Ik hoop op wel meer dan een uurtjequote:Op maandag 19 januari 2009 19:06 schreef kollie het volgende:
[..]
ik hoop op een uurtje early-klappers
Hellfish - My Stylequote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaha UK hardcore doet me altijd aan omhoog gepitched Scooter muziek denken
vind het wel kicke ja... maarja ik hou eigenlijk wel van alles boven de 140bpm
ik ben een keer naar een feest geweest waar hellfish was, dat ging dus zo
hahaha leeeeeeip, drumNbass is ook vet op zn tijd dit is beetje die drumNbass hardcore crossing voor mij (industrial?)
Heeft iemand hemin de pm?quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik wil zo een heineke walk-in koelkast gheeeeeeek![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik schoot gewoon ff hardop in de lach na het zien van Houniet's nieuwe avatar
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Youtube rips FTW!quote:
Zeker. Vet handig, heb al meer dan 1000 hardstyle nummers door youtube downloader!quote:
Wat een avond was dat, moet het gewoon nog een keer kwijt!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef poiuytr het volgende:
Wat een geweld daar in Zak, ik denk zaterdag maar even bij Noisecontrollers kijken
Zak-sound is nice he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat een avond was dat, moet het gewoon nog een keer kwijt!
idioooooooot door jou komen noisecontrollers niet bij XQquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zak-sound is nice he?![]()
Komende zaterdag Noicecontrollers. Daar wil ik eigenlijk toch wel naartoe... (jaja k weet XQ TBY: ikke niet dus
Ik voel mij domquote:
Ik voel mij machtigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:13 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
idioooooooot door jou komen noisecontrollers niet bij XQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TBYD = Try Before You Die = De dag voor X-Qlusive in de Time-Out, heerlijke lineup, maarja TimeOut middle of fucking nergesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik voel mij domMaar ik volg deze nog steeds niet helemaal
try before you diequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
en altijd kanker publiekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
TBYD = Try Before You Die = De dag voor X-Qlusive in de Time-Out, heerlijke lineup, maarja TimeOut middle of fucking nerges
ben dr 1 keer geweest, toen draaide NOISEKICK, hahaha, dat trok wel geniaal publiek aan inderdaadquote:
Dan vraag je er ook wel om hequote:ben dr 1 keer geweest, toen draaide NOISEKICK
Ja ik kan er wel om lachen hoor, maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook wel om he.
wat een weeldequote:
x2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef mstx het volgende:
Cosmic Gate - Fire Wire (Dark By Design Mix)![]()
Cusmic Gate - Human Beings![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
TBYD = Try Before You Die = De dag voor X-Qlusive in de Time-Out, heerlijke lineup, maarja TimeOut middle of fucking nerges
quote:
inderdaad in de middle of nowhere, inderdaad raal volk, maar wel een hele fijne lijn dacht ik zo!!quote:
quote:
Ik ben er als het goed is ook bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zak-sound is nice he?![]()
Komende zaterdag Noicecontrollers. Daar wil ik eigenlijk toch wel naartoe... (jaja k weet XQ TBY: ikke niet dus
da´s goed balen. Ben je wel voor 12 uur binnen? opening is altijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Dalton_ het volgende:
Inderdaad benieuwd naar die TT van zaterdag,
Net te horen gekregen dat ik godverdomme zaterdag stage moet lopen van 3 tot 11![]()
Wat inhoud dat ik op zijn minst de eerste 2 uur mis.. Daar moet dus iets op verzonnen worden..
iemand tips, behalve "ziek" ?
je italiaanse opa viert zn 20 jarig jubileum als een van de belangrijkste muzikanten op aarde en het wordt je enorm kwalijk genomen als je niet komt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Dalton_ het volgende:
Inderdaad benieuwd naar die TT van zaterdag,
Net te horen gekregen dat ik godverdomme zaterdag stage moet lopen van 3 tot 11![]()
Wat inhoud dat ik op zijn minst de eerste 2 uur mis.. Daar moet dus iets op verzonnen worden..
iemand tips, behalve "ziek" ?
WTFquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
je italiaanse opa viert zn 20 jarig jubileum als een van de belangrijkste muzikanten op aarde en het wordt je enorm kwalijk genomen als je niet komt...
lekker iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef mstx het volgende:
Speedwave - Junior (Hardstyle Masterz Remix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |