hahahahahhahha, ja dit kan ik wel waarderen, leipe sjit oouwweequote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef JortK het volgende:
Hier moeten meer producers iets mee doen
Botkanker in je soepquote:Op maandag 19 januari 2009 15:39 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
hahahahahhahha, ja dit kan ik wel waarderen, leipe sjit oouwweekank a soup
![]()
"ik ben ook lid van de kanker pipo's"
hahahahaha
"paaaap, wanneer eten we weer kankersoep!"
eigenlijk wil ik er niet om lachen aangezien ik een hekel heb aan mensen die het K woord misbruikenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef JortK het volgende:
Hier moeten meer producers iets mee doen
En toch ligt het gevoelig bij sommige mensen.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:02 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik snap nooit die druk omtrent het schelden met kanker, alsof degene die dat doen niet weten hoe erg de ziekte is ofzo. Ken gasten die kanker overleefd hebben en er mee schelden, staat IMO totaaaal los van elkaar of je een kanker-tumor heb of dat je met kanker scheld...
ja kijk als ik ergens ben en iemand vraagt joh zou je er niet mee willen schelden dan probeer ik me in te houden. Maar ik snap die link nooit die men legt waardoor ze het zo erg vinden. Noem het beestje bij zn naam t is een vervelend deel van het leven maar het scheld zoals rip zeg veeeeel te lekker om niet te gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
En toch ligt het gevoelig bij sommige mensen.
Maargoed dat vinden de mensen die het wel doen maar raar en trekken zich er weinig van aan (helaas)
vlegelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Krijg de Tatankah![]()
Oud-Hollandsche Scheldwoorden FTW
kakhiel![]()
Van al die woorden gebruik ik alleen loeder en kwibus wel is... Beiden meer gewoon tegen vrienden om een beetje te zeuren ofwat.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Krijg de Tatankah![]()
Oud-Hollandsche Scheldwoorden FTW
kakhiel![]()
ik vind dat dan ook behoorlijk spottend tegenover deze baasquote:Op maandag 19 januari 2009 16:19 schreef Koepert het volgende:
En jantoeternuitje, drommels en potjandorie begin ik niet eens aan.
Preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:19 schreef Koepert het volgende:
K had dr ook n hekel aan, maar heb me dr maar een beetje overheen gezet. T is niet reeel om iedereen er vanaf te willen praten, en je kunt je wel vanalles aantrekken.
Godverdomme = godslasterend
Tering= ziekte
Kanker= ziekte
Fuck = seksistisch ofzo? Zal vast wel iemand vinden
En jantoeternuitje, drommels en potjandorie begin ik niet eens aan.
Vloek = emotie eruit gooien, beter dan slaan ofzo. Waar ik me wel weer aan irriteer is dingen als Kankervet, Kankergaaf etc etc...
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:42 schreef NrSiX het volgende:
[..]
1 OvergangWel een grappig moment, dv8 die voor de gein de koptel van zany wil pakken.. zany die hem geeft en wegrent
ik moet ook nog ff rondvragen hierquote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is mooi , want ik zoek nog meer mensen
x2quote:
preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef Sethje het volgende:
melo blijft erg dik van d,l&f remix vind ik
en dan gewoon een dikke jas aan en daar de hele avond pilsen met je kameradenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik wil zo een heineke walk-in koelkast gheeeeeeek![]()
Doe mij maar één gevuld met Grolsch, HJ of Jupiler dan....quote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
m'n pa en ik hoeven alleen nog maar m'n moeder om te praten en te overtuigen van het nut hiervanquote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
dat is ook de status hier momenteel, de schuur staat al vol met bier dus het is slechts een kwestie van ombouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
m'n pa en ik hoeven alleen nog maar m'n moeder om te praten en te overtuigen van het nut hiervan
Dat dus.. Het moet geen gewoonte wordenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Kben d'r ook niet echt een voorstander van, en neem het woord ook echt niet vaak in de mond.
Heel af en toe gebruik ik het wel want het scheld gewoon zo kk-lekkah
Eensch, maar k ben alleen gestopt met het ergeren aan mensen die t als regelmatig scheldwoord gebruiken. Kankervet etc erger ik me echter nog steeds aan..quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef ElDani het volgende:
Eigenlijk scheld ik zelf zelden met kanker, vind het niet echt iets om mee te schelden.. Tegenwoordig schijnt het helemaal normaal en hip te zijn om het te doen.. Slecht eigenlijk.
That sums it up nicelyquote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef Sethje het volgende:
kanker allemaal lekker op naar kanker klaagbaak godverdomme
geouwekankerhoer allemaalquote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef Sethje het volgende:
kanker allemaal lekker op naar kanker klaagbaak godverdomme
Ben wel benieuwd naar de timetable woensdagquote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
geouwekankerhoer allemaal![]()
ik heb een spier in mn rug verrekt en het doet echt pijhiiiiiiijn beter gaat t over want zaterdag moet het gas er natuurlijk weer op!
ik hoop op een uurtje early-klappersquote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ja, dan kunnen we het oorlogsplan smeden en onze tactieken bedenken![]()
Ik hoop op wel meer dan een uurtjequote:Op maandag 19 januari 2009 19:06 schreef kollie het volgende:
[..]
ik hoop op een uurtje early-klappers
Hellfish - My Stylequote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaha UK hardcore doet me altijd aan omhoog gepitched Scooter muziek denken
vind het wel kicke ja... maarja ik hou eigenlijk wel van alles boven de 140bpm
ik ben een keer naar een feest geweest waar hellfish was, dat ging dus zo
hahaha leeeeeeip, drumNbass is ook vet op zn tijd dit is beetje die drumNbass hardcore crossing voor mij (industrial?)
Heeft iemand hemin de pm?quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik schoot gewoon ff hardop in de lach na het zien van Houniet's nieuwe avatar
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Youtube rips FTW!quote:
Zeker. Vet handig, heb al meer dan 1000 hardstyle nummers door youtube downloader!quote:
Wat een avond was dat, moet het gewoon nog een keer kwijt!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef poiuytr het volgende:
Wat een geweld daar in Zak, ik denk zaterdag maar even bij Noisecontrollers kijken
Zak-sound is nice he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat een avond was dat, moet het gewoon nog een keer kwijt!
idioooooooot door jou komen noisecontrollers niet bij XQquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zak-sound is nice he?![]()
Komende zaterdag Noicecontrollers. Daar wil ik eigenlijk toch wel naartoe... (jaja k weet XQ TBY: ikke niet dus
Ik voel mij domquote:
Ik voel mij machtigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:13 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
idioooooooot door jou komen noisecontrollers niet bij XQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TBYD = Try Before You Die = De dag voor X-Qlusive in de Time-Out, heerlijke lineup, maarja TimeOut middle of fucking nergesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik voel mij domMaar ik volg deze nog steeds niet helemaal
try before you diequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
en altijd kanker publiekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
TBYD = Try Before You Die = De dag voor X-Qlusive in de Time-Out, heerlijke lineup, maarja TimeOut middle of fucking nerges
ben dr 1 keer geweest, toen draaide NOISEKICK, hahaha, dat trok wel geniaal publiek aan inderdaadquote:
Dan vraag je er ook wel om hequote:ben dr 1 keer geweest, toen draaide NOISEKICK
Ja ik kan er wel om lachen hoor, maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook wel om he.
wat een weeldequote:
x2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef mstx het volgende:
Cosmic Gate - Fire Wire (Dark By Design Mix)![]()
Cusmic Gate - Human Beings![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
TBYD = Try Before You Die = De dag voor X-Qlusive in de Time-Out, heerlijke lineup, maarja TimeOut middle of fucking nerges
quote:
inderdaad in de middle of nowhere, inderdaad raal volk, maar wel een hele fijne lijn dacht ik zo!!quote:
quote:
Ik ben er als het goed is ook bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zak-sound is nice he?![]()
Komende zaterdag Noicecontrollers. Daar wil ik eigenlijk toch wel naartoe... (jaja k weet XQ TBY: ikke niet dus
da´s goed balen. Ben je wel voor 12 uur binnen? opening is altijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Dalton_ het volgende:
Inderdaad benieuwd naar die TT van zaterdag,
Net te horen gekregen dat ik godverdomme zaterdag stage moet lopen van 3 tot 11![]()
Wat inhoud dat ik op zijn minst de eerste 2 uur mis.. Daar moet dus iets op verzonnen worden..
iemand tips, behalve "ziek" ?
je italiaanse opa viert zn 20 jarig jubileum als een van de belangrijkste muzikanten op aarde en het wordt je enorm kwalijk genomen als je niet komt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Dalton_ het volgende:
Inderdaad benieuwd naar die TT van zaterdag,
Net te horen gekregen dat ik godverdomme zaterdag stage moet lopen van 3 tot 11![]()
Wat inhoud dat ik op zijn minst de eerste 2 uur mis.. Daar moet dus iets op verzonnen worden..
iemand tips, behalve "ziek" ?
WTFquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
je italiaanse opa viert zn 20 jarig jubileum als een van de belangrijkste muzikanten op aarde en het wordt je enorm kwalijk genomen als je niet komt...
lekker iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef mstx het volgende:
Speedwave - Junior (Hardstyle Masterz Remix)
Sets van een half uurtje.. uhh...?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:29 schreef JortK het volgende:
Wat een drama dat HardBass, had een soort battles verwacht maar dit slaat echt nergens op
je gaat toch niet naar X-Qlusive TBY om vervolgens TNT en Tatanka vs TBY te missen voor frontliner die je toch overal al heb?!?! vond zn q-base set ook niet echt uber geniaal in tegenstelling tot die van tatankaquote:
Ik verwacht gewoon hardstylequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
zou het stampen worden bij Italian Invasion? (Noize Suppressor / Tommyknocker / Mad Dog / Andere italiaanse terreur) of zal het activator zatox achtig iets worden
Tatankaquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
je gaat toch niet naar X-Qlusive TBY om vervolgens TNT en Tatanka vs TBY te missen voor frontliner die je toch overal al heb?!?! vond zn q-base set ook niet echt uber geniaal in tegenstelling tot die van tatanka
Wat krijg ik van je als die hem wel draait?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef HarryVanDeTap het volgende:
tatanka gaat die plaat echt niet draaie hoor, ik haal die dj booth makkelijk met mn biertje gooie en dat weet ie
zit mn feest nou niet vtvoren al te verneuken joh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als die hem wel draait?
Zo'n hekel aan die plaat dan? Ok de vocals zijn kut, maar als die bass n beetje net zo'n verhouding heeft tov vocals als op zn site, dan tril je toch uit je schoenen tijdens dat nummer, en dat vind ik wel weer vet.. Smaken verschillen uiteraardquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Tatanka
I kissed a girl and I liked it op het moment dat ik dat hoor ben ik pleite
Wat denk je zelf.. Wat de fuck hebben NS, tommy en gekke hong nou weer op XQ Technoboy te zoeken...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
zou het stampen worden bij Italian Invasion? (Noize Suppressor / Tommyknocker / Mad Dog / Andere italiaanse terreur) of zal het activator zatox achtig iets worden
quote:01. Frontliner - Time (TD Extended Mix)
02. Headhunterz vs Noisecontrollers - A Brand New Shreek (D-Mind Mashup)
03. Brian NRG - Hardbass Attack (Original Mix)
04. Robin Clark - Gioatta
05. D-Mind vs Dfuzion - Fissure (Original Mix)
07. Headhunterz - Rock Civilization (D-Mind Re-Edit)
08. A-Lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
09. D-Mind vs Wavolizer - Identify (Original Mix)
10. TNT - Double Dutch Darkies (Original Mix)
11. Noisecontrollers vs Speedy Bass - We Control The Noise
12. Dark Oscillators - Trapped (Scantinato Mix)
13. Carnifex - Project Lost
hahahahahaha, vind t zielig om hem te hard uit te lachen maar t is wel echt een klassiekerquote:
Is idd een lekker setjequote:
x2 hehequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is idd een lekker setjeRamt hier ook weer voluit (kijken hoelang t getolereerd word door huisgenoten
)
och èrmquote:
Leuk setje jaquote:
Zoals T zelf al zei, neem die plaat niet zo serieus joh. En als je de vocals wegdenkt of op de achtergrond is het een lekker knallend deuntjequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Tatanka
I kissed a girl and I liked it op het moment dat ik dat hoor ben ik pleite
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Sethje het volgende:
Volgende feestje wat ik mede mee organiseer staat ook alweer op pf:
http://partyflock.nl/party/143791:Rebirth_Festival.html
zin in
da's best een lekkere line-up zegquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Sethje het volgende:
zin in
Jeroen en Jeffquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Sethje het volgende:
zin in
Voor degene die ze nog niet kennen:quote:2009 is net begonnen en ik kan al meteen nieuw leuk nieuws melden.
In februari komt mijn nieuwe plaat samen met Scope Dj uit op Scantraxx Silver: Between Worlds / Reaching Out.
Daarnaast komt er ook een remix van mij op DJS Records, van Dj Nightkiller - Skwert. Van beide tracks staan previews in op hyves persoonlijke hyves!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef NrSiX het volgende:
Blog van A-Lusion
[..]
Voor degene die ze nog niet kennen:
&
Die reach out stond ook op de Qlimax CD toch? Vond het eerlijk gezegd beetje 13 in een dozijn plaat. Die Skwert plaat van A-lusion is wel weer bomvetquote:
Ik heb me wel in moeten houden hoor...quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Skwert & Between Worldsdolletjes, wat een festijn
*huishoudelijke note: een hele woensdag voorbij gegaan zonder 1 bash![]()
Eindelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef NrSiX het volgende:
Blog van A-Lusion
[..]
Voor degene die ze nog niet kennen:
&
en daarom vind ik Da Syndrome ook een held, goed als MC en dan dit er ook nog bijquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
kijk dit filmpie ff vanaf 1.00 ofzo
toen ik syndrome zo zag gaan ging ik ook gewoon nog 2x zo los dit vind ik echt vet van een MC alstie gewoon dikke schijt heeft en keihard staat te knallen![]()
origineel is harderquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind trouwens de oringinele versie van skwert beter dan die A-lusion mix ( al mag die er ook zijn)
Speedwave - Juniorquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef NrSiX het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is:
@06:10
Het ligt op het puntje van mn tong maar ik kom er maar niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |