idioooooooot door jou komen noisecontrollers niet bij XQquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zak-sound is nice he?![]()
Komende zaterdag Noicecontrollers. Daar wil ik eigenlijk toch wel naartoe... (jaja k weet XQ TBY: ikke niet dus
Ik voel mij domquote:
Ik voel mij machtigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:13 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
idioooooooot door jou komen noisecontrollers niet bij XQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TBYD = Try Before You Die = De dag voor X-Qlusive in de Time-Out, heerlijke lineup, maarja TimeOut middle of fucking nergesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik voel mij domMaar ik volg deze nog steeds niet helemaal
try before you diequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
en altijd kanker publiekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
TBYD = Try Before You Die = De dag voor X-Qlusive in de Time-Out, heerlijke lineup, maarja TimeOut middle of fucking nerges
ben dr 1 keer geweest, toen draaide NOISEKICK, hahaha, dat trok wel geniaal publiek aan inderdaadquote:
Dan vraag je er ook wel om hequote:ben dr 1 keer geweest, toen draaide NOISEKICK
Ja ik kan er wel om lachen hoor, maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook wel om he.
wat een weeldequote:
x2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef mstx het volgende:
Cosmic Gate - Fire Wire (Dark By Design Mix)![]()
Cusmic Gate - Human Beings![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
TBYD = Try Before You Die = De dag voor X-Qlusive in de Time-Out, heerlijke lineup, maarja TimeOut middle of fucking nerges
quote:
inderdaad in de middle of nowhere, inderdaad raal volk, maar wel een hele fijne lijn dacht ik zo!!quote:
quote:
Ik ben er als het goed is ook bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zak-sound is nice he?![]()
Komende zaterdag Noicecontrollers. Daar wil ik eigenlijk toch wel naartoe... (jaja k weet XQ TBY: ikke niet dus
da´s goed balen. Ben je wel voor 12 uur binnen? opening is altijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Dalton_ het volgende:
Inderdaad benieuwd naar die TT van zaterdag,
Net te horen gekregen dat ik godverdomme zaterdag stage moet lopen van 3 tot 11![]()
Wat inhoud dat ik op zijn minst de eerste 2 uur mis.. Daar moet dus iets op verzonnen worden..
iemand tips, behalve "ziek" ?
je italiaanse opa viert zn 20 jarig jubileum als een van de belangrijkste muzikanten op aarde en het wordt je enorm kwalijk genomen als je niet komt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Dalton_ het volgende:
Inderdaad benieuwd naar die TT van zaterdag,
Net te horen gekregen dat ik godverdomme zaterdag stage moet lopen van 3 tot 11![]()
Wat inhoud dat ik op zijn minst de eerste 2 uur mis.. Daar moet dus iets op verzonnen worden..
iemand tips, behalve "ziek" ?
WTFquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
je italiaanse opa viert zn 20 jarig jubileum als een van de belangrijkste muzikanten op aarde en het wordt je enorm kwalijk genomen als je niet komt...
lekker iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef mstx het volgende:
Speedwave - Junior (Hardstyle Masterz Remix)
Sets van een half uurtje.. uhh...?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:29 schreef JortK het volgende:
Wat een drama dat HardBass, had een soort battles verwacht maar dit slaat echt nergens op
je gaat toch niet naar X-Qlusive TBY om vervolgens TNT en Tatanka vs TBY te missen voor frontliner die je toch overal al heb?!?! vond zn q-base set ook niet echt uber geniaal in tegenstelling tot die van tatankaquote:
Ik verwacht gewoon hardstylequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
zou het stampen worden bij Italian Invasion? (Noize Suppressor / Tommyknocker / Mad Dog / Andere italiaanse terreur) of zal het activator zatox achtig iets worden
Tatankaquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
je gaat toch niet naar X-Qlusive TBY om vervolgens TNT en Tatanka vs TBY te missen voor frontliner die je toch overal al heb?!?! vond zn q-base set ook niet echt uber geniaal in tegenstelling tot die van tatanka
Wat krijg ik van je als die hem wel draait?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef HarryVanDeTap het volgende:
tatanka gaat die plaat echt niet draaie hoor, ik haal die dj booth makkelijk met mn biertje gooie en dat weet ie
zit mn feest nou niet vtvoren al te verneuken joh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als die hem wel draait?
Zo'n hekel aan die plaat dan? Ok de vocals zijn kut, maar als die bass n beetje net zo'n verhouding heeft tov vocals als op zn site, dan tril je toch uit je schoenen tijdens dat nummer, en dat vind ik wel weer vet.. Smaken verschillen uiteraardquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Tatanka
I kissed a girl and I liked it op het moment dat ik dat hoor ben ik pleite
Wat denk je zelf.. Wat de fuck hebben NS, tommy en gekke hong nou weer op XQ Technoboy te zoeken...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
zou het stampen worden bij Italian Invasion? (Noize Suppressor / Tommyknocker / Mad Dog / Andere italiaanse terreur) of zal het activator zatox achtig iets worden
quote:01. Frontliner - Time (TD Extended Mix)
02. Headhunterz vs Noisecontrollers - A Brand New Shreek (D-Mind Mashup)
03. Brian NRG - Hardbass Attack (Original Mix)
04. Robin Clark - Gioatta
05. D-Mind vs Dfuzion - Fissure (Original Mix)
07. Headhunterz - Rock Civilization (D-Mind Re-Edit)
08. A-Lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
09. D-Mind vs Wavolizer - Identify (Original Mix)
10. TNT - Double Dutch Darkies (Original Mix)
11. Noisecontrollers vs Speedy Bass - We Control The Noise
12. Dark Oscillators - Trapped (Scantinato Mix)
13. Carnifex - Project Lost
hahahahahaha, vind t zielig om hem te hard uit te lachen maar t is wel echt een klassiekerquote:
Is idd een lekker setjequote:
x2 hehequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is idd een lekker setjeRamt hier ook weer voluit (kijken hoelang t getolereerd word door huisgenoten
)
och èrmquote:
Leuk setje jaquote:
Zoals T zelf al zei, neem die plaat niet zo serieus joh. En als je de vocals wegdenkt of op de achtergrond is het een lekker knallend deuntjequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Tatanka
I kissed a girl and I liked it op het moment dat ik dat hoor ben ik pleite
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Sethje het volgende:
Volgende feestje wat ik mede mee organiseer staat ook alweer op pf:
http://partyflock.nl/party/143791:Rebirth_Festival.html
zin in
da's best een lekkere line-up zegquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Sethje het volgende:
zin in
Jeroen en Jeffquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Sethje het volgende:
zin in
Voor degene die ze nog niet kennen:quote:2009 is net begonnen en ik kan al meteen nieuw leuk nieuws melden.
In februari komt mijn nieuwe plaat samen met Scope Dj uit op Scantraxx Silver: Between Worlds / Reaching Out.
Daarnaast komt er ook een remix van mij op DJS Records, van Dj Nightkiller - Skwert. Van beide tracks staan previews in op hyves persoonlijke hyves!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef NrSiX het volgende:
Blog van A-Lusion
[..]
Voor degene die ze nog niet kennen:
&
Die reach out stond ook op de Qlimax CD toch? Vond het eerlijk gezegd beetje 13 in een dozijn plaat. Die Skwert plaat van A-lusion is wel weer bomvetquote:
Ik heb me wel in moeten houden hoor...quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Skwert & Between Worldsdolletjes, wat een festijn
*huishoudelijke note: een hele woensdag voorbij gegaan zonder 1 bash![]()
Eindelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef NrSiX het volgende:
Blog van A-Lusion
[..]
Voor degene die ze nog niet kennen:
&
en daarom vind ik Da Syndrome ook een held, goed als MC en dan dit er ook nog bijquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
kijk dit filmpie ff vanaf 1.00 ofzo
toen ik syndrome zo zag gaan ging ik ook gewoon nog 2x zo los dit vind ik echt vet van een MC alstie gewoon dikke schijt heeft en keihard staat te knallen![]()
origineel is harderquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind trouwens de oringinele versie van skwert beter dan die A-lusion mix ( al mag die er ook zijn)
Speedwave - Juniorquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef NrSiX het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is:
@06:10
Het ligt op het puntje van mn tong maar ik kom er maar niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |